המיין איבנט 80- כריס ג'ריקו מול הרוק מהרויאל ראמבל

Diunim

New member
המיין איבנט 80- כריס ג'ריקו מול הרוק מהרויאל ראמבל

אלופים לא אמינים. כמה כאלה היו לנו כבר? אלופים על גבי אלופים שלא הבנת מה הקטע שנתנו להם את התואר. וחלקם היו דווקא מתאבקים טובים, פשוט לא יכולת להאמין שנתנו להם כזה בוקינג גרוע. בדרך כלל המתאבקים האלה נקברים די מהר אחרי ההפסד של התואר.

אז לפעמים יש נקודת אור קטנה שבה אתה חושב שהם קיבלו בוקינג טוב וזה ישנה את הכול. איזה ניצחון טוב על איזה מתאבק מבוסס, איזה קרב טוב כל כך ופיוד די סביר שאתה יכול לחשוב שמגיע להם ושזה בכל זאת עומד להיות משהו טוב.

ככה בדיוק קרה כשכריס ג'ריקו פגש את הרוק ברויאל ראמבל 2002, בהגנה הראשונה שלו על התואר הבלתי מעורער.

תיהנו.

 

Diunim

New member
כריס ג'ריקו

כריס ג'ריקו

שם אמיתי: כריסטופר ארווין
גובה: 1.82 מטר
משקל: 102 ק"ג
תאריך לידה: 9 בנובמבר 1970
מקום לידה: מנהסט, ניו יורק
כינויים: ליונהארט, Y2J
אומן ע"י סטו הארט
פינישר: ליונסולט, וולס אוף ג`ריקו.

כריס ג'ריקו נולד במנהסט, ניו יורק, וגדל בווינאפג, מנטובה, קנדה.
ג'ריקו הוא בנו של כוכב ההוקי לשעבר מליגת ה-NHL , טד ארווין (קבוצות בהם שיחק: ריינג`רס, קינגס, בלוז).

לאחר שסיים את לימודיו במכללה, ג'ריקו היה אחראי על ציוד זירה של היזם בוב הולידיי. בגיל 19 הוא נכנס לבית הספר להיאבקות של האחים הארט והתאמן בצינוק של סטו הארט. חודשיים אחרי, הוא היה מוכן כבר להופיע בארגונים עצמאיים. הוא ערך את הבכורה שלו באוקטובר 1990. הוא לקח את השם "ג'ריקו" מהמושג התנ"כי – החומות של יריחו.

ג'ריקו עבד בשביל טוני קונדלו ופעל בצפון מנטובה, משם יצאו הכוכבים לעתיד אדג`, כריסטיאן וריינו. הוא גם התאבק בארגונים של CNWA ו-RMW.

בחורף 1992 ג'ריקו נסע למקסיקו, שם התאבק בארגונים קטנים כמו EMLL. ב-EMLL, ג`ריקו התאבק נגד סילבר קינג, נגרו קאסאס ואולטימו דרגון בדרך לכהונה בת 11 חודשים כאלוף במשקל בינוני של ה-NWA, שהתחילה בדצמבר 1993. יכולות ההיאבקות שלו לקחו אותו ליפן ב-1994, שם התחרה בארגון WAR והתמודד מול דה גדו ומול אולטימו דרגון, לו הוא יפסיד את אליפות הג`וניור-משקל כבד הבינלאומית של WAR.

1994 גם סימלה את האיחוד של ג'`ריקו עם שותפו מה-RMW, לאנס סטורם, בארגונו של ג`ים קורנט, SMW. ב-1995, ג'ריקו התחיל להתחרות באזור פילדלפיה של ה-ECW וזכה באליפות הטלוויזיה של האירגון ביוני 1996.

ג'ריקו פגש במנהל WCW, אריק בישוף, בוורלד פיס פסטיבל של אנטוניו אינוקי. בישוף נתן לג'ריקו ולכריס בנואה (שגם היה שם) הצעות להצטרף לארגונו, ועודד את הצטרפותם. ג'ריקו הגיע ל-WCW באוגוסט 1996. בהופעת הבכורה שלו, ג'ריקו ניצח את ג`רי לין.

