שרשור RAW אחרי רסלמניה

Diunim

New member
אירועים חשובים


סטפני מקמהן יוצאת החוצה בגבס. הקהל יורד על הכניעה שלה. סטפני אומרת שהיא ידעה שהיא תוציא מרונדה ראוזי את המיטב. היא קוראת לראוזי לצאת. היא מברכת אותה על הקרב ואומרת שה-WWE יכולים לקדם אותה. היא אומרת שראוזי לימדה אותה לקח. הן מתחבקות אבל ראוזי פשוט מבצעת עליה ארמבר וסטפני מפונה.
&nbsp
נייה ג'קס יוצאת החוצה. אלכסה בליס יוצאת עם מיקי ג'יימס וקוראת לנייה ביריונית. נייה אומרת לה לסתום, ואומרת שיש לה שותפה הלילה. אמבר מון.
&nbsp
נייה ג'קס ואמבר מון ניצחו את אלכסה בליס ומיקי ג'יימס אחרי אקליפס של מון לבליס.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם ברון סטרומן וניקולס. סטרומן מודיע שהם חייבים לפנות את התארים. מתברר שלניקולס יש בעיות בלו"ז... הוא בכיתה ד'. סטרומן אומר לניקולס להתקשר אליו כשיסיים בית ספר.
&nbsp
בשבוע הבא הדראפט מתקיים.
&nbsp
נו וויי חוזה ניצח ג'ובר אחרי נוקאאוט.
&nbsp
דה באר מבקשים מקורט אנגל את התארים. אנגל קובע להם קרב חוזר על התואר בערב הסעודית. הלילה יהיו שני קרבות והמנצחים יילחמו בשבוע הבא. המנצחים של הכול יפגשו את דה באר בערב הסעודית על התארים.
&nbsp
המנצחים מתקדמים לשבוע הבא: הרבייבל ניצחו את הקלאב אחרי שאטר משין.
&nbsp
סת' רולינס יוצא החוצה ומודה לקהל. הוא מזכיר שהוא זכה בגראנד סלאם, כמו רומן ריינס ודין אמברוז. פין באלור יוצא ומזכיר שהיה מדובר בקרב משולש והוא לא הוצמד. הוא רוצה לקבל קרב על התואר. הם לוחצים ידיים, אבל מיז יוצא עם המיזטוראז'. המיז אומר שהוא זה שהפך את התואר הזה לחשוב. אתמול המיזטוראז' לא היו כדי שבאלור ורולינס לא יתלוננו שהם יתערבו. הוא אומר שהתינוקת שלו ראתה את ההפסד שלו אתמול ובכתה. גם מאריס וגם הוא בכו בגלל זה. רולינס אומר שזה מה שכולם עושים כשהוא מתאבק. המיז לא טוב כמוהו. המיז דורש קרב על התואר הביניבשתי. רולינס מוכן לקרב עכשיו. מיז מסרב, ומציע את באקלאש. הלילה המיזטוראז' ילחמו מול רולינס ובאלור. ג'ף הארדי יוצא ונראה שיהיה קרב שלשות, אבל המיזטוראז' בורחים.
&nbsp
מנדי רוז (ע' אבסולושן) ניצחה את סשה בנקס אחרי שביילי בטעות פגעה בסשה וסשה חטפה ברך בפנים.
&nbsp
לאחר הקרב פייג' לקחה את המיקרופן ואמרה שלצערה בגלל הפציעות היא פורשת מהזירה. היא מודה לכולם, גם לדניאל בריאן שנותן לה תקווה ולאדג' שמעודד אותה. פייג' שמה את החולצה שלה ליד המיקרופון ועוזבת.
&nbsp
אליאס מגיע לזירה ומנסה לעשות קונצרט (הקהל די מקבל את זה). בובי לאשלי יוצא ותוקף את אליאס.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם קווין אוונס וסמי זיין שמחפשים עבודה. זיין אומר שכאן הם יכולים להשלים עם קורט אנגל. אנגל אומר להם לחפש ב-TNA. (מצורף הקטע!) אנגל אומר שהם יכולים להתאבק על המקום שלהם ב-RAW.
&nbsp
האות'ורס אוף פיין (ע' פול אלרינג) ניצחו את הית' סלייטר וריינו אחרי לאסט צ'אפטר לסלייטר. לאחר מכן הם עזבו את פול אלרינג.
&nbsp
ברוק לסנר חתם שוב אצל ה-WWE, ויגן על התואר מול רומן ריינס בקרב כלוב בסעודיה.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ואומר שהוא חטף אתמול. וינס מקמהן לא הסתכל עליו בעיניים. ריינס לא ידע על הקרב החוזר, אבל אומר שאם זה ימשיך, הוא יזכה בתואר לבסוף. סמואה ג'ו יוצא ולועג לריינס. ג'ו אומר שהוא יחכה לריינס בבאקלאש.
&nbsp
המנצחים מתקדמים לשבוע הבא: "ווקן" מאט הארדי ובריי ווייאט ניצחו את טייטוס וורלדווייד אחרי טוויסט אוף פייט לאפולו.
&nbsp
קרב על חוזה: קווין אוונס וסמי זיין נלחמו עד להצמדה כפולה. אף אחד מהם לא יצטרף לרוסטר.
&nbsp
מאט פוגש את ג'ף מאחורי הקלעים ובריי קורא לו בראדר נירו.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס ילחמו בשבוע הבא.
&nbsp
ג'ף הארדי, סת' רולינס ופין באלור ניצחו את המיזטוראז' אחרי קורב סטומפ למיז. לאחר הקרב דאלאס חטף טוויסט אוף פייט, קו דה גרה וסוואנטון בומב. רולינס גם תקף אותו וגם אקסל חטף.

