מנהרת הזמן 54 - אין יור האוס 10: "משחקי מוחות"

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 54 - אין יור האוס 10: "משחקי מוחות"

חצי שנה מאז הפרק הקודם של סאמר סלאם, שאותו אגב תוכלו למצוא ממש כאן:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=13&MessageId=182441365
אנחנו חוזרים שוב אחורה בזמן לספטמבר 1996, אין יור האוס 10.
בתפריט: אחד הקרבות הגדולים של 1996, קרב הבכורה של מארק הנרי וסוף סוף אנחנו חוזים במו עינינו בקרב של אחד המתאבקים הגדולים של העשור ומי שעתיד להפוך למתאבק הכי מחשמל בספורט הבידורי - חוזה לותריו!

יאללה, יוצאים לדרך...
 

Nurd4Life

New member
קארד ללא תוצאות

סאביו וגה נגד ג'סטין ברדשואו בקרב רצועה (קריבית, לא סתם!)
חוזה לותריו נגד ג'ים קורנט
הסמוקינג גאנס (א) נגד הבריטיש בולדוג ואואן הארט על אליפות הזוגות
מארק הנרי בקרב הבכורה נגד ג'רי לולר
גולדאסט נגד אנדרטייקר
שון מייקלס (א) נגד מנקיינד על אליפות ה-WWF

 

Nurd4Life

New member
חלק א'

וינס מקמהן, ג'ים רוס ומיסטר פרפקט איתנו הערב באירוע שהמרכז שלו הוא שון מייקלס נגד מנקיינד ואנדרטייקר נגד גולדאסט. ברטרוספקטיבה, זה כמו להסתכל על האירועים בתחילת שנות ה-90 שאנדרטייקר היה נגד קמאלה וכו', רק שפעם גולדאסט לא בדיוק היה הסיידקיק של סדריק אלכסנדר.

יוצאים לדרך עם ג'סטין הוק ברדשואו (JBL) בקרב רצועה קריבית נגד סאביו וגה. מסתבר שכל הקטע הזה של לגעת בכל הפינות של הזירה היה תחביב של ברדשואו גם לפני 2004.
סאביו וגה ניצח כבר בקרב הזה את סטיב אוסטין, מה שמראה שיש לו יכולת מקדימה והיסטוריה עמוקה בנגיעה בפינה וברצועות עור.
הפינות של הזירה לא מוארות, אין פנסים שנדלקים בכל פעם שהם נוגעים בפינה.. שזה מצחיק, כי בלי כל הפירוטכניקה, הקרב הזה נשמע רעיון דבילי אפילו יותר.
ואם כבר קטעים מוזרים, במהלך הקרב פתאום וגה מותקף על ידי סאבו. מקמהן מתייחס לכך שיש ארגון בפילדלפיה שמנסה להרוויח קצת יחסי ציבור על חשבון ה-WWF, בעוד אנחנו רואים שמרחיקים את סאבו וטומי דרימר מהאזור, כשהקהל צועק ECW.
נראה כמו משהו שנשמע עליו עוד בהמשך בדיווחי רו-רטרו, אז תהיו איתנו!
בסיום, אני לא צריך לגלות לכם כי הרי אתם זוכרים את הקרב הזה בעל פה, ברדשואו נוגע ב-3 פינות, גורר את סאביו וגה אחריו שנוגע גם הוא ב-3 הפינות, ואז בטעות הודף את וגה היישר לפינה הרביעית ולניצחון.
זה רק אני או שזה בדיוק הדרך בה הוא ניצח את סטיב אוסטין באותו קרב בדיוק?
זה כמו שיש מתאבקים שאין להם פינישר ומנצחים רק בסמול פקג', אז התרגיל סיום של וגה זה להידחף בטעות לפינה הרביעית...

