שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן פותח את התכנית ואומר שיש שני אנשים שבגדו בצוות סמאקדאון. הוא עמד לפטר את קווין אוונס וסמי זיין אבל לא הצליח. הוא אומר לדניאל בריאן לצאת. בריאן יוצא ואומר ששיין יכול לכעוס לפעמים. שיין מזכיר שאוונס הרביץ לווינס וזיין התערב בהאל אין א סאל. בריאן אומר שהם עשו זאת בשם התחרות, ושאם יפטרו אנשים מוכשרים כמוהם הם פשוט יעברו ל-RAW. שיין אומר שבסדר מצידו שהם יהיו הבעיה של סטפני. בריאן אומר שהוא לא "YES" מן. הוא אמור לבחור בכישרונות הכי טובים, ושיין צריך לסמוך עליו. שיין אומר שבסדר, והוא מוסיף לקרב של אוונס מול רנדי אורטון הלילה תנאים: סמי זיין מורחק מהזירה וזה קרב ללא פסילות.
&nbsp
סמי זיין וקווין אוונס מדברים עם דניאל בריאן. בריאן מסרב לשנות את התנאים של שיין.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין אחרי באקברייקר/ספלאש לבנג'מין.
&nbsp
נעמי שואלת את שארלוט פלייר אם היא רוצה נקמה. שארלוט אומרת שהיא מוכנה, נטליה גם רוצה להצטרף ושארלוט מסרבת.
&nbsp
אחי הבלודג'ון ניצחו את ההייפ ברוז אחרי דאבל צ'וקסלאם על ריידר. לאחר הקרב, ריידר אמר שהם חייבים להשתנות. מוג'ו תקף את ריידר מאחור וצעק שההייפ ברוז מתים. לאחר מכן הוא אמר שהכול השתנה.
&nbsp
בובי רוד אומר שברון קורבין צריך להתכונן לקח שיקחו ממנו את אליפות ארצות הברית. קורבין מגיע ורוד מציע שהם יילחמו הלילה. קורבין מסרב.
&nbsp
AJ סטיילס ניצח את האחים סינג' אחרי סטיילס קלאש. לאחר הקרב ג'ינדר תקף את האחים סינג'.
&nbsp
רובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגן מתראיינות ואומרות שהן הריוט סקוואד, והן כאן כדי לשנות את המחלקה.
&nbsp
הריוט סקוואד ניצחו את שארלוט פלייר, נעמי ונטליה אחרי בעיטה לשארלוט מצד רובי. נטליה נטשה את הקרב בהתחלה. נעמי פונתה לאחר מכן באלונקה כי זרקו אותה על המדרגות.
&nbsp
רנדי אורטון לא רוצה להתראיין.
&nbsp
הפאשיון פיילס עושים שחזור של המסור.
&nbsp
קרב ללא פסילות: קויון אוונס ניצח את רנדי אורטון אחרי שסמי זיין תקף את אורטון בקהל עם כיסא, ואוונס ביצע פרוג ספלאש.
 
דעות סמאק בקצרה

היה פרק הרבה יותר טוב מraw, אבל ככה זה שיש אירוע בקרוב וצריכים להיות ממוקדים.

רנדי אורטון בא עם מוטיבציה – היה אחלה קרב נגד אוונס. היה ברור שסמי יתערב "לא בזירה", אהבתי ממש שאוונס ניצח אחרי פרוג ספלאש. צריך סיומים שהם לא עם הפינישר המוכר.

סטיילס נגד הסינגים היה אחלה. סופר סטיילס קלאש על שניהם היה... פנומנלי! אהבתי את זה שג'ינדר התחרפן ונתן לשני הסינגים חלאס, למרות שהוא כמעט הרג את השני כשהוא החליק לו מהיד.

ומה נגיד על הריוט סקוואד? ביצוע הרבה יותר טוב מאשר בraw, שמחתי שהם לא עשו מיחזור של מה שהיה יום לפני. ריוט הצמידה נקי את שארלוט! יאי! הביטדאון על נעמי גם היה טוב. מה שכן, ראו שלוגאן ומורגן מתרגשות ובקושי מצליחות לתפקד בלייב מול קהל גדול יותר ממה שאי פעם התאבקו. מזל שיש את ריוט שהיא תותחית.

מה עוד היה?
האסנשיין מתו תוך כדי שהם מקריבים את עצמם עבור בריזנגו, הניו דיי חוזרים לתמונת האליפות עם הנצחון של בנג'גייבל, קורבין ורוד הולכים לפיוד על אליפות ארה"ב (התגובה של קורבין – NO! הייתה מעולה) ושיין ובריאן מעלים את חילוקי הדעות ביניהם. אה וגם מוג'ו סוף כל סוף התהפך על ריידר וסיים את ההיל טרן הכי לא הייפ שהיה.

אחלה של פרק. נהנתי.
 
למעלה