המיין איבנט 85: אלימיניישן צ'יימבר 2006

Diunim

New member
המיין איבנט 85: אלימיניישן צ'יימבר 2006

עם תחילת שנת 2006, לקהל התחיל להימאס מהכהונה של ג'ון סינה. הם רצו אלוף חדש, נמאס להם מזה שברוב השנה שחלפה הוא היה האלוף. הם דרשו מישהו חדש.

הקהל התמים שלא ידע שהם יצטרכו לסבול עוד חמש עשרה כהונות של סינה כאלוף, החליט לשים את כל כספו על האלימיניישן צ'יימבר. ג'ון סינה יילחם מול חמישה מאתגרים קשים, כל אחד מהם רוצה את תואר העולם, אבל לצערו של הקהל, סינה עדיין הצליח לעבור את זה.

ואז מאתגר שישי החליט להיכנס אל השטח, ובאופן מפתיע לחלוטין, גנב את התואר והפתיע את כולם. זה הצ'יימבר של 2006. זאת הפדייה הראשונה של המאני אין דה בנק.

תיהנו.

 

Diunim

New member
ג'ון סינה

ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: FU

ג'ון סינה למד בקולג` של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג`, והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על ההל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.
ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. לאחר הפסד לקורט אנגל, הפך סינה לפייס.

ב-2004 הפופולריות של סינה נהייתה גדולה, וברסלמניה 20 סינה ניצח את ביג שואו כדי לזכות באליפות ארה"ב, תואר ה-WWE הראשון של סינה, אך כעבור קצת זמן ה-GM של אותה תקופה קורט אנגל לקח ממנו את האליפות. קצת זמן אחר כך סינה זכה בתואר שוב אחרי שהתמודד נגד בוקר טי בסדרה של הטוב מחמישה בקרבות, בארבע תכניות רגילות של סמאקדאון, ונו מרסי. גם עם התואר הזה סינה לא החזיק זמן רב, בתכנית סמאקדאון הבאה קרליטו ניצח את ג`ון סינה אחרי שהוא הכה את סינה עם השרשרת שלו, וזכה באליפות ארה"ב. לפי הסטוריליין סינה הותקף במועדון לילה באותו לילה שהפסיד את התואר ע"י שומר הראש של קרליטו, חזוס, שמנע ממנו להתאבק במשך חודש, בגלל פציעה בכלייה. הוא חזר להיאבק בסדרת ההישרדות. בסמאקדאון שאחרי זה ג`ון סינה החזיר לו את האליפות. בפברואר ניצח בטורניר נאמבר 1 קונטנדר שנותן לו אפשרות לקרב ברסלמניה 21 על חגורת ה-WWE, והתחיל פיוד עם האלוף JBL. ג`ון סינה הפסיד את תואר אלוף ארה"ב לראש המטה של JBL, אורלנדו ג`ורדן, אחרי ש-JBL והאחים דאג ודני באשם התערבו בקרב. ברסלמניה 21 ג`ון סינה ניצח את JBL, ובסמאקדאון הבא ג`ון סינה בא עם חגורת WWE עם עיצוב חדש. כעבור חודשיים הצליח סינה לנצח את JBL שוב, הפעם בקרב איי קוויט.

במהלך הדראפט ג`ון סינה היה ההגרלה הראשונה של RAW ועבר תכנית. בוונג`נס ג`ון סינה ניצח את ג`ריקו וכריסטיאן כדי לשמור על אליפות ה-WWE. אריק בישוף ניסה להוריד מסינה את התואר, בסאמרסלאם ג'ון סינה הביס את כריס ג'ריקו כדי לשמור על תואר ה-WWE. ב-RAW שאחרי סאמרסלאם ג'ון סינה ניצח את כריס ג'ריקו בקרב "אתה מפוטר", מה שגרם לאריק בישוף לפטר את כריס ג'ריקו. לאחר מכן בישוף הודיע שבן החסות החדש שלו הוא קורט אנגל, והוא תקף את סינה. באנפורגיבן קורט אנגל ניצח את ג'ון סינה, אבל החגורה נשארה אצל סינה כי הוא השתמש בה כדי לפגוע בקורט אנגל, מה שאומר שאנגל לא מקבל את התואר. בטאבו טיוזדיי ג'ון סינה ניצח את קורט אנגל ושון מייקלס שנבחר לקרב אחרי שהצמיד את מייקלס. סינה ואנגל נפגשו שוב בנובמבר, בסדרת ההשרדות, כשהפעם סינה מנצח באופן נקי.

ערב אחד לאחר מכן, בישוף הציב את סינה מול קורט אנגל וכריס מאסטרס בקרב הכנעות משולש על התואר, קרב בו סינה ניצח כשהוא גורם למאסטרס להיות הראשון שנכנע לתרגיל הכניעה המסיים החדש שלו – ה-STFU. בדצמבר פוטר בישוף סופית בידי וינס מקמהן.

 

