סיכום שנת 2017 - ספיישלים (PPV).

Aberforth

New member
רויאל ראמבל.

שנת 2017 התחילה עם אירוע הרויאל רמאבל המיתולוגי. זו הפעם ה30 שהוא נערך ולכן הציפיות היו גבוהות. אבל כבר מההתחלה זה היה די ברור שהאירוע לא יענה על הציפיות, במיוחד לאור העובדה שכמעט ולא היה ניתן למצוא את אלוף הwwe המכהן בפוסטר של האירוע (איי ג'יי סטיילס).

נוויל, שהפך מ"האיש שכוח המשיכה שכח אותו" ל"איש שווינס מקמהאן שכח אותו", עשה שינוי מטורף ובאירוע הוא קיבל קרב שגם מוצג בספיישל (בניגוד לכאלה שקיבלו קרב חושך או נשארו מחוץ לקארד), הוא גם נתן הופעה משכנעת וחזקה נגד ריץ' סוואן בקרב שהוציא אותו אובר, והוא גם נשאר האלוף המכהן של מחלקת הקרוזרוויט. ועדיין, בסוף השנה אנחנו התבשרנו לדעת שהוא לא מרוצה ממעמדו בחברה, והוא עזב את הארגון.

במיין אבנט הwwe עשו את מה שהם עושים הכי טוב, וזה להפסיק להאמין בכשרונות הצעירים / החדשים / אלה שעובדים במהלך כל השנה, ובהמשך ישיר לכך, להניח את התואר על מי שהמלך חפץ ביקרו – או במקרה שלנו ווינס. איי ג'יי סטיילס נגד ג'ון סינה גנב את ההצגה בקרב שמועמד להיות קרב השנה, והעמיד בסופו של דבר את סינה כמנצח הגדול, מה שהפך אותו להיות אלוף עולם בפעם ה16. דבר אשר השווה את השיא של ריק פלייר.

הרויאל ראמבל הגיע, וברון סטרומן קיבל את תפקיד הפאואר האוס שהדיח גם את האיש החזק ביותר בעולם – מארק הנרי, ואת האתלט הגדול בעולם – ביג שואו. זאת לפחות עד שברון קורבין הגיע והדיח אותו. ברוק לסנר בא והתחיל לדפוק מכות לכולם. זה המשיך עד שגולדברג הגיע והדיח אותו. מסתבר שגולדברג הוא הקריפטונייט של החיה. אנדרטייקר נכנס והדיח את גולדברג. רומן ריינס זרק את אנדרטייקר מהזירה וכאן נולד הפיוד שלהם למניה. את הזכייה הגדולה לקח מי שזכה בראמבל בעבר. כי לעזאזל עם הרעיון שרויאל ראמבל אמור לקדם כשרונות חדשים. למה לא לתת זכייה שנייה לכל חבר-עבר מאבולושן, והפעם: רנדי אורטון.

 

Aberforth

New member
אלימניישן צ'אמבר.

אלימניישן צ'אמבר הוא האירוע הבא בתור והוא מיועד אך ורק לרוסטר של סמאקדאון. מהפכת הנשים מקבלת דחיפה עצומה עם שלושה קרבות בקארד, וביניהם זכייה ראשונה של נעמי בתואר אלופת הנשים. מזל טוב לה. הדבר שהכי בולט מהאירוע הזה הוא כמה הארגון לוקה במיין אבנטרים לגיטימיים. לראייה, ברון קורבין נכנס לצ'אמבר בתור ממלא מקום ואף אחד לא לקח אותו ברצינות. חצי מהקרב שנערך שם הוא רימאץ' בין סטיילס לסינה. ובסופו של דבר, המהלך שלא הצליח להכריע אף אחד אף פעם - סיסטר אביגייל של בריי וואייט, מצליח להצמיד גם את ג'ון סינה וגם את איי ג'יי סטיילס. עכשיו אנחנו נמצאים בנקודת תפנית מעניינת, הרי רנדי אורטון הוא גם חלק מהסטייבל של בריי וואייט והוא גם הטוען לתואר שלו. איך זה אמור לצאת לפועל בכלל?

 

Aberforth

New member
פאסטליין.

