המיין איבנט 86: ברט הארט-שון מייקלס, סרבייבור סירייס 1992

Diunim

New member
המיין איבנט 86: ברט הארט-שון מייקלס, סרבייבור סירייס 1992

ב-1992 נפל דבר ב-WWF. שערוריית סטרואידים תקפה את המתאבקים המובילים, התברר שכל המתאבקים הגדולים לקחו סטרואידים. לפתע הדגם של וינס מקמהן- האלוף השרירי והמנופח נלחם מול הילים מפלצתיים- נחשב כבר ללא מתאים מבחינה שיווקית.

בין המפוטרים היה האולטימייט ווריור, וכך נגנז הפיוד שלו מול ריק פלייר. בנוסף גם הבריטיש בולדוג נתפס על סטרואידים ופוטר. הדבר אילץ החלפה מהירה של המיין איבנט למתאבקים קטנים יותר, זריזים יותר, טכניים יותר.

הדבר הוביל לעלייתם של שון מייקלס וברט הארט, לראשונה במיין איבנט אמיתי. אבל לא בפעם האחרונה. חמש שנים לפני המיין איבנט הידוע לשמצה.

תיהנו.

 

Diunim

New member
ברט הארט

ברט הארט

שם: ברט הארט
גובה: '6 (כ-185 ס"מ)
משקל: 234 פאונד (כ-105 ק"ג)
נולד: 02/07/1957 בקלגרי, אלברטה, קנדה
מתגורר: קלגרי/איטליה
אומן ע"י: סטו הארט, קטסוי אדאצ'י, קזו סקוראדה, מר היטו, הארלי רייס
הופעת בכורה: 1976
תאריך פרישה: 26/10/2000

ברט סרג'נט הארט (נולד ב-2 יולי 1957 בקלגרי, אלברטה, קנדה) הוא קנדי, מתאבק מקצועני לשעבר וחלק ממשפחת ההיאבקות הידועה, משפחת הארט. במהלך הקריירה שלו הוא נודע בכמה שמות: ברט "היטמן" הארט (שאומץ מכינויו של המתאבק תומס הרנס); "המצטיין בביצוע" (The Excellence of Execution – כינוי שהודבק לו ע"י גורילה מונסון); ואולי הכינוי הסוחף מכולם – "הטוב שיש, הטוב שהיה והכי טוב שאי פעם יהיה" (שנלקח מתוך הסרט "The Natural" בכיכובו של רוברט רדפורד מ-1984).

הארט הצדיק את הכינוי האחרון כפי שניתן ללמוד משלוש עובדות הקשורות בקריירה שלו: הוא מעולם לא פצע בצורה רצינית מתאבק – לפחות לא במקרים שהיו באשמתו; במהלך הקריירה שלו ב-WWF הוא החמיץ רק 2 מופעים – שגם אותם החמיץ עקב בעיות טיסה/תחבורה; והוא לעתים נדירות סירב לעשות ג'ובים למתאבקים אחרים.

הארט נולד, כאמור, בקלגרי, הילד השמיני לאב סטו הארט. שבעת אחיו היו מתאבקים מקצועניים או שהיו מעורבים בצורה כזו או אחרת מאחורי הקלעים בעסקי ההיאבקות; ארבע אחיותיו נישאו כולן למתאבקים מקצועניים. שניים מגיסיו, דייבי בוי סמית' וג'ים ניידהארט, פיתחו קריירה מוצלחת מאוד בעסק. אחיו הצעיר, אואן הארט, היה למתאבק מעוטר ומוכר בזכות עצמו עד מותו ב-1999.

