שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל פותח את התכנית. הוא מדבר על קרב הזוגות שלו ברסלמניה ואומר שהוא כמעט מצטער על מה שרונדה ראוזי תעשה לסטפני מקמהן, אבל לא מצטער על מה שיעשה לטריפל אייץ'. הוא מדבר על הקרב של ברוק לסנר מול רומן ריינס ומתברר שלסנר גם לא יגיע הלילה בגלל בעיות תחבורה... או שהוא לא מרגיש טוב... רומן ריינס יוצא ואומר שהוא לא מופתע. ברוק לא מכבד אותו, את הארגון או את המעריצים. ברוק לא הגיע לעבודה שבועיים רצוף אבל לא יהיה עונש, הוא המתאבק האהוב על וינס. ריינס אומר שאם מישהו בקהל לא היה מגיע לעבודה, הוא היה מפוטר או מקבל קנס. זה לא הוגן והבעיה היא וינס מקמהן. הוא אומר שמילא שברוק לסנר לא מכבד אותו, אבל הוא לא מוכן שווינס לא יכבד אותו. הוא הולך אל מאחורי הקלעים ומתעמת עם וינס, שיושב עם שיין בעמדת הגורילה, מה שגורם להם לצאת לפרסומות.
&nbsp
לאחר הפרסומות, רנה יאנג ניסתה לברר מה קורה במשרד של וינס. רומן ריינס יוצא מהמשרד, ואז גם וינס, שאומר שברוק לסנר פועל בעצמו. רומן ריינס צריך, כמו בן הדוד שלו, לדעת את מקומו ולסתום את הפה. ברוק לא מכבד אף אחד חוץ מהקרבות. יש לו זכויות מיוחדות, אבל הוא כן יהיה ב-RAW בשבוע הבא וכן ילחם ברסלמניה. רומן ריינס, בגלל חוסר הכבוד שלו, מושעה זמנית.
&nbsp
סשה בנקס (ע' ביילי) ניצחה את סוניה דוויל (ע' אבסולושן) אחרי שביילי מנעה ממנדי רוז להתערב ובנק סטייטמנט. לאחר הקרב ביילי הלכה, ואבסולושן תקפו את סשה.
&nbsp
קיד רוק יצטרף לאגף הסלבים של היכל התהילה.
&nbsp
המיז מארח מיז TV. הוא מדבר על איך שהוא סייע למיזטוראז', וששני האורחים שלו הם שניים שקורט אנגל נחוש לתת להם הזדמנויות. הוא ינצח אותם וימשיך להיות האלוף הביניבשתי. סת' רולינס ופין באלור יוצאים. המיז מנסה לסכסך ביניהם. הוא אומר שבאלור עלה לרולינס בקרב יחידים על התואר. לרולינס לא אכפת. מיז אומר שאולי ידבר עם באלור, האלוף האניברסלי הראשון שמגיע לו קרב יותר מרולינס. גם לבאלור לא אכפת. המיז אומר שהוא לא בחור רע. רולינס שונא את באלור על סאמרסלאם לפני שנתיים, והוא יבגוד בו. סת' רולינס אומר שהוא ינצח את מיז ולבאלור אין סיכוי. באלור מזכיר שהוא ניצח אותו עם זרוע אחת. רולינס אומר שהוא מדבר על העתיד וייתן לו קורב סטומפ. באלור אומר שלא צריך לחכות. מיז מעודד את זה, אבל הם פשוט תוקפים אותו ביחד. רולינס תוקף את באלור.
&nbsp
היה אמור להיות קרב בין דה באר למיזטוראז' (אחרי שדה באר לעגו לכל המחלקה בטוויטר), אבל הרבייבל יצאו לתקוף אותם, ואז גם הקלאב ולאחר מכן טייטוס וורלדווייד וסלייטריינו. במהלך הברול סזארו ושיימוס ברחו.
&nbsp
