טיטאן סינקינג- פרק 12

Diunim

New member
טיטאן סינקינג- פרק 12

שלום לכולם וברוכים הבאים לתרגום לעברית של פרק נוסף מהספר טיטאן סינקינג: נפילת ה-WWF ב-1995. בפעם הקודמת קראנו על אין יור האוס 4, שבעצם גרם לווינס מקמהן לחשב מסלול מחדש. תזכורת: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/13/183060525/בידור/היאבקות_WWE

אז במה עוסק הספר הראשון? (תקציר)

במהלך ההיסטוריה של ה-WWF, היו זמני שגשוג וזמנים קשים, מעגלים שהשפיעו על הארגון והכריחו אותו לשנות כיוון. המשתנה הקבוע היחיד בשלושת העשורים הוא וינסנט קנדי מקמהן, אדון הבובות הגדול שהנהיג את הספינה. עם עור של פיל, אדישות ושליטה, מקמהן ניצח את כל מתחריו וניצח בכל מלחמת היאבקות בה היה מעורב.

ב-1995, הוא כמעט הפסיד.

טיטאן סינקינג מספר את סיפורה של אחת מהשנים הכי נוראיות, כואבות ומתישות בתולדות ה-WWF. וינס התאושש מחצי העשור הקודם במהלך השנה, אבל אחרי חמש שנים שפגעו בארגון שלו, ניסה לבנות אותו מחדש ולגלות מחדש את נוסחת הקסם שהפכה את הארגון שלו לענק בשנות השמונים. עם כל שבוע שעבר, עוד ועוד בעיות החלו לצוץ, וה-WWF הגיעו למשבר.

הספר מסביר לנו הכול מבפנים: עם תיאורים מפורטים של תקריות מסירקיוז למונטריאול, מהקליק ל-BSK, תקוותו החדשה של וינס, עד לכישלונות היצירתיים שלו. בואו לגלות את הסיפור האמיתי של השנה, ותלמדו איך 1995 הובילה את ה-WWF למשבר.

 

Diunim

New member
והפעם בטיטאן סינקינג:

זהו, חבר'ה, סרבייבור סירייס. הערב בו הכול משתנה. ממש משתנה. שומעים על הקרבות מהערב, על בכורה לא מוצלחת של כוכב עתידי, על התפרעויות של הקליק ועל שינוי במוצר. המשאית של דיזל עוצרת כאן.
&nbsp
קישורים שימושיים:
&nbsp
נאש מדבר על השביתה של הקליק: https://www.youtube.com/watch?v=VR1M3xbCQ_Q
&nbsp
הבכורה של אווטאר: https://www.youtube.com/watch?v=9jub1-0mdp4
&nbsp
האנדרדוגס מול הבאדי דונאס: https://www.youtube.com/watch?v=qtaKuPaRjVI
&nbsp
צוות אלונדרה בלייז מול צוות אג'ה קונג: www.dailymotion.com/video/x5pw0n9
&nbsp
דארקסייד מול רויאלס: www.dailymotion.com/video/x7xud4
&nbsp
קרב הוויילד קארד: http://www.dailymotion.com/video/x6fsdcm
&nbsp
דיזל מול ברט הארט: http://www.dailymotion.com/video/xlms00
&nbsp
נאש על ההיל טרן: https://www.youtube.com/watch?v=J0A9GT5xQNw

 

Diunim

New member
פרק 12

עבור הקליק, התקרית במונטריאול בספטמבר עם קארל אולט הובילה לכעס. בגלל איך שטיפלו בה, הם האמינו שההנהלה "לא מגבה אותם", וב-5 בנובמבר באינדיאנפוליס, הם החליטו להפגין את רגשותיהם ואיימו בשביתה. וינס אמר פעם לשון שידע על האווירה במלתחות בין המתאבקים רק אם אמרו לו, כי הוא לא תמיד היה ומעטים היו ישרים איתו. בגלל שווינס הבטיח לו שהוא יוכל להתקשר אליו בכל זמן, החליט שון לנצל את זה.

מייקלס אמר למקמהן בפשטות שהקליק חשבו שכל דבר בארגון "גרוע", ושצריך לשנות את הדברים מהר. הוא הוסיף שהם היו כל כך לא שמחים, עד שלא יתאבקו באותו הלילה במרקט סקוור ארינה. כשהוא מודאג שהוא עומד לאבד שלושה מהמתאבקים הכי גדולים שלו, שלא לדבר על שני מתאבקי מידקארד טובים, הציע וינס לטוס לאינדיאנפוליס ולהיפגש איתם כדי לשוחח על רעיונות.

וינס נאנח כשניתק את הטלפון. האסירים התחילו לנהל את הכלא, והוא לא היה מסופק. מצד אחד הוא שנא להיכנע, בעיקר למתאבקים שלו, אבל מצד שני הם היו אנשי מפתח, הכי טובים שלו. אבל מה שבאמת הפריע לו היה שהוא ידע שהיה משהו בדבריהם. ה-WWF היו גרועים מבחינה יצירתית כל השנה, וכל התחומים סבלו מירידה דרמטית בשנה האחרונה.

הוא ידע שפגישה עם הקליק בפרטיות תגרום לעוד יותר מתח מאחורי הקלעים, אבל זה לא היה דבר רע. בצורה כלשהי, ההיט שהקליק קיבלו משאר המתאבקים עזר לו, כי זה הסית את תשומת הלב שלהם מדאגות גדולות למאבקים קטנים מאחורי הקלעים. חוסר המנוחה שהקליק גרמו לו מאחורי הקלעים אמר שהחבר'ה יכלו להתלונן על משהו אחר שהוא לא התשלום הנמוך שקיבלו, ועבור וינס זה היה מבורך.

וינס לקח את עוזרו הקרוב, פאט פטרסון, והשניים נחתו באינדיאנפוליס בתוך כמה שעות מהשיחה, ומיד הלכו לפגוש את המתאבקים הכועסים בחדרם במלון. פול לבק עדיין היה חדש בארגון וקווין נאש ייעץ לו לפני הגעתו של וינס שכדאי לו לא להתווכח: זה לא שווה את הנזק שזה יגרום לקריירה שלו. כשווינס הגיע למלון, ניסה לבק להתחמק בנימוס, אבל וינס לא היה במצב הרוח הנכון. "לא!" הוא דרש, "אתה נמצא בחדר הזה, יש לך דעה." הפגישה הייתה מתוחה, וינס מעולם לא נדחק לפינה כזאת קודם בידי אף אחד, והוא לא הרגיש בנוח. אבל ככל שהקשיב לצד של הקליק, הוא השתכנע בהדרגה במה שאמרו על המתאבקים ועל הכיוון הכללי של ה-WWF.

