המיין איבנט 81: AJ סטיילס מול סמואה ג'ו מטרנינג פוינט 2005

Diunim

New member
המיין איבנט 81: AJ סטיילס מול סמואה ג'ו מטרנינג פוינט 2005

TNA. מה לא נאמר עליה? הארגון שלפני עשור בלבד נראה כמו אלטרנטיבה לגיטימית לגמרי ל-WWE הוא היום הרוס לגמרי. במשבר זהות. הם לא יודעים מה השם שלהם, הכוכבים הגדולים הלכו, הבעלים מתחלפים בקצב שאי אפשר לזהות והם הפכו לבדיחה.

אבל ב-2005 זה לא היה ככה. את שנת 2005 TNA סיימה כמו אלטרנטיבה לגיטימית ביותר ל-WWE, כשהיא מצליחה לספק קרבות טובים מאוד ואירועים טובים.

אחד מהדברים שהובילו לכך ש-TNA צברה תשומת לב היה הפיוד המשולש ג'ו-AJ-דניאלס, פיוד שהתחיל על תואר ה-X והפך לאחד מהפיודים הטובים ש-TNA סיפקה. הפעם אנחנו מתעסקים בשני האנשים שכן ב-WWE היום ולכן כן יכולים לספק לנו קרב חוזר לקרב המדהים הזה. AJ סטיילס וסמואה ג'ו, בטורנינג פוינט 2005.

תיהנו.

 

Diunim

New member
AJ סטיילס

AJ סטיילס

שם אמיתי: אלן ג'ונס
גובה: 1.75 מטר
משקל: 95 ק"ג
תאריך לידה: 2 ביוני, 1978
מקום לידה: גיינסוויל, ג'ורג'יה
כינויים: הפנומנלי
אומן ע"י ריק מייקלס
פינישר: סטיילס קלאש, ספיראל טאפ

אלן ג´ונס נולד וגדל בגיינסוויל שבג´ורג´יה. ג´ונס לא גדל כאוהד האבקות. הבית היה עני ולא היו בו כבלים כך שלג´ונס לא יצא יותר מדי לראות האבקות. הוא רצה להיות שחקן בייסבול או פוטבול עד שהוא הגיע להכרה שהוא לבן ואיטי מדי לטענתו. כאשר היה צעיר שני חברים הציעו לו לבוא להתאמן איתם בNCW (שהפכה מאז לחלק אינטגרלי מNWA WILDSIDE). ג´ונס באותה תקופה החזיק בעבודות מזדמנות כגון שליח, נהג אמבולנס, או כל דבר ששם אוכל על השולחן, הוא חשב שאולי זה יהיה מקור פרנסה נוסף. לאחר כשבוע חבריו פרשו מהאימונים ואילו אלן המשיך והגיע לאיפה שהוא היום. את הבסיס למד AJ מריק מייקלס. את הפעלולים האקרובטיים למד מאשתו וונדי שהיתה מעודדת בתיכון. את כל השאר הוא למד מהניסיון שצבר.

ההופעה הראשונה שלו הייתה תחת מסכה בתור מר אולימפייה. הקרב השני שלו היה בתור חלק מצמד עם דמיאן סטיל. הם החליטו שיהיה נחמד אם יקראו להם סטיל וסטיילס כך שאלן לקח את ראשי התיבות של שמו האמתי והוסיף להם סטיילס בסוף.

WILDSIDE הייתה ליגת הפיתוח של WCW ובזכות זאת בשנת 2001 אלן ג´ונס ואייר פאריס זכו להתאבק בקרב חושך בבולטימור אל מול עיניהם הבוחנות של צוות WCW. שני המתאבקים הוחתמו לאחר מכן על ידי WCW שהציגה אותם יחדיו -כAir Raid. הם הספיקו להתאבק רק 5 פעמים במסגרת WCW לפני שהיא נקנתה על ידי ה-WWF. קצת אחרי זה ה-WWF הציעו ל-AJ חוזה התפתחותי. הוא דחה אותם עקב הסכום הנמוך שהם הציעו לו (500 דולר לשבוע). אשתו וונדי היתה בקולג´ באותה תקופה ו-AJ היה המפרנס היחידי במשפחה, הוא לא יכול היה לעבור לסינסינטי איתה או בלעדיה.