כשהוא מתחרה במחלקת הקרוזרווייט של ה-WCW, ג'ריקו זכה מספר פעמים באליפות המחלקה בין יוני 1997 לאוגוסט 1998, כשהוא מנצח מתאבקים כמו סיקס (שון וולטמן), אלכס רייט וריי מיסטריו ג`וניור.

למרות הכל, הקריירה שלו ב-WCW לא התקדמה עד שהוא הפך להיל. הדמות החדשה ויכולת המיקרופון שלו, בנוסף לזה שהיה ידוע עד כמה הוא טוב בזירה, הפכו את ג'ריקו לאחד הכוכבים הפופולריים ב-WCW, לפעמים לתדהמתו של בישוף.

ג'ריקו פתח בפיוד עם דין מלנקו, בוקר טי (על אליפות הטלוויזיה, בה זכה מאחיו של בוקר, סטיבי ריי), וגולדברג. בפועל מה שקרה היה שג'ריקו ניסה לפתוח בפיוד עם גולדברג, עם מספר פרומואים עליו, אבל קרב ביניהם מעולם לא יצא לפועל.

כשהוא מאוכזב מההזדמנויות המועטות שלו ב-WCW ג'ריקו עזב את הארגון לטובת ה-WWF בסוף יוני 1999, וערך הופעת בכורה באוגוסט 1999.

הבכורה של ג'ריקו הגיעה באמצע פרומו של דה רוק, שכבר "ייסדה" את הפה-הגדול של ג'ריקו.

בסוף 1999 ג'ריקו מצא את עצמו רודף אחרי התואר הביניבשתי, אבל גם נקלע למצב מוזר כשהוא נאלץ להיאבק באישה, צ`יינה, כדי להשיג את החגורה. מה שהיה יותר מוזר, זה מה שנגמר בינו לבין צ`יינה, כשהם מגנים על התואר ביחד בעקבות ויכוח של השניים על תוצאת קרב אליפות בדצמבר 1999. לבסוף, ג'ריקו וצ`יינה נכנסו שניהם כאלופים ביניבשתיים לרויאל ראמבל 2000, שם ג'ריקו ניצח אותה ואת הארדקור הולי בקרב משולש, והפך לאלוף הביניבשתי הבלתי-מעורער.

באפריל 2000, חודש אחרי שזכה באליפות אירופה מקורט אנגל ברסלמניה בקרב משולש בו היה מעורב גם כריס בנואה, נראה היה שג'ריקו ניצח את טריפל אייץ' כדי לזכות באליפות העולם, אבל ההחלטה של השופט נגד טריפל אייץ' במהרה נהפכה מכיוון שסטפני מקמהן איימה לפטר את אותו השופט.

ג'ריקו לאחר מכן התחיל להציק לסטפני בשל כך, עם הטרדות ולכלוכים. הפיוד הסתיים בקרב לאסט מן סטנדינג מול טריפל אייץ' ביולי 2000, בו הפסיד ג'ריקו ממש בקושי. ג'ריקו חזר לאחר מכן למידקארד ולתואר הביניבשתי.

עם תחילת האינבייז'ן, ג'ריקו חזר לפיוד עם סטפני מקמהן והחל לקבל קידום למיין איבנט. סטפני שלחה אליו בין היתר את ריינו, אותו ג'ריקו ניצח בסאמרסלאם 2001. במהלך היריבות ביניהם התחיל ג'ריקו לשתף פעולה עם הרוק, והשניים היו מעורבים בכמה מהפרומואים המצחיקים ביותר בתולדות הארגון. הזכור ביותר היה זה שבו ג'ריקו ורוק החלו לרדת על סטפני, ריינו ובוקר טי: www.dailymotion.com/video/x42kabn

אולם היריבות בין השניים החלה להתפוצץ לקראת הסתיו, כשג'ריקו זכה בתואר ה-WCW מהרוק. לאחר שהוא הפסיד לו את התואר שוב, הפך ג'ריקו להיל באופן רשמי.

ב-9 בדצמבר 2001, ב-PPV של ונג`נס, זכה ג'ריקו לראשונה באליפות העולם. תחילה הוא ניצח את דה רוק כדי לזכות באליפות ה-WCW. ואז, במיין איבנט, ניצח את סטיב אוסטין כדי לזכות באליפות העולם של ה-WWF ולאחד את החגורות. כריס ג'ריקו הפך לאלוף הבלתי-מעורער הראשון.