לפי קווין נאש, הבעיה לא הייתה קשורה לכסף או לרצונם לנהל את הארגון, אלא שהם פשוט רצו להיפגש עם וינס כדי לשמוע את תחושותיו ולהגיד את שלהם. הקבוצה רצתה שינוי ב-WWF שישפר אותה באופן כללי, ואכן, לפגישה הייתה ההשפעה הנכונה. בתוך כמה ימים, היו שינויים בארגון. רובם היו קטנים, אבל עדיין משמעותיים, כמו רמת אלימות קצת יותר גבוהה, ורצון להראות תוכן קצת יותר גרפי. גם האנגלים השתפרו, והמון מהגימיקים הטיפשיים קיבלו עדכון, שם חדש או שוחררו, וסגנון סיפור ריאליסטי יותר הגיע. הלחץ של הקליק התחיל להשפיע, ופעם אחת, לא רק לטובתם.

כשהיה באינדיאנפוליס, חשב וינס שאולי ילך גם להאוס שואו באותו הערב וייתן לחברי הרוסטר האחרים סיכוי לדבר איתו ישירות אם הם רצו. הגישה מאחורי הקלעים הייתה מלאה בכעס. רוב המתאבקים זעמו שווינס נפגש בפרטיות עם הקליק, והשתמשו בכך כדי להזין את התיאוריה הפרנואידית שלהם בנוגע להשפעה של הקבוצה על ה-WWF.

שון מייקלס התעקש לאחר מכן שאף אחד לא פוטר כתוצאה מהפגישה באינדיאנפוליס, וקווין נאש טען שהקבוצה לא רצתה לפטר אף אחד. הוא טען שהם באמת הוציאו אובר אנשים כמו סקוט ביגלו - מישהו שהודו שלא ממש חיבבו באופן אישי - כמישהו שיוכל "לשחק איתם בנבחרת". אבל המתאבקים לא החמיצו את זה שהיו כמה קורבנות בתוך כמה שבועות מהפגישה באינדיאנפוליס, וכמה מטרות של הקליק עזבו את ה-WWF לפני חג המולד.

פחות משבוע לאחר הפגישה, ב-10 בנובמבר, 1995, בלונג איילנד, התאבק ז'אן פייר לאפיט בקרב האחרון שלו ב-WWF. (כשנאש והול עזבו את הארגון, חזר קארל אולט בפעם האחרונה ב-1998, שוב לצד ז'אק רוז'ו. הזוג לא היה שייך לאטיטיוד ארה החדש של ה-WWF, ולא ממש הצליח. רוז'ו נעלם אחרי פחות משנה, ולאולט לא נשאר מה לעשות. הוא נשלח לטריטוריה ההתפתחותית של ה-WWF ונקרא קריס קאנונבול, אבל בקושי עבד בטלוויזיה לפני ששוחרר בשנת אלפיים.) נמאס לו מהפוליטיקה מאחורי הקלעים והוא רצה ללכת. בסופו של דבר, הקליק צחקו אחרונים וניצחו אותו, גם אם הוא קפץ לפני שדחפו אותו.

מאוחר יותר באותו החודש, שוחרר דאריל "מן מאונטיין רוק" פטרסון. פעם הוא היה ברולר קשוח מאוד ב-WCW בשם מקס פיין, אבל לפטרסון הייתה ריצה בעייתית בטיטאן. חוץ מזה שהיה לו גימיק של גיטריסט שלא ממש יכול היה לחלץ אותו מהאנדרקארד, פציעות ובעיות סמים גם פגעו בו בארגון והובילו לשחרור. רוב המתאבקים נשמו לרווחה, כי פטרסון גרם לבעיות כשצילם סרטונים של המתאבקים בדרכים עם מצלמת הוידיאו שלו. בין הדברים שצילם, היו גם לואי ספיציולי המחוק מתקשה לפתוח את דלת חדרו במלון, קווין נאש מוציא הרבה כדורים מכיסו ומתבדח על כך שהם תנאי לעמידה בלו"ז של ה-WWF, ומתאבקים רבים משתמשים בכמה חומרים ולוקחים סמים. שנים רבות לאחר מכן איים פטרסון לפרסם את הסרטונים כדוקומנטרי, אבל הוא לא עשה זאת מתוך חשש להליכים המשפטיים שזה היה גורם.

גם דין דאגלס עזב את הארגון לפני שהשנה נגמרה, מרצונו, אבל בעיקר הודות לדרך בה הקריירה שלו צללה לאחר המאבקים מול הקליק. אחרי ששמע על הפגישה באינדיאנפוליס, גם הוא קפץ לפני שנדחף. הכרישים מצאו עוד קורבן, ורק כמה חודשים אחרי שחתם ב-WWF, ביקש מרטין שחרור מהחוזה שלו. הוא נשאר עוד כמה חודשים, והשתתף בסרבייבור סירייס (במה שהיה הקרב המשודר היחיד שלו מול שון מייקלס) לפני שהופיע בפעם האחרונה באין יור האוס 5, ואז עזב ולא חזר.

הפוליטיקה הייתה יותר מדי עבור מרטין, אבל הוא התקשה גם מבחינה פיננסית מהעסקה שלו עם ה-WWF. החשבונות נערמו ולא היו צ'קים מטיטאן, אז מרטין הלך למקור. הוא אמר למקמהן שהוא מפסיד כסף בעבודה עבורו, וחיסל את החסכונות שלו כדי לשלם חשבונות. "יבוא כסף", אמר לו וינס, אבל הופתע כשמרטין אמר לו שהוא צריך לשלם משכנתה באותו יום ושהוא צריך כסף עכשיו. "אני לא יודע מה להגיד לך," אמר וינס, אז מרטין ביקש שחרור.

וינס לא אהב לשחרר מתאבקים מוכשרים במלחמות ליל שני, אבל הבין שלמרטין אין עתיד בארגון בגלל האויבים הפוליטיים שלו והעובדה שהגימיק שלו היה כישלון. מרטין טען שנתנו לו לעזוב כי איים על וינס בתביעה על חוסר עמידה בתנאי החוזה (מקמהן הבטיח לו הכול ולא קיים), והוא לא האמין שמקמהן יוכל להרשות לעצמו להיאבק איתו בבית המשפט.

כמובן, וינס נלחם כרגע מול הממשלה בבית המשפט וניצח, אז תביעה לא הייתה רלוונטית עבורו. לשחרר את מרטין היה מקל קצת על הקליק, לפחות עד שהיו מוצאים את המטרה הבאה שלהם. בנוסף, לקצץ מישהו שלא עבד ולא ירוויח לו כסף, היה עבורו עסקה טובה.

