WRESTLEMANIA 34 - תוצאות בשידור ישיר

oronm316

New member
2 דברים...

בקשר לסינה טייקר.. לא נראה שזה רק הכנה לקרב פרישה של טייקר במניה הבאה? סוג של סינה מתבכיין, דורש עוד קרב, ואז זה I quit שבסופו טייקר פורש ונכנס להיכל התהילה?
&nbsp
אמנם לא ראיתי את נאקמורה נגד סטיילס מהWK (בכלל לא ראיתי קרבות שלו מיפן)... ואני דווקא אוהב אותו, אבל ההרגשה שלי שמאז שהוא ברוסטר הראשי הוא פשוט די משעמם...
אולי אני מפספס משהו...
 

Diunim

New member
אבל למה?

למה לסחוב עוד שנה, למה לעשות עכשיו בצורה משעממת כל כך?
 

oronm316

New member
אני מסכים...

אבל, בצורה שהפיוד הזה התחיל, שרק סינה מוביל אותו, אני חושב שזה היה עדיף כי זה היה פיוד סופר משעמם ביחס לציפיה לקרב הזה... אז אם ישקיעו בפיוד של שנה זה כן השתלם...
&nbsp
אולי הם לא היו סגורים שטייקר יבריא ובגלל זה התחילו אותו ככה (סתם השערה אישית) או שרצו לעשות את זה יחד עם ההכנסה שלו להיכל התהילה
 

Yonipac

New member
אולי לא שמתם לב

אבל מזה כמעט 20 שנה, סוף סוף סינה היה בתפקיד ההיל במהלך הקרב ובכל החצי דקה שקדמה לו. אם זה לא תחילת הקיו לסינה היל, זה כבר לעולם לא יקרה ורוב הסיכויים שזה לעולם לא יקרה.
 

dannygoosh

New member
לא הבנתי

למה סינה היה היל?
לי הוא נראה כמו סיימ אולד סינה.
 

Yonipac

New member
ההתנהגות שלו לא היתה סופר סינה

הפחד, בליעת הרוק, החיוך לפני UCSEEME. הפחד. היה שם משהו אחר, אמנם רק ל-2 דקות, אבל אחר.
 

oronm316

New member
משהו קטן בקשר למיין איבנט

הקהל ברובו היה עסוק בלעשות גל ולהעיף כדורי חוף מתנפחים... אפס עניין בקרב... ככל שרומן יצא מעוד F5 השנאה לקרב גדלה (כי היו בטוחים שסופר רומן ינצח).
&nbsp
הניצחון של לסנר היה סוג של שוק, והייתה שמחה, אבל אחרי דקה כולם כבו שוב והיה שקט כמעט מוחלט
&nbsp
&nbsp
 

Turkisher

New member
מתי בשנים האחרונות?

מתי בשנים האחרונות הקהל צעק Boring במיינאיבנט של מניה?
מתי בשנים האחרונות הקהל צעק This is awful במיינאיבנט של מניה?
מתי הקהל החריש כשמיינאיבנט נגמר?
מתי הקהל החריש כשהמפסיד יצא מהזירה?
השקט הוא המנצח הגדול של הערב. יש מצב שוינס הפנים שריינס זה דיזל 2018 אם אנחנו מתחברים לתרגומים הנפלאים של דיונים לספר טיטאן שוקעת.
 

Nurd4Life

New member
הייתי מהמר

לפני שנתיים, במיין איבנט של ריינס נגד טריפל.
 

OZ M1

New member
דעות קצרות

הרסלמניה הזו הוכיחה שוינס יכול לשבת בבית ולתת לחתן שלו לקבל החלטות במקומו. רק יום לפני המיינאיבנט של טייקאובר הוציא תגובות מדהימות מהקהל. ההיל קיבל תגובות ראויות לו והקהל היה לגמרי בעד הבייביפייס (וזה אפילו מבלי לציין את איכות הקרב). פה לקהל לא היה אכפת בכלל. עוד סופלקס, עוד F-5 עוד קיקאאוט והקהל פשוט בשקט ולא מגיב. אפילו העובדה שריינס לא יצא כאלוף מרסלמניה, לא הוציאה תגובות מהקהל כמעט בכלל. וכשהוא חזר לאחורי הקלעים ראו שהקהל מתחיל לצאת החוצה.
אני לא אומר שלא היו נקודות אור בארוע כי בכל זאת מדובר ברסלמניה. אם זאת רונדה שבהחלט הפתיעה כאן לטובה, אם זה הקרב בין שארלוט לאסקה שהתעלה לרמה מאוד גבוהה יחד עם הסיום המפתיע (שאני דווקא הייתי לגמרי בסדר איתו). בריאן נתן כמה דקות טובות וקרב פתיחה לא רע...
אבל סינה - טייקר שהיה בעצם סקוואש איכזב מאוד למרות שטייקר עושה רושם בכושר טוב.... שנה שעברה הוא צלע לזירה וראו שהוא מתקשה ללכת אבל השנה הרושם היה שונה והוא זז יפה בזירה יחסית לבנאדם בן 53 וזה דווקא עוד יותר ביאס כי אם טייקר בכושר טוב אז הוא וסינה היו יכולים להוציא קרב לא רע.
סטיילס - נאקמורה היה יכול להיות הרבה יותר טוב במיוחד כשמדובר בשניים מהפרפורמרים הכי טובים בדור הזה. ההיל טרן של נאקמורה היה לגמרי מיותר לדעתי וזו עוד דוגמה למה וינס צריך להישאר בבית כי שנקאמורה היה ב-NXT הקהל לגמרי היה מחובר אליו.
כל השאר היה בין בינוני לפחות מזה וחבל כי יש ל-WWE רוסטר מדהים בנקודת הזמן הזו וזה מראה שזה לא משנה כמה כישרון יש (ויש) יותר משנה מה עושים עם איתו.
 

