רויאל ראמבל 2018

Diunim

New member
תוצאות!


קרב פרישואו: קאליסטו, גראן מטאליק ולינס דוראדו ניצחו את TJP, "ג'נטלמן" ג'ק גלאהר ודרו גולאק
&nbsp
קרב פרישואו: הרבייבל ניצחו את לוק גאלוס וקארל אנדרסון
&nbsp
קרב פרישואו, אליפות ארה"ב: בובי רוד ניצח את מוג'ו ראולי
&nbsp
אליפות ה-:WWE AJ סטיילס ניצח את קווין אוונס וסמי זיין אחרי שהפך פופ אפ פאוורבומב להצמדה. זאת למרות שאוונס לא היה האיש החוקי בקרב. לשיין מקמהן לא אכפת.
&nbsp
אליפות הזוגות של סמאקדאון, קרב שניים משלושה: האוסוז ניצחו את גייבנג'מין 2-0 אחרי סופרקיק כפוך ורול אפ לבנג'מין.
&nbsp
רויאל ראמבל:
&nbsp
משתתפים:
&nbsp
1) רוסב
&nbsp
2) פין באלור
&nbsp
3) ריינו
&nbsp
4) בארון קורבין
&nbsp
5) הית' סלייטר
&nbsp
6) אליאס
&nbsp
7) אנדרדה "סיין" אלמאס
&nbsp
8) בריי ווייאט
&nbsp
9) ביג אי
&nbsp
10) סמי זיין (שתקף עם אוונס את טיי דילינג'ר והחליף אותו)
&nbsp
11) שיימוס
&nbsp
12) אקסבייר וודס
&nbsp
13) אפולו קרוז
&nbsp
14) שינסוקה נאקאמורה
&nbsp
15) סזארו
&nbsp
16) קופי קינגסטון
&nbsp
17) ג'ינדר מהאל
&nbsp
18) סת' רולינס
&nbsp
19) "ווקן" מאט הארדי
&nbsp
20) ג'ון סינה
&nbsp
21) "הוריקן" שיין הלמס
&nbsp
22) אידן אינגליש
&nbsp
23) אדם קול, בייביי!
&nbsp
24) רנדי אורטון
&nbsp
25) טייטוס או'ניל
&nbsp
26) המיז
&nbsp
27) ריי מיסטריו
&nbsp
28) רומן ריינס
&nbsp
29) גולדאסט
&nbsp
30) דולף זיגלר
&nbsp
הדחות: ריינו לאחר אנד אוף דייז של קורבין, קורבין בידי באלור, שיימוס בידי סלייטר (שיימוס רק נכנס והודח, כנראה שיא), סלייטר בידי ווייאט, זיין בידי נאקאמורה, קרוז בידי סזארו, וודס בידי מהאל, ביג אי בידי מהאל, סזארו בידי רולינס, ג'ינדר בידי קופי (קופי נחת עם הרגל הימנית על וודס, וביג אי שם פנקייקים על הרצפה. קופי שם רגל על הפנקייקים, קפץ על רגל אחת ונכנס לזירה), קינגסטון בידי אלמאס, רוסב בידי הארדי ובריי, הארדי ובריי אחד בידי השני, אליאס בידי ג'ון סינה, הוריקן בידי סינה, אינגליש בידי באלור, אלמאס בידי אורטון, קול בידי מיסטריו, טייטוס או'ניל בידי ריינס, המיז בידי ריינס, רולינס בידי ריינס, גולדאסט בידי זיגלר, זיגלר בידי באלור, אורטון בידי ריינס, מיסטריו בידי באלור, באלור בידי סינה, סינה בידי נאקאמורה, ולבסוף...
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה הדיח את רומן ריינס בסוף וניצח את הרויאל ראמבל אחרי 45 דקות! לאחר הקרב הוא הודיע שיילחם מול AJ סטיילס ברסלמניה.
&nbsp
בריאן ושיין חוגגים את הניצחון, אבל קורט אנגל אומר שעדיין יש את הקרב האוניברסלי, וסטפני מזכירה את ראמבל הנשים.
&nbsp
אליפות הזוגות של RAW: שיימוס וסזארו ניצחו את סת' רולינס וג'ייסון ג'ורדן אחרי ווייט נויז על רולינס.
&nbsp
אליפות אוניברסלית: ברוק לסנר ניצח את ברון סטרומן וקיין אחרי F5 לקיין על כיסא. סטרומן צעק לאחר הקרב שלסנר לא יכול לנצח אותו.