סקוט ביגלו הרגיש כמו מרטין: הוא האמין שהקליק עצרו את הריצה המובטחת שלו במיין איבנט ופגעו לו בקריירה, אז גם הוא הלך הלאה. ביגלו התאבק בקרב האחרון שלו בפדרצייה בסרבייבור סירייס בנובמבר לפני שעבר לעבוד ביפן, ואז חזר לצפון אמריקה אצל ECW. רק שמונה חודשים קודם לכן הוא הוביל את רסלמניה והפך לאחד מהמתאבקים הכי מפורסמים בעולם. הייתה זאת צניחה מהירה מאוד.

ג'ים קורנט הרגיש שביגלו עזב לפני שהקליק יוציאו אותו, ושהקבוצה חששה ממנו. "באם באם לא השלים עם הבולשיט והוא היה מחסל את הקבוצה," האמין קורנט, "הוא היה אחלה בחור אם לא דפקת אותו, אבל הם דפקו אותו. לא הייתי מופתע אם גם אמר לווינס לאן הוא יכול להיכנס לו."

נלסון פרייז'ר היה אחר שכיכב באירוע באותה השנה, רק כדי לגלות מהר מאוד שכבר לא עבד אצל טיטאן. ההופעה האחרונה שלו (עד שחזר באופן מלא ב-1999) הייתה ברויאל ראמבל בינואר 1996, אבל וינס כבר התחיל להוריד אותו לפני כן. זה לא היה מקרי, חשבו רבים, שהוא שוחרר כמה חודשים לאחר שפגע בקווין נאש בסאמרסלאם. נראה לרבים שהקליק ניצחו במאבקם לשליטה בהיאבקות.

 

Diunim

New member
חלק ב'

כפי שווינס ציפה, הפגישה עם הקליק גרמה לפרנויה עצומה מאחורי הקלעים, והסביבה עמדה להתפוצץ כעבור כמה ימים כשהוכרז שמופעים סוג ב' (האוס שואוס שכללו בעיקר מתאבקים שלא היו אובר או לא מנוסים, ורק כמה שמות מזוהים שהופיעו בטלוויזיה באופן קבוע) מבוטלים. מעכשיו והלאה ה-WWF יציגו שמונה עשר מופעים מסוג א' בלבד בכל חודש, והמקומות היו מוגבלים. זה היה חדשות רעות למתאבקי האנדרקארד המתוחים, שכבר חיו מהיד לפה. עבורם, ביטול מופעים סוג ב' אמר שלא ישתמשו בהם, ובעידן לפני החוזים המובטחים זה אמר שלא ישלמו להם. "אנשים גוועו ברעב," נזכר קווין נאש, "הם חיו ממקדמות."

המתאבקים קיבלו מקדמות על חשבון המשכורת מהאייג'נטס במופעים החיים כתשלום על ההוצאות על הדרך, וזה קוזז מהתשלום על המופע שהמתאבק קיבל כעבור כמה חודשים. מקדמה סטנדרטית הייתה בערך מאתיים דולרים, אבל יכלה לגדול לפי מעמד המתאבקים. החוק היה "תמיד קח את המקדמות", כי כך הובטח למתאבקים שהם יקבלו לפחות משהו מהמופע בזמן של קשיים כלכליים.

כשהעסקים פרחו המקדמות היו בונוס נחמד כדי שתוכל למזוג משקאות בבר אחרי המופע, אבל ב-1995 כשהעסקים היו במצב נורא, רבים השתמשו במקדמות כדי לשלם הוצאות. כשהם היו בדרכים, המתאבקים אכלו בזול, נשארו במלונות גרועים בקבוצות, ודחפו כמה אנשים שאפשר לתוך המכונית. זה היה בניגוד לאיך שהוצגו כ"סופרסטארים" על המסך.

ג'ים קורנט לא האמין שהמתאבקים היו בצרות כלכליות כמו שאמרו. "החבר'ה למטה לא ממש הצליחו, אבל הכול היה יחסי," הוא אמר, "אני בטוח שרוב המתאבקים שהגיעו כעבור כמה שנים ולא התאבקו ב-WWE היו מתים להרוויח כל כך הרבה כסף." כפי שזכר, עדיין ניתנו בונוסים, שיכולת להרוויח על כל דבר מהופעה טובה עד להסכמה לעשות משהו משפיל. קורנט טען שפעם ניתן לו בונוס של חמש מאות דולרים על כך שהרשה לדייבי בוי סמית' לסחוב אותו כל הדרך אל מאחורי הקלעים מרגליו, אחרי שחטף בנזאי דרופ מיוקוזונה בהנחיית האייג'נטס. זאת הייתה מתיחה, אבל הוא זרם בלי להתלונן וניתן לו בונוס על ההומור.

גם טום פריצ'רד זלזל במצב הכלכלי של המתאבקים. כפי שהוא זכר, "הרווחנו אחלה כסף בהשוואה לסמוקי מאונטיין, ברור, למרות שלא ממש הרווחנו כמו ברסלמניה. העניין היה, שלא היה לנו לאן ללכת, כי אלא אם הכרת מישהו ב-WCW היה קשה להיכנס לשם. והייתה ECW, אבל היית צריך להתמודד עם השקרים והבולשיט של פול היימן. ואם הצלחת לקבל כסף, כמה זה עמד להיות? האינדיז לא ממש שגשגו ולא היה הרבה כסף שם, בעיקר ביחס ל-WWF. שם כולם רצו להיות, אפילו כשהעסקים היו במצב קשה."

למרות זאת, ספג וינס לחץ מהאנדרקארד בעוד שבוע נורא, שבמהלכו נכח בהאוס שואוס בקולומבוס ב-8 בנובמבר ובניו ג'רזי ב-12 בנובמבר, בניסיון להחליק את הדברים עם הרוסטר. לבסוף לא הייתה לו ברירה אלא להסכים למשכורת בסיסית של ארבע מאות דולרים לשבוע למתאבקים כשלא עבדו, וכך הסיר את הלחץ לפחות זמנית מהמתאבקים הנמוכים. הייתה זאת הפעם הראשונה שווינס הציע משהו שמזכיר חוזה מובטח. זה היה ממש חשוב, אבל זה הגיע בתקופה בה העסק שלו יכול היה להרשות לעצמו את זה.

