המיין איבנט 79- טריפל אייץ'-שון מייקלס מ-RAW

Diunim

New member
המיין איבנט 79- טריפל אייץ'-שון מייקלס מ-RAW

במשך שנים לברט הארט היה טיעון מוחלט בנוגע לסיבה שבגללה עליו היה לנצח את שון מייקלס בלילה ההוא במונטריאול: זאת הטריטוריה שלו, הוא אמר. קנדה. למה שהוא יפסיד לאויב הכי גדול שלו בקנדה?

שש שנים לאחר מכן, שון מגיע לטריטוריה שלו, לעיר שלו, לבית שלו. נקבע לו קרב מול החבר הכי טוב שלו לשעבר והיריב הכי גדול שלו בהווה: טריפל אייץ'.

הקרב מדהים, אבל עולה השאלה: האם בחור צריך לנצח בטריטוריה שלו? האם הפסד שלו סתם מוציא את הרוח מהמפרשים? זה מה שעולה בקרב של שון מייקלס מול טריפל אייץ' מה-RAW האחרון של שנת 2003.

תיהנו.

 

Diunim

New member
טריפל אייץ'

טריפל אייץ'

שם אמיתי: פול לבק
ידוע גם בתור: טרה רייזינג, האנטר הרסט הלמסלי
תאריך לידה: 27 ביולי 1969
גובה: 1.92 מטר
משקל: 117 ק"ג
פינישר: הפדיגרי

פול לבק התחיל את הקריירה שלו בבית ספר להאבקות של קילר קוואלסקי, שם סיים בהצטיינות. לבסקי הופיע באינדיז בשם טרה רייזינג, והוא אף זכה בתואר האליפות של IWF, וב- 1994 עשה את ההתקדמות הראשונה המשמעותית שלו כשהצטרף ל- WCW, שהוא משתמש עדיין באותו שם. למרות שקיבל קרב אליפות על אליפות הטלוויזיה, לבק לא היה יותר מג'ובר, וב- 1995 החליט להתאבק בגימיק חדש של אציל צרפתי - ז'אן פול לבק. לאחר שגם הדמות הזאת נכשלה, החליט לבק לעזוב את ה- WCW ונחת ב- WWE בשם האנטר הרסט הלמסלי.

הדמות שלו בהתחלה ב- WWE, הייתה של אדם שנוא, כבן עשירים מפונק כמו שהיה ב-WCW רק אמריקאי, ותמיד היה לוקח איתו מלוות יפהפיות לזירה. לבסוף ב-1997 הוא התפשר על מלוןה קבועה, חברתו לחיים, צ'יינה.

ב- 1997, אחרי שכבר זכה באליפות האירופית והבין יבשתית, האנטר התאחד יחד עם חברו הטוב שון מייקלס וחברתו לחיים צ'יינה, כדי לייסד את Degeneration-X.

האופי שלהם נודע בעיקר כגסי רוח, חצופים, וסטייבל שעושה לא מעט בעיות לכל הסובבים אותו. לאחר רסלמניה 14, שון מייקלס, מנהיג החבורה, פרש זמנית מהיאבקות בשל פציעה טורדנית שהייתה לו, והמנהיג החדש של DX היה לא אחר מאשר האנטר, שהחליף את שמו באותה תקופה לטריפל אייץ'. לאחר שהפך למנהיג, הוסיף אייץ' לחבורה את אקס פאק, בילי גאן ורוד דוג. באותה תקופה, ה- DX הייתה הצלחה מסחררת, ואייץ' לאט לאט הפך לסופרסטאר ענקי ב- WWE. באמצע שנת 98, אייץ' פתח בפיוד עם דה רוק, מה שהוביל לקרב ביניהם בסאמרסלאם אותה שנה, בקרב סולם על הבין יבשתית. באחד מקרבות הסולם הטובים ביותר שהיו ב- WWE, ניצח אייץ' הרבה בזכות צ'יינה.

לאחר רסלמניה 15, אייץ' עזב את ה- DX, ופיתח לו דמות מרושעת, חסרת מעצורים, והצטרף לכת של אנדרטייקר, אבל לאחר תקופה קצרה עזב אותה.

ב- RAW שאחרי סאמרסלאם 99, אייץ' הפך בפעם הראשונה לאלוף עולם, לאחר שניצח את מנקיינד, שרק לילה לפני זה זכה בתואר בקרב משולש עם סטיב אוסטין וטריפל אייץ'.

בראשית 2000, נכנס אייץ' לפיוד עם מיק פולי על האליפות, במהלכו ניצח אותו ברויאל ראמבל בקרב רחוב, ובנו ווי אאוט בקרב הל אין א סל, מה שגרם לפולי כביכול לפרוש מה- WWE. פיוד זה ביסס את אייץ' כהיל מס' 1 ב- WWE, וברסלמניה 16 הגן בהצלחה על תוארו בקרב מרובע נגד רוקי, פולי וביג שואו.