&nbsp
ראמבל נשים: מריה מנונוס היא הכרוזה, אלכסה בליס ושארלוט פלייר צופות, סטפני מקמהן מפרשנת.
&nbsp
1) סשה בנקס
&nbsp
2) בקי לינץ'
&nbsp
3) שרה לוגן
&nbsp
4) מנדי רוז
&nbsp
5) ליטה
&nbsp
6) קיירי סיין
&nbsp
7) טאמינה
&nbsp
8) דיינה ברוק
&nbsp
9) טורי וילסון
&nbsp
10) סוניה דוויל
&nbsp
11) ליב מורגן
&nbsp
12) מולי הולי
&nbsp
13) לאנה
&nbsp
14) מישל מק'קול
&nbsp
15) רובי ריוט
&nbsp
16) ויקי גאררו
&nbsp
17) כרמלה
&nbsp
18) נטליה
&nbsp
19) קלי קלי
&nbsp
20) נעמי
&nbsp
21) ג'קלין
&nbsp
22) נייה ג'קס
&nbsp
23) אמבר מון
&nbsp
24) בת' פיניקס
&nbsp
25) אסוקה
&nbsp
26) מיקי ג'יימס
&nbsp
27) ניקי בלה
&nbsp
28) ברי בלה
&nbsp
29) ביילי
&nbsp
30) טריש סטראטוס
&nbsp
הדחות: מנדי רוז בידי ליטה, טאמינה בידי ליטה, ליטה בידי בקי, סיין בידי ברוק, ברוק בידי טורי, טורי בידי סוניה, שרה בידי מולי, סוניה בידי מישל, ליב בידי מישל, מולי בידי מישל, לאנה בידי מישל, ויקי בידי סשה, מישל, בקי ורובי, מישל בידי נטליה, בקי בידי רובי, ג'קלין בידי נייה, קלי בידי נייה, רובי בידי נייה, נעמי בידי נייה, בת' בידי נטליה, אמבר בידי אסוקה, כרמלה בידי ניקי, מיקי בידי טריש, נייה בידי כל הנשים, ביילי בידי סשה, נטליה בידי טריש, טריש בידי סשה, סשה בידי הבלות, ברי בידי ניקי בטעות, ולבסוף...
&nbsp
אסוקה הדיחה את ניקי בלה וניצחה ברויאל ראמבל לנשים!
&nbsp
לאחר הקרב, רונדה ראוזי יצאה והצביעה על השלט של רסלמניה. אסוקה סירבה ללחוץ לה את היד.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דעות מקריאת תוצאות
בראמבלים הזוכים הם אלה שהיו אמורים לזכות. מידקארדים שיקבלו את הפוש למיין איבנט. אסוקה עדיין בלתי מנוצחת כולל בראמבל, נקאמורה (שאני לא ממש מבין את ההתלהבות ממנו, המון מניירות) יעשה את הקפיצה מהאפר מיד קארד למועמד לגיטימי לאליפות.
&nbsp
לא כל כך מפריע לי שהבר ניצחו כמו שרולינס וג'ורדן הפסידו. יכלו לתת להם עוד קצת ריצה עם החגורות למרות חילוקי הדיעות שלהם כשהקהל בעד אחד ונגד השני. מזכיר לי את שיימוס וסזארו בהתחלה וחבל שלא נתנו לזה להתפתח יותר עם החגורות.
&nbsp
האוסוז ניצחו ואני בעד. הם כל פעם מתחדשים וברור לי ששלטון וגייבל ביחד זה רק כדי להעביר את הזמן עד לזוג הבא. גם הנצחון של סטיילס נראה לי במקום בייחוד כשאליפות משותפת של אוונס וזיין זה דבר הזוי, כי איך בדיוק הם יגנו עליה? ביחד? רוצים ביחד? יש אליפות זוגות.
&nbsp
לסנר ניצח וזכה וזה קצת מתחיל להימאס עלי. מצד שני סטרומן צועק שלסנר לא יכול לנצח אותו? לא היה איזה קרב ביניהם בנו מרסי?
&nbsp
ברמה הפמיניסטית מאוד אהבתי את הקארד שהראמבל של הנשים היה המיין איבנט ולא של הגברים. לא ציפיתי לזה ואני מאוד מרוצה מכך. מהפכת נשים? ככה עושים אותה.
 