הקרב הבא – חוזה לותריו נגד ג'ים קורנט. אני מבין שכל הקרבות של מייקל קול נגד ג'רי לולר וג'ים רוס נגד הקוץ' היו מבוססים כבר בשנות ה-90...
מי הקהל שאומר "אני חייב להזמין את האירוע הזה, יש קרב בין מנג'ר למנג'ר אחר בגיל העמידה. חייב לדעת מי ינצח!
בינתיים סאביו וגה מותקף מאחורי הקלעים על ידי מי שג'ים רוס טוען שהם רייזר רמון ודיזל.
אפילו אם זה לא באמת רייזר רמון ודיזל, למה הם טורחים בכלל להתקרב לסאביו וגה?
אגב, הקרב = שלושה אגרופים, התעללות קטנה בפינה של הזירה ואפרקאט לספירת שלוש. הקטע העצוב – התגובה של הקהל בשלוש. מילא אם זה היה "יש, זה נגמר" אבל היה שם שמחה אמיתית. טוב, בתכלס גם אצלי. אבל של יש, זה נגמר.

ואם אתם מתלוננים על כך שבנו קרב במשך חודש ובסוף הוא היה רק כמה שניות, תפנו לגולדברג נגד ברוק לסנר, לא אלינו.

בינתיים בסופרסטאר ליין סאני ופארוק מדברים בצד אחד, סייבל ומארק מרו בצד השני. עוד סאני ופארוק לא סותמים את הפה, מארק מרו מקשיב במשך איזה דקה. מה שמוביל להאמין שאו שהם מדברים אחד עם השני כי אף אחד לא מתקשר לסופרסטאר ליין, או שפשוט מרו החליט שהוא סוג של פסיכולוג והמטלפן פשוט שוטח בפניו את כל הבעיות שלו בחיים.
כן, תספר לי למה אתה חושב שהפוש של רומן ריינס הוא לא מוצדק, אני מקשיב, לך זה עולה דולר וחצי לדקה, אבל אני מקשיב...

בריאן פילמן צועד לזירה ואנחנו נזכרים בהערות שברט הארט אמר לפני שבוע בדרום אפריקה בהם אמר שפילמן שקרן ושהוא מעולם לא הבטיח שהוא יגיע לאירוע. אז פילמן היל כי הוא טען שברט הארט יטרח לבוא למקום עבודה שלו?
פילמן רוצה להוכיח שהוא אדם אמין, ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר לפתוח ברצף של ירידות על ארצות הברית והקהל. הוא מזמין את אואן הארט ואומר שהוא ציפה שעכשיו כשברט בדרך לפרישה הם ישלימו. אואן אומר שהם די השלימו לאחרונה ובחודשים האחרונים הוא הבין שאואן הוא המתאבק הטוב ביותר במשפחה. השניים ממשיכים לטעון שברט הארט הבטיח שהוא יגיע לדבר מול כל הקהל באירוע, וכנראה הוא סנילי ושכח ועכשיו הוא מתכחש לזה.
הסיבה היחידה שהוא יכול לחשוב עליה שגורמת לכך שברט הארט לא מגיע זה כי הוא מפחד – ולא ממנו או מפילמן, אלא ממלך הזירה – סטון קולד סטיב אוסטין.
עכשיו גם אוסטין מגיע לזירה. הוא טוען שברט לא ראוי אפילו להיקרא תרנגולת, ומבחינתו צריך להוסיף את האות S לפני ה מילה HITMAN.
למי שלא עקב אחרי התקופה בשיא – זה ממש מבלבל. פילמן לא היה בפיוד עם אוסטין? ואואן גם לא? כאן הם נראים וואחד באדיז. נחמד לראות שתוך כמה חודשים אוסטין לא רק הפך לסטון קולד, ירד מעניין הרינגמאסטר ומטד דיביאסי, אלא גם אימץ בערך שלושת רבע מהקצ'פרייזים שלו.