Diunim

New member
קורט אנגל

קורט אנגל

שם אמיתי: קורט סטיבן אנגל
מוכר גם בתור: הגיבור האולימפי/האמריקאי
תאריך לידה: 9 בדצמבר 1968
מקום מגורים: פיטסבורג- פנסילבניה
גובה: 1.78
משקל: 100 ק"ג
פינישר: אנגל/אולימפיק סלאם, אנקל לוק
קורט אנגל הוא אחד המתאבקים הטובים והאהודים ביותר בהיסטוריית הביזנס. אנגל הוא זוכה מדליית זהב אולימפית היחיד בהיסטוריית ה-WWE, הוא עשה זאת לאחר ניצחון באולימפיאדת אטלנטה 1996 בקטגוריית ההיאבקות החופשית. לאחר תקופה במסגרת ההיאבקות החובבנית, החליט אנגל להפוך למתאבק מקצועי. אחרי שהיה לתקופה קצרה מאוד ב-ECW והזדעזע מסגנון הקרבות שם, הוחתם אנגל על חוזה אצל ה-WWF. אנגל ערך את הבכורה שלו ב-WWF לקראת סוף 1999, והיה בלתי מנוצח במשך זמן מה עד שטאז קטע את הרצף הזה עם ניצחון בנוק אאוט על אנגל ברויאל ראמבל 2000. לאנגל לא לקח הרבה זמן, והוא הגיב להפסד הראשון שלו עם זכייה באליפות אירופה מואל וינס וזכייה באליפות הבין יבשתית מכריס ג'ריקו, מה שעשה אותו לאלוף ה"אירו-יבשתי". הוא הפסיד את התארים מבלי שהוצמד במסגרת קרב משולש של שתי מערכות נגד ג'ריקו וכריס בנואה- הוא הפסיד את האליפות הבין יבשתית לבנואה במערכה הראשונה ואת אליפות אירופה הפסיד לג'ריקו בשנייה. אנגל השדוד התנחם על הפסד תאריו עם זכייה בטורניר "מלך הזירה" של אותה שנה ומאוחר יותר גם באליפות ה-WWF בה זכה לאחר שניצח בנו מרסי 00' את דה רוק, תואר אותו יחזיק עד נו וואי אאוט 2001 שם הוא הפסיד את החגורה בחזרה לרוקי.
בהמשך, נכנס אנגל לפיוד עם לא אחר מאשר בנואה על רקע "מיהו המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF": אנגל ניצח את בנואה ברסלמניה 17, אך הפיוד נמשך ובנואה ניצח את אנגל בקרב הכנעות של חצי שעה שנערך בבאקלאש, הפיוד ביניהם הסתיים בג'דג'מנט דיי, שם בקרב של שלוש הכרעות (קרב רגיל, הכנעה, סולם) כשהמדליות של אנגל על הכף, נעזר הגיבור האולימפי בשותפיו באותו הזמן, אדג' וכריסטיאן על מנת לנצח. עם פלישת WCW/ECW ל-WWF, אנגל צידד ב-WWF וזכה בסביבות אותה תקופה באליפות ה-WCW, אליפות ארה"ב של WCW ובאליפות ההארדקור של ה-WWF. לאחר מכן, זכה פעם נוספת באליפות ה-WWF לאחר ניצחון על סטיב אוסטין באנפורגיבן, תואר בו יחזיק שבועיים לפני שיפסיד אותו בחזרה לאוסטין. מאוחר יותר, אנגל "בגד" ב-WWF והצטרף לאליאנס (למעשה היה מרגל סמוי של וינס מקמהן), ובסופו של דבר התגלתה מזימתו כשהוא עזר לקבוצת ה-WWF לנצח את קרב ההישרדות נגד האליאנס על השליטה בארגון שנערך בסורבייבור סיריס. אנגל המשיך להיות בתמונת אליפות העולם, אך לא הצליח להגיע לגמר במסגרת הטורניר על האליפות הבלתי מעורערת שנערך בונג'נס. עם הכניסה לשנת 2002, אנגל הציב לו מטרה לזכות ברויאל ראמבל. למרות שנשאר בין השניים האחרונים בתחרות, הוא הודח אחרון ע"י המנצח, טריפל אייץ'. אנגל אתגר את האנטר לקרב בנו וואי אאוט על הזכות להתמודד מול אלוף העולם ברסלמניה, שם אנגל ניצח עם עזרה של סטפני מקמהן. בעקבות ההתערבות של סטפני, הורה ה"בעלים" באותו זמן, ריק פלייר, על קרב חוזר למחרת ב-RAW אותו אנגל הפסיד. ברסלמניה 18, ניצח אנגל את קיין. לאחר מכן, נכנס אנגל לפיוד עם אדג', שבעקבותיו קוצץ שיערו לאחר שהפסיד לאדג' בקרב "שיער נגד שיער" שנערך בג'דג'מנט דיי. עם המשך השנה, נכנס אנגל לפיודים עם האלק הוגן וריי מיסטריו וניצח אותם. אנגל נכנס לפיוד נוסף עם בנואה, שנעצר זמנית לאחר שסטפני נתנה הוראה לשניים להתחבר והם זכו באליפות הזוגות החדשה של סמקדאון לאחר ניצחון בטורניר, והיו למחזיקים הראשונים בתואר, אותו הפסידו תוך זמן קצר. אנגל חזר לתמונת אליפות ה-WWE לאחר מכן, וניצח את הביג שואו לזכייה בתואר בארמגדון לאחר התערבות של ברוק לסנר.
לאחר מכן, סמוך לכניסה לשנת 2003, אנגל הציג את הצמד של שלטון בנג'מין וצ'ארלי האס להם העניק את השם "טים אנגל"
לפני שחידש את הפיוד עם בנואה לקראת קרב ביניהם על אליפות העולם עם כניסת השנה החדשה. בינואר 2003 התקיים הרויאל ראמבל בו אנגל ניצח את בנואה ושמר על האליפות שלו ובאותו אירוע ברוק לסנר ניצח בקרב הראמבל וזכה לקרב על האליפות מול אנגל ברסלמניה בו לסנר ניצח וזכה באליפות.
ישר לאחר רסלמניה אנגל עזב בגלל פציעה בצוואר ועבר ניתוח. אנגל חזר ביוני בתור פייס ולמרבה ההפתעה התיידד עם לסנר, השניים עזרו אחד לשני מול ביג שואו שהיה באותה העת בפיוד עם לסנר וכך הוחלט שהמיין איבנט של ונג'נס יהיה קרב משולש ללא פסילות על האליפות- לסנר נגד אנגל נגד ביג שואו. בקרב ניצח אנגל, מה שהוביל לבגידה של לסנר בו ולקרב ביניהם בסאמרסלאם, בו ניצח אנגל. לסנר זכה בתואר בקרב איירון מן של שעה בסמאקדאון. לאחר מכן בגד אנגל באדי גאררו אבל הפסיד לו בקרב על התואר ברסלמניה.

אנגל הפך ל-GM של התוכנית, כשלותר ריינס הוא שומר הראש שלו. אנגל נטפל למתאבקים רבים, בעיקר לאדי גאררו ולג´ון סינה. אנגל שבאותו זמן כGM שיחק כדמות נכה עם רגל שבורה, פוטר לבסוף מהעמדה הזאת ע"י וינס מקמהן, מכיוון שהתערב בקרב כלוב על אליפות הWWE בין JBL לאדי גאררו, שם חשף בפני כולם שפציעתו הייתה מזויפת, לאחר שגאררו תפס אותו. לאחר מכן ניצח אנגל את אדי בסאמרסלאם. אנגל וגאררו לא סיימו עוד את הפיוד ביניהם, ובאחד מהקרבות ביניהם חזר ביג שואו לתקוף את אנגל. קורט ירה חץ מרדים בביג שואו וגילח את ראשו. השניים נפגשו בנו מרסי 2004 שם ניצח שואו. ענייני קורט אנגל-ביג שואו לא הסתיימו עדיין, לאחר שאנגל חטף כמה חודשים מאוחר יותר, את ג´וי ג´יואבני, שהייתה קרובה מאוד לביג שואו.

אנגל וביג שואו נקבעו לקרב משולש על אליפות הWWE ברויאל ראמבל 2005 עם JBL, שם ניצח בראדשו, בעזרה רבה של הקבינט שלו. אחרי הקרב, אנגל היה חייב להשיג הזדמנות לככב שוב ברסלמניה, וגנב את המספר הכניסה לראמבל של נאנזיו. אנגל נכנס לראמבל, שם הודח ע"י שון מייקלס. אנגל מאוחר יותר חזר לראמבל, הדיח את מייקלס ותקף אותו, ולסיום פגע בו בראשו עם מדרגות הזירה. השניים פתחו בפיוד, שכללו כמה ביקורים מפתיעים של אנגל ברו, לאחר שמייקלס ניצח את אדג´ בקרב רחוב, ואחרי שאנגל התערב בקרב בין מייקלס למוחמד חסן. לאחר מלחמה פסיכולוגית בעיקר של אנגל, השניים נפגשו ברסלמניה 21, שם קורט בקרב ענק, הכניע לבסוף את מייקלס לאנקל-לוק.

לאחר מכן, אנגל הוגרל בדראפט 2005 לעבור לרו. בקרב חוזר מרסלמניה שון מייקלס השווה את תוצאות הקרבות שלו ושל קורט אנגל, לאחר שתפס את אנגל באוויר עם סוויט צ`ין מיוזיק, ואנגל נוצח לאחר מכן.

לקראת אנפורגיבן 2005 נקבע קרב בין סינה לאנגל על אליפות הWWE, כשאנגל מייצג את אריק בישוף. באנפורגיבן קורט אנגל ניצח את ג`ון סינה בפסילה. ג`ון סינה שומר על התואר הWWE כתוצאה מכך. בטאבו טיוזדיי 2005 נקבע לאנגל קרב חוזר נגד סינה נגד מייקלס(שנבחר ע"י הקהל),בקרב עצמו סינה ניצח והגן על תוארו בהצלחה. אנגל גם נכשל בלזכות בתואר בסרבייבור סירייס מסינה.

 

Diunim

New member
קרליטו

קרליטו

שם אמיתי: קרלוס קולון ג'וניור
מוכר גם בתור: קרליטו קריביאן קול
תאריך לידה: 21 בפברואר, 1979
מקום מגורים: סן חואן, פורטו ריקו
גובה: 1.78
משקל: 100 ק"ג
פינישר: באק סטאבר

קרליטו (קרלוס קולון ג´וניור) נולד ב-21 לפברואר 1979 בסאן חואן, פורטו ריקו. ביוני 2003 חתם על חוזה פיתוח ב-WWE, הווא נשלח לארגון הפיתוח של הארגון - OVW. בסוף 2004 יצא מארגון הפיתוח ועבר ל"סמאקדאון!".

ב-5 לאוקטובר 2004 ערך את הופעת הבכורה שלו כ"קרליטו קריביאן קול" וזכה בחגורת ארצות הברית לאחר ניצחון על ג´ון סינה.

בסדרת ההישרדות 2004 קרליטו היה בקבוצתו של קורט אנגל, מארק ג`ינדראק ולותר ריינס והם הפסידו לאדי גררו, ביג שואו, ג'ון סינה ורוב ואן דאם. קרליטו ברח מסינה כבר בתחילת הקרב כאשר סינה רודף אחריו וגם אחרי חברו, חזוס. קרליטו הפסיד את אליפות ארה"ב לסינה. מיד אחרי הקרב חזוס תקף את סינה. חזוס נכנס לפיוד עם סינה ובארמגדון 2004 סינה ניצח אותו בסטריט פייט.