Aberforth

New member
דעה.

רק הראמבל נשים עשה לי את זה. השאר רע, צפוי ומשעמם.
 

Turkisher

New member
Let's get ready to RRRRRRumble

פאקינג אירוע טוב. ואני בד"כ בודק אותם עם מיקרוסקופ.
לא צפיתי בפרה שואו אבל ה-PPV עצמו היה לא רע בכלל לכל אורכו ואפילו מהנה.

AJS VS KOSZ - קרב מצוין לפתיחה דהוציא כמובן את AJ הירואי וחזק ושמר על KO להמשך הפיוד. הקטע עם שיין היה קצת חסר המשכיות אבל נקווה שיום שלישי יהיה המשך.

אליפות זוגות ראו: לא קראתי את התסריט אבל אני משוכנע שיש כאן פאשלה גדולה של גייבל שהיה אמור לשבור את הספירה ואיחר. סיום חלש לקרב חלש יחסית.

ראמבל גברים:
קודם כל הקטע עם קופי וניו דיי, כמדי ראמבל, שווה צפייה. היה קרב טוב וחזק בלי אחד שמנקה את הזירה וטוב שכך.לא הבנתי למה נתנו לזיין להיכנס במקום דילינג'ר אם לא עשו עם זה כלום.
ועכשיו הצעה לסיום קצת אלטרנטיבי - הפיינל פור הם פין באלור, שינסקה נקאמורה, ג'ון סינה ורומן ריינס. פין ונקאמורה מתנפלים על סינה וריינס בהתאמה ומשכיבים אותם וחוגגים לרגע ואז נקאמורה מדיח את פין ואח"כ ממשיך לסינה ומסיים עם ריינס. לא יותר הגיוני מלתת לסינה להדיח את באלור אחרי ההופעה שנתן? לא יותר חשוב לחזק את נקאמורה? בכל מקרה , העיקר שריינס לא ניצח.


אליפות זוגות ראו: WWE די ירו לעצמם ברגל עם הקטע שג'ורדן נראה סובל מזעזוע מח (וורק) והשופט מתעלם והקרב ממשיך. הם בונים פיוד של רולינס נגד ג'ורדן. לדעתי זה יפגע ברולינס יותר ממה שיועיל לג'ורדן. הוא לא ממש הרוקי הבא.

קרב מפלצות על אוניברסלית - כל הקרב דימיינתי את וינס משפריץ לכל כיוון. קיין היה די מיותר והייתי מעדיף לראות את סמואה ג'ו מחליף אותו בקרב הזה והופך אותו להרבה יותר מעניין. קיין כבר לא צריך להיות בשום מיינאיבנט, גם לא ב-TNA. סטרומן הרשים ביותר, הברכיה לראש והדרופקיק בהתחלה היו חבל"ז.
לסנר נתן הופעה טובה אבל מתחיל כבר לשעמם שהוא מנצח נקי וקוטל ללא אבחנה.

ראמבל נשים: יחסית היה עשוי טוב ומשעשע - מה הקטע הזה עם ויקי אמור להיות?... קצת יותר מדי אורחות מהעבר בבת אחת. ליטה נראתה סבבה בזירה אבל הלוק שלה היה נוראי. במקום ויקי וג'קלין, יכלו והיו צריכים לתת הזדמנות לפייטון רויס ובילי קיי. לא מבין את ההחלטה. אסקה , סשה ונייה בלטו מהרוסטר הנוכחי אבל אני חייב לציין שהסיום היה מיותר , למה לגנוב לאסקה את הרגע? לפחות היו מוציאים את ה-4 הורסוומן של UFC מול אלה של WWE.

קרבות הראמבל היו כמיטב המסורת והקרבות הנלוים לא רעים. אירוע סבבה.
 

kendog keds

New member
גם בפרה שואו

היה קרב מצוין, של הקרוזרווייטס. הרבה קרקס שיצא מדויק וללא פלופים ושימוש טוב בכולם.
ולגבי הסיום של אוסוז, אני בטוח שזה התבצע בדיוק כמו שהיה צריך להיות. גייבל היה צריך להתעשת ולקפוץ מהפינה ולא להספיק להגיע. קל מאוד לראות מתי הם מבולבלים מזה שהפיניש לא יצא כמו שצריך, שלא לדבר על זה שהשופט לא סופר אינסטינקטיבית ל-3 כשהוא יודע שהספירה אמורה להישבר
 

pufpuf

New member
דעות ראמבלים

זה לקח "רק" שבע שנים אבל סוף סוף קיבלנו את קרב הראמבל בחזרה! עם לא אחד, אלא עם שני קרבות ראמבל מצויינים. אהבתי גם את הקרב של הגברים וגם את הקרב של הנשים (אבל את של הגברים יותר).

קרב של הגברים היה בנוי מצויין, מעניין כמעט לכל אורכו, היו בו קטעים משעשעים ויצירתיים. הכניסה המפתיעה של ריי מיסטריו הייתה באמת מפתיעה. הוריקן היה הפתעה מצחיקה. הסיום של "הדור הישן מול הדור החדש" היה עשוי היטב.
הפיינל 4 היו טובים, הפיינל 2 היו טובים, והיה אשכרה מתח, כי אי אפשר באמת לדעת עם ה WWE מתי הם יחליטו שוב לחרבן על הקהל ולתת לריינס ניצחון. הקהל היה חם ומעורב בקרב. אחד מקרבות הראמבל היותר טובים
הרגשתי גם שהראמבל הזה היה סוג של "השקה מחדש" של נאקמורה, שלחלוטין היה צריך השקה כזאת, ונקווה שעכשיו הם לא יהרסו אותו מחדש.
נאקמורה נגד סטיילס צריך להיות קרב קלאסי. אני באמת מקווה שהם רוצים להתחרות באומגה נגד ג'ריקו ובגלל זה הלכו לכיוון הזה.

