שמועה: המיין איבנט של רסלמניה 35 הוא...
למניה34

שמועה: המיין איבנט של רסלמניה 35 הוא...
למניה34

לפי הציוץ של PWstream (אני מודה, אני לא יודע כמה זה אמין), המיין איבנט של מניה 35 יהיה רונדה ראוזי נגד שארלוט פלייר, פעם ראשונה שהנשים יהיו במיין איבנט של רסלמניה!

עכשיו, בדקתי קצת ציוצים שלו.
הוא אמר שטייקר ינצח את סינה במניה ב4.4. הוא גם אמר שהשותף של בראון יהיה משהו פחות מוכר, מישהו שהוא לא יצטרך את העזרה שלו כדי לנצח. כן, הוא גם אמר שזה כנראה יהיה מיסטיריו באיזה שהוא שלב, אבל אי אפשר להיות צודק. תמיד.

בקשר לשמועה הזאת - האמת? אני בעד!
הגיע זמן שהנשים יקבלו מיין איבנט של רסלמניה ואין שתיים יותר מתאימות מאשר ראוזי ושארלוט. כוכבת המיינסטרים הכי גדולה שלהם נגד השם הכי גדול שגדל אצלהם.

ואחרי התצוגה של ראוזי וגם של פלייר הרסלמניה האחרונה, אני מאמין שיהיה לנו קרב מעולה בין שתיהן עוד שנה, בין אם זה יהיה מיין איבנט או לא.

מה דעתכם?
 

Turkisher

New member
או או

או רונדה נגד שארלוט או רונדה נגד אסקה.
יש לרונדה ואסקה סגנון דומה וקרב ביניהן יכול להיות שואוסטופר מדהים.
 

Diunim

New member
פעם הייתי אומר שלא

אבל היום, אחרי ששתיהן נתנו קרבות טובים ברסלמניה ולא רק זה, אחרי שדי הרבה זמן הנשים מצליחות לתת קרבות טובים יותר מהגברים? כמו ברסלמניה לפני שנתיים, שהקרב היחיד שהיה ראוי לצפייה היה קרב הנשים? אני אומר מה אכפת לי. זה לא לסנר או ריינס, כבר טוב.
&nbsp
אני דווקא מעדיף את אסקה, אבל גם שארלוט מעולה. פשוט אסקה יותר מתאימה.
 

pufpuf

New member
נראה לי המיין איבנט

של רסלמניה הבאה, ושל כל רסלמניה לנצח ימשיך להיות לסנר נגד ריינס.
 

Aberforth

New member
אם שואלים אותי

אז אני חושב שצריך להביא מישהי שתכלס יכולה לעוף כשמעיפים אותה, למכור מכות, ובעיקר את היכולת לחטוף מכות אמיתיות אם צריך. כי זה מה שיתן אמינות לקרב. ואם מסתכלים על הרוסטר של הבנות, היחידה שעברה משהו דומה זו נטליה, שלכאורה עברה את הדנג'ן.
 

kendog keds

New member
אלא אם זה יצא מהפה של וינס, אין שום טעם לשמועה הזאת

כלומר, זה הגיוני להניח שייבנו לקרב גדול כמו שרלוט רונדה או שרלוט אסקה, אבל איזה קרב יהיה אחרון, את זה וינס קובע, ולא מופרך בכלל להניח שהוא קובע את זה יום או יומיים לפני האירוע. גם אם זה יהיה נכון, זה לא כי זה מתוכנן מעכשיו.
כן יכול להיות שהם שואפים להגיע למצב שקרב הנשים יהיה המיין אבנט, אבל הם לא יסגרו על זה עד שהם יהיו קרובים לשם וירגישו שזה נכון.
 
למעלה