מנהרת הזמן 55 - אין יור האוס 11: "נקבר בחיים"

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 55 - אין יור האוס 11: "נקבר בחיים"

קארד ללא תוצאות:
סטון קולד סטיב אוסטין נגד הנטר הרסט הלמסלי
אואן הארט והבריטיש בולדוג (א) נגד הסמוקינג גאנס על אלופי הזוגות
מארק מרו (א) נגד גולדאסט על האליפות הבין יבשתית
סיד נגד ויידר, המנצח מתמודד נגד שון מייקלס בסדרת ההישרדות
אנדרטייקר נגד מנקיינד בקרב "נקבר בחיים"

 

Nurd4Life

New member
חלק א'

אין יור האוס – בריד אלייב. כי אין כמו להסביר שאתה אוהב היאבקות ואז להצדיק את זה שהגימיק הוא שקוברים מישהו ומכסים אותו בחול. "היי, למה זה לא נשאר בדור ה-PG?".
התשובה – דור ה-PG אוהב משאיות שנתקעות בדברים אחרים.

הקרב הראשון שלנו הוא עם הנטר הרסט הלמסלי ומסתבר שהוא בקרב עם סטון קולד סטיב אוסטין. לא ברור כל כך איך זה קרה, כי אוסטין היה אמור להיות נגד וגה, שניהם הילים והלמסלי בכלל בפיוד נגד מיסטר פרפקט שאמור להיות להם קרב למחרת ברו.
אבל אוקיי, קרב שיהפוך להיות ברמת רסלמניה פותח לנו את האירוע. ניחוש שלי – אף אחד מהשניים לא זוכר שהקרב הזה אפילו התקיים.

קווין קלי עם סטון קולד והוא מעדכן שסאביו וגה פצוע. אוסטין טוען שזה בכלל לא נכון, וגה לא פצוע אלא הוא פשוט פחדן. כמובן שזה מיד גולש גם לברט הארט והטענה שהוא חוזר לרו – הוא מקווה שזה למען פרישה, אחרת הוא יצטרך לעשות משהו בנידון. ולגבי האנשים שמפריע להם השפה שלו? הם יכולים לנשק לו את התחת. מדהים איזה פרומואים הוא היה מסוגל לתת בדקה וחצי.

בתחילת הקרב ג'ים רוס לא מצליח לדבר במיקרופון, למרות שטכנאים אומרים שזה בסדר. הפרשן ההיל לא יכול לדבר, המתאבקים ההילים מתמודדים אחד מול השני בזירה מסיבה כלשהי – נראה שהיה מחסור חמור בפייסים בתקופה ההיא. ומסתבר שהבעיות מיקרופון של ג'ים רוס כל כך חשובות שהן ראויות למסך כפול בלא מעט חלקים מהקרב.

כרגיל, כמו בכל קרב של טריפל אייץ' באותה תקופה, מיסטר פרפקט מגיע וחוטף לו את הבחורה. לא ברור למה הנטר לא מבין את העניין ומביא מישהי שפרפקט לא ירצה לחטוף, איזה בחורה מכוערת... או סטפני מקמהן.

להבדיל מרו – הפעם גם אוסטין מתעמת עם פרפקט, אומר לו שהכל בסדר ואז שופך עליו מים. העימותים עם פרפקט נמשכים כשטריפל כבר יכול לעשות פדיגרי אבל מעדיף לרדוף אחרי פרפקט והאשה האובדת. "היא האחת שחמקה", מספר טריפל בביוגרפיה שלו שנים אחר כך.
בזירה, דקות מספר אחר כך, אוסטין מפספס את טריפל אייץ' ונוחת על החבלים – קם מיד, מחלק את האצבע האמצעית לכל מי שדורש ומנצח עם הסטאנר. קרב באמת סבבה לגמרי, בעיקר בהתחשב בזה שהם היו אמורים להיות שני הילים (בפועל אוסטין היה הפייס של הקרב). מה שמעניין – הקרב קיבל 15 דקות, זה באמת הזמן שתוכנן לתת לאוסטין נגד סאביו וגה? אם כן, באמת שהפציעה של וגה זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לכל הצדדים.