 

Diunim

New member
הרוק

הרוק

שם אמיתי: דוויין ג'ונסון
תאריך לידה: 2.5.1972
מקום לידה: מיאמי, פלורידה
גובה: 1.95 מטרים
משקל: 124 ק"ג
מהלכים ידועים: פיפלז אלבו, רוק בוטום

הרוק הוא האדם המחשמל ביותר בהיסטוריה של הספורט הבידורי.

הראיונות שלו היו הטובים בביזנס עוד לפני שהקרבות שלו השלימו את הפער בכל מה שקשור לאיכות. הרסלינג נמצא בדמו של הרוק. סבו היה פיטר " High Chief" מאיביה ואביו הוא רוקי ג'ונסון. הרוק התחיל את הקריירה שלו בתור שחקן פוטבול עבור קבוצת מיאמי, אך הוא מעולם לא הצליח להפוך לכוכב אמיתי בספורט הזה. לאחר ששיחק בליגות פוטבול אחרות, הרוק החליט לתת צ'אנס לרסלינג המקצועני. הוא אומן ע"י אביו והצטרף ל-WWF למרות שהיה עדיין פרפורמר מאד לא מלוטש ולא מנוסה.

הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 1996 בתור רוקי מאיביה. ה-WWF החליטו לתת לו פוש מיד כשהגיע. זו הייתה טעות די גדולה והקהל החל לשנוא את רוקי מאיביה משום שהיה פייס נחמד מדי שתמיד חייך בצורה מעצבנת. הקרבות שלו היו מלווים בקריאות "רוקי סאקס" בלתי פוסקות והופעת הבכורה שלו ברסלמניה מול הסולטן הייתה פשוט אסון. ה-WWF ניצלו את המצב והפכו את רוקי להיל.

הוא הצטרף לניישן אוף דומיניישן ונכנס לפיוד עם מתאבק חדש נוסף בשם סטיב אוסטין.

הדמות החדשה והשחצנית של הרוק קיבלה חיזוק ע"י הרמת הגבה המפורסמת שלו וע"י מספר משפטי מפתח שהוא אימץ לעצמו.

הרוק נכנס לפיוד עם די-אקס שהוביל לפיוד עם טריפל אייץ'. לאחר שהרוק הצליח להיפטר מהאנטר, הוא הפך לאחד מהשמות הגדולים ב-WWF. הוא חזר להיות שוב היל והצטרף ל-"corporation" של וינס מקמהן. הוא זכה בתואר אלוף ה-WWF ונכנס לפיוד עם מנקיינד שעזר לקבע את מעמדו בפסגה.
הוא המשיך להיות היל עד שהפסיד את התואר לאוסטין ברסלמניה 15. הפייס טרן של הרוק הפך אותו לשם הכי גדול בביזנס ולפייס המוביל של הארגון. הוא המשיך לזכות בתארי אליפות עולם ואף נכנס שוב לפיוד עם טריפל אייץ'. רוקי לקח מעט חופש כדי לככב בסרטים והשתתף בסרט "המומיה 2". כשהוא חזר לארגון הרייטינג עלה והוא נכנס לפיוד מחודש עם סטיב אוסטין שהפך למיין איבנט של רסלמניה 17.

לאחר רסלמניה 17 לקח הרוק חופשה על מנת לצלם את הסרט "מלך העקרבים". הוא חזר ישירות כדי להוביל את ה-WWF במהלך האינבייז'ן, במהלכה זכה גם בתואר WCW פעמיים. בוונג'נס 2001 הפסיד רוק את התואר לג'ריקו.

 

Diunim

New member
האווירה

העידן שאחרי WCW נחשב לתקופה דיי מוזרה. WWF חיסלו את היריב הכי גדול שלהם ואז הצליחו איכשהו להרוס את האנגל הכי גדול בכל הזמנים. האנגל של הפרישה בהחלט יכול להיחשב בתור הכישלון הגדול ביותר בכל הזמנים ולו רק בגלל מה שהיה ניתן להוציא ממנו.

