המיין איבנט 84: ריק פלייר מול ברי ווינדהאם 1987

Diunim

New member
המיין איבנט 84: ריק פלייר מול ברי ווינדהאם 1987

ריק פלייר נלחם מול מלא מתאבקים. מול ברט הארט, מול ריקי סטימבוט, מול סטינג, מול טרי פאנק. בדרך כלל הקרבות האלו זכו לדירוגים גבוהים במיוחד.

אבל את החמישה כוכבים הראשונים שהוא השיג, פלייר השיג מול מתאבק בשם ברי ווינדהאם. מתאבק שאמנם לא הצליח להגיע למיין איבנטים יותר מדי, אבל הפיוד שלו מול פלייר נחשב לאגדי, וכל הקרבות שלהם אז קיבלו חמישה כוכבים (פעם ראשונה שמשהו אמריקני השיג את זה). הם אפילו נלחמו לפעמים קרוב לשעה וחצי.

הפעם אנחנו עוסקים בקרב האחרון בין השניים בפיוד הגדול שלהם, בקרב שלהם מגביע קרוקט 87. דייב מלצר דירג אותו חמישה כוכבים. האם הוא יעמוד באתגר?

תיהנו.

 

Diunim

New member
ריק פלייר

ריק פלייר

שם אמיתי: ריצ'ארד פליאר
גובה: "1'6
משקל: 243 lbs
תאריך לידה: 25.2.1949
מהלך מסיים: פיגור פור לג לוק

הוא נחשב בעיני רבים לכוכב ההיאבקות המקצוענית הגדול ביותר של שנות ה-80. ריצ'ארד פליאר שילב את כישורי הרסלינג העילאיים שלו עם תשוקה שאין דומה לה ושחצנות יוצאת דופן כדי ליצור את השואו הנהדר ביותר על פני כדור הארץ: "the nature boy" ריק פלייר.

הוא מגיע במקור ממיניאפוליס, מינסוטה. פלייר התאמן לתקופה מסוימת אצל ורן גניה האגדי ובילי רובינסון. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1972. הקריירה שלו החלה להמריא בטריטוריה המיד - אטלנטית והוא זכה בתואר האליפות של האיזור, אליפות הזוגות של האיזור, אליפות ארה"ב ואליפות העולם לזוגות. בשיאה של ההצלחה אירע מקרה שכמעט סיים את הקריירה שלו ושם קץ לחייו.

פלייר נכח בטיסה עם ג'וני ולנטיין ודייויד קרוקט. המטוס התרסק ופלייר נפצע. גבו וצווארו נשברו. היה נדמה לכולם שקריירת ההיאבקות שלו הגיעה לסיומה מוקדם מהצפוי, אך פלייר הפתיע את כולם וחזר לזירה בתוך 6 חודשים. מעט לאחר מכן הוא שיתף פעולה עם גרג "The Hammer" ולנטיין והשניים זכו בתואר הזוגות של NWA. פלייר זכה בתואר אליפות העולם של NWA לראשונה ב-1981 לאחר ניצחון על דאסטי רודס. הוא זכה שוב בתואר לאחר ניצחון על הארלי רייס בסטארקייד 1983. פלייר הפסיד את התואר לקרי ואן אריק בטקסס ויצא למסע ביפן. פלייר הפך שוב לאלוף העולם כשניצח את אותו ואן אריק לאחר כחודש.

ב-1986 פלייר הפסיד את התואר לדאסטי רודס לשבועיים בלבד, וזכה בתואר עוד פעם. כל שנות השמונים, פלייר הפסיד את התואר רק לתקופות קצרות.

 

Diunim

New member
ברי ווינדהאם

ברי ווינדהאם

שם: ברי ווינדהאם
מוצא: סוויטווטר, טקסס
גובה: 1.93 מטר
משקל: 125 ק"ג
אומן ע"י: בלאקג'ק מוליגן, הארלי רייס
דביוט: 1979
פינישר: סופרפלקס, לריאט

ברי ווינדהאם הוא מתאבק אמריקני. הוא ערך את הבכורה שלו ב-1979 מול ג'יי ג'יי דילון בגיל תשע עשרה. כבר מהקרב הראשון היה ברור שנועד להילחם מול הפור הורסמן. ווינדהאם הצליח במיוחד בפלורידה ונהנה מהצלחה. לבסוף הוא יצר צמד עם גיסו, מייק רוטונדה. הצמד נכנס ל-WWF בתור ה-US אקספרס וזכה כמה פעמים בתארי הזוגות, אולם עזב את ה-WWF לאחר שנה. חשוב לציין שווינדהאם עזב את הארגון מיד ואילו רוטונדה נשאר עד שהחוזה שלו יסתיים. לכן בקאמבקים שלהם, רוטונדה זכה לפוש רציני ואילו ווינדהאם קיבל גימיקים גרועים.

