שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


קווין אוונס וסמי זיין פותחים את התכנית, והם אומרים שהם עוד שני מתאבקים עם בעיות מול משפחת מקמהן. אוונס אומר ששיין השתמש ברנדי אורטון כדי לעשות את העבודה המלוכלכת, אבל סמי הצליח לעזור לו. סמי מסביר שהוא מילא אחרי החוק. רנדי אורטון מגיע ומפיל את אוונס עם RKO. שיין מקמהן יוצא וקובע שבקלאש, סמי וקווין ילחמו מול אורטון ושותף. הלילה סמי ילחם מול אורטון. בניגוד לשבוע שעבר אוונס יוכל להיות בזירה, אבל יהיה אזוק לחבלים. לאחר מכן אוונס הלך לדבר עם בריאן.
&nbsp
רוסב ואידן אינגליש ניצחו את הניו דיי אחרי סופרקיק לקופי.
&nbsp
מוג'ו ראולי טוען שהוא זכה בבאטל רויאל על שם אנדרה רק כדי שריידר יוריד אותו, והוא החליט להיפטר ממנו.
&nbsp
בקלאש אוף דה צ'מפיונס, האוסוז יגנו על התארים מול הניו דיי, צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין ורוסב ואידן אינגליש.
&nbsp
כרמלה, לאנה וטאמינה טוענות בפני בריאן שהן לא שמחות שנטליה מקבלת את הקרב מול שארלוט. בריאן מזכיר שלכרמלה יש מזוודה וכרמלה מסרבת לפדות אותה. רובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגן מגיעות. רובי מזכירה שהיא הצמידה את שארלוט. בריאן קובע שהקרב בין שארלוט ונטליה יהיה קרב לאמברג'קס.
&nbsp
ברון קורבין מתווכח עם בובי רוד מאחורי הקלעים. זיגלר מצטרף אליהם ויורד על איך שקורבין פדה את המזוודה שלו ונכשל.
&nbsp
אחי הבלודג'ון ניצחו שני ג'וברים עם דאבל צ'וקסלאם.
&nbsp
קווין אוונס אומר לזיין שבריאן יחשוב על הסטיפולציה.
&nbsp
בובי רוד ניצח את ברון קורבין בפסילה אחרי שזיגלר תקף את רוד ונתן לו זיג זג. לאחר מכן הוא נתן גם לקורבין.
&nbsp
נטליה שואלת את כרמלה, טאמינה ולאנה אם הן תומכות בה מול הריוט סקוואד. כשהריוט סקוואד באות, נטליה מודה להם על ההתקפה על בקי לינץ' ונעמי.
&nbsp
שארלוט פלייר ניצחה את טאמינה (ע' לאנה) עם פיג'ר אייט. לאחר הקרב נטליה מברכת אותה אבל אומרת שהיא תזכה בתואר בקלאש. כרמלה ולאנה מצטרפות ואז הריוט סקוואד מגיעות. יש ברול קטן בין הנשים.
&nbsp
דניאל בריאן מודיע לאוונס ולזיין שהוא מסכים עם סוג הקרב ששיין קבע. הוא מאיים על אוונס בהשעיה.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את סמי זיין אחרי רול אפ מהלובה קיק. במהלך הקרב אוונס השתחרר בעזרת קאטר, אבל חטף בעיטה מאורטון. לאחר הקרב אוונס וזיין תקפו את אורטון עד ששינסוקה נאקאמורה בא לעזור לו ולתת קינשאסה לאוונס. זיין חטף RKO. לאחר מכן גם אוונס חטף RKO וזיין חטף קינשאסה.
&nbsp
בריאן שואל את שיין אם הוא סיים להעניש את אוונס וזיין. שיין קובע שהוא יהיה השופט בקרב הזוגות, ואם אוונס וזיין יפסידו, הם יפוטרו.
 
למעלה