בעיני רבים. הארט הוא המתאבק המקצועני הטכני ביותר שנכנס אי פעם לזירה. מי שכונה בעבר "מספר הסיפורים הטוב ביותר בהיסטוריה של העסק" ע"י וינס מקמהן, התרגל ליצירת קרבות מותחים ומבדרים. הוא החל את הקריירה שלו בארגון ה-Stampede Wrestling של אביו שהיה ממוקם בקלגרי, כאשר אביו אף שימש לו כמנג'ר בתחילת דרכו. במהלך שהותו שם, הוא צבר ניסיון אדיר בהתמודדויות עם מתאבקים מיפן והדהים את הקהל בסדרה של קרבות מלאי עוצמה עם הדיינמייט קיד ואף נגד אביו. הארט המשיך וזכה בכל התארים המרכזיים של הארגון עד שהארגון וכמה ממתאבקיו נרכשו ע"י ה-WWF ב-1984.

הארט בנה את תהילתו ב-WWF בסוף שנות ה-80 כשזכה פעמיים באליפות הזוגות של הארגון, כשהוא מהווה מחצית מצמד ה-Hart Foundation. הסגנון הטכני של הארט יצר ניגוד מעניין מול סגנון הברולינג הכוחני של שותפו, ג'ים ניידהארט. השניים היו במקור צמד הילי שנוהל ע"י "הפה מהדרום" ג'ימי הארט והיו לבושים בצבעי כחול-שחור, בניגוד לתבנית הצבעים הוורודה-שחורה שאומצה על-ידם מאוחר יותר. לבסוף הם הפכו לפייסים ואימצו את הכינוי "מתקפת השחור והוורוד" (The Pink and Black attack). הפיודים הידועים ביותר שלהם היו עם הבריטיש בולדוגס ועם דמולישן. לאחר הפסד לנאסטי בויז ברסלמניה 7, הצמד התפצל והארט פנה לטפח את קריירת היחידים שלו. הוא זכה בתואר הביניבשתי הראשון מתוך שניים שלו כשניצח את מר פרפקט עם השארפשוטר בסאמרסלאם 1991. כשהארט הפסיד את התואר הביניבשתי למאונטי, נטען שהוא התאבק כשהוא סובל מחום גבוה אך למעשה היה זה וורק שנועד להגן על הדמות שלו כשהוא הפסיד את התואר. במציאות, הארט הפסיד את התואר עקב סיום חוזהו עם ה-WWF. לאחר ההפסד, רודי פייפר (חבר של הארט במציאות) ניצח את המאונטי עם אחיזת הסליפר ברויאל ראמבל של 1992 רק כדי להיות מוצמד ע"י ברט בקרב על התואר ברסלמניה 8, בהמשך אותה שנה.

ביולי 1992, הארט ניצח את שון מייקלס במה שנחשב להיות קרב הסולם הראשון בהיסטוריה של ה-WWF. אמנם רבים זוכרים את מייקלס כממציא הרעיון הודות להצלחתו הרבה בקרבות כאלה בשלבים מאוחרים יותר, אך למעשה היה זה הארט שהציע את הרעיון אגב נסיונו בקרבות כאלה מימיו בארגון הסטמפיד. את התואר הביניבשתי הפסיד ברט לגיסו, דייבי בוי סמית', מול 80,000 איש בסאמרסלאם שבאצטדיון וומבלי.

מיד לאחר מכן זכה ברט בתואר העולמי מריק פלייר והחל את הריצה שלו כמיין איבנטר.

 

Diunim

New member
שון מייקלס

שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סויט צ'יין מיוזיק

שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.

היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.

הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.

במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.

ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 1992 היוותה סוג של סיום תקופה, אך בו זמנית גם התחלה של עידן חדש. ניתן גם להגדיר זאת כ"חילוף משמרות".