ג'ון סינה יוצא החוצה ואומרשהוא מצא את הדרך לרסלמניה. הוא אמיץ מספיק כדי להתמודד עם האמת. הוא לא הצליח לזכות בתואר. סינה אומר שהוא לא יהיה בזירה ברסלמניה השנה אלא סתם יהנה. הוא חוגג קצת עם הקהל ואומר שהקהל לא יוכל להגיב אליו בתגובות מעורבות. לאחר מכן סינה אומר שנמאס לו, הוא כן מאתגר את אנדרטייקר לקרב. סינה אומר שאמרו לו שזה בלתי אפשרי. האנדרטייקר לא יכול לבצע את הקרב בגלל שהוא מתבייש מעצמו. אבל אנדרטייקר לא חלש או שבור. סינה אומר שאם טייקר מונע את הקרב מהקהל, הוא אגואיסט. סינה אומר לטייקר לנסות לתת לו טומבסטון. זאת הדרך שלו לרסלמניה, והכדור במגרש של טייקר. בואו נראה אם הוא עדיין חי.
&nbsp
שיימוס וסזארו מתלוננים בפני קורט אנגל ומעדיפים לעבור בדראפט אחרי רסלמניה. אנגל קובע באטל רויאל לזוגות שהמנצחים יפגשו אותם.
&nbsp
אליאס פצוע בצוואר, אבל מנסה לעשות קונצרט. הוא מוותר ואומר שהכול זה אשמת הקהל. לאחר מכן ברון סטרומן מופיע מאחורי הקלעים ואומר שאליאס בר מזל, אבל שהוא עומד למצוא קרב לרסלמניה.
&nbsp
פין באלור ניצח את סת' רולינס עם אינסייד קריידל.
&nbsp
יהיה באטל רויאל לזכר פביולוס מולה ברסלמניה.
&nbsp
אסוקה יוצאת החוצה והמראיינת שואלת אותה למה היא החליטה לבחור בשארלוט פלייר. אלכסה בליס יוצאת עם מיקי ג'יימס ואומרת שאסוקה חכמה ולא תעז להילחם מולה ברסלמניה. אולי אומרים שזאת פחדנות, אבל זאת בעצם אסטרטגיה, ללכת לאלופה של התכנית המשנית. אסוקה אומרת שכדי להיות האישה צריך לנצח את האישה, והיא רוצה להילחם מול האישה הכי טובה ב-WWE. אסוקה גם אומרת שהיא יכולה לכסח את אלכסה, שאומרת שהיא ויתרה על הסיכוי. במקום, היא תקבל את... משום מה אף אחת לא יוצאת, אז מיקי ג'יימס מנסה לתקוף אותה.
&nbsp
אסוקה ניצחה את מיקי ג'יימס (ע' אלכסה בליס) אחרי אסוקה לוק.
&nbsp
אלכסה שואלת את נייה ג'קס איפה היא הייתה, ומתברר שיש לה קרב עכשיו. אלכסה אומרת שהיא הציעה לה נקמה באסוקה. היא החברה הכי טובה שלה. הן מתחבקות, אבל אלכסה מבקשת ממנה להיות בפינה שלה כשתילחם מול אסוקה בשבוע הבא. נייה מסכימה.
&nbsp
נייה ג'קס כיסחה ג'וברית עם סמואן דרופ. לאחר הקרב, שומעים את מיקי ואלכסה מדברות, והן יורדות על נייה ועל כמה שהיא פתיה. אלכסה אומרת שהיא כלום בלעדיה, ואם היא תנסה לחשוב עבור עצמה, הן יכסחו אותה. ואז מתברר שהיא שמעה הכול. נייה כמעט בוכה ואז רצה למאחורי הקלעים כשאלכסה ומיקי בורחות. נייה תוקפת את הציוד שלהן.
&nbsp
מאט הארדי מדבר על האולטימייט דילישן בשבוע הבא, ומציג גם את הילדים שלו, רבי סקיי, סניור בנג'מין ואת החשוב מכולם... ואנגארד 1!
&nbsp
בריי ווייאט נואם ואומר שמאט הארדי הוא שקרן, טיפש אבל בעיקר אנושי. כשהשטן מגיע אליך הביתה לא מכניסים אותו. בריי מסכים להגיע לו לבית, רק חבל שיקרה משהו למשפחה שלו.
&nbsp
קורט אנגל מופתע מכל מה שהולך עם מאט. אנגל ממנה את אחד מהשופטים לקרב ומבקש ממנו לשמור עליהם שלמים.
&nbsp
באטל רויאל, המנצחים פוגשים את דה באר ברסלמניה: ברון סטרומן ניצח את הרבייבל, סלייטריינו, הקלאב, המיזטוראז' וטייטוס וורלדווייד אחרי שהוא הדיח את כולם (פרט לרבייבל שהודחו בידי המיזטוראז').
 