Yonipac

New member
רסלממיה

סורי הייתי חייב לשפוך את זה איפשהו











 

dannygoosh

New member
הרסלמניה שלפני ראו

באופן כללי רסלמניה לא טובה. אבל כן היו כמה דברים לחיוב:
&nbsp
- דניאל בריאן נראה כאילו מעולם לא פרש. הוא נראה בכושר מעולה ואני ממש שמח לראות שהקהל עדיין 100% מאחוריו. קשה לי להאמין שיתנו לו להמשיך מהנקודה שבה עצר לפני שפרש, אבל בכל זאת היה לי כיף מאוד לראות אותו. באמת התגעגעתי.
&nbsp
- טייקר-סינה. מסכים שזה יצא קצת עקום ואולי לא הכי מתאים למעמד, אבל אני מאוד מעריך את העובדה שה-WWE עשו משהו שונה במיוחד הפעם. סינה ג'ובר וטייקר מגיע לקרב שלא מוכרז היה מצד אחד אנטי-קליימקס, אבל מצד שני משהו מאוד מעניין שאני לא זוכר מתי יצא לנו לראות. מאמין שבשנה הקרובה נקבל פיוד נורמלי וקרב אמיתי בין שניהם.
&nbsp
- רונדה ראוזי נתנה אחלה דביוט וזה באמת היה קרב טוב. עם כמה שאני ממש שונא קרבות מעורבים, זה לא היה קרב טיפוסי כשנתנו לראוזי ול-HHH להילחם. ובכלל הייתה אווירה אחרת. צריך גם לפרגן לטריפל אייץ' וסטפני על זה שהעבירו סיפור בצורה מושלמת גם בפרומואים וגם במהלך הקרב. התחינות של סטפני בסוף היו פרייסלס.
&nbsp
- הכניסה של נקאמורה הייתה מעולה. קצת מוזר לי שגם השנה הוא זה שמקבל את הכניסה המרשימה ולא האלוף, אבל עדיין, אהבתי את המטאל.
אגב, יש מהפכת נשים גם מאחורי הקלעים? נקאמורה קיבל גיטריסטית, HHH וסטפני קיבלו כנופיה של אופנועניות, הילד שסטרומן בחר נראה כמו ילדה...
&nbsp
ואם כבר הגעתי לסטרומן, אז זו הזדמנות לכתוב על הדברים הלא טובים:
&nbsp
- גם כאן אני מעריך את העובדה שניסו לעשות משהו יחסית שונה ומגניב. אבל לקחת ילד(ה) מהקהל כדי לנצח את אלופי הזוגות המאוד מוכשרים - היה מוגזם ולא מתאים. אני הנחתי שיגיע איזה כוכב מהעבר או מתקאמבק. מה גם שסטרומן עלול קצת לאבד מהאפקט של האימה כשהוא מדלג ומחייך עם ילדה בת 10.
&nbsp
- מיינאיבנט מתיש ומיותר. אפילו ספוטפסט, חגיגת פינישרים ומלא דם - לא יעזרו בכלום, הקהל לא מקבל את ריינס. אני מאוד מקווה שההפסד היה הסימן שוינס מתחיל להבין שהוא טעה, אבל אני משתדל לא להיות אופטימי מדיי, כי כבר נכווינו יותר מדיי פעמים.
&nbsp
&nbsp
בסה"כ עוד רסלמניה שלא ממש נהניתי ממנה (כבר רצף של 4 לדעתי), אבל הייתה אווירה מגניבה, הקהל היה סבבה, ולא בזבזו כמעט בכלל זמן על סלבס סוג ז' או על פרומואים מביכים ונדושים עם מתאבקי עבר.
 

Aberforth

New member
מגיב בכוח.

האמת שלאירוע הזה לא באמת מגיעה תגובה, אבל "תפוז" מת וכל תגובה פה היא חשובה, אז...

אהבתי שנתנו לניקולס את האליפות. הצחיק אותי מאוד.

רונדה נראתה מעולה! מקווה שיביאו לה יריבה טובה בפעם הבאה.

התגעגעתי לדניאל בריאן.

השאר לא באמת שווה התייחסות.
 
למעלה