הפריצה הגדולה של AJ הגיעה בעקבות הניצחון שלו על כריסטופר דניאלס בארגון IPW הארדקור שבפלורידה. ההזמנות מארגוני האינדיז התחילו לזרום בגדול מאז. AJ מתייג את כריסטופר דניאלס וג´רי לין כמוריו הגדולים ביותר. לעומת זאת שני יריבי החלומות של AJ הם כריס בנואה ואדי גאררו.

ב-2001 עלה AJ על המטוס לאוסטרליה והשתתף במסע ההופעות של WWA, שם ג´ף ג´ארט התרשם ממנו ולאחר מכן קרא לו ל-TNA. ב26 ביוני 2002 הפך AJ לאלוף הראשון של מחלקת האקס בTNA. הוא עשה זאת בקרב מרובע מול סייקוזיס, ג´רי לין ולו-קי, קרב שנחשב עד היום לאחד הטובים בהיסטוריה של TNA.

שבוע לאחר מכן, AJ, יחד עם ג´רי לין, הפך לאלוף הזוגות הראשון של הNWA- מאז עידן TNA. במשך השבועות התחיל להתפתח מתח בין השניים שהוביל בהמשך לכמה מהקרבות הנפלאים שנראו על המסך באותה שנה. למרות המתחים השניים הצליחו לשמור על אליפות הזוגות לכמה שבועות עד שבסופו של דבר החגורות הושעו מפעילות לאחר סיום מעורפל בקרב שלהם מול ג´ף ג´ארט ורון קילינגס.

באותה שנה המשיך AJ להופיע בקרבות מעולים במחלקת האקס של TNA בזמן שבמקביל הוא נתן הופעות עוצרות נשימה בליגות האינדיז מול מתאבקים כמו בריאן דניאלסון, ג´וני סטורם, כריסטופר דניאלס, ג´ימי רייב, דאג וויליאמס ו-CM פאנק.

אותה מגמה המשיכה ב-2003 כאשר AJ המשיך להופיע ביפן, אנגליה וליגות האינדיז בארה"ב בזמן שהוא כיכב ב-TNA. הוא אף זכה בתואר הזוגות של ROH יחד עם אמייזינג רד באותה תקופה שהוא החזיק באליפות הזוגות של NWA-TNA יחד עם ד-לו בראון, אך כל אלה היו רק הכנה לקראת המדרגה הגבוהה ביותר בסולם עליו AJ מטפס מתחילת הקריירה: אליפות העולם במשקל כבד של ה-NWA!

ב28 במאי 2003 די-לו בראון וAJ סטיילס החליטו לפרק את השותפות ביניהם על מנת שכל אחד מהם ינסה לזכות באליפות העולם ליחידים. שבוע לאחר מכן AJ ניצח את בראון וזכה בטייטל שוט בקרב משולש נגד ג´ף ג´ארט ורייבן. ב-11 ביוני נערך הקרב המשולש, בסופו זכה AJ בפעם הראשונה (אך לא האחרונה) בקריירה שלו באליפות העולם של הNWA!

את חגורת האליפות לקח איתו AJ גם לליגות האינדיז בכל רחבי העולם ומדי פעם שם אותה על הכף (תמיד בהצלחה כמובן). בכך הפך AJ לאלוף עולם במובן המלא ביותר של המילה. לזכייה של AJ באליפות התלווה טעם מריר כלשהו עקב הצירוף שלו עם הדמות של וינס רוסו, המנהל המרושע. AJ נזקק פעמים רבות להתערבויות של רוסו על מנת לנצח את המתמודדים על תואר האליפות שלו. ב-22 באוקטובר תקופת האליפות של AJ הסתיימה בהפסד לג´ף ג´ארט.

ROH מיהרו לרשום ל-AJ כמה הפסדים כשהוא הפסיד את התואר העולמי. הוא צוות עם סמואה ג´ו נגד האחים בריסקו בקרב על אליפות הזוגות והשניים הפסידו כאשר AJ הכה את ג´ו בטעות. יום אחר כך השניים התמודדו על אליפות המשקל הכבד של ROH וסמואה ג´ו יצא כשידו על העליונה.