לאחר עזיבת ה-WWF, הגיעו ה-US אקספרס אל ה-AWA, וחזרו לפלורידה. עוד ב-1986 התחיל ווינדהאם להילחם מול ריק פלייר. לאחר מכן עבר לארגון של ג'ים קרוקט. ווינדהאם היה בצוות עם רון גארווין ואף זכה בתארי ארצות הברית לזוגות. עם זאת, הפיוד שלו מול פלייר המשיך לרתוח.

 

Diunim

New member
האווירה

1987 הייתה השנה שבה ה-WWF השתלטו סופית על הרסלינג, עם רסלמניה 3, אבל הקרב שלנו מתרחש רק זמן קצר לאחר מכן.

ה-NWA גם התחילו להתחזק. פלייר היה המתאבק היחיד שהצליח להתחרות איכשהו בהאלק הוגאן. הדבר היה נכון במיוחד בדרום: שם המעריצים העריצו את פלייר ולא את הוגאן, בו הם ראו זיוף.

ג'ים קרוקט התחיל לקנות ארגונים שונים של ה-NWA, המטרה שלו הייתה ליצור ארגון NWA אחד ויחיד שיוכל להתחרות מול וינס מקמהן. אבל קרוקט אפילו לא נכנס לעסקי האירועים בתשלום באותה תקופה, אלא התמקד במופעים חיים שהיו די מוצלחים.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין השניים התחיל ב-1986, בקרב בפלורידה. הקרב נמשך ארבעים דקות, ובסופו נספרו שני המתאבקים. ב-1987, אחרי שהצליח לטפל בדאסטי רודס סופסוף, נאלץ פלייר לחזור ליריבות שלו מול ווינדהאם. ווינדהאם אתגר את פלייר לקרב בתכנית השבועית.

ב-24 בינואר, ברשת TBS, ווינדהאם לקח את פלייר עד לקצה היכולת שלו. והתעלה עליו בכל פרמטר. בסופו של דבר, פלייר יצא המנצח, אולם ווינדהאם הפך לאגדה. בקרב שנמשך עד למגבלת הזמן שלו, ווינדהאם נלחם בטכניקה של פלייר בעזרת טכניקה מעולה משל עצמו. באותם הימים, להשתוות לפלייר הייתה מטרה בלתי אפשרית וברי ווינדהאם התקרב אליה בצעדי ענק.

מוכה, חבול וכמעט מנוצח, פלייר פגש יריב שסוף סוף יכל להחזיק מעמד איתו בזירה וייתכן ואפילו יריב המסוגל לנצח אותו במשחק שלו עצמו. כשגילה כי יכולותיו בזירה לא יספיקו, פלייר השתמש בכוח השכנוע שלו בכדי לגבור על אויבו. בשבועות שלאחר ה-24 לינואר, ג'יי ג'יי דילון החל במערכת יחסים מקצועית עם בן טיפוחיו של ווינדהאם, לקס לוגר. לא עבר זמן רב ודילון החזיק בלוגר תחת שליטתו, בעודו מרחיק אותו ממחשבות על תארו של פלייר ומכוון אותו אל תואר ארה"ב שהוחזק בידי אויב הפור הורסמן, ניקיטה קולוף. מכאן והלאה, היה זה רק עניין של זמן עד שלוגר יבגוד בווינדהאם. ארי, שראה את הנולד, מיהר לעשות ניסיון אחרון לגרום לחברו להבין למה הוא מכניס את עצמו, אולם עוד לפני שהספיק לדבר, תקפו אותו הפרשים, כשלקס לוגר לצידם. מאוחר יותר הם גם הסכימו לקבלו כחבר של כבוד המקושר לפרשים.

