המיין איבנט 78: סטיב אוסטין מול דוד לאב

Diunim

New member
המיין איבנט 78: סטיב אוסטין מול דוד לאב

הלפיד עבר והוא עבר בהצלחה מדהימה. שון מייקלס יצא לחופשה מהזירה, סטיב אוסטין היה האלוף והבלתי אפשרי קרה: הרייטינג התהפך.

WCW הפסידו בפעם הראשונה מזה שנתיים ל-WWF, והכול בזכות הפיוד של אוסטין מול מקמהן. אוסטין חזר לנצח את WCW והמאבק צמוד מאי פעם, וגם מלוכלך יותר.

אבל בפיוד הראשון שלו כאלוף, אוסטין צריך להילחם מול מתאבק פחות צפוי, בפיוד שלראשונה הופך לסיפור של אוסטין מול הסמכות העליונה של וינס מקמהן.

תיהנו.

 

Diunim

New member
סטיב אוסטין

סטיב אוסטין

שם אמיתי: סטיב ויליאמס
ידוע גם בתור: "סטאנינג", הרינגמאסטר, "סטון קולד"
תאריך לידה: 18 בדצמבר 1965
מקום מגורים: ויקטוריה, טקסס
גובה: 1.88 מטרים
משקל: 144 קילוגרמים
מהלך מסיים: סטון קולד סטאנר

סטיב אוסטין הוא אחד מהמתאבקים הפופולרים ביותר בכל הזמנים. הוא התחיל את הקריירה האתלטית שלו בתור שחקן פוטבול באוניברסיטת צפון טקסס. הוא אומן בעיר הולדתו ע"י "ג'נטלמן" כריס אדאמס המנוח. אוסטין התאבק במקור תחת שמו האמיתי אך הוא שינה את השם כדי להימנע מבלבול עם סטיב ויליאמס השני (ד"ר מוות). לאחר הופעת הבכורה שלו ב-1989, אוסטין נהנה מהצלחה ממוצעת ב-USWA בתור שותפו ואויבו של אדאמס. בתקופה הזו אשתו לשעבר של אדאמס (ואשתו לעתיד של אוסטין) ג`יני קלארק הפכה למלווה של אוסטין. אוסטין וקלארק עברו ל-WCW יחדיו.

אוסטין קיבל את הכינוי "סטאנינג" (Stunning) כשהגיע ל-WCW וב-3 ביוני 1991 הוא זכה בתואר אלוף הטלוויזיה של הארגון. לאוסטין היה פיוד קצר אך זכור לטובה עם ריקי סטימבוט וגם סטינג עמד בדרכו מספר פעמים. בשנת 1993 אוסטין חבר לבריאן פילמן והשניים הפכו ל"בלונדינים מהוליווד" (Hollywood Blondes) שהיה הצמד המצליח ביותר של WCW באותה תקופה. הבלונדינים הפכו לאלופי הזוגות לאחר ניצחון על ריקי סטימבוט ושיין דאגלס ב-2 למארס 1993. הצמד פורק לאחר תקופה מסוימת ואוסטין קודם למאבק על אליפות ארה"ב.

ב-1994 אוסטין סבל מפציעה בברך. הוא אולץ לחזור לזירה מוקדם מדי ופציעתו הוחמרה עקב כך. בזמן התקופה הזו אריק בישוף עשה מהלך שהתברר כאחד מהגרועים והמגוחכים בכל הזמנים כשפיטר את אוסטין באמצעות שיחת טלפון. אוסטין מצא בית חדש ב-ECW והוא החל להשתנות מ"סטאנינג" ל"סטון קולד" בהדרגה. ב-1995 אוסטין הצטרף ל-WWF בתור הרינגמאסטר (Ringmaster) תחת הדרכתו של טד דיביאסי. לאחד תקופה מסוימת (כשהגימיק התברר ככישלון) אוסטין נפטר מדיביאסי והפך ל"סטון קולד" סטיב אוסטין. הוא היה היל בתחילה, אבל הקהל החל להריע לדמות הרועשת, החוצפנית, הכועסת והגסה של הנחש מטקסס.