סרבייבור סירייס הייתה אירוע שנתי מסורתי עבור ה-WWF. האירוע של נובמבר התחיל ב-1987 בניסיון לתקוף את המופע הכי גדול בשנה של ארגוני ג'ים קרוקט, האבא של WCW, סטארקייד. וינס היה ממש נחמד בנוגע למופע, ואיים על כל ספקי האירועים שלא יוכלו לשדר את רסלמניה 4 אם לא ישדרו את סרבייבור סירייס במקום סטארקייד, ששודר באותו יום כמו המופע החדש של ה-WWF. כשהעסקים להטו ורסלמניה בערה אחרי הצלחת רסלמניה 3, הספקים לא זלזלו באיום. התוצאה הייתה ניצחון ברור עבור וינס מקמהן וה-WWF. רוב הספקים סירבו לשדר את סטארקייד, וסרבייבור סירייס הוציאה ביירייט של 7.0, כלומר 325,000 קונים.

סטארקייד עצמו הוציא ביירייט של 3.3, כלומר כמעט חצי מכמות הצופים של סרבייבור סירייס, אבל המספר היה מטעה. ביירייט מחושב לפי אחוז האנשים שיכלו לקבל את האירוע בספקים וקנו אותו. אם מיליון אנשים יכלו לקנות את האירוע ו-10,000 קנו את המופע, יהיה ביירייט של 10.0. במקרה של סטארקייד, בערך 600,000 בתים יכלו לקנות את האירוע, בגלל ההשפעה של ה-WWF,אז המספר האמיתי של ההזמנות היה באזור ה-20,000. בניגוד לכך, לסרבייבור סירייס היה קהל פוטנציאלי של 4.5 מיליון איש.

האירוע הפך במהירות ליותר מסתם מהלך עסקי נקמני, כשהמופע השנתי נמכר בעיקר בגלל ששני צמדים של חמישה אנשים נלחמו אחד מול השני בקרבות (ובאירועים מוקדמים, שני צוותים של חמישה זוגות, אז עשרה מתאבקים בכל צד). המופע המשיך להצליח בחמש השנים הבאות, אבל התחיל להידרדר יחד עם שאר העסקים של הארגון ב-1993.

רבים התחילו לתהות אם נושא הצוותים הפך למיושן, אבל עם הוספת האירועים החדשים ב-1995, נדרשה סרבייבור סירייס לייחוד הזה יותר מתמיד כדי לבדל אותה ממופעים אחרים - לא רק של ה-WWF.לפני עזיבתו, הציע ביל וואטס טוויסט בנוסחה הוותיקה והמיושנת: קרב שמערבב הילים ובייביפייסים באותו הצוות, שיילחמו מול צוות אחר באותו הרכב. לפני כן, לא היה נהוג לטשטש כך את הגבולות, אבל וינס הסכים לרוץ עם זה ו"קרב הוויילד קארד" נולד.

הקרב שם את שון מייקלס, אחמד ג'ונסון, דייבי בוי סמית' וסיד מול יוקוזונה, אואן הארט, רייזור ראמון ודין דאגלס, והיה מעניין מבחינה פוליטית כמו שהיה על המסך. המתיחות בין המתאבקים והאיחוד בין קליקות שונות, כשותפים ויריבים, יצרו מצב נפיץ. עבור הרוד אייג'נטס שהתעסקו בבניית הקרב, לשמור על כל המעורבים שמחים היה כמו להתבקש לפתור משבר בינלאומי.

מייקלס לא רצה לעבוד עם דאגלס, כי הקליק לא רצו להתערב איתו. יוקוזונה היה מנהיג ה-BSK והיה לו מעט זמן עבור מייקלס, והוא לא היה מוכן לסבול כל התנהגות של פרימדונה. לשון לא הייתה שום בעיה עם סמית' או עם הארט, כי כיבד אותם כוורקרים. דייבי היה אדם שבילה איתו כשהקליק לא היו, ולכל אדם מכל מעמד פוליטי הייתה פינה חמה בלב עבור אואן הבדחן. אבל איש אחד שמייקלס לא כל כך אהב היה ג'ונסון החדש.

ג'ונסון טופח בידי וואטס כתשובה של ה-WWF לג'אנקיארד דוג (שהגיע לשיא הקריירה שלו אצל וואטס) או רון סימונס (אלוף ה-WCW השחור הראשון, עוד החלטה של וואטס). הוא היה אמור לקבל פוש ענק ולהפוך לגיבור שחור, משהו שוואטס הרגיש שהיה חסר מאוד ב-WWF הלבנה. כיוון שהיה זה הקרב המשודר הראשון של ג'ונסון, לא היה ספק שהיה צריך להציג אותו טוב ולהגן עליו בבוקינג. זה לא היה הגיוני שינצחו אותו. להפך: היה על ג'ונסון לנצח ולנצח טוב. מייקלס נזהר ממנו, וחשב שהוא איום על מקומו, כי הוא נראה היה כאילו סותת באבן ועדיין זז כמו חתול. (למרות שכפי שמתאבק אחד אמר מאוחר יותר, הוא אולי זז במהירות של חתול, אבל עשה זאת בחן של פיל.)

סמית' ואואן לא היו חלק מקליקה, הם, יחד עם ברט הארט, היו סתם בני משפחה שנסעו ביחד לפעמים ושמרו אחד על השני. בניגוד לקבוצות האחרות, הם לא היו שותפים בלעדיים לדרכים, ולעתים קרובות בילו וטיילו עם אחרים. הם היו אהודים בקרב רוב המתאבקים, ולדייבי ולאואן לא היה היט עם אף אחד לקראת הקרב.

לטרוי מרטין שעמד לעזוב כן היה. בנוסף למייקלס, היה עדיין מתח רציני בינו ובין סקוט הול, והפוטנציאל לעוד מאבק מילולי בין השניים תמיד היה באופק. הם החליפו מהלומות מילוליות יותר מפעם אחת, וקרב אגרופים של ממש תמיד נראה היה במרחק של רגע. מרטין גם איבד את כבודו של יוקוזונה לאחר התקרית של פציעת הגב בגרמניה, אז הוא בא אל הקרב כשחבר'ה משני הצדדים לא אהבו אותו.

הקונספט של הקרב הפך אותו למבדר עבור המעריצים, ובאופן בלתי יאומן הוא התרחש ללא שום בעיות רציניות בין המתאבקים. באופן בלתי מפתיע בהתחשב בכך שתקופתו בארגון עמדה להסתיים, דין דאגלס היה האיש הראשון שהודח מהקרב. הוא היה קורבן של ברית בין הקליק שבה הם עבדו רק ביחד, או עם אנשים שתמכו בהם. דאגלס נפל במהירות לשון מייקלס, שווידא שינצח באופן נקי והחלטי את מרטין לפני עזיבתו, במכה אחת אחרונה ל'פרנצ'ייז' לשעבר. אבל למרטין ממש לא היה אכפת, הוא רק רצה לצאת מה-WWF במהירות האפשרית.