קרליטו נעדר לתקופה מסויימת וכאשר הוא חזר בתחילת 2005, הוא רצה לעשות מהפכה בסמקדאון והחתים אנשים על עצומה לסילוק תיאודור לונג מהניהול. לינדה מקמהן החליטה בסופו של דבר שתיאודור לונג ישאר GM בסמקדאון וקרליטו הפך למשרת של לונג למספר שבועות. קרליטו חזר להתאבק בפרק האחרון של סמקדאון לפני רסלמניה בקרב מול סינה. הקרב הסתיים ללא הכרעה לאחר ש-JBL הגיע עם המשטרה כדי לעצור את סינה.

קרליטו הנחה פינה חדשה בסמקדאון "קארליטו קאבאנה" והתחיל פיוד עם ביג שואו. בג'אדג'מנט דיי קרליטו ניצח את ביג שואו לאחר שמאט מורגן, שומר ראשו החדש, ביצע על שואו F-5.

בדראפט 2005 קרליטו עבר לראו וכבר בקרב הבכורה הוא ניצח את שלטון בנג'מין וזכה באליפות הביניבשתית. באנפורגיבן נקבע לקרליטו קרב נגד ריק פלייר על האליפות והוא הפסיד לו. מאוחר יותר הוא הפסיד גם למיק פולי בטאבו טיוזדיי.

קרליטו נכנס למלחמת הבראנדים והשתתף בקרב רו נגד סמאקדאון בסורבייבור סירייס 2005 (קרב שאותו רנדי אורטון ניצח לזכות סמאקדאון).

 

Diunim

New member
כריס מאסטרס

כריס מאסטרס

שם אמיתי: כריס מורדרסקי
מוכר גם בתור: מאסטרפיס כריס מאסטרס
תאריך לידה: 8 בינואר, 1983
מקום מגורים: לוס אנג'לס, קליפורניה
גובה: 1.93
משקל: 120 ק"ג
פינישר: מאסטרלוק

מורדרסקי הוא אלוף קליפורניה בפיתוח הגוף (Mr. California Bodybuilding Champion). הואהתחיל את אימוני ההיאבקות שלו ב-Ultimate Pro Wrestling)UPW) לפני שנתנו לו חוזה פיתוח של ה-WWE ושלחו אותו ל-OVW.

כשמורדרסקי סוף סוף הגיע ל-RAW, ה-WWE הראו פרומו שהציג את מורדרסקי כאחד עם גוף כה מושלם, שכאילו גולף מאבן, הם הציגו אותו כ"מאסטרפיס".

כריס מאטרס (כמו שנקרא מעכשיו), עשה את הופעת הבכורה שלו ב-RAW בתור היל נגד ג`ובר של ה-WWE, סטיבן ריצ`ארדס. במהלך הקרב, מאטרס שבר לריצ`ארדס את האף. ריצ`ארד היה מושבת מפעילות אחרי ניתוח בפנים, אבל חזר כדי לסיים את הפיוד עם מאטרס, שהפסיד בקרב החוזר.

בהופעה הבאה של מאטרס, הוא טען שתרגיל הסיום שלו, "המאסטרלוק", אינו ניתן לשבירה, הוא אפילו הלך עד-כדי-כך רחוק שהוא שם 1,000 דולר מכספו הפרטי על הקו והבטיח שייתן את הכסף לאדם שיצליח לשבור את הנעילה.

בספטמבר, הוא התחיל פיוד עם שון מייקלס וניצח אותו בקרב טאג עם האלוף הביניבשתי דאז קרליטו, נגד מייקלס וריק פלייר. לאחר מכן בתכנית אחרת, מייקלס הפסיד באתגר המאסטרלוק אבל הצליח לשרוד הכי הרבה באתגר עד אז. הפיוד בין השניים הסתיים ב"אנפורגיבן" 2005, כשמייקלס ניצח את מאסטרס.

באוקטובר, מאסטרס ואדג' פתחו בפיוד נגד ריי מיסטריו וכל הבראנד של סמאקדאון. ב"טאבו טוסדיי" 2005, נקבע קרב טאג בין מאסטרס ואדג' נגד מיסטריו ומאט הארדי. אדג' החליף את עצמו בג'ין סניצקי והצמד הפסיד בקרב לריי ומאט.

כריס מאסטרס היה חלק מקבוצת RAW שהורכבה מקיין, ביג שואו, קרליטו ושון מייקלס שהתאבקו ב"סדרת ההישרדות" 2005 נגד קבוצת סמאקדאון שהורכבה ממיסטריו, בובי לאשלי, JBL, בטיסטה ורנדי אורטון. הקבוצה של מאסטרס הפסידה באותו קרב.

ב28 בנובמבר 2005, כריס קיבל את הטייטל שוט הראשון שלו בקרב הכנעות משולש כנגד האלוף דאז סינה, וקורט אנגל. כריס הפסיד לסינה לאחר שנכנע ל-STFU.
 

Diunim

New member
שון מייקלס

שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סויט צ'יין מיוזיק
שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.
היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.
הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.
במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.
ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.
באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש.
בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה.
ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.
בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10.
בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.
מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסורבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות.
מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, ובכך שם לעצמו במטרה שוב את האליפות הבין יבשתית. מייקלס ניצח את ג'ף ג'ארט וזכה שוב באליפות, מה שהוביל לקרב חוזר בינו לבין ראמון בסאמרסלאם 95, ושוב בקרב סולם. הפעם, שון הצליח לנצח את ראמון.
אולם באוקטובר נאלץ שוב מייקלס לוותר על החגורה, ושוב מבלי להפסיד אותה, הפעם הוא נתן את החגורה לדין דאגלס. הסיבה שהוא ויתר על החגורה הייתה שהוא סבל מזעזוע מוח לאחר שהותקף בניו יורק על ידי 9 בריונים.
מייקלס חזר, וזכה בשנית בראמבל 96, והפעם נפגש עם ברט הארט ברסלמניה 12 בקרב איירומן של 60 דקות. הפעם אף אחד לא עצר אותו, ומייקלס זכה בפעם הראשונה שלו באליפות ה- WWF. שון היה אלוף מצויין, והגן בהצלחה על תוארו מול מתאבקים כמו בריטיש בולדוג, ויידר ודיזל.
בסורבייבור סיריס 96 הפסיד שון את האליפות לסיד, אבל מהר מאוד זכה בה שוב ברויאל ראמבל 97. ב-13 בפברואר, הגיע שון עם דמעות בעיניים ל- RAW, ונפרד בפעם השלישית מהאליפות בלי שיפסיד אותה, הפעם בגלל פציעה בברך.
מייקלס חזר ל- WWF, והקים ביחד עם האנטר וצ'יינה את הסטייבל השנוי במחלוקת, ה- Degeneration-X.
שון רצה להחזיר אליו את האליפות הראשית, ונקבע בינו לבין אנדרטייקר קרב שהמנצח בו יתמודד מול ברט הארט בסורבייבור סיריס על האליפות.
הקרב בין שון לטייקר התקיים באירוע באד בלאד, והקרב נקבע להיות הל אין א סל הראשון של ה- WWF. בקרב ששלט לכל אורכו אנדרטייקר, ניצח שון בעזרתו של אחיו של טייקר, קיין. ובכך נקבע ששון יפגוש את ברט בסורבייבור סיריס.
בסורבייבור סיריס 97, ניצח שון את ברט בקרב הדפיקה הידועה, והפך בפעם השלישית לאלוף עולם. ברויאל ראמבל 98, התקיים קרב חוזר בין טייקר לשון, הפעם על האליפות.
במהלך הקרב נפצע שון קשות בגב, אולם הצליח לנצח בסופו של דבר את טייקר, שוב בעזרתו של קיין. באותו אירוע אוסטין ניצח את הראבמל, והקרב ביניהם נקבע למניה 14.
למרות כאבי גב נוראיים, הצליח שוב לעמוד יפה בקרב מול אוסטין, אולם בסופו של דבר הפסיד לאוסטין את הקרב וכך גם את התואר.
מייקלס יצא לחופשה ארוכה מהרגיל, וחזר רק לקראת סאמרסלאם 2002, שם נפגש לקרב עם חברו לשעבר, טריפל אייץ'. בקרב מדהים עם מלא דם, הפסיד מייקלס את הקרב, ואחרי הקרב אייץ' תקף בצורה אכזרית את שון בגב, ורבים חשבו שזה הסוף מבחנת שון.
אולם שון נתן קאמבק ענק בסורבייבור סיריס 2002, וזכה באליפות העולם באלימיניישן צ´יימבר כנגד טריפל אייץ´, בוקר טי, כריס ג´ריקו, קיין ורוב ואן דאם.
מייקלס לא החזיק הרבה זמן את התואר, והפסיד את התואר לאייץ' בארמגדון אותה שנה, בקרב 3 מערכות. בשנת 2003, מייקלס היה מעורב בפיוד עם ג'ריקו, וברסלמניה 19 ניצח אותו, כמו כן השתתף שוב בקרב אלימיניישן צ'יימבר בסאמרסלאם על אליפות העולם, אולם הפעם הוא לא הצליח לנצח. מאז שון היה בפיוד עם אבולושן, הפסיד לרנדי אורטון באנפורגיבן ובקרב הישרדות בסרבייבור סירייס, וניצח את באטיסטה בארמגדון.