דעות מפוזרות

סינה בפרומו הכי טוב של הזמן האחרון, הכי טוב מאז הפרומו של מיז בטוקינג סמאק. שליטה מוחלטת בקהל, יכולת זגזוג בין קומדיה לרצינות, אחלה דרך לקרב מול טייקר.

ריינס דווקא פחות עשה לי את זה הפרק, גם עם הזליגה אל מאחורי הקלעים וכל ה"השעייה" של וינס. יותר מדי מנסים בכוח להפוך את זה לworked shoot בשביל להנות מזה.

מיז גדול, אבל זה לא סוד. אהבתי שהוא מנסה לגרום לרולינס ובאלור לריב, שניהם לא אוכלים את זה ואז בסוף כן רבים אחד נגד השני. פרייסלס. גם הקרב שלהם היה מצוין ואהבתי שבאלור ניצח בגלל שחזה את המשך המהלך של סת.

הבניה של אלכסה-ניה טובה, אבל עדיין יהיה חרא של קרב במניה.

סשה-ביילי מסקרן, אבל עד שאחת מהן תעשה היל טרן השנה תהיה 2020 בקצב הזה.

הקבירה של דיויזיית הזוגות מעצבנת אבל מצחיקה בו זמנית. הפרטנר של סטרומן למניה? הלוואי אלסוורת (סגירת מעגל) או קורט הוקינס מחוסר הכרה (סטרומן מבין שאין לו ברירה, מכה עד עילפון את הוקינס, גורר את הגופה שלו לזירה וזוכה), אבל ככל הנראה זה יהיה אליאס.
 

Nurd4Life

New member
מניח

שזה לא יהיה אף אחד. פשוט הוא מול שניהם.
&nbsp
אגב, זה קרב שמקומו בלא יותר מפרישואו, וחבל כי הגיע לסטרומן יותר מזה אחרי השנה הנהדרת שהייתה לו.
 
בקשר לזה

אין עדיין החלטה סופית בנושא, לפי הדיווחים באתרי החדשות/רכילות.
חלק אומרים שהוא יהיה לבד מול שניהם.
חלק אומרים שהוא יקבל את אליאס כטאג פרטנר שלו.

נדע גג עוד 3 שבועות, אני מניח
 

dannygoosh

New member
אומייגאד חאלאס!!11

עכשיו ריינס יוצא נגד ההנהלה כדי לנסות שוב להוציא אותו אובר בכוח?
מניח שיהיה לו פיוד עם המקמהנז לסאמרסלאם. מצחיק שזו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהקהל יעודד את וינס על פני המתאבק שנגדו בפיוד...
&nbsp
הם חייבים להפסיק עם ריינס כבר לפני שנתיים. פשוט די, זה מתיש ומביך. זה לא ללכת בכוח נגד הקהל, זה כבר סתם מזוכיזם.
 

kendog keds

New member
נראה יותר כאילו ההשעיה קשורה לזה

שתפסו אותו שוב עם סמים או מרשמים אסורים או משהו כזה, וחייבים לתת סיפור שיצדיק שהטוען לכתר ברסלמניה לא יהיה בשבועות שלפני האירוע.
מקווה שילמדו בזכות זה להוריד כבר את הרגל מהגז איתו.
&nbsp
מצד שני גם חשבתי שלא היה כלום מאחורי האתגר שסינה זרק לטייקר לפני שבועיים, אז מה אני יודע
 

dannygoosh

New member
זה לא מה אתה יודע

זה מה ה-WWE יודעים, מה וינס יודע...
אין סיבה הגיונית לפוש של ריינס, כמו שאין סיבה הגיונית להתחיל פיוד לרסלמניה בין טייקר לסינה בדרך כל כך מצ'וקמקת.
 
למעלה