אוסטין נכנס בסוף 1996 לפיוד עם ברט הארט שנמשך עד הכניסה ל-1997. את ראמבל 97`, אוסטין ניצח למרות שהוא הודח, אך השופטים לא ראו את ההדחה בעקבות קטטה שהייתה בין מיק פולי וטרי פאנק במהלך אותו זמן, ואוסטין נכנס פנימה והדיח את שלושת הנותרים בראמבל: אנדרטייקר, ויידר והארט. בעקבות הניצחון השנוי במחלוקת, נקבע קרב מרובע על אליפות ה-WWF הפנויה בין אוסטין, ברט, ויידר וטייקר באירוע של אין יור האוס: פיינל פור. ברט יצא מנצח ואלוף מהקרב, אבל הוא הפסיד את התואר כעבור יום ב-RAW לסיד אחרי התערבות של לא אחר מאשר אוסטין שהחליט להמשיך את הפיוד ביניהם. ברסלמניה 13 השניים נאבקו בקרב שהיה שיא המלחמה שלהם. זה היה קרב הכנעות שקן שמרוק היה השופט המיוחד בו, אוסטין הפסיד בקרב, אבל זכה באהבת האוהדים, ולמרות שממש לא היה אחד כזה, האוהדים הפכו את אוסטין לפייס מבחינתם, ואת הארט להיל. זה התחיל את המסע של אוסטין כל הדרך אל הפסגה.

אוסטין זכה באליפות הבין יבשתית בסאמרסלאם של אותה שנה מאחיו של ברט, אואן ז"ל, אבל איבד הרבה בנוסף בקרב הזה- אואן ביצע פיילדרייבר בצורה לא נכונה על אוסטין ושבר את צווארו. עוד לפני הזכייה בתואר הבין יבשתי, אוסטין היה אלוף זוגות לצד שון מייקלס שנפצע בהמשך, והשותף המחליף של אוסטין לתואר היה דוד לאב. בעקבות פציעתו, אוסטין פינה את שני התארים והיה על המדף לזמן מה. אוסטין חזר כעבור זמן מה וניצח את הפיוד המתמשך שלו עם אוון כדי לזכות באליפות הבין יבשתית, ממנה נשלל ע"י וינס מקמהן בהמשך לאחר שסירב להגן עליה נגד לא אחר מאשר.. דה רוק, אותו אוסטין ניצח לפני כן. כל זה התחיל את הבנייה לקראת הפיוד העצום בין אוסטין ומקמהן. את הראמבל של שנת 1998 אוסטין ניצח, והוא ניצח את שון מייקלס ברסלמניה כדי להתחיל באופן רשמי את עידן האטיטיוד.

 

Diunim

New member
דוד לאב

דוד לאב

שם אמיתי: מיק פולי
ידוע גם בתור: קקטוס ג'ק, מנקיינד
תאריך לידה: 7.6.1965
מקום מגורים: לונג איילנד, ניו יורק
גובה: 1.88 מטרים
משקל: 130 קילוגרמים
פינישר: מנדיבל קלו, סוויט שין מיוזיק, דאבל ארם DDT

מיק פולי הוא מעריץ היאבקות מגיל צעיר, אבל אהבתו לענף גדלה בצורה משמעותית כאשר הוא ראה את ג`ימי סנוקה מבצע את הספלאש המעופף שלו מראש כלוב במופע במדיסון סקוור גארדן בו מיק היה נוכח.

הוא הצטרף לבית הספר של דומיניק דנוצ`י, עשה נסיעות ארוכות ברכב וישן במכוניתו במטרה ללמוד את העסק. אצל דומיניק הוא וחברו לכיתה שיין דאגלס למדו להתאבק, ובמהרה מיק קיבל את ההזדמנות שלו אצל ה-WWF. הוא התאבק כג`ובר ב-WWF ב-1986, אבל במהרה עזב כדי לנסות את מזלו באינדיז ומחוץ לארה"ב.

הוא הפך לאגדה ביפן בזכות קרבות ההארדקור המדהימים שלו, והתחיל להשתמש בשם של קקטוס ג`ק. WCW התעניינו במיק והחתימו אותו על חוזה. הוא נחל קצת הצלחה ב-WCW, בעיקר בזכות הפיוד האינטנסיבי שלו עם ביג ואן ויידר. במהלך קרב עם ויידר בגרמניה, פולי איבד את אוזנו כשהוא נתקע בין החבלים. בנוסף היה לו פיוד עם האיש מס` 1 של WCW, סטינג.

