שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס פותח את התכנית. הוא אומר שהוא ניצח את סמואה ג'ו ונקם עבור דין אמברוז. ג'ייסון ג'ורדן יוצא ומתנהג כאילו הוא חבר שילד. סת' רולינס יוצא ונוזף בו. הבאלור קלאב יוצאים ובאלור אומר שהם השלישייה השולטת. ג'ורדן קורא להם צ'מפיונס קלאב. באלור יורד על ג'ורדן וקורא לו "NERD", מה שמוביל את ג'ורדן לסטור לגאלוס. קורט אנגל יוצא וקובע מיין איבנט שלשות.
&nbsp
סשה בנקס וביילי (ע' מיקי ג'יימס) ניצחו את מנדי רוז וסוניה דוויל (ע' פייג') אחרי בנק סטייטמנט לרוז.
&nbsp
סדריק אלכסנדר מדבר עם גולדאסט ואומר שייזכה בתואר המשקל הקל.
&nbsp
"ווקן" מאט הארדי (שאמר שימחק את כל השאר בראמבל) ניצח את קורט הוקינס (0-152) עם טוויסט אוף פייט. לאחר הקרב בריי ווייאט הגיע והם התחילו לצחוק.
&nbsp
אליאס ניגן לקהל והזמין את המיז עם המיזטוראז'. מיז מתרברב קצת ואומר שהמיזטוראז' מוצלחים רק בגללו. בו דאלאס מעניר לו תמונה ממוסגרת שלו ואקסל מביא לו מעיל. יש תחרות מתנות (שעון, נעליים) ומיז אומר שהוא רוצה את התואר הביניבשתי.
&nbsp
אליפות המשקל הקל: סדריק אלכסנדר ניצח את אנזו אמורה בספירת חוץ אחרי שאנזו נפצע בקרסול בגלל מהלך של סדריק. לאחר מכן נייה ג'קס בדקה אותו וכשהיא לא הסתכלה הוא בכה.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם מישהי שעומדת לחזור בראמבל אחרי שנים. שיימוס וסזארו מגיעים ומקבלים קרב על תארי הזוגות בראמבל. המיז מגיע ומקבל קרב על התואר הביניבשתי בעוד שבועיים, בחגיגות ה-25 שנה ל-RAW.
&nbsp
אלכסה בליס אומרת שלאסוקה היה מזל בשבוע שעבר אבל שתחכה עד שהיא תגיד לנייה מה קרה.
&nbsp
טייטוס או'ניל ואפולו קרוז ניצחו את דה באר אחרי רול אפ של טייטוס לשיימוס.
&nbsp
פול היימן וברוק לסנר יוצאים. היימן אומר שהשאלה היא את מי לסנר יצמיד בראמבל. קיין בא ותוקף אותו ואז סטרומן תוקף את שניהם מאחורי הקלעים. הוא מושך משהו מתכתי גדול על קיין ולסנר.
&nbsp
סמואה ג'ו ניצח את ריינו (ע' הית' סלייטר) אחרי קוקינה קלאץ'. לאחר מכן ג'ו אמר שהוא עדיין כיסח את ריינס אבל עד לקרב חוזר, הוא ינצח בראמבל. הוא ידיח קודם את ג'ון סינה.
&nbsp
אלכסה בליס מדברת עם נייה על אנזו אמורה ואז נייה אומרת שהיא כנראה תזכה בראמבל ותילחם מול בליס. אלכסה אומרת שאסוקה אמרה עליה דברים לא יפים, אבל נייה מסבירה שאסוקה לא דוברת אנגלית...
&nbsp
אסוקה עמדה להיכנס לזירה ונייה ג'קס תקפה אותה ונתנה לה אלקטריק צ'ייר דרופ וסנטון ספלאש. הדבר הוביל לקרב שהוכרז לשבוע הבא.
&nbsp
הבאלור קלאב ניצחו את רומן ריינס, סת' רולינס וג'ייסון ג'ורדן אחרי שג'ורדן בטעות מנע מהשופט לראות שריינס נכנס לזירה, מה שהוביל למג'יק קילר, דרופקיק פינתי וקו דה גרה לרולינס. לאחר הקרב המיזטוראז' תקפו את ריינס, רולינס וג'ורדן. מיז נתן לריינס סקאל קראשינג פינאלה ואז טריפל פאוורבומב.
 
למעלה