בינואר 2004, דווקא באמצע תקופה די סתמית שלו בTNA- בה AJ לא הוביל את מחלקת האקס ולא היה במהלך פיודים בפרופיל גבוה, הוא קיבל מההנהלה את התואר מיסטר TNA. זה העניק תנופה מחודשת לAJ שנכנס לפיוד מרכזי עם המפלצת הגדולה של TNA - אביס! כמו עם ג´רי לין, גם כאן השניים רבו תוך כדי שהם מחזיקים את אליפות הזוגות של הארגון, עד שבסופו של דבר AJ הפסיד בקרב בין השניים בו המנצח זוכה לשמור את החגורות ובוחר שותף אחר.

במופע החגיגי לציון יום השנה השני של ROH, ניצח AJ בשלושה קרבות שונים את ג´ימי רייב, מאט סטרייקר ו-CM פאנק, כדי להפוך לאלוף הפיור רסלינג הראשון של הארגון!

באותו זמן AJ המשיך בפיוד שלו עם אביס במסגרת TNA שהתפתח למאבק מרובה משתתפים על הזכות להתמודד על אליפות העולם. בסופו של דבר, ב-21 באפריל 2004, לאחר שורה של נסיבות, היה זה AJ שהתייצב מול ג´ף ג´ארט בקרב הכלוב ולקח ממנו בשנית את אליפות העולם!

הפעם AJ היה הפייס המוביל בחברה, הקהל היה מאחוריו וניתן היה לצפות לקרבות מלהיבים על אליפות העולם בעתיד הנראה לעין, אך לא כך היה הדבר... תקופת האליפות הזו של AJ התאפיינה בקרבות מלאי התערבויות, חסרי הכרעה ברורה וקצרים יותר מהצפוי. לאחר חודש בלבד הסתיימה תקופת האליפות של AJ בקול תרועה חלושה בהפסד לרון קילינגס.

עקב פרשת רוב פיינשטיין שהתחוללה מאחורי הקלעים ב-ROH (ועל כך ודאי יש מאמר נפרד), AJ הפסיק להתאבק ב-ROH. תואר אליפות הפיור רסלינג הופשט ממנו ויש הטוענים כי אליפות העולם ניתנה לו על ידי TNA באותה תקופה כפיצוי.

AJ ביקש מהנהלת TNA לחזור למחלקת האקס והוא מיד עשה שם אימפקט אדיר. בקרב הראשון שלו הוא זכה בטייטל שוט ובקרב השני הוא כבר ניצח את פרנקי קאזריאן על אליפות האקס! כבר באותו קרב נשתלו ניצני הפיוד בינו לקיד קאש, פיוד שנמשך לסירוגין וסיפק כמה מהקרבות הטובים של 2004. מלבד כמה קרבות נגד מלכי הרסלינג (קווין נאש, סקוט הול וג´ף ג´ארט) שהיו זקוקים ליריב מעולה כדי לסחוב אותם, AJ נשאר והמשיך להוביל מאז את מחלקת האקס של TNA. בפברואר 2005 הפסיד את התואר לכריסטופר דניאלס.

 

Diunim

New member
סמואה ג'ו

סמואה ג'ו

שם אמיתי: נופולאו ג'ואל סינואה
תאריך לידה: 17 במרץ, 1979
מקום לידה: מחוז אורנג', קליפורניה (מכריזים עליו כבא מאיי סמואה)
גובה: 1.88 מטרים
משקל: 128 ק"ג
מהלכים ידועים: קוקינה קלאץ', מאסל באסטר

סמואה ג'ו היה ממתאבקי האינדיז הידועים.

את הבכורה שלו ערך ב-1999, רק שלושה חודשים לאחר שהתאמן אצל סינסינטי רד. הוא חתם מהר בארגון UPW, טריטוריה התפתחותית של ה-WWF לשעבר, וגם הופיע בתכנית של ה-WWF לרגע קצר. לאחר מכן התאבק קצת ביפן.

