שרשור RAW לפני רסלמניה

Diunim

New member
שרשור RAW לפני רסלמניה

תגיד לו כן, תגיד לו לא,

אבל רק תגיד לו משהו פה...

פיוד שלם על שלמה ארצי. מי היה מאמין...
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


קואץ' מארח מפגש בין סטפני מקמהן וטריפל אייץ' לקורט אנגל ורונדה ראוזי. טריפל אייץ' שואל את אנגל מה הקטע עם שלושת ה-I, הוא לא ממש ראה אינטלגינציה. הוא באמת רוצה להביך את רונדה ראוזי ולהפסיד? ראוזי אומרת שהם החתימו אותה והסתירו ממנה מה הם רוצים לעשות לה. סטפני אומרת שהם יבנו אותה מחדש אחרי יום ראשון. היא כוכבת והם הביאו אותה כי היא בסט פור ביזנס. אבל מי רונדה ראוזי חושבת שהיא? אנגל אומר שהיא מדליסטית ארד אולימפית ואלופת UFC, ותגרום לסטפני להיכנע. טריפל אייץ' אומר שההישגים לא אומרים כלום בזירה, כי אלו החיים של סטפני וטריפל אייץ'. ראוזי עוד לא למדה. קואץ' שואל עד כמה חשוב להם לנצח. סטפני אומרת שהם מראים שיש לחסל מרידות מיד. קואץ' שואל איך זה להצתוות עם רונדה. אנגל אומר שראוזי היא הכי טובה שיש והיא תוכיח את זה כשסטפני תיכנע. קואץ' שואל אם יש להם משהו אחרון להגיד. סטפני אומרת שהכול זאת אחריות של ראוזי. העולם יודע איך היא מגיבה להפסדים. ראוזי מגלה שסטפני משתמשת ביד ימין, ומבטיחה לקרוע את יד שמאל שלה כדי שהיא עדיין תוכל לרשום לה צ'קים. קואץ' מחליט שהגיע הזמן לתצלום לפני הקרב. טריפל אייץ' תוקף את אנגל וחוטף מראוזי, אבל סטפני נותנת לרונדה סופלקס דרך השולחן.
&nbsp
ביילי ניצחה את סוניה דוויל (ע' אבסולושן) אחרי רול אפ. לאחר הקרב מנדי רוז תקפה אותה, וסשה באה לעזור. סשה מבקשת מביילי להרים לה את היד. ביילי מתווכחת איתה והן מתקוטטות. אבסולושן תוקפות אותן וסשה חוטפת באד אוף רוזס.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את פין באלור אחרי שהפך סדרת רול אפים לקורב סטומפ. לאחר מכן הוא בהה במיז שפרשן.
&nbsp
בפרי שואו של רסלמניה יהיה הבאטל רויאל לנשים, הבאטל רויאל של אנדרה הענק, והקרב על תואר המשקל הקל.
&nbsp
פול היימן מדבר בפלאפון וקורט אנגל מגיע אליו. הוא מבקש שהמיין איבנט יישאר כמו שהוא. היימן אומר שהכול יהיה בסדר, הם ישמרו את מה שיש להם לרסלמניה. אנגל מזהיר אותו לא לחמם את רומן ריינס שלא יפצע את לסנר. היימן צוחק שאנגל דואג דווקא לבריאות של לסנר. אנגל מבקש מהיימן לא להוסיף שמן למדורה. היימן אומר שיחשוב על זה.
&nbsp
דה באר לועגים לברון סטרומן ואומרים שלא משנה מה יקרה, הוא והשותף שלו ממש לא ישתפו פעולה. לכן הם הצמד האמיתי. סטרומן יוצא ואומר שהכריחו אותו להיות עם שותף, והשותף לא אהב את מה שהם אמרו. סזארו אומר שהשותף יכול להגיד להם את זה. סטרומן מסכים, בתמורה לזה שהשותף יקבל קרב. שיימוס מוכן. סטרומן אומר שהשותף דומה לו... רק קצת שונה. סטרומן יוצא עם משקפיים וחלוק מעבדה. קוראים לו בריין סטרומן, האח של ברון. הוא מכסח את דה באר.
&nbsp
גולדאסט אומר שהוא ינצח בבאטל רויאל ו-HBO יעשו עליו דוקומנטרי. "ווקן" מאט הארדי מופיע ואומר שהתאמן מול ענקים כמו גוליית כדי לנצח בקרב. הוא ימחק את גולדאסט.
&nbsp
"ווקן" מאט הארדי ניצח את גולדאסט אחרי טוויסט אוף פייט.