וינס מקמהן שחרר מעט את האחיזה מהעסק ואיפשר לפול היימן וסטפני מקמהן לשלוט יותר בבוקינג של המופעים. עליית הרייטינג הצפויה בעקבות רכישת WCW מעולם לא הגיעה. WWF ניסו הכל כדי לחזור לימי התהילה שהיו בסה"כ שנה- שנתיים לפני כן. חזרתו של הרוק עזרה. גם חזרתו של טריפל אייץ' מפציעה לא קלה תרמה די הרבה. הצירוף של ריק פלייר היווה תוספת כוח זמנית, אבל אף אחד מהדברים הללו לא נתן מענה בתור פתרון ארוך טווח.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין רוק וג'ריקו התחיל שלושה חודשים קודם לכן. במהלך קרב זוגות מול רוב ואן דאם ושיין מקמהן, ג'ריקו המדמם הכה את רוק בטעות עם כיסא ועלה להם בקרב. הדבר גרם לקטטה ביניהם. הרוק התחיל לרדת על ג'ריקו שמעולם לא זכה ב"תואר הגדול". ג'ריקו הוכיח אחרת כשהוא ניצח את רוק וזכה בתואר WCW, אליפות העולם הראשונה שלו. מכאן נראה שהשניים השלימו והם אף זכו בתארי הזוגות למחרת היום.

אבל לאחר ההפסד של התארים, הרוק ניצח את ג'ריקו שוב על תואר WCW, מה שהוביל להיל טרן של ג'ריקו ולהתקפה על רוק. השניים נאלצו לשתף פעולה זמנית כדי להציל את הארגון מפני WCW, אולם לאחר הדחתו של ג'ריקו בקרב האחרון בין WCW ל-WWF, הוא תקף את רוק וכמעט עלה לו בקרב.

בדצמבר, לאחר שריק פלייר כמעט קבע שאלוף WCW רוק יפגוש את אלוף WWF סטיב אוסטין בקרב שיאחד את התארים סופסוף, החליט וינס מקמהן להפוך את העניין לטורניר, בו אוסטין יגן על התואר מול אנגל ורוק מול ג'ריקו, כשהמנצחים נפגשים. ג'ריקו הדהים את העולם, ניצח את רוק ולאחר מכן גם את אוסטין, וזכה בתואר הבלתי מעורער. הכהונה של ג'ריקו לא הייתה טובה ממש עד לאותה עת. הוא היה צריך עזרה מבוקר טי כדי לנצח את אוסטין. רוב ואן דאם הצמיד אותו כמה פעמים, והוא היה זקוק לווינס כדי לנצח אותו. אפילו בסוף השנה, הוא ניצח רק בקושי את רוק ואנגל בקרב משולש. בקיצור, ג'ריקו יצא כאלוף שמנצח רק בפוקסים.

ב-3 בינואר, 2002, רוק הצליח להשיג קרב על התואר בראמבל לאחר שניצח את בוקר טי. הרוק גרם לג'ריקו להיכנע בקרב זוגות כעבור שבוע. שישה ימים לפני הראמבל, ג'ריקו בכלל לא שינה ונלחם בקרב שלשות במידקארד.

העניינים הגיעו לרתיחה בסמאקדאון האחרון לפני הראמבל. הרוק הסתובב ודיבר עם סטיב אוסטין, קורט אנגל, טריפל אייץ' ואנדרטייקר - ארבעת הפייבוריטים לזכייה בראמבל - והציע לכולם לנצח בראמבל כדי לקבל מולו קרב. הדבר הוביל למלחמת מיקרופונים מול ג'ריקו, בו טען רוק שהוא יותר טוב מג'ריקו וינצח אותו בבירור. ג'ריקו התעצבן וצעק שהוא לא בדיחה, ושעדיף לרוק לא לזלזל בו. רוק אמר שהוא לא מזלזל, אבל הספירה לאחור לכהונה של ג'ריקו התחילה.

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/x3kwzth

המוזיקה של הרוק מתנגנת והקהל שואג. הרוק יוצא החוצה לתשואות. הוא נעמד על הטורנבאקל ומרים את ידו. הוא נכנס לזירה ומרים את ידו על הטורנבאקל. JR מזכיר שבפעם האחרונה שמישהו זכה בתואר בראמבל, זה היה הרוק ממיק פולי.

