שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא ואומר שבשבוע שעבר קרו הרבה דברים - השילד ניצחו בקרב האיחוד שלהם והוא זכה בתואר הביניבשתי. ריינס אומר שכנראה לא נראה את מיז אחרי ההפסד, ושהוא יהיה אלוף לוחם. הוא מאתגר כל אחד לבוא להילחם. המיזטוראז' יוצאים ללא מיז, והם מגנים על מיז. הם מציגים את אליאס שאומר שהוא ייקח את התואר. ריינס מסכים ומציע לו להשיג מאקסל מגן צוואר.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סזארו אחרי ברכייה. לאחר מכן הוא התראיין ואמר שהשילד עדיין ביחד. דין אמברוז פשוט בירח דבש ויחזור בשבוע הבא, והכהונה של ריינס רק תחזק אותם. הוא קובע שבשבוע הבא הוא ואמברוז יילחמו מול שיימוס וסזארו על התארים.
&nbsp
קורט אנגל מדבר על סדריק אלכסנדר, ריץ' סוואן, אקירה טוזאווה ומוסטפה עלי. הוא קובע קרב מרובע השבוע וגם לשבוע הבא, ושני המנצחים יילחמו בקרב בו המנצח יפגוש את אנזו אמורה על תואר המשקל הקל.
&nbsp
סמואה ג'ו ניצח את טייטוס או'ניל אחרי קוקינה קלאץ'. לאחר הקרב אפולו קרוז ניסה לתקוף את ג'ו ונחנק גם הוא.
&nbsp
אנדרסון וגאלוס צוחקים על המבצעים של סייבר מאנדיי.
&nbsp
היה אמור להיות קרב שלשות בין פייג', מנדי רוז וסוניה דוויל לסשה בנקס, מיקי ג'יימס וביילי. סשה באה אבל מיקי וביילי לא. פייג' שואלת מה קרה לחברות שלה ואז מראה איך מיקי פצועה בברך וביילי בצוואר מאחורי הקלעים. היא אומרת שהיא הייתה זאת שהתחילה את המהפכה לפני שנה, ועכשיו היא חזרה. לקבוצה שלה קוראים "Absolution". הן אומרות שפייג' הייתה לפני הפור הורסוומן. פייג' שואלת אם סשה רוצה את אותו הגורל כמו ביילי ומיקי או שהיא תישבע אמונים לפייג'. סשה תוקפת אותן וחוטפת במהירות.
&nbsp
בריי ווייאט מופיע בזירה ואומר שהוא לא חגג את חג ההודיה אף פעם. העולם של הקהל מוגבל, והם לא מקשיבים לו. הוא מבין שהם לא חיים. כולם מתים. בריי ווייאט ניצח את מאט הארדי אחרי סיסטר אביגייל. לאחר הקרב מאט התחיל לצעוק "DELETE" ונרמז שהוא מתחיל "להישבר".
&nbsp
ג'ייסון ג'ורדן אומר שחבל שלא יהיה לו קרב חוזר מול ברון סטרומן. הוא אומר שכולם טוענים שהוא זייף פציעת ברך ודורש קרב מול קיין כדי להשתיק אותם.
&nbsp
ריץ' סוואן ניצח את אקירה טוזאווה, נועם דר ואריה דאבורי אחרי פיניקס ספלאש לנועם.
&nbsp
אליאס יוצא החוצה ומקדיש שיר למיז. הוא אומר שהאליפות תלך איתו הלילה.
&nbsp
אליפות ביניבשתית: רומן ריינס ניצח את אליאס אחרי ספיר. לאחר הקרב סמואה ג'ו תקף אותו ברמפה ונעל קוקינה קלאץ'. ג'ו אמר שהוא בא אל ריינס.
&nbsp
אסוקה ניצחה את דיינה ברוק תוך שנייה עם האסוקה לוק. לאחר הקרב אבסולושן רצו לצאת אבל אז החליטו ללכת כשאסוקה עמדה להילחם.
&nbsp
ג'ייסון ג'ורדן אומר שפציעת הברך שלו היא לא תירוץ, ועכשיו הוא יכול לעשות את מה שסטרומן לא הצליח - להוריד את קיין. לצערו הקרב נגמר מהר כשקיין העיף אותו החוצה על הברך הפצועה והוא נספר בחוץ. קיין המשיך לתקוף אותו לאחר מכן ופין באלור יצא החוצה.
&nbsp
פין באלור ניצח את קיין בפסילה אחרי שקיין פגע בו עם כיסא. הוא המשיך לפגוע בו עם הכיסא ושם אותו מסביב לצוואר שלו. ברון סטרומן יצא החוצה ותקף את קיין, כולל פאוורסלאם בריצה על המדרגות. לאחר מכן הוא הטיח את הגרון של קיין בכיסא פעמיים.
 
דעות בקצרה

אליאס הפתיע לטובה, נתן אחלה קרב. מחמאות גם לריינס.

אבסולושן? באמת?! נו טוב.

אסקה סוף כל סוף מאיימת ברוסטר הראשי.

רולינס וסזארו יכולים לתת קרב טוב מתוך שינה, אבל זה כבר נהיה משעמם ומתיש הפיוד הזה.

שמח שבריי יהיה זה שישבור את מאט הארדי. פיוד של ברוקן מאט עם בריי יהיה זהב, לפחות על המיק. בזירה פחות.

למה להקריב את באלור לטובת קיין? לא יכלו להוציא את סטרומן מיד אחרי שקיין השמיד את ג'ורדן?

אחלה קרב מרובע של הקרוזרוויטים.
 
למעלה