למרות כמה דחיפות קטנות, פולי לא היה מרוצה והוא עזב את הכסף הגדול כדי לנסות להציל את הקריירה שלו מנפילה בגלל ההחלטות המטופשות של WCW.

פולי עשה כמה קרבות טובים מעבר לים פעם נוספת, אבל חזר לארה"ב ברעש גדול בכך שהצטרף ל-ECW. זמנו ב-ECW משך את תשומת ליבם של ה-WWF, והוא חזר לשם עשור אחרי שעזב בפעם הראשונה את הארגון. הוא הפך להיות מנקיינד אצל ה-WWF ונכנס לפיוד אלים במיוחד עם אנדרטייקר. לאחר סיום הפיוד, הפך פולי לפייס לאחר שחשף את דמויותיו החדשות: קקטוס ג'ק האלים ודוד לאב, שהיה כל מה שפולי אי פעם רצה להיות כמתאבק. הוא צבר אהדה אדירה מהקהל.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 1998 הייתה שנה חשובה מאד עבור WWF ווינס מקמהן. ברט הארט עזב את הארגון לטובת WCW בסוף השנה הקודמת והשאיר מאחוריו חלל שצריך למלא. עידן האטיטוד היה בשיאו והארגון ניסה לייצר כוכבים חדשים. בינואר ה-WWF הכריזו שמייק טייסון יהיה חלק מרסלמניה 14 ויצרו סערה מיידית + קצת תשומת לב במיינסטרים. הפיוד בין אוסטין למקמהון החל להפוך את אוסטין לכוכב הראשי בחברה וסוף סוף הWWF פיתחו כישרונות מידקארד שהיו אובר עם הקהל.

בנוסף לכך, העידן של שון מייקלס הסתיים (זמנית) בחברה עקב פציעה טורדנית בגב. הארגון התחיל לטפח ולקדם מתאבקים כמו טריפל אייץ', רוקי ומנקיינד. אנדרטייקר המשיך להוות כוח דומיננטי בחברה עם פיודים מול קיין ומנקיינד. החברה התחילה לשנות את המאזן מול WCW ולהטות את הרייטינג לטובתה. מלחמת ימי שני נמשכה במלוא העוצמה.

מדובר בתקופה מאד מעניינת ומרעננת שעזרה לוינס להלחם מול טרנר ובישוף.

 

Diunim

New member
הפיוד

האמת שאוסטין ודוד לאב התחילו את היריבות שלהם עוד כשהיו אלופי זוגות, למרות שאוסטין לא רצה שום קשר בינו לבין דוד לאב שהתנדב להיות שותפו. כשהם נאלצו להיפרד מתארי הזוגות, אוסטין נתן לו סטאנר. הפיוד התחיל מחדש במהדורת RAW ההיסטורית של ה-13 באפריל. אוסטין נלחם מול וינס מקמהן (הפעם הראשונה בה RAW ניצחה את נייטרו מזה שנתיים). דוד לאב יצא החוצה והתחנן בפני השניים לשמור על האהבה. לאחר מכן הוא תקף את אוסטין. פולי עצמו הרגיש רע לאחר רסלמניה: כש-DX לקחו ממנו ומטרי פאנק את תארי הזוגות ותקפו אותו, הקהל קרא לאוסטין להציל אותו. מיק פולי ירד על הקהל והאשים אותם בזה שהם רוצים את אוסטין, והבטיח להעלים את קקטוס ג'ק. וינס הודיע שדוד לאב הוא האלוף הנכון לארגון ושהוא יקבל את הקרב מול אוסטין באנפורגיבן. וינס גם הודיע שהוא יפקח על הקרב באופן אישי, מה שגרם לאוסטין להאשים שהוא מתכוון לדפוק אותו, טענה שרק התחזקה לאחר שדוד לאב ניצח את סטיב בלאקמן בשחזור של הדפיקה.