במלך הזירה 2000 התקיים קרב בין רוקי, טייקר וקיין לאייץ', וינס ושיין מקמהן, שהחגורה של אייץ' מונחת על הכף. רוקי הצמיד את וינס לניצחון, ולפיכך זכה באליפות ה- WWE.

לקראת סוף 2000, אוסטין חזר מפציעה ורצה לגלות מי דרס אותו וגרם לו לפציעה, ולאחר שגילה שזה היה ריקישי שנשלח על ידי טריפל אייץ', נכנס אוסטין לפיוד אלים במיוחד עם אייץ'. בסורבייבור סיריס 2000, נערך הקרב הראשון בין אייץ' לאוסטין, אולם הקרב נגמר ללא הכרעה. בנו ווי אאוט 2001, אייץ' ואוסטין נפגשו שוב בזירה, הפעם בקרב 3 מערכות (קרב רגיל, קרב רחוב וקרב כלוב).

לאחר קרב ארוך ומתיש, טריפל אייץ' הצליח לנצח 2:1 וסיים את הפיוד הזה עם ידעו על העליונה.

לאחר מכן, נכנס אייץ' לפיוד קצר עם טייקר, לו הפסיד ברסלמניה 17.

בבאקלש אותה שנה, בהפתעה גמורה, התאחדו סטיב אוסטין וטריפל אייץ', וזכו באליפות הזוגות לאחר שניצחו את טייקר וקיין.

במהלך קרב זוגות במאי, קרע טריפל אייץ' את אחת הרצועות ברגלו, מה שהשבית אותו עד לינואר 2002. לאחר שחזר מתקופת ההחלמה, ניצח טריפל אייץ' את הרויאל ראמבל הראשון שלו, מה שהקנה לו קרב אליפות נגד כריס ג'ריקו ברסלמניה 18, שניצח בו והפך לאלוף עולם.

בבאקלאש, הפסיד אייץ' את התואר להוגאן, ונכנס לפיוד עם חברו הטוב משכבר הימים, שון מייקלס. הם נפגשו לקרב רחוב מצוין בסאמרסלאם אותה שנה, שבו ניצח מייקלס, אולם לאחר ההפסד תקף אייץ' את שון באכזריות והוציא אותו שוב מה- WWE.

בספטמבר 2002, אריק בישוף יצר אליפות עולם שתהיה שייכת אך ורק ל- RAW, ונתן אותה לטריפל אייץ'. בסורבייבור סירייס 2002, התקיים האלימיניישן צ'יימבר הראשון בתולדות ה- WWE על אליפות העולם, בו לקחו חלק: אייץ' (האלוף), מייקלס, קיין, RVD, בוקר טי וג'ריקו. שון מייקלס יצא המנצח והאלוף החדש, אולם לא להרבה זמן, כי בארמגדון ניצח אייץ' את מייקלס בקרב של 3 מערכות.

בראשית 2003, הקים אייץ' את הסטייבל השני שלו, בשם אבולושן ביחד עם ריק פלייר.

רנדי אורטון ובטיסטה הצטרפו לחבורה, מה שביסס את אבולושן כשולטת ב- RAW.

ברוב 2003 אייץ' שלט והיה אלוף העולם ב- RAW, אפילו מתאבקים כמו קווין נאש וגולברג לא עצרו אותו.

 

Diunim

New member
שון מייקלס

שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סויט צ'יין מיוזיק

שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.

היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.

הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.

במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.

ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.

באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש.

בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה.

ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.

בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10.

בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.

מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסורבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות.

מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, ובכך שם לעצמו במטרה שוב את האליפות הבין יבשתית. מייקלס ניצח את ג'ף ג'ארט וזכה שוב באליפות, מה שהוביל לקרב חוזר בינו לבין ראמון בסאמרסלאם 95, ושוב בקרב סולם. הפעם, שון הצליח לנצח את ראמון.

אולם באוקטובר נאלץ שוב מייקלס לוותר על החגורה, ושוב מבלי להפסיד אותה, הפעם הוא נתן את החגורה לדין דאגלס. הסיבה שהוא ויתר על החגורה הייתה שהוא סבל מזעזוע מוח לאחר שהותקף בניו יורק על ידי 9 בריונים.

מייקלס חזר, וזכה בשנית בראמבל 96, והפעם נפגש עם ברט הארט ברסלמניה 12 בקרב איירומן של 60 דקות. הפעם אף אחד לא עצר אותו, ומייקלס זכה בפעם הראשונה שלו באליפות ה- WWF. שון היה אלוף מצויין, והגן בהצלחה על תוארו מול מתאבקים כמו בריטיש בולדוג, ויידר ודיזל.