הקליק סידרו את הקרב כך שהיו מעורבים בכל הדחה שנייה, ולמרות שיוקוזונה הוצמד בידי ג'ונסון בהצמדה המנצחת של הקרב, זה היה רק אחרי שחטף סופרקיק של מייקלס לסנטר. שלושת האנשים שעמדו כמנצחים לא היו מפתיעים: אחמד ג'ונסון קיבל פוש חזק ומהיר, דייבי בוי סמית' שוב היה אמור לעבוד מול אלוף ה-WWF באין יור האוס 5 בחודש הבא, ושון מייקלס עמד להיקשר לטיל ולקבל פוש לירח.

 

Diunim

New member
חלק ג'

הקרב היה הקרב המשודר הראשון של מייקלס מאז התקרית בסירקיוז בחודש שעבר, אבל הוא לא החמיץ כלום. הייתה דאגה אילמת בהנהלה בנוגע לתגובה שמייקלס יקבל, והאם האמינות שלו נפגעה, או שהמעריצים יחשבו שהוא מזויף. הם לא. מייקלס היה אהוד מתמיד, ואיך שהתקיפה מסירקיוז הוצגה בטלוויזיה של טיטאן הכניסה עניין בסטוריליין של המסע שלו אל אליפות ה-WWF, בדיוק כמו שווינס מקמהן רצה שיהיה.

היה צורך לפייס את האנדרקארד כמו את המתאבקים הגדולים, וזה הודגם בהחלטה להוסיף את בוב הולי לקרב הרביעיות בתחילת המופע. בקרב המקורי היו אמורים להיות כריס קנדידו, לואי ספיציולי, טום פריצ'ארד החוזר, ושון וולטמן ההיל החדש, שיעבדו מול מרטי ג'נטי החוזר, ג'ינסאי שינזקי, ברי הורוביץ שהיה בירידה, והמתאבק החדש אלן 'אווטאר' סרוון, שנודע בעולם ההיאבקות כאל סנואו.

סרוון היה די סחורה חמה לפני שהגיע לטיטאן, וגם ה-WWF וגם WCW ניסו להחתים אותו אחרי שהוא הרשים אותם ב-ECW ובסמוקי מאונטיין רסלינג. קרב ניסיון ב-WCW הלך טוב והוא קיבל שבחים מהמתאבקים, אבל ההנהלה לא התייחסה אליו יפה והוא לא התרשם מהתפעול שלהם. ללא הרבה מתאבקים שיכלו לתת קרב טוב מול כולם, השקיע וינס בסרוון כשטייל איתו במשרדי טיטאן וסידר לו נסיעות. לאחר מכן הציע לו את הרעיון המבטיח האחרון שלו: סרוון יהיה אווטאר, שיהיה פאוור ריינג'ר.

למרות אבסורדיות הגימיק, סרוון התרשם מהמקצוענות שהייתה ב-WWF, וחתם אצלם. אבל במקום לקבל סרטונים לפני הבכורה שלו כמו שהיה נהוג אצל מתאבקים חדשים ולא ידועים, ביקש ממנו וינס להגיע ישר לרו בשידור חי ב-23 באוקטובר. סרוון, כאווטר, לבקש מסכה אחרי שהפעמון צלצל לאחר שהגיע לזירה בלעדיה, ובלבל את הצופים שלא ראו משהו דומה לכך לפני כן. רבים טענו שהוא נראה ממש דומה לאחד מהקראטה פייטרס של מילטון ברדלי, אחד מהספונסרים החשובים של ה-WWF באותה התקופה. אחרים שהידע שלהם בהיאבקות היה יותר מה-WWF, טענו שהוא נראה כמו המתאבק היפני היבוסה, וגם התנהג ממש כמוהו.

הקרב הזה היה צריך להיות סקוואש שבו אווטאר יוכל להציג את עצמו ולהוציא את המהלכים ואת התנהגותו אובר, אבל הג'ובר איתו עבד, בריאן וולש, לא שיתף פעולה. במקום לגרום לאווטאר להיראות מרשים, וולש התחמק מההתקפה שלו ומכר גרוע, ואז סרוון רק החמיר את מצבו כשהחליק מהחבלים כשניסה מהלך אווירי. אחרי עוד כמה דקות של מהלכים מוזרים ומפוקששים, אווטאר הבייביפייס ניצח וזכה לקריאות בוז. הייתה זאת אחת מהבכורות הכי מאכזבות ב-WWF שמישהו זכר.

אווטאר כבר היה אמור להשתתף בקרב הפתיחה של סרבייבור סירייס, אבל הבכורה הגרועה שלו התרחשה באותו הזמן בו בוב הולי התלונן בפני ההנהלה שהוא לא מקבל מספיק ימי עבודה מאז ביטול המופעים סוג ב', וששקל לעזוב את הארגון. הולי נחשב לעובד טוב וליריב טוב למתאבקים חדשים, אז וינס לא רצה לאבד אותו. מכיוון שכבר איבד עניין בדמות של אווטאר, הוא אמר לסרוון שכבר לא יהיה באירוע. הוא הסביר שהוא מחליף אותו בבוב הולי בגלל הוותק שלו בארגון, ושהוא יבחן מחדש את הדמות שלו. סרוון חזר ב-1996 כלייף קסידי, דמות משנות השבעים ששיתפה פעולה עם מרטי ג'נטי כדי ליצור את הגרסה החדשה של הצמד האהוד משנות השמונים והתשעים, הרוקרס. הבעיה המיידית שהייתה לו הייתה ששותפו של ג'נטי בצמד המקורי היה שון מייקלס, והמעריצים לא קנו אותו כמחליפו. סרוון חזר בסוף ל-ECW כדי להשתפשף, ולבסוף יצא אובר בגימיק שלו לפני אווטאר, אל סנואו, אדם שכתב את המילים "עזרו לי!" לאחור על מצחו עם מייקאפ, ודיבר עם ראש בובה. הגימיק הגיע אל ה-WWF ב-1998.)

למרות שנכנס ברגע האחרון, קיבל הולי ניצחון נדיר בהצמדה על יריב בקרב. הוא זכה להדיח את טום פריצ'ארד שעמד לשנות גימיק מהקרב, לפני שהפסיד לשותפו העתידי של פריצ'ארד סקיפ כעבור כמה שניות. האיש האחרון שנשאר עומד היה וולטמן, כשהאיש החלש בקליק נראה כאילו עמד לקבל ריצה גבוה יותר בקארד. ניצחונו נועד לחזק אותו בעיני המעריצים לפני שיעבור לפיוד מול חברו הטוב בחיים האמיתיים, סקוט הול.

