תוצאות טייקאובר: ניו אורלינס

תוצאות טייקאובר: ניו אורלינס


קרב אליפות צפון אמריקה: אדם קול (בייבי~!) ניצח את EC3, וולווטין דרים, קיליין דיין, ריקושט ולארס סאליבן והפך לאלוף הראשון.

אליפות הנשים: שיינה בייזלר ניצחה את אמבר מון (א) וזכתה בתואר, אחרי שאמבר התעלפה ממהלך הכנעה של שיינה.

אליפות הזוגות + גמר טורניר דאסטי קלאסיק: האנדיספיוטד ארה (א) ניצחו את AOP ואת סטרונג+דאן, אחרי שסטרונג בגד בדאן וחבר לUE. אדם קול יצא להתאבק לצד אוריילי. אחרי הקרב, סטרונג לקח את מגן הזיעה של קול ושם על הזרוע שלו.
פיש הצטרף אליהם, וארבעתם חגגו את הזכייה בטורניר ובקרב.

אליפות הNXT: אליסטר בלאק ניצח את אנדרדה סיאן אלמאס (א) וזכה בתואר.

קרב ללא חוקים: ג'וני גארגאנו ניצח את הבן זונה הקירח טומאסו צ'יאמפה וחזר לNXT.
 
דעות מצפייה בתקציר


הם עשו את זה שוב!
NXT גנבו את ההצגה והפעם אין שום סיכוי לרוסטר הראשי להתקרב לזה.

קרב סולם: מדהים. כולם יצאו ממנו אובר ברמות אחרות. חוץ מספוטפסט, זה היה קרב עם מלא סיפורים קטנים ופסיכולוגיה. הכל בוצע מושלם. כולם זרחו. ומעל כולם, הפייבוריט שלי, נהיה האלוף הראשי! אדם קול בייבי!!!!

אליפות נשים: לכאורה הקרב הכי חלש בקארד, אבל עדיין היה מעולה. יותר טוב מהקרב הראשון שלהם. המכירה של שיינה היא בטופ של הטופ. האקליפס מחוץ לזירה היה מדהים. הניצחון בהתעלפות בוצע טוב. תהני ברוסטר הראשי אמבר.

אליפות הזוגות: כמה שנרמז בעבר שרודריק יחבור לUE, לא חשבתי שהם באמת יילכו על זה. אבל הם הלכו והקהל הגיב נהדר לזה! זה אמור היה להיות היל טרן, ועל הנייר זה אכן היל טרן, אבל הקהל הגיב בפופים מטורפים. ועכשיו - אדם קול הוא הראשון בהיסטוריה להחזיק 2 תארים בו זמנית בNXT. כוכב על או לא?

אליפות NXT: אלמאס בא אחרי קרב 5 כוכבים נגד גארגאנו. הוא נתן עוד קרב מעולה. הסיפור בקרב היה מדהים ועצם זה שזלינה וגה התערבה פעם אחת יותר מדי ועלתה לאלמאס בקרב רק הוסיפה לזה. קרב מעולה ואלוף ראוי. תהנה ברוסטר הראשי אלמאס. אתה הרבה יותר טוב מדל ריו.

קרב ללא חוקים: הסיפור המושלם עם הסיום המושלם. הייתה להם בנייה איטית, גם הודות לפציעה של צ'יאמפה. הם נתנו הכל והשאירו את הכל בזירה. קרב לא פחות ממדהים ומושלם של שניים מהטובים כיום. הכל עבד בקרב הזה. זה קרב יותר טוב מאלמאס-גארגאנו. הסיום היה ברוטאלי ונפלא.

מחכה לראות את האירוע המלא (אלוהים יודע מתי זה יקרה), אבל NXT פשוט התעלו על הצמם.

יש פה לפחות 3 קרבות ברמה של 4.5 כוכבים ומעלה עם 2 ברמה של 5 כוכבים. מדהים.
 

Turkisher

New member
Oops I did it again...

שוב פעם ראיתי טייקאובר לפני הארוע של WWE, גם אם זה רסלמניה, ועכשיו ברור לי לחלוטין שאני אתאכזב ממניה.
אפשר לספר מה הרגשתי אבל בשביל זה יהיה צריך מגילה. פשוט ארוע חובה לכל מי שחובב היאבקות.
 