&nbsp
אלכסה בליס ומיקי ג'יימס מצלמות פרומו ויורדות על נייה ג'קס.
&nbsp
ג'ון סינה יוצא ואומר שהוא טעה. נגמר להם הזמן ואין תשובה. אנדרטייקר סירב לבוא. הוא עשה הכול כדי שטייקר יעשה משהו, אבל הוא יבוא לרסלמניה כמעריץ. סינה אומר שהוא הפסיד כל כך הרבה הזדמנויות להגיע לרסלמניה, הראמבל ופאסטליין... להיכנס לבאטל רויאל, למשל, זה סתם לקחת מקום ממתאבק שהרוויח אותו. הוא ניסה לקרוא לטייקר, כדי לא לקחת הזדמנות מאף אחד. שתי אגדות נלחמות. לפני שנה הוא הציע נישואין. אולי הגיע הזמן לשנות מסלול. סינה אומר שהוא מקווה שטייקר שומע את הקהל, אבל הוא הולך לרסלמניה כמעריץ, והוא יצפה באנשים כמו פין באלור וסת' רולינס נותנים את ההופעה הכי טובה בכל הזמנים. הוא יצפה בדניאל בריאן חוזר לזירה, ב-AJ סטיילס כאלוף, ואפילו ברוסב דיי. בנשים שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית. הוא מעריץ גאה. הוא מתנצל על אנדרטייקר. הוא ניסה לקרוא לו. אבל זה לא יעבוד. אולי הקהל לא חזק מספיק. הקהל מרעיש כדי לקרוא לטייקר. סינה קורא לטייקר שלא בא. סינה אומר שהקהל השקיע באנדרטייקר ארבעה שבועות והוא לא בא. טייקר אפילו לא אומר כלום. להתעלם ממנו זה דבר אחד, אבל ברגע שהוא מתעלם מהמעריצים... הוא איש מת הולך. הוא השאיר את הכובע שלו בזירה, ואת הביצים בבית.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם רומן ריינס. ריינס שואל אם לסנר פה ואנגל מאשר.
&nbsp
אליאס ניצח את ריינו בקלות עם דריפט אוויי.
&nbsp
קורט הוקינס מבקש מברון סטרומן לבחור בו כשותף. סטרומן זורק אותו דרך הקיר.
&nbsp
רנה יאנג מראיינת את נייה ג'קס. ג'קס אומרת שמה שבליס אמרה החזיר אותה לילדות, אבל ברסלמניה היא תרסק אותה.
&nbsp
אסוקה ודיינה ברוק ניצחו את אלכסה בליס ומיקי ג'יימס אחרי אסוקה לוק למיקי. אלכסה ניסתה לתקוף אותן אחר כך אבל נייה רצה להבריח אותה ולתת למיקי ג'יימס סמואן דרופ.
&nbsp
קורט אנגל שואל את ברוק לסנר ופול היימן לאן הם הולכים. היימן אומר שהוא ידבר דברים טובים על ריינס.
&nbsp
ברוק לסנר ופול היימן יוצאים וגם הרוסטר יוצא כדי לשמור על הרמפה. היימן אומר שברוק לסנר שולט בתואר, והוא יגיד את האמת. כאן בניו אורלינס, לסנר שבר לאנדרטייקר את הסטריק, כפי שהוא אמר. הפעם שני היחידים שניצחו את טייקר ברסלמניה ילחמו על התואר. כולם חושבים שריינס יוריד את לסנר, אבל לסנר ינצח אותו. זה ספוילר. אם ריינס יחליק על בננה וינצח איכשהו, זאת הפעם האחרונה שיראו את לסנר והיימן ב-RAW. היימן ייפרד כרגיל, אבל לסנר יעבור ל-UFC. היימן אומר שהוא בנה את לסנר מאז 2002. לסנר מרגיש שאף אחד לא שווה לו. ריינס עומד להפסיד ויצטרך להודות שהוא הפסיד. הוא סתם עוד חור בחגורה של ברוק לסנר, רק הכלבה שלו. ריינס יוצא אבל המתאבקים עוצרים אותו. ריינס שואל אם המתאבקים יכבדו את לסנר. אם המתאבקים שמתאבקים כל שבוע יכבדו את לסנר שבא מתי שבא לו. המתאבקים נותנים לריינס לעבור. ריינס נכנס לזירה אבל לסנר הולך. לסנר נכנס עם כיסא לזירה אבל ריינס תוקף אותו בסופרמן פאנץ'. הוא נותן לו חמש כאלה. לאחר מכן הוא מרים את החגורה. לסנר קם ונותן לו F5, ואז עוזב עם האליפות.
 