דבר נפוץ במופע היה שחברים אמיתיים עבדו ביחד. האנדרטייקר היה בצוות יחד עם שלושה מחבריו ב-BSK (סאביו ווגה, הנרי גודווין ופאטו) בקרב הראשון מאז ששבר את ארובת העין, והם ניצחו בקלילות את הצוות ההילי שכלל את ג'רי לולר, אייזק יאנקם, האנטר הרסט הלמסלי, והאיש שפצע אותו, מייבל.

ה-WWF גם שיתפו פעולה עם ארגון הנשים של אול ג'פאן והביאו כמה מתאבקות מלהיבות לעבוד עם אלופת הנשים של ה-WWF אלונדרה בלייז, והן נלחמו אחת מול השנייה בקרב ההדחות השני של הנשים בסרבייבור סירייס. לרוע המזל הקרב לא התקרב לסטנדרטים הגבוהים שהיו למעריצי AJW. דייב מלצר הביע את הפתעתו בנוגע לאיכות הקרב:

נשות אול ג'פאן הן עקביות מאוד כקבוצה, אבל אני לא חושב שראיתי קרב כזה רע עם כזאת כמות כישרונות כבר שנים. (באופן שממש לא היה מקרי, גם WCW השתמשו במתאבקות יפניות באירוע שלהם, וורלד וור 3, כעבור שבוע בלבד, ואחת מהן הייתה אלופת הנשים של ה-WWF לשעבר, בול נאקאנו. בניגוד לקרב בסרבייבור סירייס, זה הצליח, ומלצר תיאר אותו כ"מצוין".)

במקום אחר בקארד, שוב פנה וינס אל כוכב מהימים המוצלחים של הארגון, הפעם בצורתו של קורט 'מר פרפקט' הניג, שחזר וקיבל תגובה חזקה בתחילת המופע. הניג לא חזר כדי להתאבק, כי עדיין קיבל את הכסף מפוליסת הביטוח שלו בלוידס של לונדון, שכיסתה את פציעת הגב שלו שנגרמה בגלל שנים של באמפים מוגזמים ופזיזים. במקום, הוא הפך לפרשן, וישב ליד מקמהן וג'ים רוס כשניתח בצבעוניות הכול. עורך מגזין פאוורסלאם פין מרטין לא התרשם וכתב:

בתוך שני קרבות, הוכיח הניג מעל כל צל של ספק שבאופן נדיר, אם בכלל, הוא צפה בתכניות ה-WWF אלא אם היה עובד של הארגון, שהוא לא אהב (ובטח אוים) בידי המתאבקות, ושמחקר על המוצר שהוא צריך לפרשן לא היה חשוב. איזה קאמבק נהדר.

באופן מפתיע יחסית לגישה שלהם, הניג התקבל בזרועות פתוחות אצל הקליק. "במכונית שלנו הוא היה אלוהים," נזכר קווין נאש, "הוא לימד את שון, הוא לימד את סקוט. הוא היה הגורו שלהם," הוא הוסיף. חזרתו של הניג הייתה אמורה להוביל לפיוד בינו ובין חבר קליק, האנטר הרסט הלמסלי. במקום, עבר הניג ל-WCW לפני שזה קרה, ולא התאבק שוב ב-WWF עד לרויאל ראמבל ב-2002, שנה לפני מותו בטרם עת כתוצאה מהתמכרות לקוקאין.

 

Diunim

New member
חלק ד'

ברט הארט חשד כבר כמה חודשים שהוא יהיה האיש שינצח את קווין נאש ויזכה באליפות ה-WWF. הדמות של דיזל לא התחברה אל הקהל כמו שווינס וההנהלה קיוו, וכמה מהמספרים כשהיה אלוף היו מביכים. ביל וואטס הבהיר שרצה לשים את החגורה על הארט, ואפילו אחרי שעזב את הארגון וינס כבר השלים במוחו שברט היה האיש הנכון לקחת את החגורה.

בשביל הארט, הגיע הזמן. הוא היה מסופק ששמו לב לעבודתו הקשה ולמקצועיותו במהלך השנה, אבל קצת כעס כשווינס מיד אמר לו שיפסיד את החגורה לשון מייקלס בעוד ארבעה חודשים ברסלמניה 12. עבור הארט, החדשות על הכהונה שלו היו חמוצות. הוא עמד להיות אלוף חלופי שיעביר את החגורה למייקלס ולא הבחור הראשי, תפקיד שהיה בטוח שהרוויח. "ידעתי ששון לא היה מתאים להיכנס לנעליי, והייתי ממש בטוח שלא ימשוך יותר ממני," רטן ברט.

מקמהן החליט לחזור אל הארט באוגוסט אחרי כמה מופעים לא מוצלחים שנאש הוביל. המספר הנוראי בסאמרסלאם ואין יור האוס 4 הנוראי לפני חודש בוויניפג רק חיזקו את החלטתו להחליף את התואר. מקמהן לא שמח ליידע את נאש, כי כשנתן לו את החגורה הוא הבטיח לו ריצה ארוכה, וציפה שהאיש הגדול יכעס. כשג'ים רוס הסתכל, מקמהן הסביר לנאש בצורה מפורטת על איך שרצה שיעבוד עם מייק טייסון במופע צדקה, לפני שאמר בקלילות שהוא עמד להפסיד את החגורה לברט, שיפסיד אותה לשון אחר כך.

מקמהן ניסה להשתמש בהסחות דעת ולהבטיח משהו גדול כדי לרכך את המכה, אבל נאש ראה דרך זה. עבורו, זאת הייתה דרכו של וינס להתמודד עם מתן חדשות רעות, אבל הוא החליט שאם יושב הראש מרגיש צורך לפזר עשן כדי שירגיש יותר טוב בנוגע למה שעשה, אז הוא יזרום עם זה.

"יש בעיה?" שאל מקמהן את נאש, אחרי שראה את מבט ההפתעה על פניו בגלל החדשות. "לא, לא אכפת לי, אני אפסיד אותה," אמר נאש, שידע היטב שהמספרים היו בקרשים והבין את ההחלטה לשנות כיוון. גם לא היה אכפת לו להפסיד את החגורה להארט, למרות שלא היה מהקליק, כי ידע שברט רק ישמור עליה חמה עבור חברו הטוב.

נאש גם ידע שבדיוק כמו לפני עשרה חודשים ברויאל ראמבל, הארט היה היריב המושלם עבורו כדי להוציא קרב טוב, משהו שממש הזדקק לו. בימים לקראת הקרב השניים דיברו בטלפון ארוכות על מה יעשו כדי שהקרב יהיה זכור, וגילו להפתעתם שהיו באותו הצד.