ההצלחה של ג'ו הגיעה כשחתם ב-ROH ב-2002. ג'ו הגיע כשומר ראשו של כריסטופר דניאלס ושל הקבוצה שלו. הוא הרשים את המעריצים כל כך בסגנונו עד ש-ROH החליטו להחתים אותו. ג'ו עזב את דניאלס במהירות ולאחר מכן ניצח את שותפו, אקסבייר, על תואר ROH. ג'ו היה האלוף הדומיננטי ביותר ב-ROH. הוא הגן על התואר במשך עשרים ואחד חודשים שלמים, במהלכם הגן על התואר בבריטניה, ובכמה קרבות מדהימים מול CM פאנק (אחד מהם זכה לחמישה כוכבים). את התואר הוא הפסיד לאוסטין אריס בסוף 2004. מהר מאוד לאחר ההפסד זכה ג'ו בתואר הפיור רסלינג מג'יי לית'ל, אבל הפסיד אותו לנייג'ל מקגינס כעבור שלושה חודשים בלבד.

גם לאחר הפסד התואר המשיך ג'ו להיות דומיננטי, ואף זכה להתאבק מול קנטה קובאשי ב-2005, בעוד קרב של חמישה כוכבים.

ביוני 2005 חתם ג'ו אצל TNA. הוא ניצח אנשים בקלות והתחיל רצף בלתי מנוצח.

 

Diunim

New member
האווירה

ב-2005, TNA היו בתקופה טובה. רבים התחילו לשים לב אליהם, האירועים היו ממש טובים, וגם היה מתאבק אחד שחתם אצלם לקראת סוף השנה: היה זה כריסטיאן. ההחתמה של כריסטיאן הייתה משמעותית בגלל שהוא סירב לחוזה מצד ה-WWE ובעצם בחר ללכת ל-TNA, מה שנתן להם לגיטימציה.

שנת 2005 נשלטה בעיקר בגלל ההיאבקות הטובה שהתרחשה במחלקת האקס. המחלקה הציגה מספר קרבות טובים באותה השנה, ברובם היו מעורבים השלישייה: ג'ו, דניאלס ו-AJ. הם הביאו ל-TNA את הכבוד של קרב עם חמישה כוכבים.

 

Diunim

New member
הפיוד

ג'ו נכנס ליריבות מול AJ מיד כשהגיע ל-TNA. עוד באוגוסט הגיעו ג'ו ו-AJ לגמר טורניר שקבע את מי שיאתגר את דניאלס על תואר האקס. התערבות מדניאלס הובילה לניצחון של ג'ו, אולם AJ הוכנס גם הוא לקרב. התוצאה הייתה זכייה של AJ בתואר (תוך קטיעת כהונת שבעת החודשים של דניאלס) בקרב משולש שנחשב לקרב הטוב בהיסטוריה של TNA.

דניאלס ו-AJ סיימו את היריבות ביניהם בקרב איירון מן בבאונד פור גלורי. חודש לאחר מכן, כש-AJ היה עסוק עם פיטי וויליאמס, הצליחו ג'ו ודניאלס לשרוד קרב רביעיות מפרך. למרות שניצחו, ג'ו תקף את דניאלס לאחר הקרב עם כיסא ופצע אותו. ג'ו החל ללכת עם המגבת המוכתמת בדמו של דניאלס לאחר מכן. AJ האשים את ג'ו בהפרת קוד הכבוד של המחלקה.

AJ דרש לנקום את נקמתו של היריב הגדול ביותר שלו, והסכים לשים את התואר שלו על הכף מול ג'ו בטורנינג פוינט. ג'ו תקף את AJ וטען שלא אכפת לו מהקוד. השאלה הייתה האם דניאלס יצפה בקרב הזה? ובמי הוא יתמוך? ביריב הגדול שלו או בזה שפצע אותו? והאם AJ יצליח להיות הראשון שינצח את סמואה ג'ו הבלתי מנוצח?

 

Diunim

New member
הקרב

www.dailymotion.com/video/x3gyciv

המוזיקה המאיימת של ג'ו נשמעת והוא יוצא החוצה, עם המגבת המוכתמת בדם. ג'ו צועד אל הזירה בפשטות ונכנס אליה. הוא מסתכל על הדם.

המוזיקה של AJ נשמעת והזיקוקים יוצאים. הקהל מריע. סטיילס לא מזיז את המבט מג'ו. הוא נכנס אל הזירה ופורש את ידיו. השופט לוקח את החגורה ומרים אותה.