נזכרים איך הקשר בין בילי גאן וסאני הביא לסמוקינג גאנס את אליפות הזוגות אבל גם גרם להם לאבד את האליפות ושסאני תפטר אותם. הערב הם רוצים את האליפות חזרה – בארט למען האליפות, בילי למען סאני.
אגב, אם תהיתם – הבעיות סאונד של ג'ים רוס נמשכות. כי אין דבר שיותר מעביר את המסר של PPV ו"לקבל תמורה לכסף" מאשר גימיק של פרשן מקוטע לאורך רוב האירוע.
אגב, רק הגיוני שבילי הוא זה שמוסח בחורה ובארט הוא זה שמפוקס מטרה ולכן בילי הוא זה שיהיה לו בהמשך קריירה משגשגת בעוד בארט יחכה כמה שנים כדי לקבל מכות אמיתיות ממישהו עם שם של חמאה.
כמובן שהסמוקינג גאנס לאורך הקרב מתנהגים כמו הילים ומרמים, מה שמביא לכך שעד כה באירוע מתוך 6 אנשים לא היה לנו פייס אחד. נראה לי שכל עניין סטון קולד ומונח ה"טווינר" הומצא רק כי ב-WWF לא הצליחו ב-1996 לגרום לקהל לעודד בערך אף אחד.
הסמוקינג גאנס מוכנים לתרגיל סיום שלהם, אבל בולדוג עומד מאחורי בארט בתחמנות, וברגע שבילי קופץ הוא מושך אותו אחורה כדי שבילי יפספס. אואן עם בעיטה מסובבת והקרב נגמר ואואן ובולדוג שומרים על אלופי הזוגות. מי ידע שלאואן היה עוד תרגילי סיום חוץ משארפשוטר? (עכשיו 3 אנשים יענו "אני", תפסיקו להתרברב!)
סאני מוחאת כפיים מאחורי הקלעים מה שמראה שהיא מעריכה מנצחים או שפשוט היא חמה על אואן כי הוא ישלים לה בינגו רצף במשפחת הארט...

עכשיו ג'ים רוס בזירה והוא מתלונן על כך שווינס מקמהן גורם לכך שהמיקרופון שלו לא יעבוד. הוא מבטיח שבזכותו ברט הארט יופיע מחר ברו. זה היה ממש מצחיק אם למחרת היה מגיע "ברט הארט" וכל הגימיק היה שבגלל ההתקף ועין אחת סגורה אז ג'ים רוס לא רואה טוב ולא מזהה מתאבקים ובשל כך מפטרים אותו שוב. זה היה ממש סלוברנוקר...


אנחנו רואים איך בפרי פור אול אחמד ג'ונסון ופארוק לכלכו קצת על השני, ולמרות שג'ונסון לא כשיר – יכול להיות שהוא תקף את פארוק. אנחנו נגלה עוד פרטים מחר.
ועוד מחר – פרפקט נגד טריפל אייץ', ובינתיים פרפקט מגיע לזירה. נורא הגיוני האירוע בתשלום הזה שכל מטרתו לקדם את מה שיקרה בתכנית של השעה בחינם מחר.

וינס מקמהן תוהה מה מיסטר פרפקט עושה פה. טוב, אם בתוך פחות מ-40 דקות אירוע תוהים "מה האיש הזה והזה עושים" – כנראה שהאירוע לא נבנה ממש טוב.
מיסטר פרפקט מצטרף לצוות השידור במקום ג'ים רוס והוא הגיע כדי לראות את קרב האליפות הבין יבשתית.
אז יש קרב אליפות בין יבשתית והוא בין האלוף מארק מרו לגולדאסט. התקופה של גולדאסט פשוט מסרבת להיגמר. תקראו לו בבקשה כשהוא הופך להיות מצחיק או לפחות עם תסמונת טורט.
מסתבר שהקרב היה אמור להיות נגד פארוק, אבל הוא שונה בגלל הפציעה של פארוק בפרי פור אול. בקצב הזה לא אופתע אם במיין איבנט אנדרטייקר יהיה בקרב בריד אלייב נגד קינג קונג באנדי או קאמה.
פרפקט מעודד ותומך במרו, דבר שרק הגיוני שבן אדם שטוען שהוא מושלם בהכל יעודד את זה שמפשל בכל תרגיל שלישי.