הקרב הבא הוא על אליפות הזוגות ומי שיוצאים הם אואן הארט והבריטיש בולדוג. אואן לא היה בזירה לפני 2 דקות? למה הוא עזב בכלל?
בינתיים מראים לנו שקורנט עדיין מתאושש מהקרב שלו ולכן לא מלווה את הצמד לקרב. לידו יש את העורך דין השחור הקבוע שמנסה לגרום להם לתבוע כל דבר שזז. לא ברור איך כשיצא "המדינה נגד או ג'יי סימפסון" וינס לא מיהר להחזיר את דמות החיקוי שלו לג'וני קוקרן...
אז הסמוקינג גאנס נגד אואן ובולדוג על אליפות הזוגות. מי פה הפייסים בכלל?
סאני משחררת כרזה ענקית עם תמונה שלוה, אבל לצערה ציירו עליה משקפיים, שפם וזקן. השדרנים אומרים שאואן ובולדוג עשו את זה, למרות שהם לא מראים שום סימן של עניין בכרזה.
השלב בו ברור שהמנג'רית חשובה יותר מהצמד – כשבספירת שלוש לא מתמקדים על אם המתאבק יוצא מהספירה, אלא בתגובה של סאני ליציאה שלו מהספירה.
אגב, אם אתם במתח כבר 20 שניות מהשאלה בתחילת הפסקה – אואן והבולדוג הם "הפייסים".
הסיום – הבולדוג דוחף את בארט על בילי, שהיה עסוק לפלרטט עם סאני. בילי מתעצבן ודוחף אותו היישר לבאדי סלאם של הבולדוג. בילי מבין את הטעות, אך לא מצליח לעצור את הספירה. אלופי זוגות חדשים!
סאני עצבנית ונוזפת בבארט גאן. היא לוקחת מיקרופון ואומרת שהיא בזבזה עליהם זמן וכסף. היא חשבה שהיא לימדה אותם להיות ווינרים ואלופים, אבל הם כנראה לא יותר מחיקוי לקאובויז.
סאני מפטרת את שניהם, בורחת ואומרת להם לנשק לה את התחת. אם אתם תוהים מתי נגמרה הקריירה של בארט גאן, זה כנראה היום.


קווין קלי עם פול ברר, שעשוי להיות המנג'ר של האלוף החדש מנקיינד. הוא לא אומר יותר מהשטיקים הרגילים. מנקיינד מבטיח שהוא חי כדי לגרום למייקלס סבל. פול אמר לו שזה הגורל שלו גם לקחת לו את האליפות ואחרי זה יהיה לכולנו יום נעים.
 

Nurd4Life

New member
חלק ב'

ג'רי לולר יוצא ויהיה לו עוד מעט קרב נגד מארק הנרי. זה מרגיש כאילו כל מוצר חדש שהגיע ל-WWF תמיד מצא את עצמו בפיוד עם ג'רי לולר?
אנחנו רואים איך בתכנית המקדימה לאירוע הוא סטר למארק הנרי, ועכשיו הוא מצהיר כמה הוא שונא את האולימפיאדה. לולר מבטיח שהוא הולך ללמד אותו שיעור בהיאבקות. ספוילר אחרי שנים ארוכות – הנרי לא למד כלום.
דבר שלא ציפיתם לו – מארק הנרי רץ לזירה.
ג'רי לולר מבטיח שהנרי לא מסוגל לצאת אפילו מנעילת ראש פשוטה. באופן מפתיע, לולר נועל נעילת ראש – והנרי נחלץ ממנה ומעיף אותו עם הפנים קדימה. הקהל לגמרי מאחורי הנרי, שמשתעשע עם לולר. זה כמובן מוביל את לולר לחלץ אביזר חיצוני מהמכנסיים ולהכות עמו את הנרי בפנים. זה רק מעצבן את הנרי שאחרי כמה אגרופים מבצע בק ברייקר וגורם ללולר להיכנע.
אין כמו אירוע PPV שאנשים משלמים עליו כסף ותוך שעה יש בו שני סקוואשים.
ליף קסידי (?!) מנסה לתקוף את הנרי ומושלך החוצה. גם מרטי ג'נטי מגיע ותוקף אותו וכמובן זוכה לגורל דומה. הבא בתור הוא הנטר הרסט הלמסלי שדווקא מצליח להוציא כמה מכות אבל אז נזרק על שני הרוקרס. כולם רוצים להכניע את הנרי ועבודה מצוינת בבניית הנרי ככוכב אינסטנט.
חבל שזה על מתאבק לא נכון, אבל זה עבד. הגולדברג של ה-WWF יוצא לדרך.