Turkisher

New member
תקשיבו

אני כבר ראיתי את הדקה האחרונה של הקרב בין גרגנו לצ'אמפה בערך 10 פעמים. פשוט לא נתפס הסיפור המדהים שהם עבירו אחרי חצי שעה מטורפת של רצח בעיניים ובידיים.
הלואי והיו קצת יותר כוכבי WWE בקהל , כי אין שום סיכוי בעולם שסינה, אורטון או לסנר היו יודעים לתת קרבות כאלה גם בימים הכי טובים שלהם.

קוראים לו ג'וני רסלינג כי הוא הפך את ההיאבקות ממקצוע, מדרך חיים, לאישיות שלו. הוא לא כריזמטי, הוא לא מדבר יפה כמו סינה או רוקי, הוא פשוט עושה את זה דרך ההיאבקות וזה כמו מנגינת נבל אלוהית ומדויקת.

כמה כישרון, כמה רגש, קרבות כאלה מזכירים ומסבירים למה אנחנו אוהבים היאבקות. פשוט לבכות.
 

pufpuf

New member


לא ברור בכלל למה כל שנה טורחים בכלל לעשות רסלמניה אחרי טייקאובר, כי זה סתם גורם לרסלמניה להראות אירוע מיותר.
טייקאובר אדיר. אירוע פשוט מושלם מהתחלה ועד הסוף
ג'וני רסלינג הוא אולי המתאבק החם והטוב ביותר כיום ברוסטר המאוחד של ה WWE. מקווה שלא יעלה לעולם לרוסטר הראשי כדי שנוכל להמשיך להנות מקרבות 5 כוכבים שלו.
&nbsp
אין שום תסריט שבו רסלמניה מצליחה להתעלות על זה. שום תסריט.
 

MOR149

New member
דעות

שנים שלא הגבתי אבל הרגשתי צורך בגלל שזה אחד האירועים הטובים שהיו אי פעם. כל האווירה של הקהל, להקת הרוק בהתחלה(הזכיר לי מניה X8),היל טרן,מתאבק שזוכה לפוש ומשתתף ב-2 קרבות בערב 1, קרב מטורף על התואר וקרב עוד יותר מטורף במיין איבנט הרגישו לי כאילו זה אירוע אי שם משנת 2001.

הקרב סולם היה טוב , כל המעורבים נתנו אחלה שואו וכל אחד קיבל את הבמה שלו. היו מעט בוצ'ים של דרים בקרב אבל לא הורגש ממש.
אדם קול ללא ספק קיבל פוש מטורף בערב הזה הוא אחד המתאבקים המוצלחים שWWE החתימו בשנים האחרונות כאחד שידרוך במיין איבנט,ישאר שם לתקופה ארוכה רואים שטריפל מאוד מאמין בו(נצחון בוור גיימס ועכשיו 2 קרבות בערב 1 זכייה ב2 תארים שאף אחד לפניו לא עשה בNXT)

קרב הנשים היה טוב, לא ממש עוקב אחרי המחלקה הזו.

קרב הזוגות היה מעולה בעיני,אקשן ללא הפסקה. AOP הם זוג ביגמנים מעולה, קייל אוריילי אחד המתאבקים הטובים שיש בNXT מקווה שיקבל הזדמנות לקרבות יחידים(הפיוד שלו עם קול באינדיז היה מעולה וכל הסיפור שלהם בכלל). דאן וסטרונג שילוב מצוין. ההיל טרן בא בהפתעה מבחינתי אבל מבין את הצורך לאחר שבובי נפצע. סטרונג אגב אחלה היל למי שראה אות בPWG. יאללה יאנג באקס לNXT ויש לנו את מאונט רשמור 2.

הקרב על התואר היה מטורף! די קיוויתי שאלמס יצא האלוף וישבור את הסטריק של אליסטר. מקווה שאלמס לא יעלה לרוסטר הראשי יש לו עוד הרבה קרבות מצוינים לתת בNXT שלדעתי ברוסטר הוא יבלע לגמרי ויוזנח עד שיעזוב למקסיקו. סלינה מנג'רית מעולה השימוש בה יחסית לכל המנג'רים בשנים האחרונות(נשים וגברים כאחד) בא לידי ביטוי במעורבות שלה בקרב ואני אוהב את זה. לגבי אליסטר אני פחות מתחבר אליו אולי כי הוא בלתי מנוצח מבחינתי משהו לעוס מהתחת שכבר מזמן לא צריך להיות בעידן של היום, ואולי גם בגלל הגימיק הלא ברור שלו מזכיר לי שילוב של טייקר סינה ופאנק יחדיו - לא יודע איך להסביר זאת.