Aberforth

New member
תגובה מתוך קריאת תוצאות.

אז פעם הייתה בנייה כאשר שני המתאבקים היו נוכחים בזירה, הם עשו פרומואים, תקפו אחד את השני ולבסוף היה קרב. או כמה קרבות במקרה הטוב.

ואז עברנו לפיוד שבו רק אחד נמצא בזירה והשני מגיב לו דרך מסך ולווין. עדיין, הייתה התייחסות של הצד הפחות פעיל לבנייה, ליריב ולקרב ולבסוף קיבלנו 2 קרבות מזה.

וכיום יש לנו צד אחד פעיל, צד אחד שמגיב והשני לא עושה כלום, ממש כלום, גם לא בראו האחרון שלפני המניה. מי אמר שאין התקדמות בWWE? רק במקום קדימה, זה אחורה.
 

Diunim

New member
זה בסדר, גם סינה ב-2008 היה בתפקיד טייקר

הוא לא הופיע לבנייה מול ג'ריקו...
 

dannygoosh

New member
שני דברים

1. "בריין סטרומן" נשמע כמו רעיון רסלקראפי שלא ראינו כבר כמה שנים טובות (משהו בין סטארדאסט לצ'רלי האס). אני רוצה להאמין שהשותף האמיתי של סטרומן ייחשף קצת לפני מניה או אפילו ממש בתחילת הקרב, ואני גם מאמין שזה בטח יהיה רוקי או אוסטין או איזה שם אחר שמגיע לפדות צ'קים פעם בשנה.
מצד שני, גם הגיוני מאוד שהגימיק הרסלקראפי הזה ימשיך גם בשאר השנה לקול הצהלות והצחוקים של וינס, עד שזה יהרוס לגמרי את הפוש של סטרומן והקהל כבר יפסיק להגיב אליו.
&nbsp
2. הקורב סטומפ של רולינס לא היה אסור לשימוש?
 

סלים וארזה

New member
מנהל
לי נראה משהו אחר
ב-WWE ניסו להכשיר את אנדרטייקר לרסלמניה, אבל זה לא עבד.
הנה הפנטזי בוקינג שלי: סינה, השם הכי גדול של ה-WWE לא יהיה בחוץ, אלא יימצא לו קרב. אני חושב שהוא זה שיהיה השותף של סטרומן לקרב הזוגות וביחד השניים לא יצליחו לשתף פעולה כי כל אחד חושב שהוא הכי טוב והם יצליחו להשאיר את החגורות אצל הבר.
סטרומן יכסח את סינה בזירה לכל צהלות הקהל ויתחיל ביניהם פיוד של פייס וטווינר.
&nbsp
&nbsp
 

Yonipac

New member
אני לעומת זאת

קונה ב-2 ידיים את בריין סטרומן לעומת האפשרות שריי מיסטריו יהפוך להיות הטאג טים של סטרומן ועוד טאג טים קבוע.
די לציוותים של גדול וקטן. רק עם אקס-פאק וקיין זה עבד.
 

dannygoosh

New member
מאיפה הרעיון הזה?

מתי זה עלה כאופציה בכלל?
חשבתי שמיסטריו סתם חזר כאיזה פארט טיימר.
 

שי מילר

New member
מנהל
לגבי הקורב סטומפ

זה חזר לפני כמה חודשים
אולי בגלל שאין לו פינישר נורמלי
 

dannygoosh

New member
כן, הוא לקח לטריפל אייץ' את הפדיגרי לתקופה

"ארכיטקט" עלק...
 
למעלה