באנפורגיבן, לאחר שאוסטין הכה את וינס עם כיסא, הוא ספר לעצמו את ההצמדה. וינס זעם. הוא טען שהוא לא צריך את דוד לאב ורוצה מאתגר חדש. פולי דרש להיות הוא עצמו ולקבל קרב על התואר, והוא קיבל אותו לאחר שניצח את טרי פאנק בקרב אלים במיוחד. לאחר מכן פולי חזר להיות דוד לאב. בשבוע לאחר מכן הפך דוד לאב לדוגמה ומופת לאיך שאלוף צריך להיראות, כולל שיניים מזויפות. וינס החליט להוסיף עוד כמה תנאים לקרב: פאט פטרסון יהיה הכרוז, ג'ראלד בריסקו יהיה מודד הזמן, והוא עצמו יהיה השופט, שרק היד שלו תספור את ההצמדה. ואם איזה מתאבק יהיה אמיץ מספיק, הוא יוכל להישאר להיות האנפורסר. במהלך השבועות לקראת האירוע, אוסטין תקף את וינס, בריסקו ופטרסון, ודוד לאב ניסה לתקוף אותו בחזרה. גם וינס מקמהן תקף אותו, אבל הוא עצמו נעצר בגלל זה.

אגב, הפתיחה של האירוע היא אחת מהטובות בעיניי: http://www.dailymotion.com/video/x2dk04

 

Diunim

New member
הקרב

www.dailymotion.com/video/x546amb

דוק הנדריקס מראיין את מר מקמהן, שנמצא עם פטרסון ובריסקו. הוא שואל אותו האם יהיה לנו אלוף חדש כשהפעמון יצלצל. וינס אומר שזה תלוי רק בסטון קולד כי הוא שופט לא משוחד, כמו פטרסון ובריסקו שמהנהנים בהסכמה. פאט רוצה להכריז על אלוף חדש. וינס אומר שהוא ישפוט את זה באופן הוגן, אבל אם אוסטין יתקוף אותו איכשהו בכל מצב, הוא יעצור את הקרב ויעניק את האליפות לדוד לאב. הוא מזכיר: רק היד שלו מסיימת את הקרב. הוא יסמן מתי לצלצל בפעמון ויספור.

הווארד פינקל מכריז (מנאום מוכתב) על פאט פטרסון. הוא טוען שהוא שלט בזירה במשך ארבעים שנה ושהוא אגדה. ההכרזה ארוכה, והיא מגיעה עד להכרזה שמדובר באלוף הביניבשתי הראשון שניצח בטורניר קשה בריו דה ז'נרו (JR קצת לא מאמין). פאט פטרסון יוצא ומושווה לאגדות קנדיות כמו וויין גרצקי. הוא מודל לחיקוי לילדים וחבר של כולם. פאט פטרסון, הכרוז האורח.

פטרסון מוציא את הכרטיסיות שלו ומתחיל להכריז. הוא קורא לאדם הבא נציג של אמריקה. הוא אלוף חובבים לשעבר וייסד את התעשייה. מדובר באב אוהב, בעל מסור ואיש שנועד להיות האינדיאני היחידי בהיכל התהילה (בלי לרדת על סטרונגבו). ג'ראלד בריסקו יוצא ומתברר שריססו על מכונית בסט את המספר של המוסך שלו ושל אחיו. מעריץ מאשים את בריסקו שהוא ואחיו גנבו את הטאסות מהמכונית שלו… פטרסון מקדם את המוסך של האחים בריסקו. הוא קורא את מספר הטלפון! הוא מציג את בריסקו. הקהל פשוט שונא אותו. פטרסון אומר שהוא אוהב את בריסקו.

פאט ממשיך ואומר שהאורח הבא הוא אייקון אמריקני אמיתי. צחקנו איתו, בכינו איתו, אבל הוא גרם לכך שיהיה שווה לנו לחיות. הוא גרם לכולנו להאמין. הוא מחקה את ההכרזות של DX ומציג את מר מקמהן. וינס יוצא והקהל פשוט משתגע. הוא הרבה פחות שרירי מבדרך כלל. ג'רי לולר מוחא כפיים. בריסקו פותח למקמהן את החבלים ומקמהן כמעט נופל. הוא לוחץ ידיים לשניהם.