במהלך הקרב גם טריפל אייץ' מגיע לאזור הזירה ורוצה להתעמת עם פרפקט, השופטים עוצרים בעדו – גולדאסט מנסה לנצל את זה למתקפה מאחור, אבל פרפקט קורא את זה ותוקף אותו. כרגיל בעולם ההיאבקות, אגרוף מבן אדם מחוץ לקרב תמיד חזק יותר מאגרוף של בן אדם בתוך הקרב כי תמיד כשאנחנו רואים קרב אנחנו צריכים לחשוב שמי שמחוץ לקרב מעניין יותר ממי שכן בקרב ואם רק מי שבחוץ היה בפנים ומי שבפנים היה בחוץ אז היה לנו בפנים קרב 5 כוכבים ובחוץ קרב גרוע רק שבחוץ זה מה שקורה כרגע בפנים ואם אתם עדיין איתי סימן שעברתם את קורס הבוקינג של וינס רוסו! ברכותיי!

בכל מקרה, אחרי האגרוף של פרפקט הוא מגרש את טריפל אייץ' ובזירה מרו מסיים את העניינים עם מונסולט מהחבל העליון. מרו בתקופה הכי חמה שלו באירגון, מעניין עוד כמה זמן זה יימשך עד שיוותרו עליו לחלוטין תמורת אשתו.
 

Nurd4Life

New member
חלק ב'