פאסטליין הוא התשובה של ראו לאירוע של סמאקדאון. בהתחלה אנחנו רואים את לוק גאלוס וקארל אנדרסון, עוד כשהיה להם בוקינג נורמלי, הופעות בטלוויזיה ותארים מסביב למותניים, נגד אנזו וביג קאס כשאלה עוד היו ביחד. הקרב לא היה משהו, גם ההמשך של הפיוד לא, אבל יש לי תחושה שכל מי שהיה מעורב בקרב ההוא היה חותם בעיניים עצומות לחזור לנקודת זמן ההיא על פני מה שהוא עושה (או לא עושה) בימים אלה בארגון.

הקרב שגנב את ההצגה הוא ללא ספק נוויל נגד ג'ק גלאגר. השניים הציגו עד כה יכולות מופלאות בנפרד וביחד הם הפכו את הקרב הקטן הזה לאחד המועמדים לקרב השנה. שווה לבדוק אותו. בסופו של דבר זהו נוויל שיצא עם ידו על העליונה, אבל זה לא קרה מבלי שגלאגר העמיד מלחמה אמיתית נגדו. יפה מאוד.

הספיישל ממשיך עם קרב החלומות של ווינס מקמהאן - שתי המפלצות שהוא בנה לאורך זמן כה רב נעמדות אחת מול השנייה בקרב. מי תצא המנצחת? מצד אחד יש לנו את ריינס, במקור תוצרת השילד, כעת הבייבי פייס שווינס מעוניין בכל מאודו שיחליף את סינה כפנים של הארגון. ומצד שני יש לנו את ברון סטרומן, במקור מהוואייט פאמילי, בנוי בדיוק כמו שווינס אוהב אותם – גדולים, טיפשים והרסניים. השניים מתנגשים אחד בשני, כי בינינו, זה לא באמת מה שאפשר לכנות אותו "קרב טכני" ובסופו של דבר זהו הבייבי של ווינס, רומן ריינס, שיוצא כמנצח הגדול.

המיין אבנט מפגיש את ביל "רק עוד קרב אחד, רק עוד מניה אחת, רק עוד ריין אחד" גולדברג מול האלוף המכהן – קווין אוונס. לאחר משחק מקדים לא מוצלח ומשיכה של הקרב למשך דקות ארוכות, ונקמה מצידו של ג'ריקו על המכות שהוא קיבל מאוונס ב"פסטיבל החברים", גולדברג מצליח להנחית את הספיר ואת הג'ק האמר על האלוף ולזכות בתואר הראשון שלו מזה 14 שנה. הבן החצי עירום שלו בטח כל כך גאה בו.

 

Aberforth

New member
רסלמניה.

רסלמניה. הקרב הפותח הפגיש את איי ג'יי סטיילס (ללא התואר) נגד שיין מקמהאן (ללא ידע רב בהיאבקות) ולמרות שעל פניו הקרב אמור להיות חד צדדי ולא מעניין, הוא מצליח להתעלות על עצמו בצורה מפתיעה, ולהציג את סטיילס כמי שיכול להוציא קרב טוב מכל אחד. וזה כולל גם את ג'ינדר מאהל בהמשך הסיקור.

הקרב הבא הפגיש את שני החברים לשעבר, כריס "אתה נוספת לרשימה שלי" ג'ריקו נגד קווין "אתה לא חבר שלי" אוונס. מה שטוב בקרב הזה זו העובדה שהוא סוגר סטוריליין שנמשך המון זמן, והוא מציג פיוד בצורה שכבר אינה קיימת בWWE (אם חושבים על הבוקינג שמשתנה כל שבוע). נוסף על כך, נכנס לשם תואר ארה"ב, וג'ריקו עושה את מה שהוא נולד לעשות בחזרה הרביעית שלו – וזה להוציא צעירים אובר על חשבונו.

ג'ון סינה נגד המיז ובנות הזוג שלהם. הרבה נאמר על ג'ון סינה, שהוא לא יודע להתאבק, שיש לו 5 מהלכים של אבדון, שהוא סוס עבודה, שהוא הפנים של החברה, אבל דבר אחד כולם יודעים עליו – כאשר אתה מככב בראש למשך כל כך הרבה זמן, זה בדרך כלל בא על חשבון דברים אחרים, כמו לדוגמה מערכות יחסים. ג'ון סינה כבר היה נשוי בעבר לאליזבת' מה שמה, אהובתו מהתיכון והם התגרשו. אבל מה שהפך את הפיוד נגד המיז למעט יותר "מציאותי" זו העובדה שמאריס כל הזמן הזכירה לניקי שאין לה טבעת על האצבע. אז הקרב נגמר, סופר סינה ניצח, והכל חזר לקדמותו. אבל אז ג'ון סינה שלף את הטבעת והציע לניקי נישואים על הבמה הגדולה מכולן. אכן סיפור מהאגדות.