פטרסון מציג את הטוען לכתר. אין סיפור הצלחה גדול יותר בהיסטוריה האחרונה. הוא מראה לכולם מה אפשר לעשות כשאתה מקשיב למר מקמהן. מדובר בהשראה לכולנו, ובאחד מהמתאבקים הכי אהודים והכי מכובדים בדורו. המוזיקה של דוד לאב מתנגנת והקהל צועק בוז. דוד יוצא, אבל הפעם הוא מסורק בחליפה מעל החולצה שלו ויש לו שיניים תותבות. דוד לאב נכנס ולוחץ יד עם פאט ובריסקו. הוא מתחבק עם וינס והם מרימים ידיים. דוד עושה את הריקוד שלו. ג'ים רוס מזכיר שבבניין הזה לפני שנתיים, מנקיינד ניצח את אנדרטייקר.

פטרסון פונה להכריז על היריב, והקהל נכנס לטירוף. פטרסון מנסה להשתיק אותם. הוא קורא לאוסטין טיפש ששותה בירה. הוא פרחח גס רוח. הוא בושה לכל בן אדם שחי. והוא לא יציג אותו. הזכוכית נשברת והקהל פשוט משתגע. סטיב אוסטין יוצא עם החגורה שלו. הוא מסתכל על הקהל, רציני לגמרי. הוא צועד אל הזירה. אוסטין נכנס אל הזירה ועולה על החבלים עם החגורה. הקהל מרים ידיים איתו. אוסטין עושה את אותו הדבר בצד השני ומסלק את דוד לאב ווינס מהפינה כשהוא עולה על הפינה השלישית. לאחר מכן הוא עולה על הפינה הרביעית ו-JR מזכיר שבאותו הערב בקינג אוף דה רינג 1996, אוסטין ניצח בטורניר וטבע את המונח "אוסטין 3:16". וינס מסמן לאוסטין להביא לו את החגורה. אוסטין מסתכל על וינס ומביא לו את החגורה. וינס מרים אותה כאלוף. הוא מראה אותה לדוד לאב ומוסר אותה. הקהל קורא בשמו של אוסטין. אוסטין פושט את הז'קט שלו ועומדים לצלצל בפעמון…

גונג. הקהל משתגע. האורות נכבים ואז מתעמעמים. אנדרטייקר צועד החוצה. הוא מתנדב להיות האנפורסר.אנדרטייקר עולה על המדרגות ומדליק את האורות כשהערפל עולה עליו. הוא מדליק את האורות בבום. אוסטין מחייך כשהוא רואה את זה. וינס כועס אבל הפעמון מצלצל סופסוף.

 

Diunim

New member
חלק ב'

וינס מצווה על השניים להילחם. אוסטין ודוד לאב נועלים אחיזה והוא דוחף את דוד לפינה. דוד לאב הופך את זה ואוסטין הופך את זה. וינס מפריד ביניהם. אוסטין מסמן לווינס אצבע משולשת. וינס נראה כועס. דוד לאב נועל את ראשו ואוסטין דוחף אותו לחבלים. דוד מתקל אותו. 1... 2... אוסטין יוצא. הוא אומר לווינס שזאת ספירה מהירה. וינס מכחיש. אנדרטייקר כמעט נכנס לזירה אבל מוותר. הקהל קורא בשמו של אוסטין, זה מטורף. הם שוב נועלים אחיזה ואוסטין נועל את דוד לאב בראש. דוד לאב דוחף אותו לחבלים ונותן לו ברכייה. 1... אוסטין יוצא. דוד לאב מוריד אותו בהאדלוק ואוסטין מנסה לצאת כשווינס סופר ספירת אחת, אפילו שהכתף לא הייתה על המזרן. אוסטין מתחיל לקום. אוסטין דוחף את דוד לאב לחבלים ונותן לו מרפק. הוא נותן האדלוק טייקדאון. 1... דוד לאב יוצא. אוסטין לוחץ על דוד לאב ומצמיד. 1... דוד מרים כתף. הקהל צועק "וינס איז גיי". דוד לאב מתחיל לעמוד ואוסטין לוחץ עליו. דוד לאב דוחף אותו לחבלים ומרביץ לו. הוא מבצע אייריש ויפ ואוסטין הופך את זה. הוא בועט לדוד לאב בבטן! הוא מפיל אותו למזרן. אוסטין לוקח את השיניים שנפלו לדוד לאב ודורך עליהן! אוסטין זורק אותן לקהל ודוד לאב מוריד אותו במכה. הוא בועט לו בראש. דוד נוגח באוסטין ומרביץ לו בפינה. דוד לאב מבצע אייריש וויפ ואוסטין מתחמק מקלוזליין. לו ת'אז פרס! הוא מרביץ לדוד לאב! הוא מחכה שיקום ונותן לו קלוזליין שמעיף אותו החוצה! אוסטין יוצא החוצה וזורק את דוד לאב על מחסום האבטחה. הוא מנסה אייריש וויפ אבל דוד לאב הופך את זה ואוסטין פוגע במדרגות! דוד לאב לוקח את אוסטין ומרביץ לו. אנדרטייקר צופה. דוד לאב מטיח את אוסטין במדרגות. וינס יורד על אוסטין. אוסטין קם וחוזר לזירה כשדוד לאב לוקח אותו. ראשן לג סוויפ! 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב מרביץ לאוסטין ודורך עליו בפינה. הוא חונק אותו ונושך אותו בראש! לווינס לא אכפת.

