תוצאות טייקאובר: וור גיימס!

תוצאות טייקאובר: וור גיימס!

לארס סאליבן ניצח את קאשיוס אונו.

אליסטר בלאק ניצח את וולווטין דרים. בסוף הקרב הוא אמר את שמו של דרים.

קרב נשים מרובע על אליפות הנשים: אמבר מון ניצחה את פייטון רויס, קאירי סיין וניקי קרוס. היא הצמידה את קרוס. אחרי הקרב, אסקה העניקה לאמבר את החגורה.

קרב אליפות NXT: אנדראדה סיאן אלמאס ניצח את דרו מקינטייר וזכה בתואר.

וור גיימס: האנדיספיוטד ארה ניצחו את AOP וסטרונג ואת סאניטי. קול הצמיד את יאנג כדי לנצח בקרב, שהיה מטורף, מלא נשקים ואפילו עם דם. לא היה היל טרן של סטרונג.
 

Turkisher

New member
מאמא מיה

תוכנית ההיאבקות היחידה שעדיין מספקת היאבקות אמיתית, אמינה, בידורית ובעיקר לא צפויה היא NXT.
דיווח התוצאות למעלה עושה עוול גדול לאירוע שבו כל הקרבות הבריקו. לכו לראות עכשיו, באמצע העבודה.

אני לא חסיד גדול של כריס הירו או בשמו החדש קסיוס אונו אבל הוא הצליח להוציא את לארס סאליבן ענק ואי אפשר שלו לחכות לפיוד או סטייבל בין סאליבן לבין בראון סטרומן. סאליבן הפתיע ושניהם נתנו הופעה מרתקת של סטיפיות שלא נראתה בזירה כבר הרבה זמן.

ואז מה שהיה אמור להיות סוג של קרב הפסקת שירותים, סקווש מהיר או סתם קידום של אליסטאיר בלאק, גנב את ההופעה. קרב אדיר, מהיותר טובים שראיתי בשנים האחרונות , כאשר דרים נותן חתיכת הופעה מרשימה עם סיום מעולה ופייאוף אורגזמי שבלאק מתוך כבוד אומר בסיום את שמו של דרים. קרב עצום ששווה כל שניה.

קרב הנשים היה אולי החלש של הערב אבל לעומת קרבות הנשים בראו וסמאק הוא עדיין נראה טוב. יש לי קראש אישי על פייטון, בטח יחד עם עוד כמה עשרות אלפי גברים אבל לצערי הלכו על בטוח וצפוי ונתנו למון המשעממת את החגורה. ההענקה של אסקה היתה מאד יפה ובמקום.

קרב האליפות: כמו שזה נראה מכאן, אלמאס לא היה מתוכנן לנצח אולם למי שלא עוקב אחר חדשות, מדווחים שדרו נפצע וקרע שריר במהלך הקרב וכנראה תוך כדי שינו את הסיום כדי לא ליצור שוב וואקום ונתנו לאלמאס את החגורה. הוא לא ממש טיפוס שמתאים לאליפות אבל נתן הופעה לא רעה ויש לו את המנהלת הכי שווה ב-WWE היום (יותר מלאנה ה- Cold Fish)...

War games - בשלב מסויים אני כבר הגעתי לרוויה מכל המהלכים הקיצוניים שרצו שם. קיליאן דיין הוא חתיכת פרפורמר שחייב לקבל במה לבד ולא חלק מהסטייבל. של סאניטי. מילא היכולות המפתיעות לאדם במימדים שלו, השואו והתקשורת שלו עם הקהל היו פשוט יוצאות דופן. סיום קצת אנטי-קליימטי , עם כל המפלצות בזירה, תכל'ס קול והסטייבל לא הצליחו להרשים אבל מן הסתם צריך לבנות היל לטווח הרחוק אז מקבל את הסיום בהבנה.

אז האירוע, כמיטב המסורת של NXT היה אירוע חזק, מהטובים שהיו השנה ואם יש משהו אחד שמצליח לשדרג אותו עוד רמה מעל ל-WWE זה השילוב האולטימטיבי של מאורו רונאלו ונייג'ל מקגיניס שפשוט נותנים פסקול שמשתלב לכל שלבי הארוע. פרסי מיותר ולא צריך בכלל אדם שלישי. שני אלה עושים הכל בצורה מושלמת.