הבעיה הבאה של הWWE היא איך להתמודד מול המצב שהכוכב הגדול שלהם, ביל גולדברג, לא יכול להילחם יותר מכמה שניות? אז נותנים מלא זמן לפיוד בין רנדי אורטון לבריי וואייט שמתגלה להיות הקרב המשעמם והמיותר ביותר בהיסטוריה של רסלמניה, תוקעים את סת' רולינס הסופר-מוכשר בקרב מול טריפל אייץ', ועורכים קרב ראווה לנשים תחת הכותרת "מהפכה". אבל ווינס יודע מה הוא באמת רוצה לראות וזה את שני הטנקים האלה נפגשים בפעם השלישית והפעם שלסנר יצא עם ידו על העליונה. הקרב נמשך 4 דקות ו45 שניות, שנראו כמו נצח עבור גולדברג בן ה50, ובסופו של דבר, המעשה בוצע.

ואז הגענו לאדם אחר שנושק לגיל חמישים וכבר אינו יכול להרים מופע נורמלי כבר קרוב ל5 שנים. אנדרטייקר. פעם הוא היה קובר אנשים, מרים אנשים כמו מארק הנרי ללאסט רייד, וקופץ מעל החבל העליון כדי לפגוע בשון מייקלס שזז מהדרך. היום הוא פשוט מבלה שליש מהקרב על הגב, גוסס, ומחכה לרגע שהוא יקבל את האישור לצאת לפנסיה. הקרב הוא מביך. מאוד. בין שני הפרפורמרים יש הבדל של 20 שנה, אבל זה נראה כאילו מדובר ב50 שנה הבדל. טייקר בקושי מצליח לעמוד על הרגליים, כרס מביכה בולטת לו מהחולצה, והוא נראה כמי שממש סובל בקרב. בסוף ריינס עושה לכולנו טובה וגואל אותנו מהצרה הזו, רק כדי לשמוע את קולות הבוזים של המעריצים שעדיין זוכרים לאנדרטייקר את כל השנים היפות שלו.

 

Aberforth

New member
פייבאק.

פייבאק הוא האירוע הבא מבית RAW והוא נראה כמו תוכניות הרסלינג קראפ שWCW הריצו בזמנו, והיו הצלחה רק כי שמות גדולים היו מעורבים בקארד. אז זה אותו דבר, רק יותר גרוע. לראיה, אוסטין אריס, "האיש הגדול ביותר שחיי אי פעם" ניצח את נוויל בקרב דווקא נהדר. שניהם לא נמצאים יותר בארגון. הארדי בויז, כלומר – האח שלא יכול לזוז והאח שעדיין נראה כאילו הוא מסומם, נלחמו נגד שיימוס וסזארו וקברו אותם עוד יותר. רק להזכירם: שיימוס היה מיין אבנטר קבוע ואלוף הWWE עד לפני שנתיים. אבל החרא הכי קדוש היה קרב "בית הסיוט" בין רנדי אורטון לבריי וואייט. אני מזמין אתכם לראות את הקרב הזה בהילוך חוזר. הצעקות של המתאבקים מתארות בדיוק את מה שעובר על הצופה. כולם סובלים בסיפור העצוב הזה. ולא, אתם לא תקבלו את הזמן הזה בחזרה. לסיום ברון סטרומן החזיר לריינס על הניצחון ההוא, והשמיד אותו בקרב יחידים. אין יותר נמוך מזה. באמת. בדקתי.

 

Aberforth

New member
באקלאש.

בינתיים בארץ ההזדמנויות של סמאקדאון חוגגים את באקלאש וכשרונות חדשים מקבלים פוש. לראייה, שינסוקה נקמורה עושה את הופעת הבכורה שלו בתוכנית ומנצח את דולף זיגלר. לצד זה, קווין אוונס ואיי ג'יי סטיילס מעמידים עוד קרב נהדר. למרות כל זה, הרוסטר בתוכנית הוא כל כך דל שאנחנו צריכים לקבל קרבות כמו סמי זיין נגד ברון קורבין. לוק הרפר ואריק רואן, פעם אחים לבית וואייט, כיום יריבים בזירה, מקבלים קרב משלהם. ובסופו של הערב זהו ג'ינדר "אני הייתי ג'ובר לפני שבוע, מה לעזאזל הם חושבים שם בהנהלה?" מאהל מנצח את רנדי אורטון על אליפות WWE, לא יוניברסל, לא ארה"ב, אפילו לא זוגות, אלא על האליפות שאותה ענדו אנשים כמו האלק הוגאן, ברט הארט, שון מייקלס ואחרים. כעת גם ג'ינדר מאהל מצטרף לקבוצת האליט הזו. כן, זה אותו אחד שהיה חלק מ3MB ואז פוטר מהחברה.

