שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן יוצא החוצה ואומר שסמאקדאון בכל זאת הוכיחה שהיא ה-תכנית והייתה בשיאה בסרבייבור סירייס, חוץ מקווין אוונס וסמי זיין. אוונס וזיין יוצאים וקווין אומר ששיין שוב מתרץ במקום להודות שהוא טעה ולהגיד שהוא מצטער. בניגוד לניו דיי, הוא וסמי יכלו לנצח את השילד, את צוות RAW ואת ברוק לסנר. שיין אומר שאף אחד לא מכבד אותם. נראה שהוא עומד לפטר אותם, למרות שהם מוחים על כך. דניאל בריאן יוצא ואומר שיש לשיין זכות לפטר אותם. אבל יש לו פתרון טוב יותר. סמי וקווין מול הניו דיי בקרב לאמברג'קס.
&nbsp
שלטון בנג'מין ניצח את ג'יי אוסו אחרי שג'ימי אוסו וצ'אד גייבל התקוטטו ושלטון נתן לג'יי פיידירט.
&nbsp
סמי וקווין ניסו לשכנע את ברון קורבין ואת בובי רוד לתמוך בהם הלילה. שניהם מסרבים.
&nbsp
נעמי התאפרה, ורובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגן תקפו אותה ואת בקי לינץ'.
&nbsp
שיין מקמהן הולך למלון כדי לצפות בתכנית משם.
&nbsp
אחי הבלודג'ון ניצחו את ההייפ ברוז אחרי דאבל צ'וקסלאם למוג'ו ראולי.
&nbsp
נטליה אומרת שהלילה היא תנצח את שארלוט.
&nbsp
AJ סטיילס יוצא ואומר שהדברים בסרבייבור סירייס לא היו כמו שרצה, אבל שכולם התלהבו מהקרב. לאחר מכן הוא מבקש מג'ינדר מהאל לצאת ולקחת ממנו את התואר. ג'ינדר מופיע על המסך ואומר שהוא היה מנצח את ברוק לסנר. AJ אומר שזה נשמע טיפשי. ג'ינדר אומר שבקלאש אוף דה צ'מפיונס הם ילחמו בקרב חוזר. האחים סינג' תוקפים את AJ שמוריד אותם.
&nbsp
אידן אינגליש שר לרוסב, וסמי וקווין מנסים להעביר אותם לצד שלהם.
&nbsp
נטליה ניצחה את שארלוט פלייר בפסילה לאחר שליב מורגן, שרה לוגן ורובי ריוט תקפו אותה. לאחר מכן הן הורידו גם את שארלוט.
&nbsp
סמי וקווין אומרים לדניאל בריאן שכל הרוסטר מקנא בהם ובריאן מאחל להם בהצלחה.
&nbsp
קרב לאמברג'קס: סמי זיין וקווין אוונס ניצחו את הניו דיי אחרי רול אפ של סמי לקופי כשהיה ברול בין המתאבקים. קווין ברח לאחר מכן אבל הניו דיי תפסו את סמי ונתנו לו מידנייט האוור. לאחר מכן דניאל בריאן פגש את קווין וקבע לו קרב מול רנדי אורטון.
 

TL PUNK

New member
דעות סמאעק

פרומו פתיחה - משעמם , שיין שכח את השורות שלו איזה 700 פעם תוך כדי דיבור (כנראה כל הבאמפים האלה סופסוף מתחילים להשפיע...) ,קווין וסמי יוצאים ומוצגים כמו שני פחדנים בלי עמוד שידרה , אני מבין שזה הקטע ההילי שלהם אבל עדיף שיבנו אותם כמו בדאסים כי במילא הרוסטר של סמאק חלש ומשעמם.

רובי ריוט ועוד שתי בנות קפצו על נעומי , יופי אז הן חלק מהסטייבל החדש בראו
או שאין קשר בניהן?.

בלודג'ון ברוס נגד הייפ ברוס - מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה זה הגימיק החדש הזה? כאילו מה זה אמור להיות?...כי הם עדיין רואן והארפר...להרואן אפילו יש עדיין את המסיכת כבש! מה בדיוק הקטע שיש להם פטישים והם לא עושים איתם כלום...לפחות שיהיו כמו טריפל אייץ וישתמשו בהם.

סטייל מאהל סגמנט - האמת שברגע שסטייל קרא לו וג'ינדר הופיע על הטרון חשבתי שזה הולך להיות נוראי , אבל בסוף דווקא היה בסדר. ג'ינדר כיסח את הסינגס שזה תמיד נחמד.

שיעשו את אינגליש ורוסב פייסים כבר , הם במילא מתנהגים כמו פייסים.

קרב לאמברג'קס - היה בסדר סה"כ , סמי וקווין ניצחו אחרי הקטטה , ואז אוונס נטש את זיין למות ..אחרי זה הם פשוט יהיו חברים כאילו כלום לא קרה? הוא נטש אותו והם חברים רק מאז HIAC ...
אוונס על הבירכיים מתחנן לבריאן שלא יפטר אותם ואו איזה "היל חזק"!


יש דיבורים שדניאל בראיין יעשה היל טרן ,לדעתי זה רעיון נוראי למה לעשות את זה לבחור הכי אהוב ע"י הקהל ב 10 שנים האחרונות..יותר מסינה מאורטון מכולם!. תנו לאנשים להנות קצת מהמוצר ואשכרה לעודד מישהו שהם באמת אוהבים..כבר יש לנו שני פאקינג קומישינרס בראו שהם הילים וזה חרא!

קיצר אל תראו את הסמאקדאון הזה
 
למעלה