כתוצאה מכך נקבע קרב בין השניים לטורניר הזוגות לזכרו של ג'ים קרוקט האב. האם ווינדהאם יצליח לנקום בפלייר? או שפלייר יוכיח שהוא עדיין השחקן הכי טוב?

 

Diunim

New member
הקרב

https://www.dailymotion.com/video/x4qiy5h

ריק פלייר צועד אל הזירה, מלווה במאבטחים. הקהל צועק לו בוז. הוא נותן לשופט לפתוח לו את החבל כדי שייכנס לזירה. ברי ווינדהאם כבר מקפץ לו בזירה. ווינדהאם זוכה לתגובות אדירות. כשמכריזים על פלייר הוא זוכה לקריאות בוז אדירות.השופט מרים את החגורה והמתאבקים רצים. הפעמון מצלצל.

ווינדהאם ופלייר נועלים אחיזה וברי דוחף אותו לפינה. השופט מפריד ביניהם ופלייר פולט "WOOO". הם מגששים. הם נועלים אחיזה ופלייר נועל את ווינדהאם בהאדלוק. הוא מוריד אותו וברי מנסה לצאת. הוא מתקרב לחבלים ופלייר מרים אותו. הוא מסובב את ידו וברי דוחף אותו. פלייר מסובב את ידו ומוריד אותו מהשיער. ווינדהאם קופץ ופלייר מופתע. השניים ממשיכים לגשש ונועלים עוד אחיזה. הפעם ווינדהאם נועל האדלוק ופלייר מנסה לסובב את ידו. הם מנסים לדחוף אחד את השני וברי נופל על ברכיו. הוא קם ומנסה לדחוף את פלייר... הוא דוחף אותו למטה! לצערו פלייר מחזיק בחבלים והשופט שובר את זה. פלייר קם והשניים מגששים שוב. הם נועלים אחיזה וברי נועל האדלוק. פלייר דוחף אותו לחבלים וברי מתקל אותו! הקהל משתגע! פלייר מנסה לקום. הם מגששים ונועלים אחיזה. ווינדהאם נועל האדלוק ופלייר דוחף אותו לפינה. ווינדהאם משחרר ופלייר נותן לו צ'ופ! אבל ווינדהאם לא מוכר! פלייר הולך לפינה ומתגרה בברי שמנסה לתקוף אותו. הם ממשיכים לגשש. הם נועלים אחיזה ופלייר נותן לו ברכיה. הוא נותן לו צ'ופ בפינה שלא עובד. ווינדהאם הולך לפינה בעקבות פלייר והשופט עוצר אותו. הם נועלים אחיזה ופלייר דוחף אותו לפינה. הפעם פלייר מנסה להטיח את ראשו של ווינדהאם בפינה ולתת צ'ופ, וגם זה לא עובד. ווינדהאם דוחף את פלייר לפינה ועולה על הטורנבאקל! הוא מנסה להרביץ לו אבל השופט עוצר אותו. ווינדהאם מוותר, פלייר דוחף אותו לפינה ומנסה להרביץ לו, רק שווינדהאם חוסם ומרביץ לו! הוא דוחף אותו לפינה... היפטוס! ווינדהאם מבצע דרופקיק! 1... 2... פלייר שם רגל על החבל!ווינדהאם מקים את פלייר שמרביץ לו. פלייר דוחף אותו לחבלים וברי מתקל אותו! הוא רץ, פלייר מנסה להתכופף, ברי עוצר ונועל האדלוק!