הפעמון מצלצל ו-AJ רץ מיד לתת ברכיה לג'ו. סטיילס ממשיך להרביץ לג'ו ובועט בו. הוא מתקל אותו בפינה כמה פעמים. השופט עוצר אותו. AJ מבצע סנאפ סופלקס! הקהל מריע ל-AJ. הוא בועט לג'ו בבטן. הוא מרביץ לו בצד ומבצע סנאפמר. הוא בועט לג'ו בגב. לאחר מכן AJ נותן ברכיה לג'ו. הוא דורך לו על הראש. הוא מקים אותו ומרביץ לו. הוא מבצע אייריש וויפ ומתכופף, אבל ג'ו נותן לו ברכיה. הוא רץ ו-AJ קופץ מעליו ואז מתכופף. לאחר מכן AJ מבצע דרופקיק! הקהל צועק את שמו של AJ. הוא מטיח את ג'ו בפינה ומרביץ לו. ג'ו נותן ל-AJ צ'ופ. הוא רץ ו-AJ זז. ג'ו פוגע בחבלים ומסתכל על AJ. סטיילס קורא לג'ו לבוא. הוא מקלל אותו. ג'ו נותן לו סטירה! הוא מרביץ לו ו-AJ מחזיר לו. ג'ו נותן לו סטירה ובעיטה שמפילה אותו. הוא מתחיל לבעוט בו על החבלים. עכשיו AJ על האייפרון. ג'ו מחכה שיקום... הוא רץ ובועט ב-AJ אל מחוץ לזירה! ג'ו יוצא החוצה ומבצע צ'ופ שמפיל את AJ על מחסום האבטחה. 1… 2… ג'ו זורק את AJ לזירה. 3… 4… ג'ו עולה על האייפרון ו-AJ מרביץ לו! הוא נותן לו מכות וג'ו נוגח בו. הוא מחזיק אותו... AJ נלחם... ומבצע ג'וברייקר! ג'ו נופל על האייפרון! AJ קופץ… ג'ו זז. AJ נוחת על האייפרון וג'ו בועט לו ברגל ומפיל אותו עם הראש! ג'ו תופס את AJ... הוא מסובב אותו ומטיח אותו במחסום האבטחה! ג'ו הולך אל AJ. 1... 2... ג'ו מבצע אייריש וויפ אל מחסום האבטחה! ג'ו מסתכל על AJ ומחכה שיקום. AJ מנסה להתגלגל וג'ו עוקב אחריו… הוא רץ… שיינינג וויזארד!

ג'ו זורק את AJ פנימה. הוא בועט לו בחזה. AJ משתמש בחבלים כדי לקום. ג'ו מבצע סנאפמר וצ'ופ. הוא בועט ל-AJ בגב ורץ... ני דרופ! ג'ו מקים את AJ ונותן לו צ'ופ! הוא לוקח אותו ו-AJ מתחיל לבעוט בו! ג'ו בועט בו ומוריד אותו. נראה של-AJ קשה לנשום. ג'ו מבצע אייריש וויפ, AJ הופך את זה וקופץ... ג'ו מבצע פלאפג'ק! הוא רץ ומבצע ראנינג סנטון! 1... 2... אבל AJ יוצא. ג'ו נועל צ'ינלוק. AJ מנסה להילחם באחיזה. הוא תופס לג'ו בצוואר וקם. הוא נוגח בו ואז נותן לו מרפקים. AJ מרביץ לג'ו. הוא מבצע אייריש וויפ, ג'ו הופך אותו ורץ... ברך בפינה! ג'ו שם את AJ בפינה וחונק אותו עם הרגל. הוא מתחיל לדרוך עליו ו-AJ תופס את הרגל! הוא קם ומתחיל להרביץ לג'ו! דיסקוס קלוזליין... ג'ו נותן לו סטירה! ג'ו דוחף את AJ לפינה, רץ ובועט לו בפנים! הקהל מעודד את ג'ו בטירוף. ג'ו בועט קצת ב-AJ. הוא בועט לו בגב ו-AJ מנסה לקום. ג'ו בועט ב-AJ. ג'ו מקים את AJ ומבצע צ'ופ. הוא מבצע אייריש וויפ ו-AJ הופך את זה. הוא רץ וג'ו זורק אותו על האייפרון. AJ מרביץ לג'ו. AJ מתקשה להיכנס וג'ו בועט בו. ג'ו לוקח את AJ ומרביץ לו על האייפרון. אחרי שלוש מכות AJ נופל על ברכיו. ג'ו מחכה שהוא יקום ותופס אותו. AJ מבצע פלה קיק! AJ קופץ... ג'ו מבצע פאוורבומב! 1... 2... AJ יוצא אבל ג'ו ממהר להפוך את זה לבוסטון קראב!

