שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


האלוף AJ סטיילס יוצא החוצה. הוא אומר שהיה קשה ביום ראשון אבל הוא הצליח להישאר האלוף. עכשיו הוא יגן על התואר ברסלמניה. הוא אומר שהוא הרוויח את זה ושהוא רוצה להילחם מול שינסוקה נאקאמורה. נאקאמורה יוצא ואומר שכולם אוהבים את סטיילס, אבל גם אותו. הוא מכבד אותו, וברסלמניה החלומות מתגשמים. החלום שלו זה ברך לפנים והפיכה לאלוף.
&nbsp
AJ סטיילס ניצח את רוסב בפסילה אחרי שאידן אינגליש תקף אותו במהלך הקאלף קראשר. לאחר הקרב, נאקאמורה הציל את AJ והבריח את רוסב דיי.
&nbsp
ביג אי התראיין ואמר שאחי הבלודג'ון פצעו את קופי קינגסטון ואקסבייר וודס. הוא לבד אבל ייצג את הניו דיי. ג'ימי אוסו מגיע ואומר שגם הוא מגבה אותו אחרי מה שעשו לג'יי.
&nbsp
AJ אומר לנאקאמורה שהוא לא צריך ממנו עזרה. נאקאמורה אומר שהוא יעזור לו עד לרסלמניה, שם AJ יחטוף ברך לפנים.
&nbsp
אחי הבלודג'ון ניצחו את ביג אי וג'ימי אוסו אחרי דאבל פאוורבומב לג'ימי. לאחר הקרב הם תקפו גם את ביג אי.
&nbsp
סמי זיין האשים את וינס בכך שעלה לו בתואר ה-WWE. הוא גם מאשים את קווין אוונס וקורא לו אגואיסט.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת החוצה וקוראת לאסוקה. אסוקה יוצאת ושארלוט אומרת שהיא רצתה שאסוקה תבחר בה. היא אומרת שאסוקה מעולם לא הייתה מוכנה אליה, והיא מתכננת לגמור לה את הסטריק. אסוקה אומרת ששארלוט היא אולי מלכה, אבל היא שליטה. היא לא קדה בפני אף אחד כי אף אחד לא מוכן לאסוקה.
&nbsp
רנדי אורטון נמצא בזירה ואומר שאף פעם הוא לא היה אלוף ארצות הברית. הוא אומר שעכשיו הוא ברשימה של מתאבקים שהחזיקו בכל התארים. הוא מכבד את בובי רוד אבל אף אחד לא יעצור אותו לקחת את התואר לרסלמניה. בובי רוד יוצא ומבקש קרב חוזר. ג'ינדר מהאל יוצא ואומר שהוא ינצח את אורטון.
&nbsp
ג'ינדר מהאל ניצח את בובי רוד עם חלאס. לאחר הקרב אורטון נתן לג'ינדר RKO.
&nbsp
קווין אוונס מתראיין ואומר שדפקו אותו קודם, וסמי שיקר לו. הוא גם אומר ששיין מקמהן רוצה תשומת לב.
&nbsp
כרמלה ניצח את נעמי אחרי רול אפ.
&nbsp
שיין מקמהן יוצא החוצה ואומר שהיו לו בעיות עם אוונס וזיין אבל הוא לא יתנצל. אוונס תקף את אבא שלו, זיין בגד בו בהאל אין א סאל. דניאל בריאן יהיה פה בשבוע הבא, אבל הוא לא יופיע ונותן לבריאן יד חופשית. רק לפני הכול, הוא מכריז שברסלמניה קווין אוונס יילחם מול סמי זיין. אוונס יוצא ומסכים עם ההחלטה, אבל אומר שהוא לא צריך את ההחלטה המטומטמת של שיין. סמי זיין יוצא ואומר ששיין עושה את זה כי המעריצים אוהבים את זה ולכן טוב שהוא עוזב. שיין אומר שהוא נתן להם הזדמנות להילחם ברסלמניה. הם אומרים שהם מעריכים אתזה, אבל הם יראו לו כמה. הם תוקפים אותו וגם כמה שופטים, ואז זורקים את שיין, עם ראש בתוך כיסא, לעמוד הזירה. לאחר מכן אוונס נתן לו פאוורבומב על מחסום מתכת ופרמדיקים פינו אותו.
 
למעלה