שון ניסה לזכות בתואר מטריפל אייץ' אבל לא הצליח, לאחר שני קרבות שהסתיימו בתיקו. כריס בנואה הצטרף ליריבות שלהם וניצח אותם ברסלמניה. את היריבות מול טריפל אייץ' הוא סגר כשהפסיד לו בבאד בלוד בהאל אין א סאל.

לאחר חופשה כתוצאה מלידת בתו, חזר שון והתחיל פיודים עם קיין ואדג'. במהלך הפיוד נפצע מייקלס בברכו, אבל דפק את אדג' בינואר בקרב הצ'יימבר, מה שהוביל לקרב ביניהם בו מייקלס הפסיד בראמבל.

הערב של מייקלס ברויאל ראמבל עדיין לא נגמר, והוא השתתף בראמבל עצמו, והדיח את סיימון דין, צ`רלי האס וקורט אנגל. לאחר ההדחה של אנגל, הוא הותקף ע"י אנגל עצמו, הוצא מהראמבל, ולאחר מכן הוכה על ידיו עם מדרגות הזירה. מייקלס קרא לאנגל לקרב ברסלמניה 21, ואנגל הסכים. ברסלמניה 21, לאחר קרב מדהים, מייקלס נכנע לאנקל-לוק של אנגל.

לאחר ניצחון על קורט אנגל בקרב חוזר, הפך שון לשותף של האלק הוגאן. מייקלס הדהים את העולם כשתקף את הוגאן וביצע עליו SCM. שון ביצע היל טרן לראשונה מאז חזרתו. בשבוע לאחר מכן, מייקלס התארח בפייפרז פיט וביצע סופרקיק גם על פייפר. הוא קרא תיגר על הוגאן לקרב בסאמרסלאם 2005. הוגאן ניצח את מייקלס באירוע המדובר. לאחר הקרב מייקלס הושיט את ידו להוגאן ואמר: "הייתי חייב לדעת, ועכשיו גיליתי". השניים לחצו ידיים, ומייקלס ביצע פייס טרן מחודש.

מייקלס נכנס לפיוד עם כריס מאסטרס. הפיוד הוביל לקרב באנפורגיבן, ומייקלס ניצח. שון התמודד ברו הומקאמינג מול קורט אנגל בקרב איירון מן, שהסתיים בתוצאה 2:2. מייקלס היה מועמד לבחירה עבור טייטל שוט בטאבו טיוזדיי 2005, ונבחר ברוב מוחץ. הוא צורף לקרב של סינה ואנגל. סינה הצמיד את מייקלס ושמר על התואר.

 

Diunim

New member
קיין

קיין

שם אמיתי: גלן ג'ייקובס
תאריך לידה: 6 באפריל 1967
מקום לידה: מדריד, ספרד
גובה: 2.02
משקל: 147 ק"ג
גימיקים מהעבר: יצור חג המולד, דומסדיי, יונבומב, ד"ר אייזק יאנקם, דיזל המזויף.
פינישר: צ'וקסלאם, טומבסטון פיילדרייבר

גלן ג'ייקובס נולד במדריד, ספרד, וגדל ליד נאשוויל, טנסי. בין 1992 ו-1995 הוא התחרה בעיקר בארגונים קטנים. בקיץ 1995 הוא הגיע ל-WWE.

הוא הוצג כד"ר אייזק יאנקם, רופא השיניים שהביא ג`רי לולר בשביל עזרה בפיוד שלו עם ברט הארט. הארט הצליח לנצח את יאנקם בסאמרסלאם 95, ואח"כ בקרב כלוב בפרק של ראו.

עם עזיבתם של סקוט הול וקווין נאש, ג'ייקובס חזר לטלוויזיה. ג'ים רוס התרברב על כך שהוא יחזיר את רייזור ראמון ודיזל, אבל שני האנשים שהופיעו בראו לא היו סקוט הול וקווין נאש. ריק בוגנר, שעסק בצד אומנותי של ארגונים ביפן, שיחק את ראמון, וג'ייקובס היה דיזל.

לגימיקים האלה היו הצלחה מעטה בWWE, ובתחילת 1997, הם היו בדרך ל-USWA, שם בקרב "המפסיד עוזב את העיר", ניצח ראמון המזויף את דיזל המזויף.

אחרי שבועות בהם פול ברר הודיע שהוא יחזיר לחיים את אחיו הצעיר של אנדרטייקר, שעפ"י הסטוריליין נשרף יחד עם הוריו ע"י טייקר, האח הצעיר, שהיה ידוע כקיין, עשה את הופעת הבכורה שלו בבאד בלאד 97, בקרב הל אין א סל הראשון בין שון מייקלס ואנדרטייקר. ג`ייקובס, כקיין, הגיע לזירה יחד עם ברר לאחר פיצוץ, שבר את דלת הכלוב, תקף את טייקר ובכך הביא למייקלס את הניצחון. אנדרטייקר סירב להיאבק באחיו, עד שקיין וברר התערבו בקרב ארון מתים ברויאל ראמבל בין טייקר למייקלס. ברר וקיין נעלו את הארון עם טייקר בפנים, וטייקר חזר על מנת לנצח את קיין ברסלמניה 14. הוא גם ניצח אותו כעבור חודש בקרב אינפרנו, אולם קיין זכה בתואר ה-WWF מסטיב אוסטין, רק כדי להפסיד אותה יום למחרת בראו בחזרה לאוסטין. לאחר מכן קיין המשיך להצליח, ואף שיתף פעולה עם אחיו, האנדרטייקר, עד שזה בגד בו.

זמן קצר אחרי, קיין התחבר עם אקס-פאק, ויחדיו הם זכו בשני תארי זוגות. הקשר בין קיין לאקס-פאק הגיע לקיצו, כשאקס-פאק חזר לסטייבל שהיה בו בעבר, DX. השניים פתחו בפיוד, וקיין ניצח את אקס-פאק בקרב כלוב בארמגדון. אבל, הפיוד לא נגמר שם, כשאקס-פאק זכה בשירותיה של טורי, שהייתה ביחסים עם קיין.

קיין חזר אל פול ברר, והוא גם התחבר עם ריקישי, והשניים ניצחו את רוד דוג ואקס-פאק ברסלמניה 2000. שנת 2000 הייתה גם סימן של איחוד האחים, אנדרטייקר וקיין, שנאבקו על אליפות הזוגות נגד כריסטיאן ואדג', אבל לא הצליחו לזכות באליפות. האיחוד היה קצר, כשקיין בגד בטייקר במהלך חודש אוגוסט, והשניים נאבקו לקרב ללא הכרעה בסאמרסלאם.