בסורבייבור סיריס 96 הפסיד שון את האליפות לסיד, אבל מהר מאוד זכה בה שוב ברויאל ראמבל 97. ב-13 בפברואר, הגיע שון עם דמעות בעיניים ל- RAW, ונפרד בפעם השלישית מהאליפות בלי שיפסיד אותה, הפעם בגלל פציעה בברך.

מייקלס חזר ל- WWF, והקים ביחד עם האנטר וצ'יינה את הסטייבל השנוי במחלוקת, ה- Degeneration-X.

שון רצה להחזיר אליו את האליפות הראשית, ונקבע בינו לבין אנדרטייקר קרב שהמנצח בו יתמודד מול ברט הארט בסורבייבור סיריס על האליפות.

הקרב בין שון לטייקר התקיים באירוע באד בלאד, והקרב נקבע להיות הל אין א סל הראשון של ה- WWF. בקרב ששלט לכל אורכו אנדרטייקר, ניצח שון בעזרתו של אחיו של טייקר, קיין. ובכך נקבע ששון יפגוש את ברט בסורבייבור סיריס.

בסורבייבור סיריס 97, ניצח שון את ברט בקרב הדפיקה הידועה, והפך בפעם השלישית לאלוף עולם. ברויאל ראמבל 98, התקיים קרב חוזר בין טייקר לשון, הפעם על האליפות.

במהלך הקרב נפצע שון קשות בגב, אולם הצליח לנצח בסופו של דבר את טייקר, שוב בעזרתו של קיין. באותו אירוע אוסטין ניצח את הראבמל, והקרב ביניהם נקבע למניה 14.

למרות כאבי גב נוראיים, הצליח שוב לעמוד יפה בקרב מול אוסטין, אולם בסופו של דבר הפסיד לאוסטין את הקרב וכך גם את התואר.

מייקלס יצא לחופשה ארוכה מהרגיל, וחזר רק לקראת סאמרסלאם 2002, שם נפגש לקרב עם חברו לשעבר, טריפל אייץ'. בקרב מדהים עם מלא דם, הפסיד מייקלס את הקרב, ואחרי הקרב אייץ' תקף בצורה אכזרית את שון בגב, ורבים חשבו שזה הסוף מבחנת שון.

אולם שון נתן קאמבק ענק בסורבייבור סיריס 2002, וזכה באליפות העולם באלימיניישן צ´יימבר כנגד טריפל אייץ´, בוקר טי, כריס ג´ריקו, קיין ורוב ואן דאם.

מייקלס לא החזיק הרבה זמן את התואר, והפסיד את התואר לאייץ' בארמגדון אותה שנה, בקרב 3 מערכות. בשנת 2003, מייקלס היה מעורב בפיוד עם ג'ריקו, וברסלמניה 19 ניצח אותו, כמו כן השתתף שוב בקרב אלימיניישן צ'יימבר בסאמרסלאם על אליפות העולם, אולם הפעם הוא לא הצליח לנצח. מאז שון היה בפיוד עם אבולושן, הפסיד לרנדי אורטון באנפורגיבן ובקרב הישרדות בסרבייבור סירייס, וניצח את באטיסטה בארמגדון.

 

Diunim

New member
האווירה

ברוב 2003, טריפל אייץ' שלט ב- RAW. הוא היה אלוף עולם ברוב חלקי השנה, ואף הקים סטייבל בשם אבולושן שחבריו היו: אייץ' כמובן, ריק פלייר, רנדי אורטון ודייב בטיסטה.

2003 תיזכר בעיקר בשל העובדה שתכניות RAW היו גרועות ומשעממות. מתאבקים כמו סקוט סטיינר, קווין נאש וביל גולדברג היו חלק עיקרי מ- 2003, והשתתפו בלא מעט קרבות שלא זכורים כל כך לטובה, בלשון המעטה.

ובגלל שנאש, סטיינר, גולדברג, ואייץ' היו במיין איבנט של RAW ברוב חלקי השנה, מתאבקים כמו ג'ריקו, RVD ועוד נקברו עמוק בתחתית הקארד.

מנגד, סמאקדאון הציגה תוכניות יותר טובות ויותר מעניינות, בעיקר בגלל מחלקת הזוגות הנהדרת שלה והמיין איבנט הטוב והרחב שהיה לה.

למרות כל זה, רסלמניה 19, תיזכר כרסלמניה טובה מאוד עם קרבות נהדרים כמו: מיייקלס-ג'ריקו, רוקי-אוסטין ולסנר-אנגל.