 

Turkisher

New member
כן, כן,

ראו שאחרי. מתחיל להרגיש כאילו כל המניה היא רק הכנה ותפאורה לאקשן האמיתי, הראו שאחרי...
את אמבר מון לא הערכתי ב-NXT. עכשיו אני יכול לא להעריך אותה גם בראו...

מעניין למה מחלקת הזוגות נראית כמו אחרי הפצצה. בסה"כ וינס נתן את החגורות לילד בן 10 ומפלצת ברסלמניה רק כדי שלמחרת הם יוכלו לזרוק אותן... כבוד.

אדם רוז חזר והוא שזוף... מי שחושב שחוזה יגיע רחוק יותר, שירים יד...
הקלאב פשוט בזבוז. בכל ארגון אחר הם היו בטופ. כאן הם ג'וברים. עצוב.
מצד שני, אתה מביא את AOP ולא תיתן להם להיכנס באימפקט משמעותי כחלק מהתחרות? מי כותב את החרא הזה?!...

הפרישה של פייג' לא הצליחה להזיז לי אפילו שערה אחת על הישבן. הבחורה נגמרה אחרי פרשת הסרטונים והיא צריכה להגיד תודה לסשה שהצילה אותה ממבוכה. שתבדוק מקום פנוי במועדוני חשפנות...

לאשלי חזר אבל לא ממש יודעים מה לעשות איתו. תתכוננו לקבל אותו בטיטוס WW. הייתי מצפה שייתנו לו ישר להיכנס וללכת על הראש של לסנר אבל אני מניח שאליאס זה הכי רחוק שהם יתנו לו...

הקטע עם סמי וקווין וקורט בוצע מצוין. רעיון יפה ומקורי. וינס מרגיש בטוח לצחוק על TNA בגלל מצבם הרעוע.

ריינס גמור. הוא בחיים לא יצא אובר בשום מקום אחרי מניה. הוא חייב לצאת להפסקה, לתת לקהל קצת לשכוח ממנו ואולי אי פעם יקבל לגיטימציה. לעומתו, כרגיל, ג'ו הוא זהב טהור.

הסיום היה פושר. חיכיתי לאמברוז כל התוכנית. מקווה שיחזור בסמאק הלילה.
 
למעלה