אחרי הופעה מרשימה ברויאל ראמבל 2001 (הדיח 11 מתאבקים), ואיחוד עם אחיו, אנדרטייקר, קיין הפך לאלוף ההארדקור לאחר ניצחון ברסלמניה 17 על ביג שואו ורייבן. הבהלה לזהב של קיין נמשכה כשהוא ואנדרטייקר נהנו מזכייה קצרה באליפות הזוגות לאחר ניצחון על אדג' וכריסטיאן באפריל. הם גם זכו באליפות הזוגות של הWCW, ובסאמרלאם, לאחר ניצחון על דיאמונד דאלאס פייג' וקניון, הם איחדו את החגורות של הWCW והWWE. בסורבייבור סיריס עזר לקבוצת ה-WWE להשיג את הניצחון בקרב ההדחות.

אחרי פיוד קשה עם קורט אנגל, שניצח את קיין ברסלמניה 18, קיין נבחר בדראפט לעבור לבראנד של RAW ונפצע. הוא חזר באוגוסט 2002 וזכה בתארי הזוגות ובתואר הביניבשתי. לאחר מכן הוא הפסיד לטריפל אייץ' בקרב על אליפות העולם. קיין החל להתחבר עם רוב ואן דאם, וביום שאחרי רסלמניה 19, קיין ורוב ואן דאם ניצחו בקרב משולש את צ'יף מורלי ולאנס סטורם ואת הדאדליז כדי לזכות באליפות הזוגות של הWWE.

לאחר ההפסד של תארי הזוגות, קיין הפסיד לטריפל אייץ' עם התערבויות של אבולושן, והסיר את המסיכה שלו. הוא חשף פנים שרופות והפך להיל מפלצתי. לאחר שחיסל את רוב ואן דאם ואת שיין מקמהן, קבר את אחיו אנדרטייקר וניסה לזכות באליפות העולם מגולדברג. אנדרטייקר חזר וניצח את קיין ברסלמניה 20.

קיין החל לרדוף את ליטה, ולאחר מכן התברר שהכניס אותה להריון. הוא התחיל פיוד עם מאט הארדי, שאומנם ניצח את קיין בקרב ללא פסילות בוונג`נס, אבל לא היה לו מזל בסאמרסלאם בקרב "עד שהמוות יפריד בינינו" (המנצח מתחתן עם ליטה) וקיין ניצח את מאט.

לאחר מכן החל קיין פיוד מול ג'ין סניצקי. במהלך קרב ביניהם, סניצקי דחף את קיין על ליטה, וגרם לה להפיל את התינוק. קיין קיבל קרב שרשראות כקרב נקמה בטאבו טיוסדיי, אך הפסיד לסניצקי, וסניצקי מאוחר יותר פצע את קיין. קיין הלך להצטלם לסרט וחזר לנצח את סניצקי. קצת לאחר מכן בגדה ליטה בקיין ועברה לטפל באדג'. לבסוף אדג' ניצח אותו וקיין יצא לחופשה.

כשקיין חזר, הוא ניסה לקבל קרב על אליפות ה-WWE, אולם לאחר שהקהל בחר בשון מייקלס בבחירה לקרב אליפות ה-WWE נגד סינה ואנגל, ביג שואו וקיין צוותו ונקבע להם קרב זוגות נגד לאנס קייד וטארבור מרדוק. בקרב עצמו קיין וביג שואו ניצחו והפכו לאלופי הזוגות החדשים.

 

Diunim

New member
אדג'

אדג'

פרטים אישיים:
שם אמיתי : אדם קופלנד
גובה : 192 ס"מ
משקל : 108 ק"ג
מהלך מסיים : ספיר

מאז שהיה ילד , אדם קופלנד ידע שהוא רוצה להיות מתאבק למחייתו . כשרסלמניה 6 הגיע לעיר מולדתו , טורונטו , קופלנד עודד את גיבור ילדותו האלק הוגאן לאחר אירוע זה , קופלנד החליט ברצינות להיות מתאבק מקצועי.

הוא החל להתאבק בקנדה יחד עם ג'יי ריסו, כריסטיאן, וה-WWF שמו לב אליו. קופלנד התחרה בהופעות בית וקרבות חשוכים למשך מספר חודשים, עד שצוות הכותבים של ה-WWE הציע לו דמות חדשה בשם אדג´. במקור, אדג´ אמור היה להיות מתבודד, מעיין דמות דומה לדמות הראשית בסרט "העורב", שתפקידה היה לעמוד בתוך הקהל ולצפות בעמיתיו המתאבקים.

אדג´ עשה את הופעת הבכורה שלו ב-PPV בסאמרסלאם 98, כשהתאחד עם סייבל נגד מארק מירו וג´קלין. לאחר מכן הגיעו גנגרל הערפד ו"אחיו" של אדג', כריסטיאן, והם יצרו עם אדג' את ה"ברוד". הברוד עזבו את המיניסטרי אוף דארקנס לאחר תקופה קצרה בסטייבל, ולאחר מכן התעמתו מול ההארדי בויז. גנגרל עזב את אדג´ וכריסטיאן והצטרף להארדי בויז, דבר שלא החזיק מעמד זמן רב.

ההארדי בויס והצמד אדג´ וכריסטיאן נאבקו במספר קרבות נהדרים, ואדג' הצליח לזכות גם בתואר הביניבשתי ליום אחד וגם בתארי הזוגות, כשהוא וכריסטיאן, ההארדי בויז והדאדלי בויז מתחילים פיוד אגדי בן שנה על התארים. אדג' וכריסטיאן רשומים בהסטוריה של ה-WWE כזוג שזכה בתואר הכי הרבה פעמים.

ב-2001 החל אדג' בקריירת יחידים, שהתחילה בזכייה בטורניר מלך הזירה ובתואר הביניבשתי. כריסטיאן הקנאי בגד באדג' והם התחילו יריבות על התואר, יריבות שאדג' ניצח. ב-2002 המשיך אדג' בהצלחה שלו, גילח לקורט אנגל את השיער ואף הצתוות עם האלק הוגאן, אליל נעוריו, וזכה בתארי הזוגות.

בינואר 2003, אדג` סבל מפציעה בצוואר, והמשיך להיאבק עוד חודשיים לפני שהרגיש שמשהו לא בסדר שם. לבסוף, הוא עבר ניתוח במארס 2003.

לאחר מכן אדג' חזר ל-RAW ב-2004, אבל למרות הצלחה במחלקת הזוגות ובמחלקה הביניבשתית, משהו לא עבד שם. אדג' נפצע שוב וכשחזר, הוא חזר כהיל אובססיבי לזכות בתואר העולמי. את תחילת 2005 העביר אדג' בניסיונות לזכות בתואר.

משם אדג` המשיך לקרב הסולמות המשושה ברסלמניה 21, כשהמנצח מקבל מזוודה בה טייטל שוט פתוח לאליפות העולם עד רסלמניה 22. אדג` יצא המנצח בקרב הזה, והפך למר מאני אין דה בנק. אדג` גבר על קיין, כריסטיאן, בנואה, ג`ריקו ושלטון בנג`מין.

קצת לאחר מכן התברר שאדג' ניהל רומן במציאות עם ליטה, והשניים הפכו לזוג גם על המסך. הדבר הוביל לפיודים מול קיין ומול מאט הארדי.

לאחר מכן התחיל אדג' פיוד מול ריק פלייר. אדג' ופלייר נפגשו בניו יירס רבולושיין 2006 ושם אדג' נפסל.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2006 הייתה שנויה במחלוקת עבור ה-WWE. באותה שנה התרחשו דברים טובים ליד שורה ארוכה של ביזיונות. אחד מהם היה השימוש בשמו של אדי גאררו ז"ל בסטוריליינים שבהם השתתפו חבריו של אדי לשם מטרות רווח. זאת גם הייתה השנה שתיזכר לדורות בתור הזמן והמקום שהולידו מחדש את DX. שון מייקלס וטריפל אייץ' החיו את הסטייבל ששגשג בשנות ה-90' המאוחרות. כמו כן, הוקמה ECW המחודשת כבראנד שלישי בנוסף לסמאקדאון ו-RAW, אך ה-WWE כמעט ולא טרחו להשקיע בה מבחינת בוקינג, והאירוע שנקרא "דצמבר טו דיסממבר" הוביל לביקורת חריפה במיוחד. למרות זאת, באותה שנה נפתחו הדלתות עבור לא מעט מתאבקים חדשים בעלי פונטיצאל ענק, ואף הגיעו למשבצת המיינאבנט מספר כוכבים חדשים, שחלקם מעולם נחשבו לכאלה שאי פעם יגיעו לשם. ביניהם אדג', RVD, ריי מיסטריו ובוקר טי.