וינס מקמהן מעדכן שהקרב הבא הוא סיד נגד ויידר – ונגמר הדיסק! עכשיו איזה בן אדם שפוי בדעתו יחליף לדיסק הבא כשאומרים לו שזה מה שמצפה לו?
אז עד כאן מנהרת הזמן, תודה שהייתם איתנו!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
טוב, בסדר, אבל רק כי אתם משלמים לי על הרבה כסף! (חשבונית בדואר, פאףפאף! לא אכפת לי שאתה כבר לא המנהל של הפורום! זה מה שסגרנו כשהתחלנו את כל הדבר הזה ב-2007!)
הפיוד הוא על מי "מאסטר הפאוור בומב", מה שרק הגיוני כי הפאוור בומב של ויידר הוא אפילו לא תרגיל הסיום שלו. הכי הגיוני גם שאחרי הפיוד הזה הם יגיעו למסקנה שסיד לא יכול להרים את ויידר לפאוור בומב והוא ינצח עם צ'וקסלאם.
שון מייקלס מצטרף לצוות השידור, מה שמבהיר שכבר ב-96 וינס מקמהן היה להוט לשלישיות.
לא פלא שאחרי שנים כאלה, בשנים האחרונות יש לפעמים כבר צוותים של 5-6 אנשים... גיוון.
קרב נוראי, אבל הקהל בפנים בטירוף. בכלליות, הקהל שעודד את סיד ב-96 הוא בערך הסיבה לכך שהמקמהנים מאמינים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים וזה יעבוד.
ויידר יכול להצמיד את סיד פעמיים, אבל מרים אותו ב-2. הסיבה – הוא רוצה להוכיח שהוא מאסטר הפאוור בומב... ולכן הוא הולך על הויידר בומב.
הוא מחטיא, עוד קצת התגוששויות, מכה קטנה מתחת לחגורה כשהשופט לא רואה, ניסיון לפאוור בומב של ויידר נעצר, ואז סיד עושה צ'וקסלאם ומנצח
אני נביא! אני נביא! בלי לקרוא בויקיפדיה ובלי כלום! רק על סמך אינטואיציה והבנה שה-WWE כל כך טיפשים שהם יבנו קרב סביב תרגיל שהמתחרה לא מסוגל לעשות! נבואה!
שון מייקלס מבין שאחרי שעודד את סיד, עכשיו הוא צריך להתמודד מולו בסרבייבר סירייס. הוא נכנס לזירה, קצת חילופי מילים עם סיד אבל בסוף הם לוחצים ידיים – ויש זיקוקים! באמצע האירוע! איזה תקציב היה להם אז, טירוף!
דוק הנדריקס רוצה לראיין את סיד, אבל ג'ים רוס מתערב ואומר שיפסיק לשאול "שאלות שווינס רוצה". הוא שואל אותו אם הוא לא עשה לשון כבר מספיק פאוור בומבים ובגד בו בעבר אז אם תהיה לו בעיה לעשות את זה שוב כדי לזכות באליפות. סיד מתבלבל (למרות שהוא ידע שזה מה שיקרה), מתחיל לגמגם, אבל זה פחות מורגש כשהוא צועק בדציבלים של כלבים ואז לוחש בדציבלים של... כלבים. אין לי אנולוגיות אחרות...
בכל מקרה סיד יעשה הכל כדי להפוך לשליט העולם, ודוק הנדריקס לא מרוצה מכך שעכשיו המיקרופון של ג'ים רוס עובד.
הגענו לקרב המרכזי ווינס מקמהן מעדכן שזה הקרב "הלא מאושר" הראשון של ה-WWF. כל כך לא מאושר שקראנו לאירוע בשמו, שמנו אותו קרב מרכזי והרגע עשינו לו פרומו.
אנדרטייקר שולט בדקות הראשונות של הקרב, עד שהוא מנסה ללכת על החבל ומופל על ידי פול ברר היישר על צמד היהלומים. אין דבר מבאס יותר מלהיקבר עם כאב ביצים...
מנקיינד ופול ברר מוציאים חפץ חד ומקמהן זועם ואומר שלמרות שזה no holds barred זה לא צריך להיות חוקי. ברור, אם מותר כל תרגיל – מה זה אומר על מספריים?
לפי כמות ההתרגשות של הקהל ברגע שמישהו נכנס לקבר, הייתי אומר שב-1996 חברה קדישא יכלו להיות מגה פייסים.
מנקיינד עושה פיילדרייבר ומנסה לספור, רק כדי שהשופט יגיד לו שזה לא עובד ככה. אגב, אם הכל חוקי – למה בכלל יש שופט בזירה? למה הוא לא פשוט יושב ליד הקבר עם פופקורן ומחכה?
אחרי טומבסטון בזירה ומנדיבל קלו ליד הקבר, אנדרטייקר מצליח לזרוק את מנקיינד לקבר עם צ'וקסלאםאם, מכסה אותו בחול ומנצח את הקרב.
אבל הוא נורא נהנה מלשחק בחול, אז הוא ממשיך לחפור גם אחרי שהוא ניצח. שופט מנסה לעצור אותו אז הוא זורק אותו קיבינימט. כך גם את השני.
פתאום מגיע מישהו ונותן לאנדרטייקר את חפירה בראש. הוא מחלץ את מנקיינד מהקבר ודוחף את אנדרטייקר פנימה כשהשניים מכסים אותו בחול.
ברקים מתחילים אז קחו מעיל ומטרייה כי קר בחוץ. פשוט צומי האנדרטייקר הזה, כשמנקיינד נקבר והלך למות הוא לא התחיל להפעיל ברקים ומערכת מטאורולוגית.
השניים ממשיכים לחפור ופתאום מצטרפים עוד אנשים להליך הקבורה – גם גולדאסט וטריפל אייץ' וברדשואו. מרגיש ממש כמו רויאל ראמבל 1994.
הקהל מתרשם מהאירוע ולאט לאט בתוך הקבר של האנדרטייקר מצטברות גם כוסות שתייה וניירות. בכל זאת, שיהיה מה לקרוא ושלא יהיה צמא.
פול ברר וג'רי לולר מתענגים על כך שאנדרטייקר מת ולעולם לא יחזור. ובאווירה אופטימית זו אנחנו מסיימים – אנדרטייקר מת, שיהיה לכולם יום נעים!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
טוב, אם יש לכם סבלנות ואתם מחכים 5 דקות של השלכת חול על קבר, בסוף יש ברק על הקבר ויד שיוצאת מהקבר עם צרחות של וינס מקמהן "הוא חי! הוא חי!".
אבל מאחר ואין לנו סבלנות - הוא מת. יום נעים!
 

kendog keds

New member
כתבת מצחיק לאללה

סיפור טוב של טריפל-פרפקט, במיוחד אם זוכרים את הפיי-אוף למחרת ברו..
 