האלק הוגאן החל להתקרב לסיום הקדנציה הראשונה שלו ב-WWE. הוא היה אמור לפרוש לגמרי מרסלינג.ולהתרכז בכיכוב על מסכי הקולנוע ברחבי המדינה. הוגאן התכוון לעבור לתחום הקומדיות, והתכונן לכבוש את הוליווד בסערה עם "אומנת במשקל כבד". כתוצאה מכך, ברסלמניה של אותה שנה המיין איבנט של ריק פלייר נגד רנדי סבאג´ די נדחק הצידה, והוגאן, שוב, היה במרכז, כשהוא מבצע את הקידה האחרונה שלו ברסלמניה 8, בחצי אחד מהמיין איבנט הכפול הראשון אי פעם. כל זאת במקום פשוט לתת לסבאג´ ופלייר (שהוציאו קרב מצוין) את מרכז הבמה. הוגאן לא ממש פרש מרסלינג, ובשנת 1993 כבר ראינו אותו שוב.

בתקופה שהוגאן "פרש לנצח" מהיאבקות, כוכב חדש החל לנצנץ בשמי עולם הרסלינג: ברט הארט. ברט (שכבר החזיק לפני כן בתואר הביניבשתי ונתן מספר קרבות אדירים מול מייקלס, פייפר והניג) קיבל את הפוש שכ"כ הגיע לו כשזכה לראשונה בתואר האליפות של WWF לאחר ניצחון על ריק פלייר בחודש אוקטובר. הקרב נערך בהיכל ה-"סאסקאצ'ואן פאלאס" בסאסקטון, סאסקאצ'וואן, קנדה (עיר הולדתו של אביו, סטו הארט) והאירוע לא שודר בטלוויזיה. ברט הוסיף לעצמו 4 זכיות נוספות בתואר הנכסף (5 בסה"כ) והפך לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר של שנות ה-90.

 

Diunim

New member
הפיוד

שון וברט התחילו את הפיוד ביניהם באביב 1992. השניים התחילו להילחם על התואר הביניבשתי כמה פעמים, והשיא היה בקרב סולם ביולי, קרב הסולם הראשון אי פעם.

השניים היו אמורים גם להילחם בסאמרסלאם, אולם שינוי בתכניות הוביל למאבק של ברט מול בולדוג, שזכה בתואר הביניבשתי. חודשיים מאוחר יותר המצב השתנה: ברט ניצח את ריק פלייר וזכה לראשונה בתואר העולמי. הקרב של שון וברט הפך מסתם קרב מידקארד למיין איבנט, לקרב על אליפות העולם.

לאחר ששון נאלץ להתמודד גם עם חזרתו של מרטי ג'נטי לארגון, כשהוא נחוש לנקום, הצליח שון להשיג את מה שחמק ממנו: הוא ניצח את דייבי בוי סמית' וזכה בתואר הביניבשתי. התואר של שון לא היה על הכף, אבל שון הצהיר שהוא ינצח את ברט ויזכה בשני התארים.

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/x479c13

שון מוני נמצא עם שון מייקלס שלועס מסטיק. מתברר ששרי לא נמצאת, בגלל שהיא נפגעה במהלך עימות של שון ומרטי. שון מכחיש שזה באשמתו. אבל למרות זאת, לפני שבועיים הוא ניצח את הבריטיש בולדוג וזכה בתואר הביניבשתי. עכשיו הוא נלחם מול המתאבק הטכני הכי טוב בכל הזמנים, ברט הארט, שהגן על התואר יותר מכולם בכהונה הקצרה שלו. שון מבצע שיעור היסטוריה. הוא מזכיר שמי שניצח את ברט בסאמרסלאם על התואר היה בולדוג. הוא מזכיר שהוא ניצח בקלות את בולדוג וזכה בתואר, אז זה ברור שהוא יותר טוב. לא היה לו כלום להפסיד והכול להשיג. החגורה נשארת אצלו. והלילה בכל העולם, הדבר האחרון שאנשים ישמעו הוא ששון הוא אלוף ביניבשתי ואלוף ה-WWF החדש, ושהוא עזב את הבניין. שון הולך אל הזירה.

בינתיים גם רואים את קים צ'י והרווי וויפלמן מנסים לפתוח את ארון הקבורה של קמאלה... כשהם פותחים אותו, קמאלה נראה מפוחד.