דוד לאב מבצע אייריש וויפ ואוסטין פוגע עם הכתף בטורנבאקל. דוד לאב מפיל מרפק על אוסטין. הוא מטיח את ראשו בטורנבאקל. הוא מבצע אייריש וויפ וקלוזליין בפינה! 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב מבצע אייריש וויפ ואוסטין מבצע נאקברייקר! אוסטין מחכה שיקום ונותן קלוזליין! ועוד אחד! ואחד שלישי! אוסטין מטיח את הראש של דוד לאב בטורנבאקל ובועט בו. וינס מזהיר אותו. אוסטין מבצע אייריש וויפ ודוד לאב הופך את זה. דוד מתחמק מקלוזליין ונועל מנדיבל קלו! אוסטין זורק את דוד לאב שנקשר בין החבלים! וינס מנסה לשחרר אותו ואוסטין מפיל אותו. ג'ים רוס מזכיר שככה פולי איבד אוזן. אנדרטייקר בוהה בווינס שבורח. אוסטין יוצא ודוד לאב קם עם שולחן השדרים. דוד נותן לו מכה בעין ומרביץ לו. הוא זורק אותו אל השדרנים הספרדים! פאט פטרסון מזכיר, אין פסילות! דוד לאב חונק את אוסטין וג'ים רוס מוחה על זה. דוד לאב לוקח כבל וחונק את אוסטין! אוסטין רץ ומטיח את דוד לאב בבריסקו! אוסטין מטיח את דוד לאב במחסום האבטחה. הוא מרביץ לו בראש! הוא הולך לשורה הראשונה ומטיח את דוד לאב במחסום האבטחה. הוא נותן לו קלוזליין ומפיל אותו אל הקהל! וינס מצווה עליהם לחזור. אוסטין מרביץ לדוד לאב ומעיף אותו חזרה לזירה. אוסטין עולה על בריסקו. הוא מבצע שורט ארם קלוזליין! אוסטין זורק את דוד לאב לזירה וחונק אותו על החבלים. הוא רץ ומבצע באדי גיליוטין... דוד לאב זז ואוסטין פוגע בחבלים! בריסקו קם ומניף בפטיש. הוא בסדר. וינס מעודד את דוד לאב שמבצע בייסבול סלייד, אוסטין עף החוצה. וינס יוצא ודוד לאב מחכה. הוא רץ ומחליק החוצה. הוא מבצע נאקברייקר על הבטון!