המיין איבנט
אי אפשר להסביר את זה , זה פשוט קסם שקורה לך ברגש שאתה מבין את הקרב איך שהוא מתצייר לך באותו הרגע. הקצב היה טוב- התחילו לאט והגבירו. השימוש בקביים היה נראה לרגעים כואב מאד. לקראת סיום עם הרגל של צ'יאמפה , על הרגע ששניהם ישבו, האיש הרע והאיש הטוב לאחר קרב מטורף. שניהם כבר גמורים , אחד מסתכל על השני בלי לומר כלום ואז המבטים עוברים כלפי מטה של הזירה ושוב פעם הלוך חזור עד שהאיש הרע שהיצר שלו לנצח בכל מחיר בכל צורה מנסה את מזלו מול הבחור הטוב שחושב שהוא לרגע ויתר לו ולא מצליח לו, ג'וני עם השימוש במתקן לרגל של צ'יאמפה מבצע הכנעה כל כך מדהימה בביצוע שלה שנראית חזקה כואבת ללא רחמים ובכך מנצח וזורק את זה בצורה אגרסיבית בסיום- כל זה פשוט עשו את הקרב לקרב הכי טוב של השנה לא משנה מה יבוא אחריו(הלוואי ואני טועה
)
בזמן האחרון אני רואה הרבה ציונים של 5 כוכבים ויותר(מלצר המניאק) לא מבין איך נותנים 5 ויותר, זה אמור להיות משהו מושלם ודי חירבו את זה. לטעמי יש רק קרב 1 שנה שעברה שנתתי לו את הציון וזה אומגה-נייטו (כן כן הקרבות עם אוקדה לא שווים 5 כוכבים) והשנה ללא ספק הקרב הזה מקבל ממני את ה5 כוכבים. פשוט שלמות.

מקווה שאף אחד מהרוסטר הנוכחי כמו שידידי שלומי ציין לגבי ג'וני, יעלה לרוסטר הראשי.
אירוע פשוט חובה לכל אוהד רסלינג ונכנס בהחלט לטופ 5 שלי אי פעם.
 

Diunim

New member
דעות על...

המיין איבנט. כי אם כבר לצפות בזה או ברסלמניה- בזה.
&nbsp
לצ'אמפה אין מוזיקה! מה שכן, הוא אובר בטירוף, וכמוהו גם ג'וני. סופסוף היל אמיתי! אובר כהיל! שנוא!
&nbsp
מוזיקה מדהימה לג'וני...
&nbsp
קצב מהיר בטירוף.
&nbsp
ספוטים חולניים על השולחן.
&nbsp
הקטע עם הקביים מגניב, רק קצת נדוש לקחת מ"מעריץ".
&nbsp
הספוטים לקראת הנפילה על הרצפה- ענק!
&nbsp
ה"THIS IS MY MOMENT" ואחריו הסטירה של גארגאנו הפך את זה למושלם.
&nbsp
הפאוורבומב לברכיים מהחבל מפחיד.
&nbsp
והשלוש דקות האחרונות- מדהימות.
&nbsp
חמישה כוכבים. קלאסי.
&nbsp
אני רק לא מבין את ההיגיון ב-NXT. למה מי שמצליח ישר חוטף עונש ומורד בדרגה, ואז הולך להתאבק ברוסטר המשני יחד עם כל הלא מוכשרים והלא אובר? אה, רגע...
 

oronm316

New member
טוב אני כבר מתחיל להרגיש ממש מטומטם...

הגעתי לסוף שבוע של ניו אורלינס עם כרטיס לכל ההופעות חוץ מNXT... כי לא הצלחתי להשיג כרטיס טוב כשהמכירה התחילה... לפני האירוע בדקתי בסטאב האב אבל לא מצאתי כרטיס במחיר שהיה נראה לי שווה אז ויתרתי...
&nbsp
ואז הלכתי לרסלמניה וקראתי את הדיווחים שלכם על NXT...
 
למעלה