הספירה לאחור מתחילה והקהל מגיב בבוזים. הזיקוקים מתפוצצים וג'ריקו מופיע על הרמפה. ג'ריקו מתגרה בקהל כשהוא הולך לזירה. JR אומר שג'ריקו הוא האנדרדוג בקרב. לולר אומר שג'ריקו לא מקבל כבוד ו-JR מזכיר שג'ריקו בלתי מנוצח בראמבל.

ארל האבנר מרים את החגורות. ג'ריקו ורוק מתעמתים כשהקהל מעודד את רוק. ג'ריקו מלגלג על רוק שנושם עמוק. הרוק מדבר, הפעמון מצלצל וג'ריקו עוצר אותו. הוא מסמן לרוק JUST BRING IT, ורוק מפיל אותו לרצפה במכה! הוא נותן לו עוד מכה ומבצע אייריש וויפ. רוק מוריד את ג'ריקו במרפק. הוא תופס את ג'ריקו ומבצע סמואן דרופ! 1... 2... ג'ריקו יוצא! הרוק מבצע אייריש וויפ וג'ריקו יוצא מהזירה. רוק יוצא אחריו ורודף אחריו! ג'ריקו נכנס לזירה ורץ, רוק רץ ונותן לו ספיר! הוא מרביץ לו! הקהל באטרף. רוק מרביץ לג'ריקו. הוא מבצע אייריש וויפ וג'ריקו בועט בו. ג'ריקו מתחמק מקלוזליין ומבצע פורארם שיבר! הוא מרביץ לרוק. ג'ריקו מרביץ לרוק בפינה. הוא מבצע אייריש וויפ ונותן לו קלוזליין! הוא נותן לו סטירה ומקלל אותו. ג'ריקו מרביץ לרוק. הוא מבצע אייריש וויפ ורץ, רוק זז וג'ריקו פוגע בעמוד! רוק מרביץ לו ומבצע אייריש וויפ. ג'ריקו הופך את זה ורוק מטיח את הפרצוף של ג'ריקו במזרן! רוק רץ וג'ריקו מבצע הוטשוט על החבל! ג'ריקו דורך על רוק. הוא בועט לו בבטן. לאחר מכן הוא שם את רוק בפינה ובועט בו. הוא מרביץ לו ונותן לו צ'ופ. ג'ריקו נותן עוד אחת ויורד על רוק. הקהל צועק "ג'ריקו סאקס!". רוק מתחמק מצ'ופ ומכה את ג'ריקו. ג'ריקו הופך אייריש וויפ ורץ, רוק נותן לו מרפק. רוק רץ וג'ריקו מבצע ספינינג היל קיק! 1... 2... רוק יוצא! ג'ריקו מרים את רוק ומבצע סופלקס! הוא שם את הרגל על רוק. 1... 2... רוק יוצא. ג'ריקו מוריד את כיסוי הטורנבאקל בפינה כשארל בודק את רוק. הוא זורק אותו ורוק מרביץ לו! הוא מבצע אייריש וויפ וג'ריקו מתחמק מקלוזליין. ג'ריקו מפיל אותו מהרגליים, וולס אוף ג'ריקו... רוק מפיל אותו! ג'ריקו רץ ומפיל את רוק עם מרפק!