וינס מזכיר משהו לפטרסון, שמזכיר שמדובר בקרב שבו ההכרעות נספרות בכל מקום! וינס ממהר לספור הצמדה. 1… 2… אוסטין יוצא! ג'ים רוס ממשיך למחות. דוד מבצע באקסלייד. 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב בועט בו. דוד לאב מסמן לקהל, ואוסטין רץ ונותן לו קלוזליין! הוא מרביץ לו! לאחר מכן הם הולכים למכוניות שעל הסט. אוסטין רץ ודוד לאב נותן לו באק באדי דרופ על המכונית! השניים נפלו. דוד לאב מצמיד. 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב מטיח את אוסטין במכונית. הוא מצמיד אותו. 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב מחכה שאוסטין יקום. אוסטין חוסם מכה ומרביץ לו! דוד לאב משפשף לו את העין. הוא רץ... אוסטין מבצע הוטשוט על המכונית! אוסטין מצמיד. 1... 2... דוד לאב יוצא! אנדרטייקר הלך אחריהם. אוסטין מטיח את דוד לאב על המכונית. 1... 2... דוד לאב יוצא! גם בריסקו (והפעמון) ופטרסון שם. אוסטין מטפס על המכונית עם דוד לאב. הוא זורק חלק מהמכונית ואז בועט בדוד לאב. סטאנר… דוד לאב דוחף אותו על מכונית אחרת! אוסטין על הרצפה. דוד לאב מתאושש, הולך למכונית השנייה ואז קופץ על אוסטין עם סאנסט פליפ! 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב לוקח את אוסטין ומטיח אותו במחסום. הוא זורק אותו על המכונית. דוד לאב לוקח אגזוז. הוא מניף אותו ואז אנדרטייקר מסתכל עליהם. אוסטין מנסה לקום... דוד לאב מרביץ לו עם האגזוז! הוא מטיח אותו במכונית. הוא עושה זאת שוב. אוסטין מחזיר מלחמה! הוא מדמם. הוא נותן לדוד לאב ברכיה ומנסה פיילדרייבר... דוד לאב מבצע באק באדי דרופ על הרצפה! 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב לוקח את אוסטין... ומבצע סופלקס על הרצפה! דוד לאב קם.

וינס מופתע כשדוד לאב הולך. הוא מטפס על המכונית. אוסטין מעולף על הרצפה. דוד לאב רץ, אלבו דרופ... אוסטין זז! אוסטין זוחל ומצמיד. 1... 2... דוד לאב יוצא! אוסטין בועט בדוד לאב אל הזירה. הוא מטיח אותו במדרגות. אוסטין זורק את דוד לאב אל הזירה ונכנס. וינס הולך אחריהם. אוסטין חונק את דוד לאב על החבלים. הוא מרביץ לדוד לאב ומבצע אייריש וויפ. דוד לאב הופך את זה. פאט פטרסון ממעיד את אוסטין! דוד לאב מבצע קלוזליין. וינס כמעט גורם לדוד להצמיד את אוסטין. דוד מכה את אוסטין בראש. אוסטין מדמם כהוגן. דוד לאב מוריד את הריפוד מהטורנבאקל. דוד מטיח את אוסטין בטורנבאקל החשוף! אוסטין מנסה לקום ודוד חונק אותו. הוא מרביץ לו. דוד לאב מרביץ לאוסטין בפינה. הוא הולך לפינה השנייה ורץ... ברכיה! דוד לאב מטיח את הראש של אוסטין בטורנבאקל שוב! דוד לאב חונק את אוסטין. אוסטין נאבק באחיזה ומתחיל לקום! אוסטין מתחיל לתת מרפק לדוד לאב! הוא מרביץ לו! הוא מנסה להטיח אותו בטורנבאקל ודוד לאב מטיח אותו. אוסטין נופל ודוד לאב מצמיד. 1... 2... אוסטין יוצא! דוד לאב מבקש כיסא מפטרסון, שנותן לו. אוסטין קם ודוד לאב מרביץ לו בבטן עם הכיסא. לאחר מכן הוא מרביץ לו בגב. דוד לאב לוקח את אוסטין ומבצע DDT על הכיסא! הוא מצמיד. 1... 2... אוסטין יוצא! הקהל משתגע! דוד לאב לוקח את הכיסא. הוא רץ לאוסטין... שבועט בו! אוסטין מבצע קלוזליין!

