פלישת הנשים: מה הלאה?
לראו וסמאק של השבוע

פלישת הנשים: מה הלאה?
לראו וסמאק של השבוע

למי שלא ראה ובכל זאת נכנס - להלן תקציר מאורעות השבוע האחרון.
ביום שני, בראו, פייג' (שיער שחור, חיוורת, גותית/פאנק) חזרה והפריעה לקרב הפאטל 4 ווי על הn1c לאליפות הנשים של ראו. היא הכריזה שהיא לא באה לבד ואז יצאו מהקהל מנדי רוז (בלונדינית eye candy) וסוניה דוויל (שחרחורת חזקה) ותקפו את כולן. זה הסתיים בפינשרים על ביילי, מיקי וסשה. (הערה מעניינת: פייג' הייתה השופטת בעונת טאף אינאף של מנדי וסוניה).

ואז, יום אחרי זה בסמאקדאון, הופיעו להן רובי רייט (שיער שחור, חיוורת, גותית/פאנק), ליב מורגן (בלונדינית eye candy) ושרה לוגאן (שחרחורת חזקה) ותקפו את נטליה ובקי מאחורי הקלעים, כולל אנגל פציעה לבקי (שיוצאת לצלם את marine 6 יחד עם מיז ושון מייקלס) ואז תקפו את שארלוט ונטליה באמצע קרב האליפות.

הרבה גבות הורמו לגבי העלייה לרוסטר הראשי של חמשת הבנות מNXT, כולל כמה שטענו שאף אחת מהן לא מוכנה עדיין לרוסטר הראשי ושיש הרבה יותר מוכנות מהן שהיו צריכות לעלות (פייטון רויס, בילי קיי, ניקי קרוס).

אני אומר – זה מעולה שה"מוכנות" יותר לא עלו, כי זה אומר שבונים עליהן בNXT ויש סיכוי שנראה את פייטון אלופה בקרוב (ונאמר אמן!)

בנוסף, חוץ מהדמיון החזותי, יש שמועות שטוענות שיעשו שפייג' היא זאת שיזמה את שתי התקיפות (מה שהגיוני) וששת הבנות יהיו משותפות לשתי הברנדים, לפחות בהתחלה. עכשיו, כשיש רוסטר נשים מעובה יותר, אפשר ליצור פיודים חדשים ולא למחזר ישנים, אפשר להקים גם חגורת זוגות לנשים (או משותפת לברנדים או לכל ברנד בנפרד כמו לגברים) וכמובן – רויאל ראמבל נשים קרוב מאי פעם!

אז מה דעתכם? לאיפה האנגל הזה יוביל? למשהו טוב? למשהו גרוע? ראמבל נשים? הפיכתן לג'ובריות תוך חודש?

שתפו את דעתכם!

 

TL PUNK

New member
פצצה

אין לי שום בעיה עם הפלישה הזאת , כל דבר חדש ומעניין שאפשר לעשות עם הנשים זה מבורך , אני לא אומר שהרוסטרים של סמאק וראו בהכרח לא טובים , יש הרבה בנות מוכשרות בשני הבראנדים אבל לפעמים חייבים לעשות קצת בלאגן כדי ליצור עניין.
לגביי הבנות שלא מוכנות עדיין לראשי גם לא כ"כ מפריע לי כרגע כי לפעמים חייבים לזרוק אנשים למים ולתת להם ניסיון אמיתי ולא רק בנישה של NXT , מקסימום לא יצליחו הכל בסדר יש עוד הרבה נשים מצויניות ברוסטר , זה לא רוסטר של דיוות והן לדעתי לא יהיו גרועות כמו אלישיה פוקס או טאמינה...
די מצחיק שהם רוצים לתת לפייג' (כנראה) להנהיג את הסטייבל הזה , חשבתי ש WWE מתים להעיף אותה אחריי הסרט שלה.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
נקסוס דור 3?
למי שזוכר אז הנקסוס היו קבוצת מתאבקים בראשות וייד בארט שעלו מ-NXT ועשו בלאגן ב-WWE כולל פיודים עם ג'ון סינה ורנדי אורטון והרבה מעבר לכך. רק מה? נגמרו לבוקרים הרעיונות מה לעשות איתם ואז סי אם פאנק הפך להיות מנהיג הנקסוס כשוייד בארט מקים סטייבל אחר בשם הקור וכל האנגל הזה דעך ונעלם. כבר לא היה נקסוס וגם הקור התאדו.
&nbsp
ב-WWE למדו את הלקח והגרסה החדשה של הנקסוס היתה השילד. שגם הם התחילו כהילים שהורסים כל חלקה טובה. זה כבר נבנה טוב יותר כי קודם כל היו פחות חברים ולכן אפשר היה לסדר פיודים בצורה טובה יותר. גם השילד התחרו מול מיינאיבנטים כשהם זורעים הרס וקוצרים סופה. בהמשך עשו פייס טרן, והצליחו כסטייבל לשמור עניין עד לפירוק בהשראת האוטוריטי. להבדיל מהנקסוס הסטייבל של השילד לא נשכח ולאחרונה אף התאחד מחדש.
&nbsp
עכשיו השאלה היא אם מה שקורה אצל הנשים יהפוך את לנקסוס או לשילד. האם באמת נקבל סטייבל של 6 נשים שאין אפשרות לדעת מי זו מי, או שנקבל חלוקה בין ראו לסמאקדאון ובכל מקום שלישיה? אני מעדיף את האפשרות השניה ומנסה לבדל מעט בין שתי השלישיות.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
משהו מצחיק
מכל הנקסוס מי שפעילים היום ב-WWE הם האסקי האריס, מייקל מגיליקאטי, והית' סלייטר. לא מי שהיינו מנחשים בהתחלה.
 

Nurd4Life

New member
לא חושב שיש שלב

שטענו שיש קשר בין 3 הנשים ברו ל-3 הנשים בסמקדאון...
 
למעלה