בינתיים בזירה, המוזיקה של שון נשמעת. שון יוצא החוצה לקולות הבוז. שון צועד אל הזירה כשווינס מקמהן ובובי הינן שואלים אם הוא יכול לעשות היסטוריה ומזכירים שרק אליפות העולם על הכף.

מין ג'ין אוקרלנד נמצא מברט הארט. הוא נזכר בערב בו הוא ניצח את ריק פלייר וזכה בתואר העולמי עם השארפשוטר. מאז הוא החליט להגן על התואר מול כל מי שביקש. בתוך שבועיים וחצי הוא ניצח את המאונטי, את הברזרקר, את ריק מרטל, פאפה שאנגו ואת וירג'יל. הכול עם השארפשוטר. הלילה, התואר על הכף מול שון. ברט אומר שחג ההודיה וסרבייבור סירייס קרובים. הוא אומר שזה היום המיוחד להודות. אף אחד לא מודה יותר ממנו, כי הוא עומד בתור האלוף. לקח לו הרבה זמן להגיע לפה. הוא לא צריך להודות על לשרוד לילה אחד, אלא על לשרוד שמונה וחצי שנים. הוא התחיל בתחתית הארגון ונלחם מול כולם. הוא עבר את הצמדים והמחלקה הביניבשתית. הוא גם הפסיד כמה פעמים, אבל עכשיו הוא בשיא. שון מתאבק נהדר, הוא מכבד אותו. אבל הלילה הם יגלו מי ישרוד כאלוף העולם. והמצטיין בביצוע מרגיש די מצוין.

שון עדיין בזירה, עושה פוזות. המוזיקה של ברט נשמעת והעידוד חזק. ברט יוצא החוצה ולוחץ את ידי המעריצים. שון לא מתרשם. ברט נכנס לזירה ופושט את המעיל. בובי הינן אומר שברט לא טוב כמו פלייר. וינס מזכיר את מי ברט ניצח. ברט מוריד את החגורה ומנשק אותה. הוא נותן אותה ל... ארל האבנר. אף אחד לא יודע מה מחכה לו. כשארל מרים את החגורה, ברט מביא משקפיים לילד. הוא חוזר לזירה.

ברט ושון מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה ומנסים לדחוף אחד את השני. שון וברט דוחפים אחד את השני לחבלים ולפינה. ארל עוצר אותם. שון מתעצבן. ברט שוב נועל אחיזה ושון נותן לו ברכיה! הוא מוריד אותו מהמותניים וברט הולך מאחוריו... שון מגיע לחבלים וארל שובר את האחיזה. שוב, קשה להפריד ביניהם ושון מתעצבן. הוא דוחף את ברט שדוחף בחזרה! שון וברט נועלים עוד אחיזה. ברט מסובב לשון את הזרוע ושון מסובב את הזרוע. הוא דוחף אותו מהשיער אל הקרקע. ברט קופץ ומסובב לו את הזרוע. הוא מרביץ לו! הוא נותן לו ברכייה ונועל את הזרוע. שון מסתובב וקם לאט. הוא נאבק בברט ומושך בשיערו. ברט ממשיך לנעול את הזרוע. שון ממשיך לנסות למשוך לברט בשיער וארל מונע ממנו. ברט מסובב לו את הזרוע ומרביץ לו! שון מושך לו בשיער ומסתיר את זה מארל. הוא מבצע אייריש וויפ וברט חולף מעליו. שון קופץ מעל ברט ומבצע דרופ טו הולד! הוא מנסה לנעול את ראשו וברט הופך את זה להאמרלוק! ברכייה! שון נאנק מכאבים וברט ממשיך ללחוץ לו על הזרוע. שון קם לאט וברט מנסה לחזק את האחיזה. שון מסרב להיכנע וקם. הוא אוחז לברט בראש. שון קם על רגליו ומנסה להגיע לחבלים. הוא מושך לברט בשיער וארל עוצר את זה. ברט בועט בשון. שון נותן לו מרפק ונועל האמרלוק! שון מחזק את האחיזה וברט רץ ומפיל אותו החוצה! הקהל מעודד ושון מתאושש בחוץ. ארל מונע מברט לצאת כששון לוקח את הזמן לחזור. ברט מושך בחבל ומחזיר את שון פנימה! הוא נועל את הזרוע! שון מנסה לקום לאט.