ג'ריקו מבצע בייסבול סלייד על רוק. הוא מתחיל להרביץ לו על המזרן. הקהל מעודד את רוק. ג'ריקו עולה על הטורנבאקל. הוא מסמן לחגורה... מיסל דרופקיק! 1... 2... רוק יוצא! ג'ריקו נועל סליפר. הרוק נאבק. ג'ריקו לוחץ על רוק שמתחיל להיחלש. רוק מעולף וג'ריקו מבקש מארל לשאול אותו. ארל מרים לרוק את היד והיא נופלת פעם ראשונה. הוא מרים אותה פעם שנייה והיא שוב נופלת. הוא מרים אותה בפעם השלישית ורוק נלחם! רוק קם ומתחיל לשבור את האחיזה. הוא מרביץ לג'ריקו! הוא נותן לו מכה! רוק רץ וג'ריקו מוריד אותו במרפק. ג'ריקו מטפס על הטורנבאקל. רוק רץ לחבלים וג'ריקו נופל על הטורנבאקל! רוק מרביץ לג'ריקו על החבל כמה פעמים. הוא מבצע צ'ופים. הרוק מטפס על החבלים ואוחז בג'ריקו… סופרפלקס! ארל סופר כי שניהם מעולפים. 1... 2... ג'ריקו נאנק מכאבים. 3... 4... הם מתחילים לזוז. 5... 6... השניים מתחילים לקום. ג'ריקו הוא הראשון לקום בעזרת החבלים ורוק אחריו. רוק חוסם מכה ומרביץ לג'ריקו! ושוב! הוא מתחיל להרביץ לג'ריקו. הוא מבצע אייריש וויפ, ג'ריקו בועט לו בבטן ומבצע אייריש וויפ. רוק הופך את זה ומבצע בלי טו בלי סופלקס! 1... 2... ג'ריקו יוצא! רוק מרביץ לג'ריקו ומבצע אייריש וויפ. ג'ריקו הופך את זה ומבצע בולדוג! ג'ריקו רץ... ליונסולט! ג'ריקו יורד על רוק ומלגלג עליו. הוא רץ... עוד ליונסולט! הוא מצמיד. 1... 2... רוק יוצא! ג'ריקו בשוק. ג'ריקו צועק על ארל ודוחף אותו. ארל מזהיר אותו ודוחף בחזרה.

ג'ריקו עולה על החבל השני. רוק קם לאט... ג'ריקו קופץ ורוק מפיל אותו מהרגליים! שארפשוטר! ג'ריקו נאנק מכאבים ומנסה להגיע לחבלים. לאנס סטורם וכריסטיאן רצים החוצה! לאנס מסיח את דעתו של ארל. ג'ריקו נכנע. רוק רואה מה קורה ומוריד את סטורם במכה. הוא מסתובב, ומתכופף ממכת החגורה של כריסטיאן. רוק מרביץ לכריסטיאן ונותן לו קלוזליין החוצה! ג'ריקו רץ ומבצע רוק בוטום! ג'ריקו מצמיד. 1... 2... הרוק יוצא! כריסטיאן וסטורם מסולקים בידי ניק פטריק. ג'ריקו הופך את רוק ואז רץ. סנטון! ג'ריקו מסתכל על הקהל ולועג לרוק. הקהל מגיב בבוז כשג'ריקו מוריד מגן מרפק וזורק לקהל… שמחזיר לו. ג'ריקו רץ לחבלים ומבצע פיפלז אלבו... אבל רוק קופץ וזורק את ג'ריקו החוצה! הקהל משתגע. רוק יוצא החוצה. הוא מטיח את ג'ריקו במדרגות! רוק לפתע מוריד את הכיסוי משולחן השדרנים… האמריקנים. רוק מנסה להטיח את רוק בשולחן וג'ריקו חוסם את זה ומטיח את הראש שלו! סנייק אייז על השולחן הספרדי! ג'ריקו מוריד כיסוי גם הוא. ארל מזהיר את ג'ריקו. ג'ריקו מטיח את הראש של רוק בשולחן. הוא עולה עליו. ג'ריקו מנסה רוק בוטום... רוק נותן לו מרפק! הוא מחזיק בג'ריקו… רוק בוטום על השולחן השני! שני המתאבקים הרוסים על השולחן! הרוק קם לאט. הוא תופס את ג'ריקו וזורק אותו פנימה כשארל כבר סופר שש.