 

Aberforth

New member
אקסטרים רולז.

בראו מנסים לבדוק איך אפשר להתאושש מהאירוע הקודם עם אקסטרים רולז. אחרי ביקור לא מובן במיין אבנט, המיז חוזר למקום שנוח לו בו – להתחרות על החגורה הבין יבשתית מול דין אמברוס. הוא נאלץ לחטוף סטירה ממאריס ולגרום לשופט לאבד את ההכרה, אבל הכל שווה במטרה להשיג את הזהב.

הקרב הבא מפגיש את נועם דר (הוא אחד משלנו; - לא הוא לא; - כן, הוא כן) ואלישיה פוקס (וכולנו יודעים שהוא מקבל זמן מסך כי הוא אומר פאקס) נגד ריץ' סוואן וסאשה בנקס. הקרב לא מתעלה לרמה גבוהה, ויש שם כמה בוצ'ים נוראיים, אבל לפחות ישראל / סקוטלנד מיוצגת בWWE.

סזארו ושיימוס מקבלים את ההזדמנות לכפר על מה שעבר עליהם בפעם שעברה נגד ההארדי בויז, והם זוכים בתארים בקרב כלוב די מביך. אפשר לומר שזה אחד הקרבות הגרועים של השנה נוכח הבמה שהוא קיבל. רוב הקרב הוא דחיפות כנגד הכלוב ואין כימיה בין הזוגות, וזה פשוט חבל.

המיין אבנט זו הזדמנות טובה לראות מה עושה האלוף מאז זכייתו בתואר שהתרחשה עוד במניה. אה, הוא לא מופיע באירוע הזה. רגע, הוא גם לא הופיע באירוע הקודם של ראו. רגע, האירוע הבא בלוח השנה הוא בכלל של סמאקדאון. כמה זמן חופשה הבן אדם הזה צריך? חישוב מהיר חושף בין 3 ל4 חודשים מחוץ לתוכניות. אבל היי, אם אין לנו אותו, בוא נקבע לו טוען לתואר. נשים את רולינס שיציל את הקרב הזה מלהיות תאונת דרכים, את רומן ריינס, פין באלור שמביא כמה הברקות, בריי וואייט וסמואה ג'ו שיקח את הנצחון בסופו של דבר ויהיה הטוען לתואר של ברוק לסנר.

 

Aberforth

New member
מאני אין דה בנק.

מאני אין דה בנק מגיע והוא כולו של סמאקדאון. במרכז הערב יש שני קרבות של "כסף בבנק", אחד של נשים, ואחד של גברים. ווינס לא משוכנע לאיזו אישה לתת את הזכייה מבין הרשימה של כרמלה, בקי לינץ', שארלוט, נטליה וטמינה, אז הוא מכריע את זה כמו שרק ווינס יודע - הוא נותן לגבר לקחת את המזוודה בקרב הנשים. אבסורד. ג'יימס אלסוורת' עושה היסטוריה ומעניק את המזוודה לכרמלה. מיותר לציין שהתוצאה הרגיזה הרבה מאוד אנשים באינטרנט ומיד לאחר מכן נערך קרב חוזר בסמאקדאון עצמה, שם כרמלה ניצחה בזכות עצמה. אבל הכתם נותר.

בינתיים לאנה מוכיחה שהאינטליגנציה של צוות הקריאטיב שואפת לאפס. כמו שנאמר: "אין שכל, אין דאגות". למה להתחרות מול ארבע נשים אחרות בקרב מסוכן שיכול להניב מזוודה שרק נותנת לך סיכוי לזכות בתואר, אם אפשר ללכת על האלופה בעצמה בקרב על האליפות. היא עושה את הופעת הבכורה שלה ומפסידה לאלופה נעמי.

