שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל פותח את התכנית. הוא מזכיר שהלילה רונדה ראוזי תחתום על חוזה לקרב מול נייה ג'קס, ושגם יהיה קרב העפלה למאני אין דה בנק עם ארבע נשים. סטפני מקמהן יוצאת, ואומרת שאנגל עושה עבודה טובה אבל לפעמים הרגשות שלו משתלטים עליו. היא אומרת שהיא תנהל את חתימת החוזה. היא גם אומרת שנמאס לה מהטובות שלו לרומן ריינס,ורומן ריינס יוצא. סטפני מאיימת עליו בפיטורין וריינס מאיים בתקיפה של מתאבקים. סטפני אומרת שהיא לא רוצה אותו קרוב למאני אין דה בנק ולתואר. קווין אוונס יוצא ומודה לריינס על כך שעכשיו הוא במאני אין דה בנק. הוא מגן על סטפני מקמהן והיא קובעת בינו לבין ריינס קרב.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את קווין אוונס בפסילה אחרי שג'ינדר מהאל תקף אותו. לאחר מכן סת' רולינס הציל אותו.
&nbsp
רומן ריינס וסת' רולינס ניצחו את קווין אוונס וג'ינדר מהאל אחרי קורב סטומפ לאוונס. לאחר הקרב ג'ינדר תוקף אותם עם כיסא.
&nbsp
סמי זיין יוצא ומביא שלושה אנשים שחורים בשמלה, האחיות של לאשלי. הוא משתמש בהם כדי לרדת על לאשלי. לאשלי יוצא ויורד עליהם קצת. הוא תוקף את כולם וזיין בורח.
&nbsp
אמבר מון ניצחה את אלכסה בליס (ע' מיקי ג'יימס) אחרי אקליפס.
&nbsp
סטפני מקמהן קובעת לברון סטרומן ולפין באלור קרב.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את נו וויי חוזהאחרי אנד אוף דייז.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם צ'אד גייבל ודרו מקינטייר ודולף זיגלר יורדים עליהם.
&nbsp
ה-B טים ניצחו את בריזאנגו אחרי באק סופלקס ונאקברייקר לפאנדאנגו.
&nbsp
סטפני מקמהן מארחת את טקס חתימת החוזה. נייה ג'קס ורונדה ראוזי יוצאות. רונדה שואלת את סטפני איך היד, וסטפני אומרת שהיא עקפה את כל הנשים. רונדה אומרת שנייה אתגרה אותה. סטפני אומרת שאולי נייה מנסה לעשות לעצמה שם. אולי אם היא תפסיד היא תעזוב. סטפני אומרת שאולי ראוזי לא יכולה לנעול על נייה ארמבר. נייה אומרת שזה נכון והיא תנצח אותה. היא חותמת על החוזה. גם רונדה חותמת. הן לוחצות ידיים, ורונדה אומרת שהיא תיקח לה את התואר והיד.
&nbsp
דולף זיגלר (ע' דרו מקינטייר) ניצח את צ'אד גייבל עם סופרקיק. לאחר הקרב דרו מקינטייר נתן לו קליימור.
&nbsp
קרב העפלה למאני אין דה בנק: נטליה ניצחה את דיינה ברוק, ליב מורגן ושרה לוגן עם שארפשוטר ללוגן. לאחר הקרב, נטליה אמרה שרונדה תהיה אלופת נשים והיא גברת מאני אין דה בנק.
&nbsp
אליאס מברך את הקהל ושר איתם. לאחר מכן הוא אומר שלא יפה שם כמו באירופה.
&nbsp
אליאס ניצח את בובי רוד עם דריפט אוויי. לאחר הקרב ברון סטרומן יצא ופגע בו.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את פין באלור עם פאוורסלאם בריצה.
 

Turkisher

New member
ברכות חמות ומזל טוב גדול

צפיתי הלילה בתוכנית בלייב ותוך כדי קראתי בטוויטר בכמה סקרים מקבילים שאכן הסגמנט של סמי זיין עם "האחיות לאשלי" נבחר לסגמנט הגרוע ביותר מאז ש-WWF הפך ל-WWE. וואו זה היה חרא אמיתי.
בכלל התוכנית היתה בהילוך ראשון, לסטף לא היתה שום תרומה משמעותית חוץ מהעלבונות הרגילים לאנגל וריינס וכו'.
הדבר היחיד שבינתיים היה ראוי להיחשב כמענין ומבדר הוא ה- B Team.
כל השאר בזבוז מוחלט של זמן אוויר.
כמו שכתב מישהו "מזל טוב לרשת פוקס על שקנתה חרא במיליארד דולר" (למי שלא יודע סמאקדאון עוברת לפוקס, חוזרת לימי שישי בחוזה של 5 שנים עבור מיליארד דולר).
 

kendog keds

New member
זה כי לאשלי

היה ונשאר משאבת כריזמה.
אבל בעיקר כי זה באמת היה קטע רע מיסודו, לא מצחיק מהשנייה שה"אחיות" יצאו והיה ברור בדיוק מה הולך להיות בעשר דקות הקרובות, נמתח כמו מסטיק, מייגע, ובכלל הסיפור המקורי של לאשלי על האחיות שלו לא היה מעניין, לא הוסיף שום נופך לדמות שלו, וגרם לי לתהות מה זה תרם לו ששידרו את זה.
 
למעלה