רוק מצמיד את ג'ריקו. 1... 2... ג'ריקו יוצא! הרוק קם לאט. הוא רואה את מגן המרפק של ג'ריקו וזורק אותו. הוא מחכה שג'ריקו יקום... רוק בוטום! ג'ריקו נותן לו מרפקים ויוצא מזה! ג'ריקו זורק את רוק ומוריד אותו מהרגליים! וולס אוף ג'ריקו! רוק שואג מכאבים ומנסה להגיע לחבלים. ג'ריקו ממשיך ללחוץ עליו. הרוק נעמד על הידיים שלו ונאנק מכאבים. הוא זוחל ושם יד על החבל! ארל מבקש מג'ריקו לשחרר את האחיזה. ג'ריקו גורר את רוק ומנסה עוד פעם... סמול פאקג'! 1... 2... ג'ריקו יוצא! ג'ריקו קם לאט ובועט לרוק בראש. הוא צועק על ארל. הוא מרים את רוק ומרביץ לו. ג'ריקו מבצע אייריש וויפ... רוק מבצע פורארם שיבר, שג'ריקו מתכופף ממנו ופוגע בארל הבנר! ארל נפל. ג'ריקו לוקח את החגורה שכריסטיאן השאיר, הוא מרביץ איתה לרוק! ג'ריקו קורא לעוד שופט. הוא מנסה להצמיד, וניק פטריק רץ אל הזירה. 1... 2... רוק יוצא! ג'ריקו לא מאמין. הוא מתווכח עם פטריק. ג'ריקו לוקח את רוק... שבועט בו ומבצע DDT! רוק זוחל ומצמיד... אבל ניק פטריק מסרב לספור! רוק צועק על פטריק שיספור וניק מסרב. רוק קם... ומבצע עליו רוק בוטום! ג'ריקו רץ ורוק מבצע עליו ספיינבאסטר! הרוק מסתכל על הקהל ששואג. רוק מוריד מגן מרפק ומבצע את הפיפלז אלבו! הוא מצמיד ואין מי שיספור! הרוק מבין את זה ומנסה להעיר את ארל. ג'ריקו זוחל אל רוק ומבצע לואו בלואו! רוק נאנק מכאבים, ג'ריקו מטיח אותו בטורנבאקל החשוף! רול אפ! הוא שם רגליים על החבלים וארל סופר! 1... 2... 3!

ג'ריקו מתגלגל החוצה ומרים את ידו. רוק נאנק מכאבים בזירה. ג'ריקו מרים את שתי החגורות וכמעט בוכה.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב שמתחלק בעצם לשניים.

החצי הראשון של הקרב היה בסדר, אבל רק בסדר. שום דבר שלא ראינו מהשניים במלא קרבות קודמים שלהם.

מהרגע שג'ריקו מבצע ליונסולט, הקרב הופך למלחמה שבה השניים מנסים לעשות הכול כדי לנצח אחד את השני. ג'ריקו מנסה להעתיק את רוק ויוצא בול המתאבק השחצן שהוא, ורוק מנסה להילחם מולו ולפגוע בו כמה שצריך כדי להגשים את החלום בפעם השביעית.

אלא שהסיום עצמו קצת היה חמוץ. מילא שג'ריקו נזקק להתערבות כדי שלא יראו אותו נכנע, ניחא שהוא היה צריך את החגורה ואת ניק פטריק אחר כך. אבל עצם העובדה שהוא היה צריך גם לואו בלואו, גם טורנבאקל חשוף וגם רגליים על החבלים בשביל לנצח, הראו שהוא היה אלוף די חלש. הקרבות האחרים שלו הסתיימו באותה צורה, אבל לא היה להם את הקצב הטוב.

ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

הכהונה של ג'ריקו נמשכה עד לרסלמניה. היא נחשבה לכישלון יחסי, הקרבות של ג'ריקו מול אוסטין וטריפל אייץ', וגם הפיודים, לא התעלו לרמה גבוהה. ג'ריקו לא קיבל עוד כהונה עם תואר העולם עוד שבע שנים.

רוק כבר היה בדרך לפרוש, אבל עדיין זכה בתואר בפעם השביעית מאוחר יותר ואף היה מעורב בקרבות חשובים מול האלק הוגאן וברוק לסנר.

הפיוד של רוק וג'ריקו הוא אחד מהפיודים הכי טובים של ג'ריקו במיין איבנט. רוק יצא מגדרו כדי להוציא את ג'ריקו אובר, אבל כנראה שזה לא נועד להיות. למרות זאת, ג'ריקו יכול להגיד דבר אחד: אני האלוף הבלתי מעורער הראשון.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

תקפת את היריב הכי גדול שלי?! איזה מין כבוד זה?!
 

pufpuf

New member


האמת, אני יודע שהקרבות בין רוק לג'ריקו נחשבים קרבות טובים, אבל לא יודע, לי כצופה משהו לא התחבר שם בכימיה. כאילו על הנייר הכל הלך טוב, וכשרואים את הקרב ברור שזה קרב של 4 כוכבים פלוס, אבל אלו לא קרבות שמשאירים חותם או מרגשים יותר מדי בתכלס...
 
למעלה