שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


ג'ון סינה יוצא לזירה ואומר שהוא כאן בגלל שלשינסוקה נאקאמורה יש קרב ברסלמניה. הוא צריך להיות בדרך ורוצה להיכנס לקרב המחומש על התואר. הוא מתכוון להרוויח את הקרב. שיין מקמהן יוצא ומברך את סינה, ואומר שיש לו תכנית שאם סינה ינצח בה הוא יהפוך לאלוף עולם בפעם השבע עשרה. דניאל בריאן יוצא ואומר שאם סינה ינצח במיין איבנט הלילה, הוא ייכנס לקרב. הוא צריך לנצח את AJ סטיילס.
&nbsp
ברון קורבין ניצח את סמי זיין אחרי שדולף זיגלר נתן סופרקיק לקווין אוונס שפרשן, ואז קורבין השתמש באנד אוף דייז. לאחר הקרב זיגלר נתן לקורבין זיג זג.
&nbsp
דניאל בריאן מבקש לצאת הביתה ולהיות עם אשתו והבת שלו.
&nbsp
קווין אוונס וסמי זיין דורשים ששיין מקמהן יטפל במה שקרה, אבל לשיין לא אכפת.
&nbsp
רובי ריוט (ע' הריוט סקוואד) ניצחה את נעמי (ע' בקי לינץ' ושארלוט פלייר) עם ריוט קיק. לאחר הקרב היא ברחה מהפייסיות.
&nbsp
בריזאנגו מנסים לעזור לשחקן לפתור מסתורין שקשור למוות של טופאק וביגי. הם מביאים את ביג אי, שעושה ראפ. ואז הם מגלים שהשחקן לא באמת בלש.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לזירה ואומרים שהם רוצים קרב ברסלמניה, ולכן הם צריכים לנצח את האוסואז. היריבות שלהם היא הגדולה ביותר מזה שנים. האוסוז יוצאים ואומרים שהם אלו שניצחו. גם הם פעם רקדו אבל זה לא עזר להם, כי הם לא הגיעו לרסלמניה, והפעם זה הזמן שלהם. ביג אי אומר שהניו דיי שברו שיאים ואירחו את רסלמניה, ולא הצליחו בגלל אבא שלהם. הם יהיו אלופי העולם שוב. אחי הבלודג'ון יוצאים ומסתכלים על שני הצמדים.
&nbsp
אידן אינגליש האשים את שיין מקמהן בכך שהוא מקנא שאין יום שיין מקמהן, אז אינגליש נכנס לקרב מול שינסוקה נאקאמורה.
&nbsp
דולף זיגלר אומר שהוא נועד להיות במיין איבנט של רסלמניה.
&nbsp
בובי רוד אומר שהוא שמח להילחם מול רנדי אורטון כי הוא רוצה להיות האלוף הטוב ביותר בהיסטוריה. הוא תוהה אם לאורטון יש בעיה שהוא נמצא מעליו ברשימה. אורטון מגיע ואומר שהוא פשוט רוצה לזכות בתואר הזה לראשונה.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה ניצח את אידן אינגליש עם הקינשאסה. לאחר מכן הוא פגש את ג'ון סינה.
&nbsp
אם סינה מנצח, הוא נכנס למיין איבנט: ג'ון סינה ניצח את AJ סטיילס אחרי AA. לאחר הקרב ברון קורבין תוקף את סינה מאחור וגם אוונס וזיין מצטרפים אליו ותוקפים את AJ. זיגלר יוצא ונותן לקורבין ולזיין סופרקיק ומעיף את אוונס מהזירה. זיגלר תוקף את AJ ואז חוטף AA.
 
למעלה