ווינדהאם נועל את הראש של פלייר שקם. הוא ממשיך לאחוז בראשו. פלייר קם ומרביץ לווינדהאם. הוא בועט בו, רץ ומתקל אותו. הוא רץ אבל ווינדהאם משתמש ברגל שלו כדי להפיל אותו. פלייר מתגלגל החוצה. השופט סופר. 1... 2... ווינדהאם לא יכול לצאת החוצה. 3... 4... פלייר משוטט בחוץ. 5... 6... פלייר עולה על האייפרון. הוא נכנס אל הזירה והם שוב נועלים אחיזה. פלייר נועל האדלוק והופך להאמרלוק. ווינדהאם הופך את זה להאמרלוק משלו! פלייר עם דרופ טו הולד! הוא מנסה האדלוק וברי הופך את זה, האמרלוק! פלייר קם ומבצע אייריש וויפ. ווינדהאם מתקל אותו! הוא רץ... פלייר משתמש בהוטשוט! ווינדהאם נאנק מכאבים על המזרן. פלייר רץ ומפיל את הברך שלו עליו. הוא לוקח אותו וזורק אותו החוצה! פלייר יוצא החוצה ומבצע צ'ופ על ווינדהאם. הוא מטיח את ראשו במחסום האבטחה. פלייר נכנס כדי לשבור את הספירה ויוצא החוצה. הוא נותן עוד צ'ופ לווינדהאם, ועוד אחד! לאחר מכן הוא מרביץ לו בראשו. פלייר חוזר אל הזירה ודוחף את השופט. הוא לוקח את ווינדהאם על האייפרון ומלגלג... ג'וברייקר! פלייר דורך על ווינדהאם. השופט מזהיר אותו. פלייר לוקח את ברי ושם אותו בפינה. הוא מבצע צ'ופ! הוא נועל האדלוק ומרביץ לו. פלייר נועל ארמבר. השופט בודק את ווינדהאם והקהל מעודד אותו. ברי מנסה לקום אבל פלייר אוחז בחבלים! הוא מוריד את היד כשהשופט בודק. פלייר מרחיק את ווינדהאם מהחבלים ומסובב את הזרוע. הוא מסובב אותה שוב ואז שם אותו בפינה. צ'ופ! הוא מרביץ לו. השופט מזהיר אותו.

פלייר מבצע סנאפמר. הוא הולך לפינה ונותן לווינדהאם ברכייה. 1... 2... ווינדהאם יוצא! פלייר מתווכח עם השופט. הוא הולך לווינדהאם שמרביץ לו! פלייר מחזיר צ'ופ וברי מרביץ לו! עוד צ'ופ, ועוד אגרוף! ווינדהאם מתחיל לתת לפלייר אגרופים. פלייר נופל על פניו. הוא מתחנן בפני ווינדהאם. ווינדהאם תופס אותו, עולה על הטורנבאקל השני... הוא מתחיל לתת לפלייר מכות! הקהל סופר ובסוף ברי נותן כמה אגרופים. הוא יורד ומבצע היפטוס! דרופקיק... פלייר זז וברי נופל על המזרן. פיג'ר פור! ווינדהאם נאנק מכאבים ופלייר אוחז בחבלים! ברי עם הכתפיים על המזרן. 1... 2... הוא מרים אותן. פלייר ממשיך לעקם לו את הרגל ולאחוז בחבלים. ווינדהאם שוב נפל. 1... 2... הוא מרים את הכתפיים! פלייר שוב מחזיק בחבלים. ווינדהאם ממש מושך את השופט וזורק אותו. הפעם השופט ראה את האחיזה בחבלים! הוא משחרר את האחיזה! פלייר דוחף את השופט שדוחף בחזרה! פלייר לוקח את ווינדהאם שמרביץ לו. פלייר זורק אותו לפינה... ווינדהאם חוזר עם קלוזליין! השופט סופר. 1... 2... ווינדהאם זז. 3... 4... ווינדהאם קם. הוא הולך אל פלייר שמתחנן. הוא תופס את פלייר בפינה ופלייר בועט בו! פלייר מרביץ לווינדהאם בחזרה. הוא מבצע אייריש וויפ וצ'ופ... ווינדהאם נופל ומתרסק על מחסום האבטחה! פלייר יוצא החוצה ושם את ווינדהאם בין רגליו... ווינדהאם נופל. פלייר מרים את ווינדהאם שוב ומבצע צ'ופ. הוא חוזר אל הזירה, אבל לפתע ווינדהאם מתאושש וחוזר לזירה. פלייר רץ אליו, וברי נוגח לו בבטן! ווינדהאם קופץ... סאנסט פליפ! 1... 2... פלייר יוצא! הוא מרים את ווינדהאם ומבצע אייריש וויפ. היפטוס... ווינדהאם הופך את זה לבאקסלייד! 1... 2... פלייר יוצא! הוא מתגלגל החוצה. השופט סופר את פלייר שמתחיל לברוח. ווינדהאם יוצא והולך אחריו. הוא מתגרה בו והשופט מצווה עליהם לחזור לזירה. פלייר חוזר לזירה לאט.פלייר מנסה להרגיע את ווינדהאם. הם נועלים אחיזה ופלייר שם אותו בפינה. צ'ופ... ווינדהאם מרביץ לו! פלייר מחזיר והם מעורבים בקרב מהלומות!