פרומו לקראת אנדרטייקר – גולדאסט. איך הדבר המדכא הזה שנקרא גולדאסט הפך להיות אתנחתא קומית זה פשוט מטורף.

הפיוד הזה הוא די הפוך מכל דבר של אנדרטייקר – התחילו עם קרב ארון קבורה והפיוד מסתיים בקרב רגיל. כאילו הם קוראים לו "Final Curtain", אומרים שחייב להיות מנצח וזה חייב להיות בספירה – אבל בעצם זה אומר שהגימיק הוא שאין גימיק.
אנדרטייקר מחסל את גולדאסט עד שבהסחת דעת גולדאסט מעיף לו אבקת זהב כלשהי לעיניים. קצת מוזר לחשוב על "איש האפילה" מתבכיין על זה שהוא לא רואה כלום.
לאחר קרב די משעמם, וכשאני אומר די זה מילה נרדפת לממש, אנדרטייקר עושה לגולדאסט צ'וקסלאם מהחבל העליון וטומבסטון. אנדרטייקר מנצח את הקרב אבל גולדאסט יצחק אחרון כי הסטריק של אנדרטייקר ייגמר אבל פיודים בין גולדאסט לרון קילינגס יחיו לנצח.

אז בעצם אנדרטייקר בלי הכד ופול ברר – הוא בדיוק אותו אנדרטייקר עם הכד ופול ברר. כולל כל המחוות והסימנים. לא חשבו שזה הזדמנות טובה לשנות קצת?
מכריזים לנו שבאירוע הבא אנדרטייקר יילחם שוב נגד מנקיינד הפעם בקרב "להיקבר בעודך בחיים". שזה שונה מקרב ארון בזה שבקרב "להיקבר בעודך בחיים" אתה מתלכלך בחול וצריך להתקלח.


הגענו לקרב המרכזי, שון מייקלס נגד מנקיינד על אליפות ה-WWF. מנקיינד מגיח מתוך ארון קבורה שהביאו פול ברר והדרואידים. שון מייקלס מגיח עם המלווה המיותר ביותר של אלוף WWF כנראה אי פעם – חוזה לותריו. כאילו באמת, למה לעזאזל הדבר הזה מלווה את המתאבק מס' 1 של החברה לקרבות?

סתם מחשבה, לכל אלה שקוראים כמוני בהנאה את תרגום הספר על WWF בשנת 1995 – חשבתם פעם איזה מוזר זה שאחרי שמדברים איך הקליק קבעו הכל והשפיעו, אז דווקא כששון מייקלס זכה סוף סוף באליפות לה כל כך חיכה – כולם בעצם הלכו? אין דיזל, אין רייזר, אין קיד (או לפחות לא רואה אותו בתכניות ובאירועים) ואפילו הנטר קיבל פוש אחורה. בערך כל קבוצת ההשפעה התפרקה, הרייטינג בשפל ומייקלס עדיין שרד עם התואר כרגע 6 חודשים (ולא לספיילר בבקשה!) בעידן של אירוע חודשי.