בינתיים בקרב הגברים זוכה אישה במזוודה. אה, לא. טעות שלי. זהו ברון קורבין שגובר על סטיילס, זיגלר, אוונס, זיין ונקמורה. ספוילר: אפילו הארגון לא חושב שקורבין בשל למעמד, מה שגורם לו לפדות את המזוודה שלו מול ג'ינדר מאהל בסמאקדאון והוא מפסיד תודות להפרעה מצידו של ג'ון סינה. מה אפשר לומר, אירוע עם מלא מחשבה ותכנון לעתיד.

 

Aberforth

New member
גרייט בולס אוף פייר.

השם הבא לא מצריך שום פאנץ' ליין: גרייט בולס אוף פייר (ביצים גדולות של אש). מעניין כמה מטומטמים הרגישו כל אנשי היס-מן של ווינס כשהוא קבע להם שזהו השם, והם היו צריכים להתרגש עד עמקי נשמתם. בריי וואייט נלחם נגד סת' רולינס בקרב יחידים ועל הדרך הוא מחזק את הטענה שכל מי שעומד מולו בקרב נעלם לאחר מכן לתהום שקשה מאוד לצאת ממנה. אנזו וביג קאס מפרקים את החבילה בקרב יחידים קרב. הWWE מחדשים את הפיוד בין סזארו ושיימוס לאחים הארדי בקרב איירון מן 30 דקות. על פניו, הגימיק הוא טוב, התוצאה היא פחות טובה. סאשה בנקס מנצחת את אלקסה בליס בספירת חוץ, מה שמונע ממנה להשיג את התואר בפעם הרביעית. רק לשם השוואה, שמות כמו אלנדרה בלייז, בת' פיניקס ומלינה לא הגיעו להישג הזה בכל הקריירה שלהן (הן זכו 3 פעמים באליפות הנשים). ברון סטרומן ממשיך את הפיוד שלו נגד רומן ריינס בקרב אמבולנס. ואם למדנו משהו מהקרבות האלה בעבר, הם אף פעם לא ניתנים לעיכול. הקרב הוא סטיפי ואינסטיבי, ובסופו של דבר ברון מנצח. המיין אבנט מפגיש את המפלצת הקבועה נגד המפלצת התורנית. ברוק לסנר נגד סמואה ג'ו. הקרב אומנם מוצג כשקול, אבל בסופו של דבר F5 אחד סוגר את העסקה והופך את אליפות היוניברסל לכזו שמזוהה אך ורק עם החיה.

 

Aberforth

New member
באטל גראונד.

באטל גראונד מחזיר קצת את הצבע ללחיים עם קרב זוגות ששם את האוסוז בפסגת ההר עם עוד הופעה מוצלחת שלהם. ולמרות שהם מפסידים את התואר לניו דיי, הרבה אנשים מתחילים לאהוב אותם כזוג, כאלופים וכפרפורמרים. זהו עוד מועמד חזק לקרב השנה.

בהיעדר מתאבקים, ג'ון סינה מחליט לבצע הופעת אורח בתוכנית, והפעם מול רוסב בקרב דגל. הקרב עצמו נועד ללקק לעם האמריקני, ולמרות הקיטשיות של הרעיון, הקרב דווקא מפתיע לטובה.

למיין אבנט הWWE מחליטים להחזיר את הכלא הפונג'אבי לקרב נוסף בין רנדי אורטון לג'ינדר מאהל. ברוב חלקי הקרב אתם תשאלו את עצמיכם: החורים של הכלוב הם כל כך גדולים, למה הם לא בורחים דרכם? אבל בסופו של דבר, "יוצר הקרב" והפלייבוי ההודי – גרייט קאלי, מגיע כדי לעזור לחברו ההודי, שבכלל נולד בקנדה, לשמור על התואר פעם אחת נוספת.

 

Aberforth

New member
סאמר סלאם.

סאמר סלאם מגיע, החגיגה הגדולה של הקיץ, המניה של אוגוסט, אבל משהו בקארד לא מתחבר. בהרבה חלקים אפשר לראות את ההחלטה שנעשתה והיא לערוך קרבות כאשר הצד הותיק, המנוסה וזה שיש לו פאואר סטאר מצופה לסחוב איתו את הצד השני, הפחות מנוסה, הרוקי. וזה לא עובד.