 

Diunim

New member
הפיוד

ב-5 בדצמבר, 2005, הכריז אריק בישוף על קרב אלימיניישן צ'יימבר שיתרחש בעוד חודש, ובו ג'ון סינה ישים את תארו על הכף מול חמישה מתאבקים.

כעבור שבוע התרחשו קרבות ההעפלה. קורט אנגל ניצח את ריק פלייר, קרליטו ניצח את שלטון בנג'מין, כריס מאסטרס ניצח את ויסרה, וביג שואו וטריפל אייץ' עלו אחד לשני בקרבות מול שון מייקלס וקיין בהתאמה. כעבור שבועיים התרחשו קרבות שמי שינצח בהם הכי מהר ייכנס אחרון לצ'יימבר. קיין ניצח בקלות. עם זאת, עימות בין שון מייקלס למר מקמהן הוביל לכך שמייקלס נבחר לפתוח את הצ'יימבר. מייקלס הבטיח שינצח בקרב כמו שניצח בראמבל מההתחלה.

שישה ימים לפני האירוע, נלחמו קורט אנגל וג'ון סינה בקרב הראשון שמדמם. הקרב הסתיים לאחר שכל המשתתפים החטיפו אחד לשני, וכולם גמרו את הקרב מותשים, כשסינה גם מדמם.

 

Diunim

New member
הקרב

https://www.dailymotion.com/video/xy9fh4

הצ'יימבר מתחיל לרדת. ג'ואי סטיילס מקדם את הצ'יימבר כמבנה הכי הרסני בעולם.

הפרומו מתחיל. הקול המעוות של בישוף נשמע. ניתן לראות את הפציעות מהצ'יימברים הקודמים. המוזיקה נשמעת, ואני ממליץ לכם למצוא גרסה עם השיר המקורי כי הפרומו נהדר. יש התמקדות בכל מתאבק. בסוף רואים את הברול מ-RAW האחרון.

החוקים: שניים מתחילים, כל ארבע דקות משתחרר מתאבק אקראי מהתאים, המנצח יהיה האחרון שנשאר אחרי שכולם הודחו, בידי הצמדה או הכנעה.

פיצוץ האש יוצא, קיין יוצא אל הזירה עם תואר הזוגות. הוא מוסר את התואר, ומסבירים שהוא יהיה האחרון שייכנס. קיין עושה את הפיצוץ בזירה. הוא נכנס אל תוך התא וננעל.

המוזיקה של כריס מאסטרס נשמעת. הוא חושף את גופו וזיקוקים יוצאים. ג'רי לולר אומר שמאסטרס וקרליטו דיברו קודם. ג'ואי סטיילס מסביר שמאסטרס יכול להיות האלוף הצעיר ביותר, הוא בן 23 וחוגג יום הולדת באותו היום. מאסטרס נכנס לזירה ומסתכל על הצ'יימבר. הוא נכנס לתא.

היריקה נשמעת, וקרליטו צועד החוצה. קרליטו לפתע קולט את הצ'יימבר. הוא מחזיק בשני תפוחים. הוא נכנס אל הצ'יימבר ונראה שהוא בשוק. לאחר מכן הוא נכנס אל התא (עם התפוח!). ג'ואי סטיילס מסביר שגם ב-ECW הוא לא ראה משהו כמו הצ'יימבר.

החצוצרות של אנגל נשמעות והקהל מריע. אנגל יוצא עם דאבורי. אנגל נכנס אל הצ'יימבר יחד עם דאבורי שמצביע עליו. השופט מכוון אותו אל התא. אנגל נכנס פנימה וננעל.

המוזיקה של ג'ון סינה נשמעת והקהל מגיב בבוז. סינה יוצא עם החגורה ונדהם מהצ'יימבר. הוא מסתכל על החגורה, נראה שהוא יודע שיש סיכוי שהוא מפסיד. אנגל נראה להוט להילחם. סינה צועד אל הזירה לאט ובוחן את הצ'יימבר. קואץ' מזכיר שאף אחד לא התחיל את הצ'יימבר וניצח. סינה מרים את החגורה בזירה.

המוזיקה של שון מייקלס נשמעת. שון קיבל את מספר אחת בגלל וינס מקמהן. שון לא נראה מופתע מהצ'יימבר, הוא הרי ניצח בקרב הראשון והיה בכל הצ'יימברים הקודמים. שון נכנס אל הזירה ורוקד. הוא מוריד את החולצה ובוחן את הצ'יימבר. קורט אנגל נראה עצבני במיוחד. השופט מרים את החגורה. השופט בחוץ סוגר ונועל את הדלת בשרשרת.

הפעמון מצלצל כשהקהל מביע את דעתו על סינה. שון וסינה מתכוננים. הם מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה ומנסים לדחוף אחד את השני. שון מסובב לסינה את הזרוע ומתקל אותה. הוא נועל את ראשו. הוא עובר מאחוריו ונועל האמרלוק. סינה נותן לו מכת מרפק. שון מתרחק. השניים שוב נועלים אחיזה ושון נועל האמרלוק. סינה נותן לו מרפק. השניים מביטים אחד בשני. שון נותן סטירה לסינה! סינה מוריד אותו במכה! הוא מבצע אייריש וויפ... באק באדי דרופ! הוא מרביץ לשון. סינה הולך לשון שזורק אותו דרך החבלים אל הרצפה! שון יוצא החוצה ומנסה לזרוק את סינה לשרשרת. סינה חוסם אותו ונותן לו מרפק. הוא מנסה לזרוק אותו אבל שון חוסם ונותן לו מרפק. הוא דוחף אותו לזירה. שון מטיח את סינה בטורנבאקל. הוא מבצע צ'ופ. סינה סופג בכאב. שון נותן לו צ'ופ בפינה השנייה! סינה הולך לפינה השלישית וגם שם חוטף צ'ופ! סינה נאנק מכאבים. שון מבצע אייריש וויפ ומתכופף... סינה בועט לו בראש! שניהם נאנקים מכאבים. שון בועט בסינה ומרביץ לו בראש. הוא מבצע אייריש וויפ וסינה פוגע בטורנבאקל! סינה מקים את שון ומבצע אייריש וויפ, ושוב סינה פוגע בטורנבאקל. 1... 2... סינה יוצא! שון מטיח את סינה בטורנבאקל ונותן לו צ'ופ! עכשיו שומעים מה שון אומר לסינה, והפלא ופלא: סינה הופך אייריש וויפ ושון נתלה על הטורנבאקל. סינה רץ ובועט בו! שון עף ונוחת על הטורנבאקל. אחרי בעיטה שלישית שון נוחת עם המפשעה על החבל וסינה מנענע אותו! סינה מרביץ לשון ומפיל אותו. הוא עושה זאת שוב. השעון מתחיל לספור, שון קם וסינה נותן לו קלוזליין החוצה!

סינה יוצא החוצה וקרליטו נבחר לצאת. הוא יורק את התפוח על התא. סינה מרביץ לשון וקרליטו רץ להרביץ לו! הקהל משתגע. קרליטו מבצע אייריש וויפ, סינה מתכופף וקרליטו מבצע דרופקיק! קרליטו רץ… ומבצע סנטון על שון בחוץ! קרליטו נאנק מכאבים גם הוא ונכנס. הוא מנסה להרביץ לסינה שמרביץ בחזרה. הוא מבצע אייריש וויפ, קרליטו הופך את זה ומבצע ג'אמפינג STO! קרליטו מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! שון מטפס על החבלים. קרליטו זורק אותו משם! הוא מצמיד. 1... 2... שון יוצא! קרליטו לוקח את סינה ומרביץ לו. הוא מרביץ לשון. הוא מרביץ לסינה ומבצע אייריש וויפ ומרפק. קרליטו לוקח את שון... סופלקס! 1... 2... שון יוצא! קרליטו בועט לסינה בבטן. הוא לוקח אותו ומרביץ לו. קרליטו מרביץ למייקלס. הוא מבצע אייריש וויפ... שון מבצע סמול פאקג'! 1... 2... קרליטו יוצא! סינה רץ ומרביץ לו. קרליטו בועט בו ומוריד את מייקלס. סינה מרביץ לקרליטו ומוריד אותו. סינה זורק את קרליטו על הטורנבאקל. קרליטו בועט בסינה ונותן לו צ'ופ בפינה! הוא מרביץ לשון ומבצע צ'ופ. קרליטו מרביץ לסינה. הוא רץ לחבלים... סינה ומייקלס מבצעים דאבל פלאפג'ק! קורט אנגל מרביץ לתא שלו. השלושה על המזרן. סינה מצמיד את קרליטו. 1... 2... קרליטו אוחז בחבלים. שון אומר לסינה משהו. הם מרימים את קרליטו ומבצעים אייריש וויפ... דאבל באק באדי דרופ! השעון סופר. השעון מגיע לאפס.