 

Diunim

New member
חלק ב'

שון נאבק בברט ומבצע אייריש וויפ. הוא מנסה סלאם, ברט נוחת מאחוריו ומנסה ויקטורי רול. שון מחזיק בחבלים... ברט מבצע קרוסבאדי! 1... 2... שון מעיף את ברט החוצה! הוא עולה על האייפרון ונוגח בשון! הוא קופץ... סאנסט פליפ! 1... 2... שון יוצא! ברט מבצע ארמדראג! שון נאנק מכאבים ומנסה לקום. הוא מפיל את ברט לקרקע וברט הופך את זה! שון מנסה להיאבק בכך ולקום. ברט מסובב את זרועו ושון מרביץ לו! הוא מרביץ לו בראש שוב. הוא נותן לו מרפק בראש. ברט הופך אייריש וויפ ומחמיץ היפטוס. ברט מתכופף מקלוזליין ומרביץ לשון! 1... 2... שון יוצא! ברט שוב נועל את הזרוע. שון נאנק מכאבים ומסרב להיכנע. הוא קם ומנסה להגיע לחבלים. ברט מונע ממנו ומושך אותו. שון דוחף אותו לחבלים ומבצע אייריש וויפ. ברט מתקל אותו ורץ, הוא חולף מעל שון, שון קופץ מעליו ומבצע הוטשוט על החבלים! ברט נאנק מכאבים על המזרן ושון מחזיק בזרוע שלו בכאב. שון קם לאט ומנסה להטיח את ראשו של ברט בטורנבאקל. ברט חוסם ומרביץ לשון! שון תוקע לו אצבע בעין ומבצע אייריש וויפ. ברט הופך את זה ורץ לשון... שון זז וברט פוגע בעמוד עם הכתף! ברט נופל על המדרגות. ארל סופר. 1... 2... שון מתאושש. 3... 4... ברט נאנק מכאבים. 5... 6... שון קם. שון ניגש על ברט ולוקח אותו. הוא שובר את הזרוע שלו על המזרן! הוא מתחיל להרביץ לברט בראש! הוא מתווכח עם ארל. לאחר מכן הוא קופץ עם הרגל על פניו. שון מסדר את שיערו כשברט קם בעזרת החבלים.

שון מבצע אייריש וויפ וברט פוגע עם הפנים בטורנבאקל! שון מצמיד. 1... 2... ברט יוצא! שון נועל צ'ינלוק. ברט נחנק ושון ממשיך לנעול את האחיזה. ברט מושך את שיערו כדי לנסות לצאת. שון ממשיך עם האחיזה. ברט קם לאט ומצליח לשבור את האחיזה... שון מושך את שיערו ומחזיר אותו להאדלוק! הוא מכחיש שהוא משך בשיער. הוא מחזק את האחיזה. ברט מנסה לקום ושון ממשיך ללחוץ עליו. ארל מרים לברט את היד וברט נאבק. שון ממשיך להחליש את ברט. ברט מנסה למשוך לשון בשיער וארל עוצר אותו. שון ממשיך ללחוץ. ברט מנסה לקום על רגליו. שון שומר על האחיזה וברט על ברכיו. הוא קם ומתחיל לתת לשון מרפקים! הוא רץ... שון מבצע דרופקיק! 1... 2... ברט יוצא! שון לוקח את ברט ומבצע באקברייקר. 1... 2... ברט יוצא! שון נועל צ'ינלוק. ברט מנסה להיאבק ושון מחזק אחיזה. ברט קם לאט ומרביץ לשון. הוא רץ לחבלים... מתחמק מקלוזליין... ומבצע סווינגינג נאקברייקר! שון קם ראשון ומרביץ לברט. שון אוחז בצווארו. שון בועט בברט שמנסה לקום. הוא דורך עליו. הוא לוקח את ברט ונועל האדלוק קדמי שמפיל אותו. ברט נאבק ושון ממשיך ללחוץ עליו. ארל מרים את היד של ברט והיא נופלת פעם אחת. הוא מרים אותה פעם שנייה וברט נאבק! ברט מתחיל לקום לאט.