בצל שליטתו של אייץ' ב- RAW, נכנס עימו מייקלס לפיוד נוסף לקראת סוף 2003, כדי לשים סוף לפיוד ביניהם שהתחיל עוד באמצע שנת 2002.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד היה ארוך והורכב מקרבות רבים. הקרב הראשון היה בסאמרסלאם 2002 והאחרון בטאבו טיוזדיי 2004 (לא כולל קרבות בתכניות רגילות). לשני הכוכבים שלנו יש היסטוריה ארוכה ביחד. הכל התחיל באמצע שנות ה-90, כשהשניים היו חלק מהקליק. מדובר בחבורה שהורכבה ממייקלס, קווין נאש, סקוט הול, טריפל אייץ', שון וולטמן (אקס פאק) וג'סטין קרדיבל (שנקרא בזמנו אלדו מונטויה). כולם נחשבו לחברים מאד קרובים מאחורי הקלעים. כל זה הוביל לתקרית ה- Curtain Call. כידוע לכולם, קווין נאש וסקוט הול עזבו ל-WCW בשנת 1996. במופע ההאוס שואו האחרון שלהם (שנערך במדיסון סקוור גארדן), הול התמודד מול האנטר ונאש נלחם מול שון מייקלס בקרב כלוב. מייקלס ניצח את הקרב. לאחר מכן קרה דבר לא צפוי
.
טריפל אייץ´ ורייזור רמון יצאו אל הזירה. ארבעת המתאבקים שברו קייפייב. לא היה היל ולא פייס. כולם התחבקו ופשוט הצדיעו לקהל הצופים המריע. הפרשה גרמה מבוכה רבה לארגון. העונש נפל אך ורק על כתפיו של האנטר שהיה אמור לזכות בתואר מלך הזירה, אך התואר הלך לאוסטין.

לאחר מכן, השניים הקימו את אחד מהסטייבלים המוצלחים בכל הזמנים: Degeneration-X. השם נלקח מטור דעות של פיל מושניק שהתפרסם במדריך טלוויזיה. מייקלס פרש זמנית לאחר רסלמניה 14 בעקבות פציעה בגב, וחזר (פרט להופעות אורח לא כמתאבק) בשנת 2002. כאן בעצם התחיל הפיוד.

שון חזר ב-3.6.2002. הוא צורף ל-NWO, אך הציע להאנטר (שבחר להצטרף לרו לאחר הפיצול בעקבות שכנועים של מייקלס) להקים מחדש את DX. טריפל נענה לבקשה וב-22.7.2002 נערך האיחוד המרגש. לשון ההמום לא היה מושג מה מצפה לו: טריפל אייץ' הפתיע את כולם כשביצע פדיגרי על מייקלס והשלים היל טרן. מאוחר יותר באותו לילה, מייקלס הושלך דרך חלון מכונית ע"י תוקף מסתורי שהתגלה כלא אחר מאשר... טריפל אייץ'. מייקלס הזועם והפצוע דרש קרב בסאמרסלאם. האנטר הסכים ובין השניים נקבע קרב רחוב.

כעת נותרו 2 שאלות חשובות: האם האנטר יחסל סופית את הקריירה של מייקלס? או שמא שון יפתיע וינצח למרות ארבע שנות היעדרותו מהזירה?

שון הפתיע וניצח בקרב מדהים, אולם אחריו טריפל אייץ' תקף אותו. שון לא אמר את המילה האחרונה, חזר וזכה בתואר העולמי באלימיניישן צ'יימבר. כעבור חודש, השניים נלחמו בקרב שניים משלושה בו ניצח טריפל אייץ' את שון.

במהלך שנת 2003, שון והאנטר לא יכלו לעזוב אחד את השני. גם בסתם פיודים מול ג'ריקו, למשל, טריפל אייץ' התערב. גם בפיוד של טריפל אייץ' מול נאש שון התערב. שון היה בפיוד מול אבולושן כל השנה ונלחם מולם.

יום לאחר שאבולושן זכו בכל התארים של RAW, נלחמו טריפל אייץ', באטיסטה וריק פלייר מול שון מייקלס ורוב ואן דאם (ללא גולדברג המושעה). הקרב הסתיים בסופרקיק של שון על האנטר ובהצמדה שלו עליו. לאחר מכן הוכרז שב-RAW האחרון של השנה, שיתרחש בביתו של שון, בסן אנטוניו, יתקיים קרב בין השניים על התואר.

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/x3lxq2r

המוזיקה של שון מתנגנת, הקהל המקומי של סן אנטוניו רועש בצורה ענקית. שון יוצא וקופץ. שון כורע על הבמה ומוציא את הזיקוקים, הקהל מריע כשאומרים שהוא מסן אנטוניו. שון נכנס לזירה ו-JR מזכיר איך שון זכה בתואר ב-1997 בסן אנטוניו. שון עולה על החבלים והקהל ממשיך לשאוג כלפיו.