Diunim

New member
האטיטיוד קרוב מתמיד

סאביו נפצע, האמת שאני לא יודע למה, אבל הוא בהחלט נפצע... מי שמרוויח הוא האנטר, כמובן, שמצליח להשתחל לאירוע אחרי מלא זמן שלא הופיע (אם אני לא טועה, זה היה אמור להיות האירוע החמישי ברצף בו הוא לא יהיה). אבל בהחלט קרב סבבה. אגב, לא שמת לב, אבל אולי אוסטין זוכר את זה כערב בו הוא השתמש לראשונה במוזיקה שלו. ב-RAW לפני הוא עוד השתמש במוזיקה של הרינגמאסטר, וכאן הוא השתמש בגרסה שכבר הייתה דומה למוזיקה המוכרת שלו.
&nbsp
באמת קרב סבבה, כמובן שכלום בהשוואה לקרבות הבאים שלהם, אבל מחר יש הפתעה. העונש של טריפל אייץ' נגמר סופית!
&nbsp
וכן, אוסטין של התקופה ההיא בערך אלוהים. חכה לפרומואים שהוא נותן ב-RAW הבאים, באמת הפרומואים הטובים ביותר בקריירה שלו מבחינתי. כן, הוא היה פייס נהדר, אבל ההיליות מול ברט הייתה פשוט אחרת.
&nbsp
אגב, פרפקט לא עומד להופיע באירוע הבא... החוזה שלו נגמר.
&nbsp
מה יש לך נגד סאביו? הקרבות שלו מול אוסטין היו טובים בעיניי. קצת מפוספס.
&nbsp
ג'ים רוס היה אז בסטוריליין ממש מפגר.
&nbsp
בולדוג ואואן היו אלופים די גרועים. הם בקושי הגנו על התארים בכהונה הארוכה, כשהם כן הגנו זה היה מול צמדים די גרועים, ולא שם הקרבות הטובים בקריירה שלהם. רק כשהפייסים שהיו בפיוד מול ברט התחילו להילחם מולם, באמת היו קרבות זוגות נהדרים.
&nbsp
באמת תכנית מעניינת מצפה למחרת... אחמד ג'ונסון עוד לא חוזר, אבל הפיוד מול פארוק ימתח וימתח... אם אני לא טועה הוא נמשך כל הקריירה של ג'ונסון בערך.
&nbsp
גולדאסט לא יהיה מצחיק עד 2002, אני חושב. בדרך כלל הוא היה מטריד... אבל בקרוב יהיה לנו טוויסט נחמד איתו. מרו באמת מסיים תקופה לוהטת, חבל עליו. הוא נפצע מתישהו ואז סייבל פשוט עקפה אותו סופית. דווקא הקרבות שלו מול האנטר היו טובים.
&nbsp
לא צחקת על זה ששון לא הגן על התואר. אגב, אחרי האירוע הוא נלחם מול גולדאסט.
&nbsp
יואו, סיד מול ויידר בקרב שבכלל לא מסתיים בפאוורבומב... איזה טמטום. כבר אז הם עשו את זה. פיוד על פינישר, שהיה הגיוני שיהיה פיוד כזה (הם היו פעם צמד רק בגלל שהפינישר שלהם הוא פאוורבומב), ואין סיום!!!! טוב, לפחות יהיה קרב נחמד בעוד חודש.
&nbsp
המיין איבנט טוב בעיניי, עוד פרק בפיוד הגדול הזה (כנראה פיוד השנה בעיניי, רק בגלל שאוסטין-ברט נמשך חודש...) אבל טייקר נקבר, מוציא יד בצורה די מוזרה, קצת הזוי שכל החבר'ה האלה באו לקבור אותו ושום דבר לא יצא מזה (פרט לזה שהאקסיוקושונר יתחיל איתו פיוד, כאילו זה שנת 93). אבל זהו, אני חושב שפולי עומד קצת לדשדש עד הפייס טרן שלו, לא לעשות שום דבר משמעותי מדי... אה, בקרוב הוא ישנה גימיק קצת, טייקר, וייכנס לתקופה ממש מעולה בקריירה. אני חולה על טייקר של 97-98...
&nbsp
יאללה סרבייבור סירייס, כדאי לך, אירוע מעולה!
 

y2pach1

New member
לא יודע במה אתה עובד, אבל יש לך כישרון כתיבה אדיר

מצחיק ומקורי כל פעם מחדש
 
למעלה