הבוקינג של הקרב הזה מוזר, אך גם עוזר לעשות אותו מצוין – מייקלס שותף במתקפות לא פחות ממנקיינד. אתקן ואומר שאפילו ברבע השעה הראשונה הוא זה שיותר שולט בקרב, שמבודד אזור מסוים ועובד עליו וכו'. לא פשוט מייקלס מוכר ומנתר כמו לוליין, אלא קרב שקול שגם מאפשר למנקיינד למכור כמו משוגע – וזה מ-ע-ו-ל-ה.
ספוטים גאוניים – מנקיינד נזרק על החבלים, נתלה כשראשו תקוע בין שני החבלים, מראה סימני חניקה, ואז נועל עם ידו את המנדיבל קלו על מייקלס שבא לתקוף אותו. מבריק.
ואז אחרי שמייקלס ומנקיינד מתרסקים המחבל העליון על שולחן בחוץ, ניתן לראות את וינס מקמהן מתדרך את ארל הבנר. כנראה אומר לו לדפוק את מייקלס.
ברר מסיח את דעת השופט וזה דופק את מנקיינד שמקבל כיסא בראש. ויידר מגיע פתאום והבנר מסיים את הקרב, אך מייקלס מצליח להרחיק את ויידר מהזירה.
פול ברר דופק למייקלס את הכד בראש, ויידר רוצה ליהנות מהשלל אבל מותקף על ידי סיד שמרחיק אותו. מנקיינד מתאושש ונועל את המנדיבל קלו. מנקיינד מעולף, הפעמון מצלצל עשרות פעמים, פול ברר פותח את הארון – רק כדי לגלות את אנדרטייקר בתוכו!
אנדרטייקר תוקף את מנקיינד, שבורח עם ברר על נפשו.
הכרוז מכריז ששון מייקלס מנצח בפסילה (למרות שויידר מעולם לא נגע בו) ושומר על האליפות.

לדעתי מאז ברט נגד דיזל לא היה קרב אליפות כל כך טוב שנגמר בפסילה כמו הקרב הזה. לעזאזל, יש מצב שמאז הקרבות האלו לא היה קרב אליפות כל כך טוב בכלליות. כנראה הקרב הכי טוב של מנקיינד ב-WWF שלא התמקד כולו בהארדקור או גימיק כלשהו. פשוט תצוגת היאבקות מדהימה, שלחלוטין עומדת במבחן הזמן. רוצו לראות!

שון מייקלס חוגג עם הקהל את השמירה על התואר, ואנחנו נמשיך מפה לרו רטרו ולשלב הבא – מנהרת הזמן 55, אין יור האוס 11!
 

Rami V

New member
כייף, תודה רבה

נדמה לי שאמרתי לך את זה פעם- אתה מצליח לגרום לי להנות מהתקופה הזו, מה שה-WWE לא כל כך הצליחו לעשות. אוהב לקרוא את התיאורים שלך.
ראיתי את המיין איבנט, כחלק מה-DVD הראשון של שון מייקלס, לא זכרתי את כל הסיום הזה, אבל טוב- שיהיה. מה שנחמד ב-WWE מאז בערך שנות האלפיים, זה שהפסיקו עם קרבות אליפות שנגמרים בפסילה באירועים, מה שהיה דיי מכה (קרה כמעט כל הזמן ממה שאני זוכר) בסוף שנות התשעים...
 
בקשר למיין איבנט, מייקלס ופולי ניתחו אותו

בפרק של הפודקאסט של אדג' וכריסטיאן!
לא שמעתי עדיין את הפרק, אבל שמעתי שבחים לגביו (וגם תלונות שקשה להבין את מייקלס ושהוא מרבה להשתמש בyou know).