המוזיקה של טריפל אייץ' מתנגנת והקהל מגיב בבוזים אדירים. ריק פלייר יוצא מאחורי טריפל אייץ' שמתחיל ללכת לזירה. טריפל אייץ' משפריץ את המים על האייפרון כששון מסתכל עליו. הם יוצאים לפרסומות.

חוזרים מהפרסומות והפעמון מצלצל. טריפל אייץ' לוחץ יד עם פלייר. הוא ושון מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחד את השני וטריפל אייץ' נועל האדלוק. הוא נועל האמרלוק. שון הופך את זה להאמרלוק משלו ואז להאדלוק. טריפל אייץ' דוחף אותו לחבלים ושון מוריד אותו לקרקע. הוא לוחץ לו על הראש. טריפל אייץ' דוחף אותו לחבלים ושון שוב מוריד אותו למזרן. טריפל אייץ' מצמיד! 1... 2... שון חוזר להאדלוק. טריפל אייץ' קם ודוחף את שון לחבלים, שון מתקל אותו. הוא רץ וקופץ מעל טריפל אייץ', שאז מוריד אותו במרפק! הקהל מגיב בבוזים אדירים. טריפל אייץ' לוקח את שון ומרביץ לו. שון מחזיר לו צ'ופ. טריפל אייץ' מחזיר עוד מכה, שון מתחיל לתת לו כמה צ'ופים. הוא מרביץ לו וזורק אותו לחבלים. טריפל אייץ' הופך את זה וזורק את שון שנתלה על החבלים, האנטר רץ ושון מבצע הוריקנראנה החוצה! הוא חוזר פנימה אל הזירה והולך כמו פלייר. פלייר משתגע ועולה על האייפרון רק כדי שפלייר יוריד אותו! טריפל אייץ' ופלייר מדברים ושון קופץ... טריפל אייץ' דוחף את פלייר ושון נוחת לו על האייפרון. שון קופץ על החבלים ומזנק על שניהם בקרוסבאדי! שון חוזר אל הזירה ועושה פוזה לקהל שמשתגע. פלייר מייעץ לטריפל אייץ'. האנטר עולה על המדרגות וחוזר לזירה. הם נועלים אחיזה וטריפל אייץ' מסובב לשון את הזרוע. שון הופך את זה ומתקל את הכתף של האנטר. שון מסובב לו את הזרוע ומוריד אותו לקרקע. הוא עושה זאת שוב. הוא נועל את הזרוע שלו וטריפל אייץ' קם. הוא זורק את שון לחבלים ומנסה היפטוס. שון הופך את זה וטריפל אייץ' חוסם. שון מבצע ארמדראג! הוא נועל את הזרוע והאנטר קם. הוא מצליח להגיע לחבלים וארל האבנר מכריח את שון לשבור אחיזה. שון מתווכח עם ארל ואז בועט בחבל, מה שפוגע להאנטר במפשעה! האנטר רץ ושון מוריד אותו במכה! הוא מבצע עוד ארמדראג ושוב נועל!

טריפל אייץ' קם ודוחף את שון לפינה. הוא נותן לו ברכיה ומתקל אותו. טריפל אייץ' מרביץ לשון. שון מחזיר צ'ופ! הם מחליפים מכות ושון לוקח שליטה. הוא שם את האנטר בפינה ונותן לו צ'ופים! הוא מבצע אייריש וויפ ומחזיר את האנטר, שנופל החוצה! שון יוצא החוצה ונותן להאנטר צ'ופ. הוא זורק אותו פנימה ואז האנטר נותן לו ברכיה. הוא מבצע אייריש וויפ ומרים אותו. שון נופל מאחוריו ומתכופף מקלוזליין. הוא נועל סליפר וטריפל אייץ' מבצע באק סופלקס... שון נוחת מאחוריו ומבצע רול אפ! 1... 2... טריפל אייץ' יוצא! הוא בועט לשון בבטן. טריפל אייץ' מוריד את שון בהאדלוק. שון תופס אותו ברגליו וטריפל אייץ' מבצע הצמדה. 1... 2... שון מתרומם ומבצע באקסלייד! 1... 2... האנטר יוצא! שון מרביץ לטריפל אייץ' ונותן לו צ'ופ בפינה. הוא נותן עוד אחד ומבצע אייריש וויפ. טריפל אייץ' הופך ורץ, שון בועט בו. שון מבצע צ'ופ ואייריש וויפ לפינה. הוא רץ והאנטר זורק אותו החוצה! טריפל אייץ' מתמוטט בזירה ושון נאנק מכאבים בחוץ. הקרב יוצא לפרסומות.