 

Diunim

New member
חלק ב'

ווינדהאם משתלט על פלייר ומפיל אותו מאגרופים. 1... 2... פלייר יוצא! ווינדהאם עולה על פלייר ומתחיל להרביץ לו בראש! פלייר מתגלגל אל האייפרון. ווינדהאם מרים אותו... ומרביץ לו! הוא אוחז בראשו. סופלקס... הוא מחזיק אותו ומבצע ורטיקל סופלקס! 1... 2... פלייר יוצא! ווינדהאם קם ועולה על החבל העליון. הוא קופץ, סנטון... פלייר זז וברי מתרסק על המזרן! השופט סופר. 1… 2… ווינדהאם נאנק מכאבים. 3… 4… השניים על המזרן. 5... 6... פלייר מתחיל לקום וזוחל. 7... 8... פלייר לוקח לווינדהאם את הרגל, פיג'ר פור… סמול פאקג'! 1... 2... פלייר יוצא! הוא לוקח את ווינדהאם ונותן לו צ'ופ. ווינדהאם מרביץ לו! הוא נועל את ראשו, פלייר זורק אותו לחבלים וברי מתקל אותו! הוא רץ ופלייר נועל סליפר. ווינדהאם מטיח את ראשו בטורנבאקל! פלייר נופל!ווינדהאם קם ופלייר מתחנן. הוא לוקח את פלייר... ומרביץ לו, פלייר נופל לבחוץ! ווינדהאם יוצא החוצה ומטיח לפלייר את הראש במחסום האבטחה! הוא הולך איתו ומטיח את הראש במחסום השני! ווינדהאם חוזר פנימה ואז חוזר החוצה. הוא לוקח את פלייר שבועט לו בבטן. ווינדהאם מחזיר מכה ושם את פלייר בין רגליו... פלייר מבצע באק באדי דרופ! פלייר לוקח את ווינדהאם וזורק אותו פנימה. הוא עולה על החבל... ווינדהאם קם... פלייר מבצע קרוסבאדי שווינדהאם הופך! 1... 2... פלייר יוצא! ווינדהאם לוקח את פלייר ומרביץ לו בפינה. הוא זורק אותו באייריש וויפ, פלייר מתהפך ונופל! ווינדהאם יוצא החוצה ופלייר מרביץ לו בבטן. הוא נופל. פלייר נכנס פנימה ומנסה להתאושש. השופט סופר את ווינדהאם שקם לאט. פלייר מושך בשיער של ווינדהאם כדי לשים אותו על האייפרון. הוא מנסה סופלקס... ווינדהאם עוצר את זה... הוא נכנס ונופל מאחוריו! סליפר!

