תוצאות סורבייבור סירייס

תוצאות סורבייבור סירייס


פרה שואו
אליאס ניצח את מאט הארדי
אליפות משקל קל: אנזו (א) ניצח את קאליסטו
אוונס וזיין ניצחו בירזאנגו

האירוע עצמו
השילד ניצחו את הניו דיי.
5 על 5 נשים: טים ראו ניצחו. אסקה שורדת יחידה. (בקי הודחה ראשונה!!)
קורבין ניצח את המיז
אוסוז ניצחו את הבר
שארלוט ניצחה את אלכסה
לסנר ניצח את סטיילס (בקרב תחרותי של 15 דקות!!!)
5 על 5 גברים: טים ראו ניצחו. טריפל אייץ' וסטרומן שרדו. טריפס התהפך על אנגל וגרם להדחה שלו. אוונס וזיין תקפו את שיין במהלך הקרב.
 
זמנים ללא תוצאות

פרה שואו
אליאס-מאט הארדי: 9:10 דקות
אנזו-קאליסטו: 8:54 דקות
בריזאנגו-אוונס וזיין: 8:28 דקות

האירוע עצמו
שילד-ניו דיי: 21:35 דקות
5 על 5 נשים: 18:25 דקות
מיז-קורבין: 9:25 דקות
בר-אוסוז: 16:04 דקות
בליס-שארלוט: 15:40 דקות
לסנר-סטיילס: 15:25 דקות
5 על 5 גברים: 33:28 דקות
 

y2pach1

New member
אהבתי את הקונספט והאירוע בתור ילד...

והיום אכזבה.
רק שני קרבות הישרדות, שהקרב הראשי
למרות ההייפ, צפוי מאוד.
לא ראיתי את שאר הקרבות, התוצאות
היו צפויות, אבל יכול להיות שהיו קרבות טובים.
יאללה נעביר את הזמן עד לרויאל ראמבל :)
 

Roei ben 007

New member
דעות


אני חייב לומר שנהנתי מאוד מסטיילס-לסנר , קודם כל סטיילס היה ענק ולסנר מכר יפה בסיום הקרב את המכות שהוא קיבל בקרב, בקיצר אחלה מצאפ'.........

קרב ההדחות היה מעצבן הקלות הבלתי נסבלת שנקאמורה , סינה , רוד , ואורטון הודחו 3 מהם על ידי פוואר סלאם של סטרומן ...כאילו הם ג'וברים ,לא אהבתי את הקרב הזה..

דווקא ההדחות של הנשים היה מגניב לגעתי אוסקה הזאת די מרשימה למרות שאת בכלל מת על סאשה :)

שארלוט נגד בלייס : למען השם אני לא מוצא כלום באלכסה לעומת שארלוט שהיא אתלטית ברמות הגבוהות..

השילד נגד ניו דיי היה מיותר לטעמי

הזוגות : ממש שמחתי שהאוסוס ניצחו לדעתי הזוג הכי מרשים ומגובש בשנים האחרונות... והייתי רוצה אותם בראו...

מיז נגד קורבין : היה מעניין אותי לראות את קורביין בריצה על האליפות בתור פייס הוא מתאבק אובר לחלוטין עם נתונים משכנעים..
 

Turkisher

New member
הישרדות עונה 33

אחרי אירוע של NXT , מגיעים עם הרבה חששות ל-PPV של WWE כי בד"כ יש נפילה רצינית בביצוע וברמה אבל לשם שינוי היה אירוע לא רע בכלל אם כי NXT עדיין טוב בהרבה לטעמי.

שילד - ניו דיי היה קרב טוב מהצפוי כשניו דיי נותנים פייט חזק אבל הייתי מתפלא אם היו נותנים להם לנצח. בכל מקרה יצאו מצויין. קשה לי לראות את רולינס בשנה האחרונה. לטעמי הוא בדעיכה. אחרי שהיה טופ היל ואלוף מעולה הוא בדרך לשום מקום וחבל. פשוט לא משתמשים בו כמו שצריך. הוא יכול וצריך להיות השון מייקלס הבא.

קרב הנשים: כשהדיחו את בקי ככה כבר סיננתי עוד פעם הם מתחילים עם השטויות שלהם אבל ההמשך היה הרבה יותר טוב והעימות של טמינה וניה היה קלאסי ובוצע מצוין (רק לא מבין למה טמינה מתאבקת עם ג'קט?!...) הסיום היה הכרחי כי כל הדחה של אסקה תפגע בה אבל כשהקרב עצמו טוב, אפשר להבין ולקבל סיום צפוי.

קורבין - מיז : האמת שדי עשיתי FF כי לא מתחבר לקורבין והניצחון היה יותר למסגרת של הניקוד של הבראנדים. קרב ללא כל מתח, בניה או עניין.

אוסוז - שייזארו: קרב טוב של שני זוגות פרפורמרים מצוינים. שוב, אין כאן בנייה או מתח אבל היה שואו מצוין. הזוג הנכון ניצח ושוב, רק לצורך המסגרת של ה-PPV.

שארלוט - אלכסה: בעולם מושלם, קרב כזה צריך להיגמר בסקוואש מהיר והחלטי של שארלוט אבל בגלל שאי אפשר להוציא את האלופה הקטנה של ראו חלשה מדי נתנו להן לעשות קרב שלא הצליח לשכנע אף אחד שאלכסה שווה לשארלוט. נו שוין.