זה מתחיל צולע עם סינה נגד קורבין, שלא יכול להעמיד קרב טוב גם אם החיים שלו תלויים בזה. זה בקושי סוחב כאשר ביג קאס מתגושש בשומן של ביג שואו. אפילו הופעתו של השד פין באלור לא מצליחה להרים את המופע מעבר להפסקת שירותים אחת גדולה, כאשר הוא גובר על בריי וואייט בקרב גימיק מיותר לחלוטין. וזה קורס לחלוטין כאשר מפגישים את שינסוקה נקמורה עם ג'ינדר מאהל. שניהם מראים אחת ולתמיד שהם עדיין לא ממש בשלים למעמד והקרב ביניהם מביך.

המזל של WWE הוא שיש להם אתלט כמו ברוק לסנר, שכל הופעה שלו היא בגדר חובת צפייה. הוא וחבריו לקרב: רומן ריינס, סמואה ג'ו וברון סטרומן מעמידים את אחד הקרבות הטובים של השנה, במה שתואר כהתנגשות רכבות ובלגאן חם שחייבים לצפות בו. 7 מתוך 5 לפי סולם מלצר.

 

Aberforth

New member
נו מרסי.

המיז, המציל הרשמי של הקריירה של בו דאלאס וקורטיס אקסל, מתמודד מול הבן של קורט אנגל בקרב שמציג את היכולות הפיזיות המרשימות של ג'ייסון ג'ורדן, אך בו בזמן אינו גורע ממעמדו של המיז כהיל שגובר ברגע האחרון על יריבו באמצעות התערבות מחוץ לזירה. קרב טוב.

דין אמברוס וסת' רולינס מכינים את הקרקע לקראת חזרה פוטנציאלית של השילד בTLC, ועל הדרך הם שוברים את השיניים של סזארו ומנצחים את שיימוס בקרב על אליפות הזוגות. חברם לשילד, ריינס זוכה בנצחון נקי על סינה, ולכאורה מקבל את הלפיד להיות הטופ דוג של הארגון.

המיין אבנט מפגיש את המפלצות ברוק לסנר וברון סטרומן. הפעם זה לא קרב חד צדדי. הפעם ברוק לסנר מתקשה לשלוח את סטרומן לסופלקס סיטי. הפעם הוא זה שמבקר בפאואר סלאם טאון. אבל זה לא מספיק כדי לגבור על האלוף המכהן, הבלתי מעורער, והפייבוריט, שגם לוקח את הנצחון.

 

Aberforth

New member
הל אין א סל.

הל אין א סל הוא האירוע הגרוע של השנה. נקודה. נקודת האור הראשונה ואולי היחידה באירוע היא קרב הטרילוגיה בין האוסוז המפתיעים לטובה לבין ניו דיי, קרבות שממשיכים לספק את הסחורה, והפעם בהופעה חסרת מעצורים בתוך כלוב.

לאחר מכן רנדי אורטון מרדים את הקהל ביחד עם רוסב עם עוד קרב משעמם. סטיילס מורד בדרגה ומתמודד על אליפות ארה"ב נגד טיי דילינג'ר וברון קורבין. שארלוט מנצחת בפעם המי יודע כמה את נטליה בקרב יחידים. מעניין מתי האגו של משפחת פלייר ידע שובע מנצחון על פני הארט.

המיין אבנט מפגיש את קווין אוונס נגד שיין מקמהאן בקרב HIAC לאחר שהראשון היכה את הבוס ווינס מקמהאן. וכמו כל קרב טיפוסי של שיין, הוא חייב לטפס על הכלוב ולקפוץ על היריב שלו מגובה שהרג את אואן הארט בזמנו. למזלו של אוונס, הוא התחמק מפגיעה בעזרתו של סמי זיין, מה שהוביל לנצחון שלו בקרב. רגע הולי שיט של השנה.

 

Aberforth

New member
TLC.

TLC הוא התשובה של קרום המוח לשגעונות של ווינס. וזאת אומרת שווינס רצה אירוע מסוים, המתאבקים שלו חלו והוא נאלץ בלית ברירה למצוא מחליפים, מה שהפך את האירוע להרבה יותר טוב. קחו לדוגמה את העובדה שבריי וואייט חלה, מה שאילץ את הקריאטיב להחליף אותו בסטיילס. הקרב בינו לבין פין באלור היה טוב, מעניין והציג מעיין קרב חלומות בפעם הראשונה בזירת הWWE.