חוזרים מפרסומות, שון מנסה לחזור לזירה והאנטר מבצע ג'וברייקר על החבלים. טריפל אייץ' מטיח את שון בטורנבאקל. הוא מרביץ לו ובועט בו. הוא מתווכח עם ארל האבנר. לאחר מכן הוא חונק את שון עם הרגל ומשחרר. הוא מטיח את הראש של שון בטורנבאקל ושון מנסה להחזיר לו מכה. הם מחליפים מהלומות ושון משתלט. הוא מבצע אייריש וויפ וטריפל אייץ' הופך את זה... באקברייקר! 1... 2... שון יוצא מזה! טריפל אייץ' מתחיל להרביץ לשון בראש. טריפל אייץ' מסובב את שון ומבצע אלבו דרופ על הגב! הוא רץ ומבצע עוד אלבו דרופ! הקהל מעודד את שון. טריפל אייץ' מקים אותו ומרביץ לו. הוא מוריד אותו באגרוף ומצמיד. 1... 2... שון יוצא! שון מחזיק בטריפל אייץ' כדי לקום. האנטר מרביץ לו. שון חוסם ומרביץ בחזרה! הוא עושה זאת שוב! הוא מתחיל להרביץ לו! טריפל אייץ' בועט לו ברגל וזורק אותו החוצה! הוא יוצא החוצה ומבצע אייריש וויפ על המדרגות! האנטר חוזר אל הזירה. ארל סופר. 1... 2... שון לא זז. 3... 4... שון נאנק מכאבים. 5... 6... שון מנסה לקום. 7... 8... שון כבר נשען על האייפרון. טריפל אייץ' מחזיר אותו לזירה. הוא מבצע אייריש וויפ ושון מבצע סאנסט פליפ! הוא נאבק ומוריד את טריפל אייץ'! 1... 2... טריפל אייץ' יוצא ומבצע קלוזליין! 1... 2... שון יוצא! האנטר מצמיד שוב. 1... 2... שון יוצא! טריפל אייץ' מקים אותו ונועל אבדומינל סטרץ'.

 

Diunim

New member
חלק ב'

שון נאנק מכאבים ומנסה להגיע לחבלים. טריפל אייץ' פשוט מותח לו את הגוף וגם מושך לו בשיער. שון שואב עידוד מהקהל. ריק פלייר מחזיק לטריפל אייץ' ביד ומחזק את האחיזה! הוא משחרר כשארל בודק. שון כבר כמעט מעולף מרוב כאב. הקהל מעודד אותו. שון שואב את זה ומתחיל להיאבק. שון מבצע היפטוס! האנטר קם ושון נותן לו צ'ופ! הוא נותן עוד אחת! הוא מרביץ לטריפל אייץ' ונותן לו צ'ופ. טריפל אייץ' נותן לו ברכיה. הוא מבצע אייריש וויפ ושון בועט לו בפנים! שון מבצע צ'ופ. הוא מבצע עוד אחד ומרביץ לטריפל אייץ'. הוא מבצע איייריש וויפ, האנטר הופך את זה. שון מתחמק מקלוזליין ולא מתחמק מההיי ני. האנטר מתרומם ומצמיד. 1... 2... שון יוצא! ריק פלייר בודק את טריפל אייץ' שאולי נפצע. האנטר מקים את שון ומרביץ לו. הוא מנער את הרגל. האנטר לוקח את שון ומנסה באקברייקר... שון יוצא מזה ומבצע אטומיק דרופ על הברך של האנטר! הוא נועל פיג'ר פור! פלייר משתגע בחוץ והאנטר נאנק מכאבים! ארל בודק אם טריפל אייץ' נכנע. הכתפיים שלו על המזרן. 1... 2... האנטר מרים כתף. הוא מנסה להגיע אל החבל. הכתפיים שוב על המזרן. 1… 2… האנטר מרים כתף. הוא נאבק ושוב נופל. 1… 2… הוא מרים כתף בחולשה. האנטר מנסה להגיע לחבלים ושון מושך אותו למרכז הזירה! האנטר נופל וארל סופר. 1… 2… האנטר מרים כתף. האנטר מתחנן בפני ארל, פלייר נכנס לזירה ופוגע לשון בעין! שון משחרר אחיזה והקהל מגיב בהתאם. פלייר חוזר למקומו. האנטר מנסה להתאושש. שן מתרומם וצולע קצת. הוא הולך להאנטר שזורק אותו מהמכנסיים החוצה! שון קם ועולה על האייפרון.