אם הקרב היה מתרחש כמה שבועות קודם לכן אולי לא היה הולך כל כך חלק, כי נאש התעצבן על הארט בגלל שהיה, כמו שתיאר, "קשה", בחודשים לפני הקרב. כשהוא דיבר על הכעס שלו על הארט במהלך טיול של הקליק, נאש כעס כל כך עד שהחליט שהוא כבר לא מוכן להפסיד לו את החגורה. "מאדרפאקינג מה?" צעק שון מייקלס, כשמזגו החם התחיל לפעול. מייקלס התחיל ללכלך על נאש באנוכיות בצורה שחברו הטוב בקושי ידע שאפשרית, ודרש שיפסיד להארט כי הוא הבא בתור לקבל את החגורה, ושלא לעשות את זה יהרוס את כל התכניות שלו לעתיד. נאש הופתע מכמה שחברו היה תוקפני כלפיו, אבל התקרר והסכים לעשות עסקים. זאת לא הייתה הפעם הראשונה ששון שם את האינטרסים שלו מעל אלו של מי שטען שהיו בעלי בריתו הקרובים, אבל לא האחרונה. אבל, אחרי הכול, כפי שאמר חבר הקליק סקוט הול, "זה שואו-ביזנס, לא שואו-חברים."

כשהגיע הזמן לקרב ה"הכול הולך" בין השניים, צעד הארט לזירה עטוי באותו טייטס ורוד שלבש גם בקרבות המפורסמים שלו מול רודי פייפר ויוקוזונה במהלך השנים, וקיבל תגובה חיובית יותר מהאלוף. בניגוד לרויאל ראמבל, הוא לא נאלץ להימנע מלקבל את אהדת הקהל: תגובה הילית לנאש - וחשוב מכך, תגובה סימפטית להארט - הייתה מה שהשניים רצו עבור הסיום שתכננו.

נאש התחיל בתקיפות, והפיל את הארט על המחסומים ליד הזירה לפני שכיסח אותו כמה דקות, ואז שלט עוד יותר כשזרק את הארט למדרגות ליד הזירה. נאש תפס כיסא, אז הארט התכופף כדי לתת לו את גבו כמטרה, ונאש נתן לו מכה חזקה לעמוד השדרה. הקרב הזכיר יותר את מה שמעריץ ציפה לראות במופע של ECW ולא בטלוויזיה של וינס, כי ה-WWF עדיין שיווקו את עצמם כידידותיים למשפחה, אבל האלימות הצליחה לספר את הסיפור. כשנאש עמד לבצע את הפינישר שלו, הג'קנייף פאוורבומב, הקהל המטיר עליו קריאות הבוז. התקיפה האלימה בהתחלה הספיקה: הקהל היה לגמרי במקום בו המתאבקים רצו אותם.

הארט חסם את הפאוורבומב ותפס ברגלו של נאש כדי לנצל את חלק הגוף הפצוע - כישרון ש'ההיטמן' היה רגיל להציג. הוא תקף את הרגל של האלוף, הוריד אותו ועבד עליו בקרקע. בספוט חדשני, קשר הארט את רגלו של נאש לעמוד הזירה עם כבל של מצלמה. הרעיון בא ממתיחה שאואן הארט פעם עשה לברט במהלך קרב בהאוס שואו, בו קשר את אחיו וממש לכד אותו.

הארט התעלה על רמת התוקפנות שלו במכות כיסא לברכו הפצועה של נאש, כל אחת מהן מובילה לקריאות "אוו" מהקהל וגם מפתיעה בכך שהארט המשיך לתקוף. נאש היה עכשיו האיש בעל הרגל האחת בתחרות בעיטות, אבל כיוון שהכול היה מותר הוא הפיל את הארט עם הביצים על החבלים, ואז זרק אותו מהפינה אל הזירה. זה נתן לנאש זמן להשתחרר מהכבל, אבל זה היה קשה יותר ממה שציפה. "זה כמעט היה שוט," הוא נזכר, "לא יכולתי להוציא את הרגל שלי מהדבר הזה."

אחרי שניצח את החוטים לבסוף, הפנה נאש את תשומת ליבו חזרה לניצחון על הארט והקרב הגדול המשיך כשהאלוף שלט. מוקדם יותר בקרב, שני המתאבקים הסירו כיסויי טורנבאקלים בפינות שונות כחלק ממשחקי המוחות לפני הקרב, ונאש ניצל זאת, כשזרק את הארט חזק, עם החזה אל הברזל החשוף. עכשיו הקהל, שהתחיל לא לבטוח בהארט בגלל ההתקפות על הרגל, חזר לתמוך ב'היטמן' לגמרי. השלב הבא בקרב היה שייך להארט, שביצע את סדרת מהלכי הסיום שלו אחרי שהעיף את ראשו של נאש על הטורנבאקל החשוף, כתגמול על כך שנאש עשה לו את זה. כשנאש ברח אל מחוץ לזירה, ברט הלך אחריו מיד וביצע סלינגשוט פלאנצ'ה, אבל נאש זז, וגרם להארט לנחות חזק בחוץ.

לפני הקרב, ברט ונאש הבינו שהם צריכים משהו מיוחד כדי לבדל את הקרב משני הקרבות הקודמים שלהם באירועים, ובעוד שדברים כמו דם ונשק עדיין לא עודדו בידי ה-WWF, רמת המציאותיות והאלימות שהוצגו אכן עלתה במהלך השבועות האחרונים. זה נוכח בהתבסס בסוג הקרב שווינס אמר להם לעשות באותו הערב.

הזוג מצא את התשובה שלהם באולם הבינגו של ECW, ורק חודש אחרי הדימום של ג'רי לולר במאנדיי נייט רו, הם ביצעו ספוט אלים שביצע סאבו, אחיין של אחד מההילים הגדולים בתולדות ההיאבקות, השיק. סאבו פיצה על חוסר במהלכי היאבקות ברצונו כמעט לענות את גופו, מה שהוביל לסדרת צלקות מכוערות ועמוקות שחצו את גופו. הגימיק שלו היה שבירת שולחנות, בדרך כלל בגופו, ותכסיס כזה היה מושלם למה שהארט ונאש רצו להשיג, אבל ה-WWF עוד לא שמעו על כך.