 

Diunim

New member
חלק ב'

קורט אנגל נבחר! הוא רץ אל הזירה, מתחמק משון ומבצע ג'רמן סופלקס! הוא מתחמק מקרליטו... ג'רמן סופלקס! מתחמק מסינה... ג'רמן סופלקס! שוב מתחמק ממייקלס… ג'רמן סופלקס! קרליטו קם ואנגל מבצע עוד ג'רמן סופלקס! הוא תופס את סינה ומבצע ג'רמן סופלקס גם עליו! הוא צורח והקהל משתגע. אנגל לוקח את מייקלס ליד החבלים… בלי טו בלי סופלקס לרצפה! דאבורי מטפס על הצ'יימבר משמחה. אנגל מתחמק מקרליטו ומנסה ג'רמן סופלקס, אבל קרליטו נוחת עם רגליו על הרצפה. דאבורי מעודד. אנגל מבצע אפרקאט על סינה ומרביץ לו. אנגל לוקח אותו... סנאפ סופלקס! הוא יוצא החוצה ומחזיק למייקלס ברגליים… הוא משגר אותו אל השרשראות! קורט אנגל נכנס לזירה ודורך על סינה. שון מדמם. אנגל מבצע ג'וברייקר שמפיל את קרליטו. הוא יוצא החוצה ומושך למייקלס בשיער. הוא זורק את מייקלס על התא! הדם של מייקלס על התא. אנגל נכנס לזירה ומרביץ לסינה... שחוסם ומחזיר מאבק. הוא מרביץ לו עד שהוא מגיע לפינה. סינה מבצע אייריש וויפ ואנגל הופך את זה… בלי טו בלי סופלקס! אנגל לוקח את שון שקם ומדמם. הוא מבצע סופלקס אל הזירה! אנגל מוריד את הכתפיות. הוא בועט ונותן מרפקים לקרליטו. אנגל מבצע אנגל סלאם... קרליטו מאחוריו! הוא נועל את צווארו... אנגל הופך לאנקל לוק! קרליטו נאנק מכאבים. כריס מאסטרס מתחנן שקרליטו יחזיק מעמד כי השעון מתחיל לספור עד לכניסה שלו. אנגל מחזק את האחיזה והשעון מגיע לאפס!

אנגל ממשיך לנעול את האחיזה ומאסטרס יוצא. הוא נכנס ומרביץ לאנגל! אנגל שובר אחיזה! הוא מרביץ לסינה! קלוזליין לשון! הוא מבצע קלוזליין על קורט אנגל. אייריש וויפ לסינה... פאוורסלאם! מאסטרס לוקח את שון ומרים אותו... גורילה פרס סלאם! מאסטרס מסמן למאסטרלוק. הוא לוקח את אנגל ומנסה לנעול... אנגל הופך את זה לאנקל לוק! סינה קם לאט. אנגל מחזק את האחיזה... סינה לוקח את אנגל, FU... אנגל מתגלגל ונועל אנקל לוק! סינה מנסה להגיע לחבלים. הוא זוחל אבל אנגל גורר אותו... סוויט צ'יין מיוזיק לאנגל! 1... 2... 3! אנגל הודח! אנגל מודח ראשון! הוא מגולגל החוצה. קרליטו מצמיד את שון. 1... 2... שון יוצא. מאסטרס תוקף את סינה ונותן לו מרפק. קרליטו מבצע צ'ופ למייקלס בפינה. קיין מחכה לכניסה שלו. קרליטו תוקף את מייקלס ומאסטרס מטיח את סינה בזירה. קרליטו מרביץ למייקלס. מאסטרס מתחיל להרביץ לסינה בראש. הוא זורק אותו בפינה. קרליטו לוקח את מייקלס החוצה. הוא זורק אותו לשרשראות! מאסטרס חונק את סינה בפינה עם הרגל. קרליטו מרביץ לשון המדמם. הוא מטיח אותו שוב בשרשראות! שון נופל בזירה. קרליטו נכנס ומאסטרס מבצע אייריש וויפ. סינה הופך את זה ומאסטרס פוגע בפינה... סינה מבצע קלוזליין! קרליטו דורך עליו. מאסטרס נותן לו מרפקים. קרליטו הולך לדרוך על שון ומאסטרס דורך על סינה. קרליטו ומאסטרס מתחילים להרביץ לסינה כשהשעון סופר. הם דורכים עליו והשעון מגיע לאפס.

קיין יוצא מהתא שלו ונכנס לזירה. הוא מרביץ למאסטרס! הוא נותן לקרליטו מרפק! מאסטרס רץ וחוטף ביג בוט! קרליטו רץ וחוטף סיידווק סלאם! קיין מבצע קלוזליין למאסטרס. הוא מבצע קלוזליין בפינה לקרליטו וזורק אותו לרצפה! קיין מרים את מאסטרס... פאוורסלאם! הוא עולה על החבל העליון. קרליטו מנסה לתקוף אותו וקיין מרביץ לו. מאסטרס מרביץ לקיין. הוא עולה על החבלים ומרביץ לו. מאסטרס לוקח את קיין... סופרפלקס... קיין חוסם אותו ומרביץ לו, הוא דוחף אותו! קיין עולה על החבל... פליינג קלוזליין! שון מסתובב וקיין חונק אותו! צ'וקסלאם! סינה קם ונחנק גם כן... צ'וקסלאם! קרליטו קם וקיין חונק אותו גם כן! מאסטרס רץ ונועל מאסטרלוק! אבל לא ממש, קיין נאבק ומצליח לתת לו מרפק לפני השלמת האחיזה. הוא מרביץ למאסטרס! קרליטו מבצע באקסטאבר! קרליטו ומאסטרס נותנים כיף. קיין מתחיל להרביץ לשניהם! הוא מרים את קרליטו ומאסטרס מוריד אותו. הם בועטים בו... דאבל DDT! קיין קם וקרליטו ומאסטרס דורכים עליו! מאסטרס מרים את קרליטו וזורק אותו על קיין! הם מצמידים. 1... 2... 3! קיין הודח!קרליטו ומאסטרס מעודדים אחד את השני. מאסטרס לוקח את סינה ומרביץ לו. הוא מרביץ לו כמה פעמים עד שסינה מרביץ בחזרה. קרליטו זורק את שון אל הרצפה. מאסטרס וסינה מעורבים במלחמה כשקרליטו דורך על שון. סינה חונק את מאסטרס שפוגע לו בעיניים. מאסטרס לוקח את סינה ומבצע ורטיקל סופלקס! קרליטו מגרד לשון את הפנים על השרשראות. מאסטרס זורק את סינה אל הרצפה! קרליטו מרביץ לשון המדמם בפינה. מאסטרס דורך על שון והם משתפים פעולה. הם מבצעים אייריש וויפ... שון מתחמק מהם ומבצע פורארם שיבר לקרליטו! הוא קופץ ומבצע מנהטן דרופ על מאסטרס! ומנהטן דרופ על קרליטו! שון מרביץ למאסטרס. הוא רץ ונותן לקרליטו קלוזליין אל הרצפה! הקהל מעודד אותו. שון רץ ומבצע קלוזליין למאסטרס החוצה! סינה מתנדנד לו בזירה.