ברט דוחף את שון אל הפינה ומתחיל לנגוח בו! הוא מבצע אייריש וויפ, שון הופך את זה. הוא רץ וברט בועט בו... בולדוג! ברט עולה על החבלים ומבצע אלבו דרופ... שון זז! ברט מחזיק במרפקו ושון זוחל ומצמיד. 1... 2... ברט יוצא! שון לוקח את ברט ומבצע אייריש וויפ. הוא מבצע מרפק מסובב! 1... 2... ברט יוצא! שון נועל האדלוק קדמי. הוא מנסה ללחוץ על ברט ולקפוץ מעלה מטה. שון ממשיך לקפוץ. ארל מרים את ידו של ברט. היא נופלת. הוא מרים אותה פעם שנייה והיא נופלת. בפעם השלישית ברט נאבק! ברט קם ושון מחזיק אותו. סמול פאקג'! 1... 2... שון יוצא! הוא מרביץ לברט בראש ונותן לו מרפק. הוא מבצע אייריש וויפ וברט קופץ, שון נתקע בטורנבאקל! ברט מבצע באק סופלקס! שון נאנק מכאבים אבל קם עם ברט. ברט נועל את ראשו, שון דוחף אותו לחבלים וקופץ, שון קופץ עליו וברט מוריד אותו ומשגר אותו אל הטורנבאקל! שני המתאבקים שוכבים על המזרן. ארל סופר. 1... 2... הם מנסים לקום. 3... 4... ברט זוחל. 5... 6... השניים מנסים לקום לאט. ברט לפתע קם! שון בשוק ומתחנן בפניו. ברט מרביץ לו בפינה! הוא מבצע אייריש וויפ ושון תלוי על הפינה! ברט בועט בו ושון נוחת עם המפשעה על החבל! ברט מתחיל לנענע את החבלים ושון קופץ! ברט נוגח בו! הוא מבצע אייריש וויפ ובאק באדי דרופ! 1… 2… שון יוצא! שון קם וברט מבצע אייריש וויפ. הוא מרביץ לו בבטן... ראשן לאג סוויפ! 1… 2… שון יוצא! ברט מרים את שון… באקברייקר!