הקורבן השני של המחלה הוא רומן ריינס, מה שמנע איחוד מצופה של השילד. במקומו נכנס מי שעד לאחרונה לא קיבל בכלל אישור להתאבק, קורט אנגל, הג'נרל מנג'ר החדש. הקרב בין השילד 2.0 לחמשת היריבים שלהם סיפק הפתעה ומלחמה קשה ובמהלכה המיז, סזארו ושיימוס נאלצו להתמודד עם התפתחויות בלתי צפויות בין קיין לברון סטרומן. בסוף, התוצאה של הקרב הדהימה יותר מההתחלה. רגע ההולי שיט של השנה: כשסטרומן נקבר בתוך משאית של זבל.

 

Aberforth

New member
סדרת ההישרדות.

סדרת ההישרדות הביאה את האיחוד המיוחל של השילד בזמן שהם נלחמו בקרב 3 על 3 נגד ניו דיי. הקרב היה מלא תהפוכות ולעיתים גם די מבדר, אבל בסופו של דבר, האירוע שווק תחת הסלוגן – האיחוד של השילד, מה שלא מפתיע כאשר השלושה ביצעו טריפל פאואר סלאם מהחבל השני על קופי קינגסטון וניצחו את הקרב.

הקרב שגנב את ההצגה והוא מועמד חזק לקרב השנה הוא בין איי ג'יי סטיילס לברוק לסנר. לכאורה לא אמורה להיות הפתעה, ברוק לסנר כיסח את אנדרטייקר, את גולדברג, ואת כל מי שהוא פגש עד כה, לא אמורה להיות לו בעיה מול סטיילס. אבל לפנומנלי יש תוכניות משלו והוא הצליח להעמיד הופעה משכנעת, מלאת דרמה ובעיקרה התמקדות ברגל של לסנר, מה שהוביל לאחד ההולי שיט של השנה, כאשר לסנר הטיח את ראשו של סטיילס במזרן כאילו היה בובת ריסוק. בהחלט קרב מעולה.

המיין אבנט היה על זכויות רברבנות בין צוות ראו - רוקט אנגל, ברון סטרומן, פין באלור, סמואה ג'ון וטריפל אייץ' נגד צוות סמאקדאון - שיין מקמהאן, רנדי אורטון, בובי רוד, שינסקה נקמורה, וג'ון סינה. היה בו קצת מהכל: מריבות תוך קבוצתיות, שליטה של סטרומן עם 3 הדחות, סופלקס של צוות סמאקדאון על סטרומן על שולחן הפרשנים, עזרה מבחוץ של קווין אוונס וסמי זיין, ובגידה של טריפל אייץ' בקבוצתו, בכך שהוא הדיח את קורט אנגל. לא 5 כוכבים, אבל בהחלט ראוי לצפייה.

 

Aberforth

New member
קלאש אוף צ'אמפיינס.

קלאש אוף צ'אמפיינס הוא האירוע הגרוע של השנה. או לפחות מתחרה על התואר במקום מכובד. ואת זאת ניתן לזקוף לעובדה שהWWE מעמידים שוב פעם את אותם קרבות בפעם המיליון בתקווה שהתוצאה המאוסה תתקבל בצורה טובה אצל המעריצים. שוב פלייר מנצחת את הארט. שוב איי ג'יי סטיילס צריך לסחוב את ג'ינדר מאהל לקרב ממוצע במקרה הטוב. שוב אותם זוגות נלחמים אחד נגד השני, אבל פה, בניגוד לציפיות, יש לנו את נקודת האור של הערב. קרב הזוגות מביא איתו את שלטון בנג'מין, שלא נראה במחוזותינו כבר מ2010 רק כדי להיות בצוות ביחד עם צ'אד גבריאל שהציג את היכולות המרשימות של הערב, ביחד עם שאר הזוגות: אוסוז, ניו דיי, ורוסב דיי. הקרב אומנם קצת מבולגן, אבל הוא מבדר, הוא מציג את היכולות של כל אחד מהזוגות ובסופו של דבר אלה האוסוז שיוצאים עם ידם על העליונה ושומרים על התארים שלהם. קרב טוב מאוד.

 

Aberforth

New member
תגובותיכם.

מה אתם חושבים על הסיקור? מבדר? האם החמצתי משהו? האם אתם חושבים כמוני? לא מסכימים איתי? אתם מוזמנים להגיב פה או בתגובה לאירועים עצמם.

תודה.
 
למעלה