AJ נאבק באחיזה. AJ קם ומצליח להגיע לחבל! ג'ו מושך אותו הצידה ונועל שוב בוסטון קראב, הפעם בישיבה! AJ בועט לג'ו בראש! השניים מנסים להתאושש. AJ קם בעזרת החבלים. ג'ו מרביץ ל-AJ בפינה. הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... AJ זורק אותו החוצה! AJ זוחל בזירה. ג'ו מנסה לקום עם האייפרון. 1... 2... ג'ו קם. 3... 4... AJ רץ ומבצע את הפוסבורי פלופ, מונסולט מהזירה, אל ג'ו! זה מהלך שלא ראו מ-AJ במשך שנה! הוא זורק את ג'ו אל הזירה. AJ עולה על האייפרון. ג'ו קם... AJ מבצע ספרינגבורד קלוזליין לעורף של ג'ו! 1... 2... ג'ו יוצא! AJ מחכה שג'ו יקום. הוא רץ... ג'ו חוסם אותו, פול נלסון.. סופלקס! AJ נוחת על רגליו. AJ רץ... ספרינגבורד אינברטד די.די.טי! 1... 2... ג'ו יוצא! AJ מיואש. הוא מקים את ג'ו. הוא מרביץ לו. AJ רץ... ג'ו מבצע פאוורסלאם! 1... 2... AJ יוצא! הקהל כבר צועק "This Is Awesome!". ג'ו מקים את AJ ובועט לו בבטן. הוא בועט בו אל הפינה. AJ דוחף אותו! ג'ו בועט בו ו-AJ צועק עליו! ג'ו מנסה להרביץ ולבעוט בו ו-AJ מתחמק. AJ מתחמק עד שג'ו בועט בו בפינה ומרביץ לו. AJ מתחמק ממכה ובועט בג'ו בפינה! ספינינג קיק! ג'ו מתנדנד ונוחת על החבלים. AJ מדמם מהפה. הוא מרביץ לג'ו ושם אותו על הטורנבאקל השני. הוא מרביץ לו. לאחר מכן הוא מושך אותו למטה ונותן לו ברכיה. AJ שם את ג'ו בין רגליו, הוא הולך לסטיילס קלאש!

לצערו, AJ לא מצליח להרים את ג'ו והוא מבצע ברכיה. AJ מתאמץ ומרים את ג'ו... פאוורבומב! 1... 2... ג'ו יוצא! AJ מקים את ג'ו ונותן לו בעיטה. הוא מרביץ לו. הוא רץ... ג'ו נותן לו קלוזליין שהופך אותו! 1... AJ יוצא באחת! ג'ו לא מאמין ו-AJ נראה משוגע. ג'ו לוקח את AJ... דאבל אנדרהוק פאוורבומב! 1... AJ יוצא ושואג! ג'ו לוקח את AJ ורץ... AJ מתחמק מקלוזליין, אבל ג'ו נועל את הקוקינה קלאץ'! AJ מנסה לצאת, ג'ו נוגח בו! ג'ו מרביץ ל-AJ... פלה קיק! ג'ו נופל. AJ מקים את ג'ו ושם אותו על הטורנבאקל השני. AJ מתכנן מאסל באסטר! ג'ו בועט ב-AJ שמרביץ לו ומטפס על החבל העליון. ג'ו מרביץ ל-AJ, מרים אותו... מאסל באסטר... AJ קופץ למטה ומרביץ לג'ו! AJ לוקח את ג'ו על כתפיו... פאוורבומב! הוא מרים אותו מהרגליים...סטיילס קלאש! 1...2... ג'ו יוצא! השופט מנסה לספור. 1... 2... AJ קם. AJ הולך לחבלים. הוא מטפס על החבל. ג'ו דוחף את השופט לחבלים! AJ מתנדנד וג'ו רץ, AJ קופץ מאחוריו. AJ מבצע ויקטורי רול! 1... ג'ו מושך אותו מהטייטס ונועל קוקינה קלאץ'! השופט בודק את AJ שלא יכול להיאבק. AJ מנסה להגיע לחבלים אבל ג'ו אוחז בו חזק. הם מתגלגלים ו-AJ כמעט מגיע לחבלים… השופט בודק את AJ והזרוע שלו מרפה. הוא מצווה לסיים את הקרב.