ברט עולה על החבלים. אלבו דרופ! 1... 2... שון יוצא! ברט לוקח את שון... הוא מרים אותו ושם אותו על הטורנבאקל! ברט עולה על הפינה... סופרפלקס! ארל סופר. 1... 2... שניהם מעולפים. 3... 4... הם נאנקים מכאבים. 5... 6... ברט זוחל ומצמיד! 1... 2... שון יוצא! שון קם לאט ומנסה להרביץ. ברט נועל סליפר ושון מעיף אותו לפינה, אל ארל! ברט מנסה להרים את ארל, מסתובב... שון מנסה בעיטה וברט חוסם! הוא מסובב אותו, באק סופלקס... שון נוחת מאחוריו ומנסה לדחוף אותו, ברט הופך את זה ודוחף אותו לחבלים... שון מתכופף וברט עף החוצה! ארל סופר. 1... 2... שון מסתכל על ברט. 3... 4… שון יוצא החוצה. 1... 2... שון מרים את ברט ודוחף אותו לעמוד הזירה! הוא חוזר פנימה. 3... 4... ברט נאנק מכאבים. שון שוב יוצא החוצה. שון לוקח את שון ומטיח אותו על הכיסוי! הוא חוזר פנימה. לאחר מכן הוא שוב יוצא החוצה. הוא זורק את ברט פנימה. ברט מנסה לקום ושון מקים אותו. הוא מבצע אייריש וויפ... ברט פוגע בטורנבאקל! שון מצמיד. 1... 2... ברט יוצא! שון מרים את ברט ומבצע אייריש וויפ. באק באדי דרופ! 1... 2... ברט יוצא! שון לא מאמין ומתווכח עם ארל. ברט רץ ומבצע ויקטורי רול! 1... 2... שון יוצא! ברט בא אל שון וחוטף סופרקיק בפנים! שון מסמן שזה הסוף. שון מרים את ברט ומבצע באק סופלקס... ברט דוחף לו אצבע לעין! ברט מרביץ לשון והם מתחילים להרביץ! שון מתחמק ממכה ומבצע באק סופלקס! 1... 2... ברט יוצא! שון לא מאמין לזה. הוא מרים את ברט ומבצע אייריש וויפ. ברט מרביץ לו בראש! שון מסתבך בחבלים! ברט רץ... שון זז וברט פוגע בחבלים! שון קם כשארל בודק את ברט. נראה שברט נפצע. שון עולה על החבל השני. הוא קופץ... ברט אוחז ברגליו! הוא נועל שארפשוטר! שון נאנק מכאבים ובסוף נכנע!

ברט משחרר את האחיזה ומקבל את החגורה. הוא עדיין האלוף. ארל מרים את ידו של ברט כשהקהל מריע לו. לפתע סנטה קלאוס מגיע עם שק מתנות וברט מופתע. הוא פותח לו את החבל, והם מתחבקים. שלג יורד וברט מקבל כובע סנטה. סנטה מרים לברט את היד. ברט חוגג עם החגורה. וינס נפרד מהצופים.

לאחר מכן ברט נואם עם סנטה קלאוס, שנשמע ממש מוזר. סנטה אומר שברט היה ילד טוב ושואל מה הוא רוצה השנה. ברט מבקש שלום ושגשוג לכל העולם. ברט מבקש את היריבים הכי טובים והכי קשוחים בכל הארגון כדי שיוכל להוכיח לעצמו ולכל הספקנים שהוא הטוב ביותר שיש, היה, ויהיה אי פעם. הוא האלוף והוא יוכיח את זה. ושיהיה חג שמח.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

מכירים את האכזבה מהאיירון מן? אז הפוך.
&nbsp
בקרב קצר בחצי, ברט ושון מוכיחים שטכני זה לא מילה גסה, מראים לנו איך אחיזות אמיתיות נראות, ועושים כמה ספוטים ממש טובים.
&nbsp
יחסית לקרב מיין איבנט ראשון עבור שון, הוא מוכיח לכולם שיש לו את זה. וגם ברט מוכיח שיש לו את זה כאלוף.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הזה היה יריית פתיחה לפיוד שהסעיר את ה-WWF. שני מתאבקים שנחשבו למקבילים, לנציגי הצעירים, המתאבקים הקטנים והזריזים, צמחו ביחד למיין איבנט. הם היו אמורים להיות חברים, אבל בשלב מסוים הפכו ליריבים פוליטיים חריפים במיוחד.
&nbsp
כששון הגיע סופסוף למיין איבנט, הוא וברט נאבקו אחד בשני לא רק בתוך הזירה, אלא גם מחוצה לה. השניים הפכו לשונאים, לאנשים שהיו מוכנים לעשות הכול כדי לחסל את השני. להפכים גדולים, כמו שראינו בקרב הזה: ברט איש המשפחה המופנם, מול שון ההולל המוחצן.
&nbsp
היריבות עיצבה את ה-WWF במהלך אמצע העשור הקודם, במהלך תקופה קריטית ל-WWF. הדברים שנגרמו בגללה משפיעים על ה-WWF עד היום.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הרבה מאוד מתאבקים היו בקרב הזה, אבל אחד מהם בולט לטובה... ולרעה.
 
למעלה