לסנר - סטיילס: מה שכתבתי למעלה הראה איך עושים את זה נכון. מה שנראה כסקוואש של לסנר עם פתיחה מוחצת והשפלה של סטיילס התהפך והפך לקרב איכותי ומרתק כששני האלופים נותנים הופעה מעולה. השבירה של לסנר את האחיזה של סטיילס ע"י הטחת הראש שלו ברצפה ארבע פעמים כאילו לקוחה ממשחק וידאו אלים וברוטאלי ולגמרי היה מארק אאוט מומנט בשבילי. אם לסנר היה בנאדם , היה מוותר לסטיילס על הניצחון ובונה איתו פיוד למניה שהיה שובר כל שיא אפשרי. עדיין קרב פייאוף מעולה.

5 על 5 : קצת הפכו את זה לטלנובלה עם כל המריבות הפנימיות. HHH לא היה צריך בכלל להיות שם וההתערבות של אוונס וזיין הוציאה אותם הרבה יותר חלשים וחבל. גם ההדחות היו די מזיקות ולא תרמו לאף אחד. כל הקרב הזה נבנה עקום, משתתפים לא נכונים והיגיון חסר וזה גם נראה כך על המסך. סיום לא ברור שרק הוציא את כולם מוחלשים.

לסיכום - PPV מוצלח עם עניין וביצוע טוב של רוב הקרבות.מתי נראה קצת פרצופים יותר מעניינים מסינה, HHH, שיין ואנגל במיינאיבנט? באותו יום ה-WWE יקפצו מדרגה ברמה.
 

TL PUNK

New member
דעות סורבייבר סיריס בקצרה

נתחיל בזה שאני לא קורא לPPV הזה סורבייבר סיריס אלא בוצ' ספוט גאלור
כי היו כ"כ הרבה בוצ'ים בתוכנית הזאת..כמעט בכל קרב.

שילד נגד ניו דיי - קרב טוב בסה"כ לא משהו מיוחד , הספוט בסוף של הטריפל פאוורבומב מהחבל השני היה נחמד אבל ת'אכלס אין לי יותר מידי מה להגיד. הדבר הכי מוזר ששמתי לב אליו היה שהסופרקיקס של רולינס פשוט גרועות ,אני יודע שהוא לא רוצה לפגוע ביריב אבל הן כ"כ חלשות זה נראה נורא.

קרב 5 על 5 נשים- קרב לא טוב , מאוד סלופי ואפילו בוצ' של פוקס שגרם להדחה שלה ע"י נעומי , כמה זמן את בחברה?? אם את שומעת שהשופט מכה 1...2...קיקאאוט!!! (למה לא שמו את מיקי קפטן??) . אחרי זה הקרב קצת התפרק.. אגב הרבה אנשים אהבו את הפייסאוף של טאמינה ונאיה אבל לדעתי הוא היה ממש גרוע,פשוט 2 מתאבקות לא טובות במיוחד אז מה אם הן משפחה? לא היה מרגש במיוחד.
אבל לא נורא כי כל הבנייה של הקרב הובילה לניצחון של אסקה אז זה צפוי אבל בסדר.(עדיף משתפסיד)

קורבין נגד מיז - עוד קרב חלש במיוחד בגלל ששניהם הילים ולא וורקרס טובים במיוחד . הייתי קונה את מיז כפייס שמגן על הכבוד של אישתו וילדו בקרב הזה אבל המיזטראז' כל הזמן התערבו ורימו אז זה לא עבד.

האוסוז נגד הבר- קרב טוב , בסה"כ 2 קובוצות עם וורקרים טובים ושיימוס. שמח שהאוסוז ניצחו לדעתי הם אנדרייטד , מה שכן הפיניש היה גדול עם הטאג באוויר שהאוסוז עשו .

שארלוט נגד אלכסה - קרב בסדר , הרגיש לי יותר כמו קרב RAW או משהו לא התעלה במיוחד בשבילי.

סטיילס נגד לסנר - איזה קרב איזה קרב!!! זה בדיוק מה שרציתי לראות! זה היה 100% השואו סטילר של ה PPV , סטיילס בעוד קרב נדיר , בהתחלה כשהם התחילו את הקרב וברוק רצח אותו עם סופלקסים פחדתי מוות אבל אז סטיילס עשה קאמבק אדיר וכיסח לברוק את הצורה כמו שמכסחים ביג מן . לרגע קט נתתי לעצמי להאמין שברוק ייכנע בקלף קראשר אבל זה עדיין WWE.. היה ספוט אדיר שברוק לקח את הראש של סטיילס ודפק אותו כמו מסמר בקנווס ואו!.
אני לא דייב מלצר אבל אני נותן לזה ***** זה היה קרב ולא מופע!.

מיין איבנט 5 על 5 גברים - האמת שההתחלה של הקרב הייתה סבבה ,קצת מפגשים שעוד לא נראו ב WWE וקצת באלור נגד נקאמורה שהטריף את הקהל ,אבל בסוף כמו תמיד אובר בוקינג וטימטום הרסו את הקרב...שיין מקמה'ן הסורבייבר האחרון בקבוצה שכוללת את סינה אורטון רוד ונקמורה???. ראו שהבוקרים קלטו שהם במבוי סתום אז הם גרמו לג'ו וסטרומן לריב בלי שום סיבה.
שיין בריח את אוונס וזאין כמו שני אפסים למרות שהם ביתרון מספרי עליו...וה"בגידה" של טריפס בסוף שאף אחד לא קנה קיצר חרא טהור ,לפחות בראון יצא מכל הבלאגן הזה אובר...כי אף אחד אחר לא.

קיצר תראו את ה PPV בלי המיין איבנט ותהנו.
 
למעלה