פלייר נאבק בסליפר של ווינדהאם. ווינדהאם דוחף אותו לפינה! הוא נועל שוב! פלייר על ברכיו. ווינדהאם חונק אותו. פלייר נאבק כדי להגיע לחבלים, הוא כבר נפל. ווינדהאם מצליח להתיש את פלייר, פלייר מנסה להגיע אבל נחלש… כתפיו על המזרן. 1… 2… פלייר שם רגל על החבל! השופט שובר את האחיזה. ווינדהאם קם וגורר את פלייר. הוא רץ... ספלאש... פלייר מרים ברכיים! השופט מנסה לספור את שניהם, פלייר מתאושש לאט. הוא לוקח את ווינדהאם ונותן לו צ'ופ שמפיל אותו! פלייר עולה על החבלים. ווינדהאם קם כשפלייר עסוק עם הקהל... הוא מסתובב וקולט אותו... ווינדהאם מרביץ לו ותופס אותו... הוא זורק אותו על המזרן! ווינדהאם גורר את פלייר... הוא מבצע פיג'ר פור משלו! פלייר נאנק מכאבים, ווינדהאם מרביץ לו כדי שייפול! 1... 2... פלייר מרים את הכתף! ווינדהאם שוב מרביץ לפלייר. 1... 2... פלייר קם ופוגע לווינדהאם בעין! הוא לוקח אותו. פלייר מבצע אייריש וויפ, ווינדהאם הופך את זה... פאוורסלאם! 1... 2... פלייר יוצא! ווינדהאם לוקח לפלייר את הרגל. פיג'ר פור... פלייר פוגע לו בעין! הוא לוקח את ווינדהאם... צ'ופ, אבל ווינדהאם מחזיר לו מכה! הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... פלייר מתחמק מהלריאט, הוא מבצע קרוסבאדי ושניהם נופלים החוצה! פלייר לוקח את ווינדהאם ומבצע אייריש וויפ על עמוד הזירה! ווינדהאם עולה על האייפרון כשפלייר חוזר. הוא עולה על החבלים... דרופקיק! 1... 2... פלייר שם רגל על החבל, 3! הקהל באטרף, ווינדהאם חוגג והשופט מבין את הטעות. פלייר מסרב והשופט מסביר לווינדהאם. ווינדהאם מרביץ לפלייר, אייריש וויפ... לריאט! 1... 2... ושוב פלייר שם רגל על החבל! ווינדהאם לוקח אותו... הוא מרביץ לו! הוא מבצע סופלקס... ורטיקל סופלקס! 1... 2... פלייר יוצא! ווינדהאם מנסה פיג'ר פור... פלייר בועט בו אל הטורנבאקל! הוא לוקח אותו ומבצע האדלוק טייקדאון! 1... 2... ווינדהאם אוחז בראשו ברגליו! פלייר זז ומבצע גשר. 1... 2... ווינדהאם קם ומסובב את פלייר, באקסלייד! 1... 2... פלייר יוצא! פלייר מרביץ לווינדהאם. באק סופלקס... ווינדהאם נוחת מאחוריו, דוחף אותו לפינה, ויקטורי רול! 1... 2... פלייר מתגלגל ואוחז בטייטס! 1... 2... 3!

פלייר נופל מותש, ווינדהאם לא מאמין. השופט מכריז על פלייר כמנצח. הוא מתגלגל החוצה וצריך את החבלים כדי לעמוד. הוא מקבל את החגורה מהשופט. השופט מרים לפלייר את היד עם החגורה. פלייר צולע לו משם כשהקהל מוחא כפיים.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב פשוט מעולה.

הקרב אמנם התחיל בצורה איטית, אבל מהר מאוד הוא התניע בגדול. פלייר היל ענק, ווינדהאם אהוד ומבצע כמה מהלכים שמפתיע לראות בחור בגודלו עושה. הקהל משתגע מהסיום המטעה, ומשתגע כל פעם שפלייר מצליח איכשהו להיחלץ ממה שווינדהאם עושה לו.

פלייר מוכר לווינדהאם כמו מלך, אבל הסיום קצת פחות טוב ומאכזב, ולכן...

ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הקריירה של ברי ווינדהאם היא טראגית מאוד. ווינדהאם לא חזר למיין איבנט לאחר הקרב הזה ואף הצטרף לפור הורסמן. בתור היל הוא היה מוצלח, והיה בכמה קרבות טובים יחד עם פלייר, אבל לתואר העולם הוא לא חזר. הוא חזר ל-WCW ב-1991 והיה פייס נהדר ואז גם היל טוב, היה במיין איבנט מול לקס לוגר כמחליף לפלייר ואפילו קיבל ריצה בתור אלוף ה-NWA, בתקופה שבה הוא היה תואר משני. את התואר הוא הפסיד, איך לא, לריק פלייר.

לצערו של ברי, כשהוא עבר ל-WWF, הוא קיבל שני גימיקים גרועים: ווידומייקר וסטוקר, ובדרך כלל נחשב לג'ובר. וינס מקמהן לא סלח לו. לאחר מכן הוא היה חבר בווסט טקסס רדנקס וגם שם לא הצטיין יותר מדי. ימי התהילה נגמרו. כיום הוא ידוע בתור הדוד של בריי ווייאט ובו דאלאס, והאבא של… אביגיל. אולי היא סיסטר אביגיל הידועה לשמצה.

אבל צריך לזכור שלפני כל הצעירים שנלחמו מול פלייר, לפני כל הקרבות שלו שדורגו כל כך גבוה, היה הפיוד מול ברי ווינדהאם, הפיוד הגדול הראשון שלו. ואם ווינדהאם היה יותר חכם מבחינה פוליטית, אולי הוא היה מצליח לזכות בתואר ולהפוך לפייס המוביל. אולי.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

קרב אלים וזכייה ראשונה בתואר... אבל לא בהכרח בקרב.
 
למעלה