שון מייקלס מטפס על החבל העליון. האנטר מנסה לקום... שון מבצע דאבל אקס האנדל... טריפל אייץ' בועט בו! הוא מחזיק בידיים שלו, פדיגרי... שון מבצע באק באדי דרופ! שניהם על המזרן! פלייר משתגע. ארל סופר. 1... 2... שניהם לא זזים. 3... 4... עדיין לא זזים. 5... 6... הם מתחילים לזוז. 7… 8… שון קם על רגליו. האנטר קם ושון נותן לו צ'ופ! האנטר מחזיר מהלומה. הם מחליפים מכות. שון נועל האדלוק וטריפל אייץ' דוחף אותו לחבלים. שון מתקל את האנטר! הוא נופל בטעות על המפשעה של טריפל אייץ'! ארל סופר. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... עדיין לא זזים. 5... 6… 7... 8... שון מתחיל לקום וגם האנטר קם, הקהל מעודד את שון. שון מבצע צ'ופ ומרביץ להאנטר. הוא ממשיך כך עד שטריפל אייץ' נותן לו ברכיה ודוחף אותו לפינה. הוא מרביץ לו ושון מחזיר! שון זורק את האנטר לפינה ומבצע צ'ופים! הוא מבצע מנהטן דרופ! הוא נותן צ'ופ! לאחר מכן הוא מרים אותו... עוד מנהטן דרופ! הוא מבצע צ'ופ ורץ לחבלים. הוא מתחמק מקלוזליין ומבצע פורארם שיבר! לאחר מכן הוא עושה קיפ אפ! הקהל שואג. שון הולך לאייפרון ומטפס על החבלים. אלבו דרופ! הקהל שואג כי הוא יודע מה בא עכשיו. שון הולך לפינה ומסמן לקהל. הוא רוקע ברגלו וכל הקהל מהדהד! טריפל אייץ' קם לאט… הוא מסתובב ושון מוכן לסוויט צ'יין מיוזיק… פלייר עולה על האייפרון! שון מעיף אותו משם! טריפל אייץ' מבצע קלוזליין, שון מתכופף והאנטר פוגע בארל! שון מתכונן לסופרקיק. האנטר קם... וחוסם את הסופרקיק! הוא מסובב את שון ומבצע DDT! שני המתאבקים על המזרן. פלייר צועק להאנטר וזורק לו את החגורה. טריפל אייץ' מתחיל לקום והקהל מתחיל לתת קריאות בוז. השניים מתחילים לקום. טריפל אייץ' רץ אל שון עם החגורה... ומרביץ לו איתה! הוא זורק אותה החוצה ומצמיד. הקהל לא מאמין. ארל זוחל וסופר. 1... 2... שון יוצא!

הקהל משתגע והאנטר לא מאמין! הוא לוקח את שון ומכניס אותו בין רגליו. פדיגרי… שון מוריד את האנטר מהרגליים! האנטר בועט בשון אל ארל, שנופל החוצה! שון מנסה לקום, טריפל אייץ' מרביץ לו. הקהל מגיב בבוז אדיר כשאריק בישוף רץ החוצה ובודק את ארל. טריפל אייץ' מוריד את הטורנבאקל. האנטר מנסה להטיח את שון בפינה... שון חוסם את זה ומרביץ לו! הוא מבצע צ'ופ... ומטיח את האנטר בפינה! שון זוחל ומצמיד. הקהל סופר... בישוף נכנס פנימה וסופר! 1... 2... האנטר יוצא! שון מרביץ להאנטר. טריפל אייץ' דוחף אותו. שון מרביץ להאנטר בפינה. הוא עולה על החבל ומרביץ לו. האנטר מוריד אותו אל הקרקע ושון מרביץ לו! בישוף סופר. 1... 2... האנטר יוצא! שון לוקח את האנטר ומבצע אייריש וויפ. האנטר מבצע ני פייסבאסטר! בישוף סופר. 1... 2... שון יוצא! האנטר כבר מדמם. האנטר עולה על החבל השני ומבצע פיסט דרופ... שון בועט בו! האנטר נופל. שון מתחיל להרביץ להאנטר בפינה. הוא נותן לו צ'ופ. הוא מבצע אייריש וויפ והאנטר הופך את זה! שון מתהפך בטורנבאקל. האנטר רץ אליו... סוויט צ'יין מיוזיק! שון נופל עליו ובישוף סופר! 1... 2... 3!