כשהארט ניסה לחזור לזירה לאחר הפלאנצ'ה שהחמיץ, נאש העיף אותו מהאייפרון ודרך שולחן השדרנים הספרדים שהיה ליד הזירה. זה כמעט נראה כמו תאונה, וזאת הייתה הכוונה. התגובה בקהל הייתה תדהמה, והמעריצים רצו אל המחסום כדי לחזות בהרס בעצמם. רובם בכלל לא ראו את ECW קודם, ורבים מהם בכלל לא שמעו על הארגון פורץ הדרך של פול היימן, אז התכסיס היה שוק מוחלט. המעריצים האמינו שכרגע ראו משהו ממש לא מתוסרט.

כשנאש החזיר את הארט בחזרה אל הזירה נראה היה שהקרב שלו, והצופים ידעו שהוא רק צריך לגמור אותו עם הג'קנייף. במקום לעשות את זה, הרשה נאש לדמותו להראות רגע של חולשה בכך שהביע סימפטיה לכאב של הארט. כך עבר המסר שהעברת הארט דרך השולחן הייתה תאונה, ושדיזל הרגיש ייסורי מצפון. הייתה זאת החלטה שעלתה לו בתואר, כי הארט ביצע עליו סמול פאקג' בהפתעה וניצח במזל.

"פאקינג מאדרפאקר," מלמל נאש בכעס לאחר הקרב, ישירות למצלמה, וכך הביע את הכעס של דיזל על החמלה שלו בצורה מאוד לא משפחתית. הדמות של דיזל השתנתה עוד יותר בגישה מיד לאחר מכן, והפילה את הארט בשתי פאוורבומב קשות כשהשדרנים דיברו על הפעולה ההרסנית והתעלמו מניצחונו של הארט לחלוטין, ואפילו לא הזכירו אותו בחטף. הרחק מהסטוריליין, הרשה נאש לקצת מהבעיות האמיתיות שלו עם הארט לצאת, "אל תשכח מי עשה לך את הפאקינג טובה," הוא ירק על הארט כשזרק עליו את חגורת האליפות של ה-WWF.

הקרב היה הצלחה: הוא השיג את כל מה שנועד להשיג ויותר, והמתאבקים וגם וינס מקמהן ידעו שהספוט עם השולחן בטוח יגרום לאנשים לדבר. לא קרה שום דבר כזה בפדרציית ההיאבקות העולמית לפני כן, וכמה אנשים ראו בכך הוכחה שווינס היה מוכן ללכת רחוק יותר ויותר כדי להילחם באיום של WCW.

 

Diunim

New member
חלק ה'

אחד מהאנשים היה מייק אורטמן, שבמקרה היה בקהל באותו הלילה, וצפה במופע עם כמה שותפים עסקיים מקנדה שעדיין היססו בנוגע לשיתוף פעולה עם ה-WWF. המתיחות עלתה לאחרונה כי שירותי הטלוויזיה (והאירועים בתשלום) הקנדיים עמדו למנוע מתכניות שהכילו אלימות רבה ותוכן למבוגרים להיות משודרות לפני תשע בערב. אורטמן ידע שאם ה-WWF יעברו למאוחר בלילה זאת תהיה מכה קשה עבורם, כי זה יפגע בניסיון שלהם לפתות ספונסרים חדשים ולהציג את המוצר שלהם כמתאים לכל הגילאים, כולל לדמוגרפיה שהמפרסמים הכי רצו למשוך: הילדים.

הקטע עם השולחן שהארט ונאש ביצעו השאיר אותו כועס. והוא באמת ראה כרגע את המילה "פאק" יוצאת מפיו של נאש? הוא ניסה להגן במהירות על ניבולי הפה ורמת האלימות החדשה בפני השותפים כמקרה חד פעמי, והבטיח ששום דבר כזה ישודר בטלוויזיה בחינם. כשאורטמן נפגש עם וינס מאוחר יותר באותו הלילה, ביטל יושב הראש את המקרה ואמר ששני המתאבקים נסחפו, והבטיח שזה לא יקרה שוב. אורטמן לא ידע אם להאמין להסבר, למרות שהוא לא ממש ידע שמקמהן שיקר לו בפנים, ואישר את הספוט עם השולחן והקללות בעצמו.

ברט הארט היה זה שהציע את הבאמפ עם השולחן לפני חודשים לווינס, והקשיב בשעשוע כשמקמהן התקשר אליו כמה ימים לאחר השיחה והסביר לו שוב את כל הרעיון כאילו זה היה רעיון שלו. נאש כבר סידר איתו את הקללה, והצלם והבמאי הונחו לצלם ולהראות את הקללה ולא לחתוך. וינס ידע כבר כמה חודשים בנוגע למה שעמד לקרות, ובכוונה ובשמחה הפר הנחיות של עוזריו, הממשלה והרשת להרגיע דברים. אם זה היה לטובת המוצר או לא, וינס התעקש לעשות דברים בדרך שלו.

אורטמן היה מבין שהוא נלחם בקרב אבוד אם היה בקהל של הפגישה לפני סרבייבור סירייס שמקמהן זימן את הרוסטר שלו אליה. הוא הודיע בה שמעתה ואילך ה-WWF יפנו לקהל בוגר יותר מאשר בעבר, ושתוכן התכניות שלהם ישקף את זה. במאבק הפנימי של טיטאן בין הצורך של אורטמן במוסריות וסירובו של מקמהן שיגבילו אותו, הייתה רק תוצאה אחת.

 

Diunim

New member
בפעם הבאה:

אנחנו מסיימים את טיטאן סינקינג, בפרק אחרון לפני שאנחנו עוברים לספר השני, על 1996. 1995 מסתיימת ואנחנו שומעים על איך וינס מתכונן למלחמה.

 

Aberforth

New member
לא סתם אומרים שהוא הטוב ביותר שקיים, שהיה ושיהיה.

זה באמת תענוג לקרוא, כמו שקודמי כתב.
 

y2pach1

New member
מעולה תודה רבה+ דעות


הקרב של דיזל והיטמן היה עשוי בצורה חכמה,
והיה ברוטלי מאוד יחסית לאותה תקופה, הסיום
הוציא את שניהם אובר.
אני חושב שהקליק שידרו וויב רע להרבה אנשים,
אבל חוץ מאחמד גונסון שאישית מאוד אהבתי,
שאר הסגל שקוצץ היה חסר משמעות.
לפיט היה משעמם עם גימיק גרוע, את הדין
מקמהמן קבר עם גימיק מחרב קריירות,
הרוקיסט לא היה כזה מעניין.
לגבי דייבי בוי סמית, פשוט דמות לא קשורה לכלום,
הוא כמו שמשון ברגע שהוריד את השיער ועבר טרן לא נשאר משהו
שיעניין, ועדיין הוא שמר על מעמד גבוהה בזכות
הקשרים הטובים שלו.
העלילות רקע (ספר) הרבה יותר מענינות ממה ששודר,
תודה.
 
למעלה