מחשבות על ה-GRR

btvs7

New member
מחשבות על ה-GRR

בשבוע הבא מתקיים בערב הסעודית ה- Greatest Royal Rumble, שבו בנוסף לקרב של 50 מתאבקים (כי 30 כמו ב-RR זה לא מספיק), יהיו גם 7 קרבות אליפות (חלקן מיוחדים - סולם, כלוב וכו'), האנדרטייקר יצא שוב מהקבר וכל זאת בלי אשה אחת לרפואה.

אני תוהה מה בעצם קרה כאן? אני מבין שה-WWE רוצה להפתח לשווקים חדשים אבל מדובר בהשקעה באירוע יוצא דופן, בהשוואה למשל להודו.
זה מרגיש כאילו שייח סעודי שם כסף על השולחן כדי לסדר לעצמו מופע, וזה מעלה כמה שאלות: כמה צריך לשלם בשביל דבר כזה? כמה יעלה לי משהו יותר זול, למשל קרב פרטי אצלי בבית שני שני מתאבקים מהאפר קארד? כמה תוספת בשביל קרב אליפות? כמה תוספת בשביל לקבוע את התוצאה? כמה תוספת כדי להשאיר את האלוף החדש עם החגורה ושהתסריטאים לא יקבעו לו הפסד של התואר בשבוע שאחרי?
אני מבקש הצעת מחיר בשביל התסריט הבא: פין באלור זוכה בכל החגורות של RAW, כולל הקרוזרווייט (כי הוא במשקל המתאים) והזוגות (בן הזוג שלו לתואר הוא השד), זוכה ב-GRR, מאתגר את סטיילס (או מי שיחזיק בתואר) כדי להחליף בראנד ולוקח גם את כל החגורות של סמאקדאון :)
 

Turkisher

New member
צודק .

אבל ככה זה כשאתה מונופול בתחום שלא מעניין אף אחד.
&nbsp
זה החסרונות שבענף. הכל למכירה והכל מכור מראש. עוד חודשיים מונדיאל וכולנו יודעים שגרמניה תהיה בגמר, אבל בכל זאת נצפה ונתפלל לנס.
 

Aberforth

New member
יש הרבה שאלות שעולות מהמופע הזה.

האם המתאבקות יופיעו?
אם כן, האם הן ילבשו את הבגדים הרגילים שלהן? או אוהלים להסתיר כל מטר של עור?

במה זוכה הבחור שנשאר אחרון ברויאל ראמבל?
קרב אליפות?
נגד מי?
באיזה אירוע?

האם תהיה הפרדה בקהל?
איך יראה הקהל? (כמו שהידים?)
איך ישמע הקהל? (אם בכלל...)

בכל מקרה, כסף משחק פה תפקיד גדול מאוד, ואני בטוח שמי שארגן את זה לא מאבד שעות שינה בלילה על כך שהוא שם כמה מיליוני דולרים על מופע היאבקות.
 

Nurd4Life

New member
אין שאלה לגבי הנשים

הן לא יופיעו. מהפכת נשים זה נחמד ויפה, אבל כסף זה יותר נחמד ויותר יפה....
 

oronm316

New member
האם מתאבק לפני ספוט מסוכן יהיה מחוייב לצעוק אללה וואכבר?

 

Yonipac

New member
משהו אחד טוב בסיפור הזה

שעת ההתחלה היא 19:00.
יותר טוב מזה לפיי-פר-ויו לייב בחיים לא נקבל.
 
למעלה