הקהל משתגע וג'ים רוס משתגע גם כן! שון מתרומם לאט מאוד. אריק בישוף לוקח את החגורה ומכריז שהמנצח... ועדיין האלוף למשקל כבד, טריפל אייץ'! הוא מעניק לו את החגורה והקהל מגיב בהתאם. פלייר בודק את טריפל אייץ' ושון מתווכח עם בישוף. בישוף אומר שנכון, שון הצמיד את האנטר, אבל גם הכתפיים שלו היו על המזרן. במקרה כזה, התואר נשאר אצל האלוף. בישוף מראה את ההילוך החוזר שמראה ששון נפל על המזרן. בישוף אומר שהלילה זה לא הלילה שלו, ובכלל לאחרונה הוא לא במצב טוב. שון חונק אותו! פלייר רץ ונותן לו צ'ופ בפינה. שון תוקף אותו! הוא מבצע אייריש וויפ ובאק באדי דרופ! שון מבצע את הסופרקיק על פלייר! הוא מרביץ לבישוף ויורק עליו! שון יוצא החוצה, מעוצבן. טריפל אייץ' שוכב בחוץ.שון עומד לעזוב ובישוף צועק לעצור את המוזיקה. הוא אומר ששון מאבד את העבודה שלו כי הרביץ לו. הוא מפוטר ושנה טובה!

הזכוכית נשברת. בישוף בשוק והקהל מריע. סטיב אוסטין יוצא! אוסטין עולה על טריפל אייץ' ונכנס לזירה. הוא עולה על כל החבלים ולוקח מבישוף את המיקרופון. אוסטין אומר שהוא חזר, בתנאים שלו. שון מייקלס חוזר לארגון. ולמען האמת, מגיע לו קרב חוזר. יש שריף חדש בעיר, וקוראים לו סטון קולד סטיב אוסטין. הוא מבצע על בישוף סטאנר! אוסטין צועק שזאת השורה התחתונה. הוא חוגג עם בירות.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב עם מוסר עבודה ממש גבוה.

השניים השתמשו בכימיה שלהם ונתנו לנו קרב אולד סקול פשוט מאוד, אבל ממש יפה, עם מכירה, פסיכולוגיה וגם רגעים מרגשים. והקהל עצמו הפך כל מהלך פשוט למדהים, כששון זוכה לאהדה ענקית מצד הקהל הביתי.

אבל האוברבוקינג בסוף - והידיעה שבסוף יהיה סיום זול במיוחד - מורידים לחלוטין את הדירוג. חבל, אם היה סיום נקי לקרב כזה, הוא היה יכול להיזכר כקלאסיקה אמיתית. לצערנו זה לא מה שקרה. זה נקרא "הקרב הטוב ביותר עם הסיום הגרוע ביותר". אולי היה אפילו כדאי ששון יזכה בתואר, ואז שהאנטר יהיה זה שישתחל אל המיין איבנט מול בנואה ברסלמניה. אבל זה לא קרה.

ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

הפיוד בין שון והאנטר לא הפסיק אחר כך, הוא המשיך עוד שנה אחר כך, והמשיך לבעבע מתחת לפני השטח עד לפייס טרן של טריפל אייץ' ולאיחוד של DX. היא המשיכה לרתוח ב-RAW גם כשכריס בנואה נכנס (ויצא) אל הפיוד ביניהם.

שון והאנטר הם החברים הכי טובים בביזנס, הם נחשבים לטוב ולרע שני האנשים המשפיעים ביותר מאחורי הקלעים. החברות שלהם, והיריבות, נחשבת לאחת מהיריבויות שהשפיעו רבות על התקופה ההיא.

והדעות חלוקות. יש כאלה שטוענים שמדובר באחת מהיריבויות הגדולות ביותר שסיפקה לנו קרבות מדהימים. אחרים טענו שהיא נמשכה יותר מדי, שרוב הקרבות לא היו טובים כל כך ורק מעטים באמת היו טובים.

אבל הקרבות הטובים באמת, יישארו לנצח.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

היינו הכי מצחיקים ביחד. אבל הפעם זה לא צחוק.
 

Diunim

New member
כמעט כמעט אבל לא

אני רק אגיד שצדקת... בשני שליש מהתשובה.
&nbsp
אלו שניים שקורעים לחוד, ביחד, ואפילו נתנו את מה שנחשב לפרומו המצחיק ביותר של כל הזמנים, אבל הקרב שלהם ביחד, בוא נאמר... לא בדיחה.
 

pufpuf

New member


מלבד הקרב בסאמר סלאם 2002, זה הקרב הכי טוב של השניים (ואולי הקרב הנוסף היחידי הטוב של השניים) והקרב טלוויזיה הכי טוב של 2003 בצד של רו (שהייתה שנה נוראית עבור רו מבחינת איכות קרבות).
&nbsp
 

Diunim

New member
אני חושב שאני בין המעטים

שממש אהב את הקרבות שלהם. גם את הקרב מארמגדון שנחשב לאוברבוקינג גדול, וגם את ההאל אין א סאל שנחשב למשעמם וארוך...
&nbsp
מה שכן, הקרב מסאמרסלאם הוא הקרב הטוב בעולם מבחינתי.
 
למעלה