שרשור פאסטליין

Diunim

New member
אירועים חשובים


קרב פרישואו: טיי דילינג'ק ובריזאנגו ניצחו את מוג'ו ראולי, צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה ניצח את רוסב (ע' אידן אינגליש) אחרי קינשאסה.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: רנדי אורטון ניצח את בובי רוד אחרי RKO. לאחר הקרב ג'ינדר מהאל תקף אותו, ובובי רוד נתן לשניהם גלוריוס DDT.
&nbsp
סמי זיין מדבר עם קווין אוונס ואוונס שואל אם הוא יפסיד לו הלילה. זיין אומר שהלילה יהיה אחרת ואוונס יסמוך עליו.
&nbsp
כרמלה ונטליה ניצחו את נעמי ובקי לינץ' אחרי סופרקיק של כרמלה לבקי.
&nbsp
אליפות הזוגות: האוסוז נלחמו מול הניו דיי עד שאחי הבלודג'ון יצאו ותקפו אותם. הם תקפו אותם לאחר מכן ונתנו פאוורבומב לוודס על המדרגות.
&nbsp
רנה יאנג ראיינה את AJ סטיילס, שהודיע שיהיה קשה להגיע לרסלמניה כאלוף. נאקאמורה הגיע ואמר שהוא מקווה ש-AJ ינצח. AJ אומר לו להפסיק, הוא עומד לנצח אותו.
&nbsp
אליפות הנשים: שארלוט פלייר ניצחה את רובי ריוט אחרי פיג'ר אייט. לאחר הקרב אסוקה יצאה והצביעה על השלט של רסלמניה.
&nbsp
אליפות ה-WWE: AJ סטיילס ניצח את ג'ון סינה, קווין אוונס, סמי זיין, ברון קורבין ודולף זיגלר אחרי פנומנאל פורארם לאוונס שבדיוק נתן לסינה פופ אפ פאוורבומב. לפני הסיום, שיין משך את השופט כשאוונס הצמיד את זיגלר, וגם את זיין כשזה הצמיד את אוונס.
 
דעות מצפייה בתקציר

היה אירוע מעל הציפיות!
כל קרב התעלה על הציפיות, שהיו לי לפחות.

אחלה קרב של רוסב נגד שינסקה, למרות שזהות המנצח הייתה ברורה. יש להם כימיה טובה ונהנתי.

אורטון נגד רוד בתקציר נראה כמו אחלה קרב אולדסקול. הבנתי שהוא היה איטי ברובו, אבל מדי פעם צריך גם קרבות כאלה. שמחתי שאורטון ניצח והפך לאלוף גדראנדסלאם. יאללה טריפל ת'רט ברסלמניה.

קרב זוגות נשים סביר יחסית לחוסר הבניה שלו. מבין את ההגיון לתת לכרמלה לנצח, אבל אפשר גם להצמיד את נעמי מדי פעם ולא רק את בקי.

אליפות זוגות היה שוב פעם אחלה קרב, בעיקר עם גניבת המהלכים והפינישרים... עד להפרעה של הBB. טוב, האמת שזה בוצע טוב אבל לא היה לזה מקום בPPV. היו עושים את זה בתוכנית השבועית, או אחרי הקרב. אבל בסדר, זה השיג את המטרה שלו.

קרב מעולה של ריוטט ופלייר. לדעתי, הקרב הכי טוב של שארלוט מאז המעבר לסמאקדאון. למרות ההפרעה של הריוטט סקוואד והחברות הטובות, הקרב היה מהנה. וכמובן, מה שהיה אחרי הקרב - אז הדיווחים היו נכונים ונראה את אסקה נגד שארלוט וככל הנראה בליס נגד ניה ברסלמניה. שארלוט נגד אסקה יהיה קרב מעולה!

מיין איבנט טוב מאוד וגם פה, למרות האוברבוקינג. התחלה נפלאה לקרב, סינה ממוקד מטרה. כל אחד קיבל את הספוטים שלו, הפיימוסר כקאונטר לAA היה טוב. ההתערבות של שיין קצת עיצבנה אותי, אבל זה בשביל קידום העלילה. גם אהבתי את זה שזיין נשכב בשביל אוונס אבל אז אוונס לא הסתפק בזה וניסה פופאפ פאוורבומב.

סך הכל קרב טוב מאוד, כולם נתנו מעצמם ולמרות שגם פה הזוכה היה צפוי, נהנתי מאוד מהקרב.

יאללה סטיילס נגד נאקאמורה!!! מאז הקרב שלהם ברסלקינגדום 10 (הקרב הטוב של הערב לדעתי) מחכה לרימאץ' שלהם. הם הולכים לגנוב את רסלמניה!
 

ninjastar

New member
אוקי, אני יודע מה כולם חושבים....

אם WWE היו עושים טייקאובר בפסח והיו קוראים לזה Passover, אז המתאבק שיעשה דיביוט באירוע חייב להיות זאק "סייבר" ג'וניור, או עם הגימיק הפסחי: זאק "סדר" ג'וניור
&nbsp
(כי אין באמת מה להגיד על פסטליין, שהיה בעצם סמאקדאון ארוך)
 

dannygoosh

New member
והוא יהיה בקרב נגד בארי הורוביץ!

ופול היימן יהיה בפינה של שניהם!
 
די נו....

קיבלנו יופי של קרב פתיחה, אחלה קרב של שארלוט נגד ריוטט, יופי של מיין איבנט.

האם היינו מקבלים אותו דבר בפרק ארוך של סמאקדאון? אולי.
אבל זה נראה שכולם התאמצו לתת הכל מעצמם ויצא אחלה אירוע. לטעמי, יותר טוב מאשר האלימיניישן צ'יימבר
 
למעלה