גם ראמבל הנשים היה מוצלח, ובעיקר כיף ונוסטלגי. טריש הייתה נהדרת ויכולה ללמד הרבה מהבנות של היום על נוכחות בזירה. גם מישל מקול נראיתה טוב ובת' פיניקס כמובן.
ניה ג'קס עם הופעה טובה, והרבה חזרות נחמדות לשם החזרות גם אם פחות מרשימות בזירה (קלי קלי, מולי הולי, טורי וכו'...)
וכמובן החיקוי המצויין של שרה נתניהו שעשתה ויקי גררו.
אני חושב שהסיום היה קצת מאכזב. כלומר, הבלות לא היו צריכות להגיע עד לסיום. ברגע שזה נשאר הן מול אסקה לא היה מתח, היה בטוח שאסקה תנצח.

גם לא אהבתי את כל אנגל הסיום עם רונדה ראוזי, זה לא עבד טוב. היו צריכים להשאיר את זה לרו או משהו. היה יותר אימפקט לסיום אם נאקמורה נניח היה בא לזירה והוא ואסקה היו חוגגים יחד את "ההשתלטות היפנית" על ה WWE.
ואם כבר הביאו את ראוזי, היא הייתה צריכה לתת מכות למישהי, לא "ללחוץ ידיים" , והשיר שהיא באה איתו נוראי.

אבל סך הכל, ברוך השב רויאל ראמבל, מקווה שאתה כאן כדי להשאר!
 

kendog keds

New member
בקשר לשיר הנוראי

מסכים איתך לגמרי, השיר הזה הרגיש לא קשור להרגשה שהם רוצים להעביר עם ההגעה שלה. למרות שכמו שאמרתי בשרשור רו25, לא חובה לדחוף מכות בכל סגמנט כדי שיהיה מוצלח, היה מספיק שהיא תצביע קצת פחות פעמים על השלט של רסלמניה

&nbsp
אבל אם כבר שירים, מישהו צריך להגיד את זה - המוזיקה של ריוט סקוואד היא מוזיקה של מגה-פייסים ולא היליות מאיימות שבאות ומפוצצות במכות את כל הרוסטר, מה זה לא קשור...
 

Da Big 1

New member
לגבי השיר

הם הכניסו אותה עם אותו שיר שרונדה השתמשה בו באופן קבוע כ-Walkout Song שלה ב-UFC. אני מניח שהם ניסו לשמר את "אותה רונדה מה-UFC", לפחות לגבי הקהל שעוקב אחרי שני המוצרים.
 

kendog keds

New member
הבנתי. אז בחירת שיר תמוהה מלכתחילה


נשמע כמו סיום של teen movie
 

pufpuf

New member
שם זה יכול

להיות מגניב בקטע אירוני כזה, אבל ב WWE שהיא אמורה לבוא ולעשות ישר רושם של אס קיקר, זה לא עובד. יכלו לפחות לעשות לזה איזשהו מיקס מגניב ולהנות משני העולמות.
 

Yonipac

New member
דעתי

רונדה ראוזי היה מבחינתי מארק אאוט מומנט, בעיקר כי חשבתי שהיא תגיע רק לקראת רסלמניה. נכון, ההמשך היה צולע עם הלחיצת יד וההצבעה על שלט רסלמניה. הייתי מעדיף אם היו יוצרים מצב שהיא בכלל הכניסה ה-30, ואללה, אפילו הייתי חי בשלום אם רונדה היתה מסיימת לאסקה את הסטריק.
הראמבלים היו טובים, הראמבל נשים הוכיח לי מה שחשבתי כבר שנים: לא צריך ראמבל כל שנה, אפשר להסתפק בראמבל כל 4 שנים, כמו יורו, כמו מונדיאל, כמו בחירות, ואז גם הכניסות המפתיעות, באמת משמחות.

שמחתי שנקאמורה לקח, לשים אותו בסוף עם ריינס היה אחלה בוקינג-טרולינג, עמדתי כבר ללחוץ אנסקסקרייב לנטוורק ואז נקאמורה זכה.
הדבר הטוב - יהיה נקאמורה נגד סטיילס במאניה.
החרא - זה יהיה קרב פותח, כי כמו שאנחנו רואים, נתנו לראמבל הזה חשיבות סופר-משנית לעומת הפיוד על היוניברסל.
העוד יותר גרוע - אני עדיין משוכנע שהמיין איבנט ברסלמניה יהיה משהו שקשור בריינס.
כוסעמק. שוב עבדו עלינו.
 
למעלה