סמאקדאון וזה

Yonipac

New member
סמאקדאון וזה

לפני רגע גיליתי שהודיעו בכל האתרים שדניאל בראיין חוזר לזירה ואני על זה לייב וזה פאקין מרגש מה שקורה שם אז וואו. עוד לא בדקתי כמה הוא כשיר לקרב מלא, ועדיין, לא חשבתי שזה יקרה בזירת WWE והנה זה בא. YES
 

Aberforth

New member
אייקון מקיא.

אני אוהב את דניאל בריאן.

אבל העניין הזה מוכיח 3 דברים:
1. הקונספירציה נכונה.
2. הם אישרו לו להתאבק רק כדי שהוא לא יברח להם לארגונים מתחרים.
3. ההחלטה לא לאשר לו להתאבק הגיעה מהחלטה של וינס ולא ממצב בריאותי.

ועדיין, עם המזל שלו, הוא צריך להגיד תודה אם יתנו לו מיד קארד.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן יוצא החוצה והקהל מריע לו. הוא מודה למעריצים אבל אומר שעוד מעט הוא ידבר על קווין אוונס וסמי זיין. בשנתיים האחרונות, הוא אומר, הוא היה מדוכא. הוא התמקד במשפחה, בחברים, במעריצים... באשתו. ברי תמיד אמרה לו להילחם על החלומות שלו. אז הוא הלך לרופאים. ברי תמיד עודדה אותו. בחודשיים האחרונים הוא ביקש מ-WWE לבחון אותו, וכל הרופאים אמרו לו שהוא כשיר. הוא מודה לכולם אבל לא בטוח מתי הוא יחזור לזירה... רסלמניה זה רעיון טוב? הוא לא יודע, אבל הוא יתאבק בזירה.
&nbsp
השופט צ'ארלס רובינסון מברך את בריאן ואומר לו שיודיע לו אם אוונס וזיין יגיעו. דולף זיגלר מגיע ואומר שישמח לנצח את בריאן.
שינסוקה נאקאמורה ניצח את רוסב אחרי רול אפ. לאחר הקרב אידן אינגליש ורוסב תקפו את נאקאמורה, ו-AJ סטיילס שצפה בקרב לקח את הזמן בלבוא לעזור. נאקאמורה התגבר בעצמו על שניהם.
&nbsp
נטליה אומרת ששארלוט מפחדת מאסוקה. שארלוט אומרת שהיא מצפה לאתגר. נטליה אומרת שהיא יותר טובה משתיהן ושארלוט מאתגרת אותה לקרב.
&nbsp
נאקאמורה אומר ל-AJ שהוא לא צריך עזרה. יש לו עוד משהו להגיד... AJ שואל אם זה שהוא ינצח אותו. נאקאמורה אומר שסטיילס צריך יותר בייטחון בעצמו, אבל כן, הוא ינצח אותו.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את טיי דילינג'ר עם אנד אוף דייז.
&nbsp
נטליה ניצחה את שארלוט פלייר אחרי שכרמלה הגיעה לזירה ונראה היה שהיא עומדת לפדות אותה, אבל שארלוט תקפה אותה וחטפה רול אפ מנטליה.
&nbsp
האוסוז אומרים שאחי הבלודג'ון התערבו להם בקרב, ומנסים לקחת להם את הרגע ברסלמניה.
&nbsp
הארפר (ע' רוואן) ניצח את ג'ימי אוסו (ע' ג'יי אוסו) אחרי התערבות מרוואן וקלוזליין.
&nbsp
ג'ינדר מהאל יוצא ואומר שהוא הקריב הכול כדי להגיע לרסלמניה. הוא יכול להיות כוכב בבוליווד אבל רוצה לעזור ל-WWE. המעריצים צריכים לסגוד לו, אבל הם רוצים רק את רנדי אורטון. בובי רוד יוצא לקטוע אותו ומתברר שיהיה קרב משולש על תואר ארה"ב. רוד אומר שלג'ינדר לא מגיע כבוד, ורק מגיע שינצחו אותו בזירה ושרוד יזכה בתואר ארצות הברית. רנדי אורטון יוצא וקוטע אותם. הוא אומר שבלי ההודים שלו, מהאל גרוע. ג'ינדר זורק את סוניל סינג' על אורטון ובורח.אורטון נותן לו DDT מהחבלים ועומד לתת RKO עד שרוד מבצע גלוריוס DDT. הוא מנסה לבצע גם על אורטון, שמנסה לעשות RKO ולא מצליח. בשבוע הבא ההודים ילחמו מול אורטון ורוד.
&nbsp
בקי לינץ' ונעמי ניצחו את שרה לוגן וליב מורגן אחרי ארמבר ללוגן.
&nbsp
דניאל בריאן שומע שאוונס וזיין הגיעו.
&nbsp
דניאל בריאן בזירה וקורא לאוונס ולזיין. הם יוצאים ואוונס מחבק את בריאן. זיין לוחץ לו את היד. אוונס וזיין אומרים שהם שמחים שבריאן יכול לחזור, הרי הוא התומך הגדול שלהם. בריאן אומר שהוא לא כאן בשביל זה, אלא בגלל ההתקפה על שיין. אוונס אומר שהם קצת נסחפו, וזיין אומר שלשיין קצת הגיע. בריאן אומר שהם נהדרים, אבל שיין צדק- הוא ניסה לחיות דרכם. הרי הוא מכיר אותם כבר חמש עשרה שנים. אבל הם יותר מקצת נסחפו. הרי הם בדיוק קיבלו את החלום- קרב אחד מול השני ברסלמניה! הם היו הורגים בשביל זה לפני עשור. שיין עמד לעזוב והם עדיין תקפו אותו. בריאן אומר שהוא לא אוהב את זה, אבל כשהוא פוטר הוא חזר טוב יותר. הוא מפטר את שניהם... לעת עתה. הוא לוחץ ידיים איתם והם מתחילים לתקוף אותו. בריאן מצליח להתגבר עליהם אבל לבסוף חוטף הלובה קיק ופופ אפ פאוורבומב על האייפרון. בריאן מפונה באלונקה.
 

Nurd4Life

New member
דעה על קרב אליפות ה-WWE

בתכנית הזו הוא הפך באופן רשמי להיות הקרב החמישי בחשיבותו בקארד. קצת כואב על איי ג'יי סטיילס, אבל זה מה שקורה כששמים מולו אדם של-WWE באמת אין מושג איך לדחוף ולקדם לקראת רסלמניה.
&nbsp
&nbsp
 

dannygoosh

New member
לדעתי זה פחות קשור לסטיילס

אלא יותר קשור לפיצול. לפחות בעשור האחרון, בכל פעם שהיו שני סטים של חגורות אליפות, זה תמיד תמיד גרם לקרב אליפות אחד להיות נחות. בין אם זה אומר שרסלמניה תיפתח בקרב אליפות פושר, או שהקרב הזה יסתיים תוך דקה-שתיים.
&nbsp
מצד שני, אם הייתה רק אליפות ראשית אחת, אין סיכוי שהיינו מקבלים סטיילס-נקאמורה במיינאיבנט. אבל מצד שלישי...כמו שכתבת, זה כבר מזמן לא באמת המיינאיבנט.
 
למעלה