שון תופס את סינה ומבצע באדי סלאם! שון זוחל אל החבלים. הוא עולה על החבלים... דייבינג אלבו דרופ! שון שוכב בתשישות. שון מצליח לקום לאט מאוד, הוא משתמש בחבלים כדי לקום כשהקהל מעודד אותו ואת סינה. שון רוקע ברגלו. הקהל משתגע. סינה קם לאט. הוא מסתובב... סוויט צ'ין מיוזיק! קרליטו לפתע לוקח את שון, שון דוחף אותו ומרביץ לו ולמאסטרס. לבסוף מאסטרס מצליח לתת לו מכה וקרליטו מבצע רולינג קאטר! 1...2... 3! שון מודח! מאסטרס מצמיד את סינה! 1... 2...סינה יוצא! מאסטרס וקרליטו מדברים. הם מתחילים לדרוך על סינה. הם מבצעים אייריש וויפ. סינה נעצר ומבצע דאבל קלוזליין! סינה רץ ומבצע קלוזליין למאסטרס! קלוזליין לקרליטו! קלוזליין למאסטרס! לקרליטו! הוא לוקח את מאסטרס ומבצע סופלקס! הוא מתחמק מקרליטו ומבצע את הפרוטופלקס! סינה מבצע את הפייב נאקל שאפל על קרליטו! הוא מחכה שיקום... FU... מאסטרס בועט בו! הוא זורק את סינה אל הרצפה! מאסטרס לוקח את סינה בחוץ... הוא זורק אותו על השלשלאות וסינה חוסם. הוא מרביץ לו. הוא מרביץ גם לקרליטו שבזירה... מאסטרס בועט בו ומבצע DDT על הרצפה! מאסטרס נכנס לבדוק את קרליטו. הוא עוזר לו לקום. סינה זוחל, הוא מדמם. קרליטו ומאסטרס תופסים אותו והקהל מגיב בצורה המעורבת הצפויה. הם מטיחים את סינה בשרשאות! סינה נופל אל הזירה. קרליטו ומאסטרס מתחילים להרביץ לסינה! הם בועטים בו. מאסטרס וקרליטו לוקחים את סינה... דאבל סופלקס! קרליטו ומאסטרס שמים את סינה על הטורנבאקל. הם עולים על החבלים... דאבל באק סופרפלקס! מאסטרס מסמן שזה הסוף. קרליטו אומר לו לנעול מאסטרלוק. מאסטרס רוצה שיצמיד אותו. קרליטו אומר לו לנעול. סינה מנסה לקום ומאסטרס מתכונן... הוא נועל מאסטרלוק! הוא מסתובב כשסינה נאבק... קרליטו נותן לו מכה במפשעה! רול אפ! 1... 2... 3! קרליטו צוחק קצת, אבל סינה מבצע רול אפ! 1… 2… 3!

הקהל מגיב בצורה מעורבת, עדיין הרבה שמחים כשסינה מוכרז כעדיין אלוף. הוא גמור לחלוטין. לפתע המוזיקה של וינס מקמהן נשמעת כשסינה מקבל את החגורה. וינס אומר שאסור לכולם ללכת, הלילה לא נגמר. הוא מצווה להעלות את הצ'יימבר. וינס מברך את סינה על ניצחונו, הקהל מגיב בצורה מעורבת. וינס מכריז שיש עוד קרב שעומד לקרות... מישהו פודה את המזוודה שלו ממאני אין דה בנק ברסלמניה. הוא יקבל קרב על אליפות ה-WWE שיתרחש עכשיו! ג'ון סינה יגן מול... אדג'!

המוזיקה של אדג' נשמעת, הקהל משתגע. אדג' יוצא עם ליטה ונותן לוינס את המזוודה. הוא צועד אל הזירה והשופט לוקח מסינה את החגורה. אדג' נכנס ומחכה שסינה יקום. השופט מרים את החגורה. סינה משתמש בחבלים כדי לקום... הפעמון מצלצל... ואדג' מרביץ לסינה בפינה! הוא דורך על סינה ומצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אדג' מצמיד שוב. 1... 2... סינה יוצא! אדג' דורך על סינה. הוא בועט בו. סינה בכלל לא יודע איפה הוא נמצא. אדג' מחכה בפינה... סינה קם לאט... ספיר! 1... 2... סינה יוצא! אדג' לא מאמין, אף אחד לא מאמין. אדג' הולך לפינה ומחכה שסינה יקום. הוא מחכה לעוד ספיר, סינה קם לאט... אדג' חסר סבלנות... ספיר! 1... 2... 3!

אדג' לא מאמין ומקבל את החגורה. ליטה רצה ומחבקת אותו. אדג' הוא האלוף החדש. הוא חוגג כאילו הוא שון מייקלס. אדג' מרים את החגורה וסינה שכוב מעולף בחוץ. אדג' וליטה מתחבקים. אדג' עולה על החבלים ומרים את התואר. אדג' בוחן את החגורה ומחבק אותה. הוא מרים אותה שוב. הוא מנשק את ליטה ובוכה. אדג' יוצא וחוגג על שולחן השדרנים, הקהל מגיב כאילו פייס זכה כרגע. ליטה עולה לחגוג עם אדג'. הם מתנשקים ואדג' מרים את החגורה. לולר עם ההברקה של המאה: מאחורי כל איש מוצלח עומדת זונה. אדג' שם על עצמו את החגורה. ליטה מרימה את ידו. אדג' נכנס אל הזירה והשופט וליטה מרימים את ידיו. לולר תוהה אם אדג' יכול היה לנצח את סינה בקרב רגיל. אדג' עולה על החבלים ומצביע על החגורה. אדג' וליטה מתנשקים שוב וסינה קם ברמפה ומסתכל עליהם.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

אחלה קרב, אבל לא אחד מהצ'יימברים הגדולים.

הקרב היה איטי יחסית עד לכניסה של אנגל. משם החבר'ה התחילו להגביר הילוך. לא היה שום דבר מדהים או חריג בקרב, אבל הייתה אלימות ברמה די מספקת בצ'יימבר. קצת חבל שלא היה איזה משהו מדהים, אבל קרליטו ומאסטרס הרשימו, שון מכר טוב וסינה… טוב, דימם.

מיותר לציין שהרגע אחר כך היה הדבר המדהים, והוא מספיק כדי להפוך את הקרב הזה ואת הערב ההוא לזכור במיוחד. אדג' הדהים את העולם.

ציון הקרב:
¼ לקרב,
לפדייה של אדג', סה"כ
½

 

Diunim

New member
לסיום

מבין כל המתאבקים בקרב, קצת אירוני שרק סינה (שכבר אז החל להימאס) ואדג' (שלא היה חלק מהקרב) הצליחו אחר כך. קיין נשאר במעמדו הרגיל, מייקלס המשיך לסיים את הקריירה שלו רק עם קרבות חלומות, אנגל עזב מאוחר יותר, ומאסטרס וקרליטו לא הצליחו להרשים מעבר לכך. אבל הלילה הזה היה יריית הפתיחה לקריירה של אדג' כמיין איבנטר, ולפיוד שלו מול ג'ון סינה. פיוד שאני יכול להגיד בפה מלא שהיה אחד מהפיודים הכי טובים בעשור שעבר, והביא לנו כמה קרבות מדהימים.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

שני המתאבקים? צ'ק.
&nbsp
האירוע? צ'ק.
&nbsp
סיום ידוע לשמצה שיישאר בזיכרון לנצח- רק בעוד כמה שנים, לא בקרב הזה.
 

Rami V

New member
תגובה וניחוש לשבוע הבא

היי, תודה רבה על הסיקור הזה ועל כל הקודמים, אתה עושה עבודה ממש ממש יפה.
האירוע הזה היה הפעם הראשונה שראיתי אירוע בשידור חי, זוכר איך התרגשתי מזה שפעם היינו מחכים 3 שבועות ועכשיו בלייב.
באמת כל מה שזכרתי זה רק את הקטע של אדג', בוצע ממש יפה.
חבל לי שקרליטו לא הצליח בחברה, אהבתי אותו.

לגביי שבוע הבא- מנחש- איירון מן מרסלמניה 12?
 
למעלה