אוסטין לוקח את הכיסא. הוא מרביץ איתו לדוד לאב! וינס לא מאמין. אוסטין מצמיד. וינס מסרב לספור ואוסטין מתעצבן. הוא צועק על וינס. הם מתווכחים ודוד לאב לוקח את הכיסא. הוא רץ להרביץ לו... אוסטין מתכופף ודוד לאב פוגע בווינס! וינס נופל. אוסטין מבצע סטאנר! הוא מצמיד ואין מי שיספור! מייק קיודה יוצא וסופר. 1… 2… פאט פטרסון מושך אותו החוצה! הוא מרביץ לקיודה! דוד לאב נועל מנדיבל קלו! הוא צועק לספור. פאט פטרסון נכנס לזירה לספור! 1... 2... אנדרטייקר מושך אותו החוצה ואוחז לו בגרון! הוא מבצע צ'וקסלאם דרך שולחן השדרנים! הקהל משתגע! דוד לאב קורא לבריסקו שרץ לספור. 1... 2... אנדרטייקר לוקח גם אותו ומבצע צ'וקסלאם דרך השולחן של השדרנים הספרדים! דוד לאב לא מאמין ונועל עוד מנדיבל קלו על אוסטין... שבועט בו ומבצע סטאנר! אוסטין מבין שאין מי לספור, אז הוא גורר את וינס למקום. אוסטין מצמיד ומשתמש ביד של וינס! 1... 2... 3! אנדרטייקר מצווה לצלצל בפעמון!

הקהל משתגע כשאוסטין מוכרז כמנצח. אנדרטייקר מסתכל על אוסטין שעולה על החבלים. אוסטין בוהה באנדרטייקר שמחליט ללכת. אוסטין מקבל את החגורה וחוגג איתה. הוא עולה על וינס כדי לחגוג. אוסטין שם את החגורה ליד וינס ולועג לו. הוא יוצא מהזירה ואז חוזר כדי לחגוג שוב. ג'ים רוס מזכיר: וינס מקמהן אמר שהיד שלו תצטרך לספור. זה מה שקרה. אוסטין עולה על המכונית וחוגג עם החגורה.אוסטין, איכשהו, עשה את זה שוב.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

הקרב הזה היה מהקרבות הראשונים בנוסחה הזאת.

חמש דקות מתוכו היו ברול חסר אבחנה, והאטיטיוד לקח את הנוסחה הזאת (דמויות סמכות משנות חוקים, ברול חסר אבחנה עם מלא רגעים מגניבים) ושכפל אותה כמה פעמים. לפעמים זה הצליח. לפעמים לא.

כאן זה הצליח, למרות הברול הסלופי והמיעוט במהלכי היאבקות. השימוש בסט היה יצירתי, האוברבוקינג בסוף רק הוסיף, ואוסטין שוב הצליח להוכיח שהוא יכול לנצח את וינס במשחק שלו. מומלץ להסתכל על זה ולראות איך סטוריליין טוב ופרשנות מדהימה (JR וקינג ענקיים פה) יכולים לקחת סתם קרב ולהפוך אותו לאגדי.

ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הזה היה רק ההתחלה של האטיטיוד. אנדרטייקר וקיין הצטרפו לפיוד בין אוסטין למנקיינד, מה שהוביל לקינג אוף דה רינג האגדי, בו קיין זכה בתואר ואנדרטייקר זרק את מנקיינד מהסאל. השיא היה בסאמרסלאם, בקרב בין אוסטין וטייקר.

אוסטין המשיך לשבור שיאים גם לאחר הקרב, והפיוד שלו מול וינס המשיך עוד הרבה אחר כך. גם מיק פולי הצליח לאחר מכן ועד סוף השנה הוא כבר זכה בתואר לראשונה.

הקטעים פה שוחזרו רבות. הפיוד בין אוסטין ומקמהן, בין מתאבקים ודמויות סמכותיות בכלל, שינויי החוקים והדפיקות. אוסטין היה הראשון, בעצם, ואין שום דבר שישתווה ליריבות הראשונית שלו עם וינס מקמהן. יריבות שאפשר להגיד שהפכה למשפיעה ביותר אי פעם בתולדות ההיאבקות, יריבות שהיא חלק חשוב ביותר בסיבה שבגללה היום ה-WWE הם מונופול ברסלינג. שני אנשים אחראיים על כך: אוסטין האנטי-סמכותי, ומר מקמהן הבוס הרשע. היזהרו מחיקויים.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

"רואה, לי אין בעיה לא לזכות בתואר בעיר שלי!"
 

pufpuf

New member


קרב די פורץ דרך מבחינת כל הבלאגן והשיגועים שאחר כך שוחזרו למוות הרבה יותר מדי בתקופת האטיטוד, אבל את זה אפשר לסמן כ"חלוץ" של הז'אנר לאותה תקופה.
&nbsp
 
למעלה