לינק ביוטיוב לפרק, למי שרוצה: https://www.youtube.com/watch?v=fxNM_tpGnO8
 

Diunim

New member
טוב

מי שתקף את סאביו היה סנדמן ולא סאבו... ואני לא חושב שתראה עוד ECW עד לפלישה שלהם. אגב, גם היימן היה שם בקהל.
&nbsp
סאביו ובראדשו היו בפיוד איזה ארבעה חודשים, שהיה בעיקר בסופרסטארס. יופי של קבירה לסאביו אחרי שהוא ניצח את אוסטין בקרב די טוב.
&nbsp
בנוגע לקרב המנג'רים, תשמע, קורנט הוא היל די טוב, תמיד כיף שמוכרים את האירוע על זה שמישהו יחטיף לו. הוא פשוט חוטף יפה.
&nbsp
פארוק ומרו עומדים להילחם ב-RAW הבא בגמר הטורניר על התואר הביניבשתי! מוזר שלא שמו את זה באירוע.
&nbsp
'If you put the letter S in front of 'Hitman', you have my exact opinion of Bret Hart!' קלאסי. אגב, פילמן הגיע כחבר של אוסטין (כזכור לכולנו הם היו פרטנרים בעבר וחברים טובים), ורק לקראת סרבייבור סירייס, ברט-אוסטין הראשון, פילמן יהפוך לפייס מסיבה לא מוסברת (ואז גם יהפוך להיל). אואן היה מן הסתם בצד של אוסטין כי הוא נגד ברט. כמובן שהפייס טרן של אוסטין התחיל את הפיוד שלו מול אואן.
&nbsp
הפייסית זאת סאני. תמיד... הפרידה של הגאנס הייתה אחד מהסטוריליינים המפגרים ביותר בעולם. לאף אחד לא היה אכפת מזה, סאני פשוט נטשה אותם והם עברו לצלילה חופשית. ואל תרד על בארט גאן, הבחור בכל זאת עילף את סטיב ויליאמס...
&nbsp
אל סנואו היה בבכורה של מארק הנרי? בטח רצה לצרף אותו לטאף אינף, ללמד אותו להתאבק. וגם האנטר נמחץ? יופי. אבל אל תדאג, הם יוותרו על הנרי מהר, לא נראה לי שתראה אותו בכלל עד ל-98...
&nbsp
חשבתי שהקטע בקרב של גולדאסט-טייקר היה שזה היה קרב פינישרים, אבל לך תדע. אתה יודע מה זה קרב רסט אין פיס? או קרב חוקי ארמגדון? לא, גם אני לא...
&nbsp
שינוי לדמות של טייקר יקרה לקראת סרבייבור סירייס.
&nbsp
במקרה לות'ריו אימן את מייקלס... נו, חבל דווקא, הוא מיותר.
&nbsp
תודה על הצ'יפ פלאג לתרגום... אבל קודם כל, אין קיד (עזב בסביבות מאי או משהו וכרגע ב-nWo). שנית, אמנם מבחינת החבר'ה מאחורי הקלעים למייקלס יש סוד על וינס, או אפילו רומן עם וינס שמשאיר אותו במיין איבנט, אבל מבחינת כל האנשים השפויים- הוא המתאבק הכי טוב בעולם באותו הזמן. הגישה הייתה שהרייטינג יורד לא באשמתו, אפילו להפך, שהוא היחיד שמחזיק את הספינה מעל המים (בגלל זה הוא גם לא נענש אחרי התקרית ב-MSG). ובכלל, כשברט בחופש, מה עוד הם יכלו לעשות? למי עוד להעביר את התואר?
&nbsp
יש שמועה עיקשת שהתדריך של וינס לארל היה שינוי תוצאת הקרב, יש כאלה שטענו שפולי היה צריך לזכות בתואר בקרב הזה ושינו את התכנית. קצת מופרך. בכל אופן, בתחילת הקרב היה קטע שנראה היה שמייקלס מתחיל להרביץ לפולי על אמת ופולי תוקף אותו. זה היה וורקד שוט.
&nbsp
מבחינתי המיין איבנט זה הקרב הכי טוב עם הסיום הכי גרוע אי פעם... אבל המיין איבנט הכי טוב של אותה השנה מבחינתי (ברט-אוסטין מסרבייבור זה הקרב הכי טוב של השנה) והספוט עם הסאבו-סופרקיק שמייקלס נותן מדהים!
&nbsp
בחודש הבא תופתע לגלות מי לא נמצא באירוע...
 
למעלה