ג'ו הוא האלוף החדש. הוא משחרר את AJ ומקבל את החגורה. הוא מרים אותה. ג'ו נשען על הפינה בעייפות. ג'ו הולך עם החגורה עליו מעל AJ. הוא מחזיק ביד של AJ ומקים אותו. AJ בקושי עומד. ג'ו מרים את החגורה שלו... ומטיח אותה ל-AJ בפנים! ג'ו זורק את החגורה. מאבטח מגיע וג'ו זורק אותו! עוד אחד מגיע וג'ו נותן לו קלוזליין! ג'ו יוצא החוצה ולוקח כיסא מהקהל. הוא זורק אותו לזירה. השופט מפחד לעצור את ג'ו. ג'ו שם את הכיסא על הקרקע ומקים את AJ. ג'ו יורד על AJ ושם אותו על הטורנבאקל השני... המוזיקה של כריסטופר דניאלס נשמעת! הקהל משתגע, ג'ו מוריד את AJ. כריסטופר דניאלס יוצא ורץ אל הזירה! הוא מוריד את ג'ו למזרן ומרביץ לו ודורך עליו! דניאלס מרביץ לג'ו. הקהל מעודד אותו. דניאלס מרביץ לג'ו בפינה. ג'ו בועט בדניאלס ונוגח בו! השופט נעמד ביניהם. ג'ו לוקח כיסא והמאבטחים עוצרים אותו. ג'ו זורק את הכיסא ולוקח את החגורה. הוא יוצא מהזירה החוצה. ג'ו שם על עצמו את המגבת והולך.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

וואו. וואו. וואו.

איזה קרב מדהים. בפעם הראשונה, AJ מראה לכולם צד קשוח. כשהוא מתחיל לא למכור את המכות של ג'ו ולזעום הוא מביא את הקרב לדרגת שלמות אדירה.

באופן כללי הם השאירו אותי עם פה פעור כמה פעמים, ואהבתי את זה.

הקרב הזה נשכח בין בליל הקרבות בין השלישייה, אבל צריך לזכור אותו. עם כל הכבוד ללסנר, ג'ו היה הענק הראשון שנלחם מול AJ וזה היה מדהים. ככה מתאבק קטן צריך להראות זעם על מתאבק גדול, וככה בונים קרב גדול.

ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הפיוד הזה נמשך במשך שנים. TNA לא הצליחו להשתחרר מהפיוד הטוב ביותר שלהם ועשו אותו גם במיין איבנט כעבור ארבע שנים. בכל מקרה הוא תמיד הצליח להביא את הקרבות הטובים ביותר שלהם.

בניגוד ל-TNA, שמאז רק הידרדרה, ג'ו, AJ ודניאלס עוד חיים ובועטים. דניאלס נמצא ב-ROH והגשים את חלומו להפוך לאלוף העולם שלהם. הוא השותף של קאז והם נחשבים להילים מצוינים. בניגוד אליו, AJ וג'ו כבר הגיעו ל-WWE לאחרונה. הם כן מקבלים פוש וכן מוצגים ככוכבים גדולים.

מדהים לראות איך המיין איבנטרים של TNA הפכו למיין איבנטרים של WWE. עם כל הדברים הרעים ש-TNA עשו לג'ו (שבירת הסטריק לאנגל) ול-AJ (השפלות רבות), בסופו של דבר השניים האלה כן הפכו לכוכבים תוצרת TNA. לצערם, הם כבר לא שם כדי לעזור להם...

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הפעם אנחנו בטריטוריה שלי אז הפעם אני אנצ... אוי שיט, אני מדמם!
 
למעלה