לסיכום: הפרחים ל-HHH על עוד אירוע בלתי נשכח ומהנה.
 
דעווווווווווות!

אונו-סאליבן: קרב סביר פלוס. אונו הצליח להוציא את סאליבן אובר ומפלצתי, כמו שצריך. השיג את המטרה שלו.

בלאק-דרים: פאקינג וואו! בהתחלה, כשהפיוד רק התחיל, חשבתי לעצמי "איזה פיוד מיותר ולא קשור". היום? הפיוד הכי טוב שיש בNXT, הקרב הכי טוב של הערב לדעתי ופייאוף מעולה! גם העובדה ששניהם כל כך בדמות שלהם תרם המון. המכנסיים של דרים, כמחווה לריק רוד, היו מעולים. קרב מושלם של פסיכולוגיה, פיתוח דמות ויכולות האבקות. ודרים בן 22 רק!!!

קרב הנשים היה סביר פלוס, אבל היה יכול בכיף לקבל עוד 5 דקות. מכל האופציות, רציתי את פייטון, אבל מבין למה מון קיבלה את זה. יאללה, שפייטון תיקח את זה ממון ותהיה לנו אלופה אייקונית אמיתית!

מקינטייר-אלמאס: טרנקילו! לא בטוח שאלמאס היה זוכה אם דרו לא היה נפצע במהלך הקרב, אבל אני חושב שהוא אלוף ראוי. הוא מתאבק מעולה שזורח מאז הציוות שלו לזלינה וגה, שגם הפעם שיחקה תפקיד מרכזי בניצחון. שמח בשבילו, מבואס בשביל דרו, בעיקר עם הפציעה רצינית.

וור גיימס: סטרונג בא לבוש עם AOP! גדול! בחירה טובה לשלושת המתאבקים הפותחים, אבל למען האמת עד שכל שלושת הסטייבלים היו בפנים, היה יחסית משעמם. אבל מרגע שסאניטי נכנסו – הולי שיט! איזה ספוטים פסיכים! קיליאן דיין בלע את המפתח! ועשה קוסט טו קוסט! ועוד מלא דברים משוגעים! אלכסנדר וולף פתח את הראש אבל המשיך בקרב כמו גדול. הסופרפלקס מראש הגדול של סטרונג על קול היה מטורף!
אז סטרונג לא עשה היל טרן, קול הפחדן שנמנע כמעט לאורך כל הקרב מספוטים גדולים (חוץ מהסופרפלקס, כאמור) גנב את הניצחון ועכשיו אני מאמין שיהיה לנו פיוד של אנדיספיוטד ארה נגד סאניטי על אליפות הזוגות וAOP יעלו לרוסטר הראשי.

לסיכום – שני קרבות סבירים פלוס, שלושה קרבות משוגעים, שני אלופים חדשים ואחד טריפל אייץ'. ולמרות הקארד החלומי של סורבייבור סירייס – נראה את הרוסטר הראשי מתעלים על הטייקאובר הזה.
 

ninjastar

New member
אחד הטייקאוברס

הפחות מעניינים, אבל לשם שינוי בסוף האירוע הרגשתי אותו הדבר.
&nbsp
שני הקרבות הראשונים נהנתי, למרות שאונו נראה לגמרי אבוד שמה. הקרב של בלאק ודרים היה הקרב של הערב בשבילי
&nbsp
אמבר מון זוכה אחרי שאסקה עזבה רק גורם לתואר, ולאמבר מון, להראות הרבה יותר חלשים ממה שהם. אז זה שלילי מבחינתי
&nbsp
דרו נגד אלמס היה קרב מאוד טוב, אבל לא ממש איכפת לי משניהם, ולמרות הקרב הטוב, עדיין לא איכפת לי
&nbsp
וור גיימס היה מה שצפיתי, הרבה בלאגן, ספוטים מגניבים, אבל הבלאגן חסר המשמעות האפיל על הכל, אז קרב בינוני מבחינתי, עם הרבה שיעמום באמצע.
 

adireli

New member
אחד הטייקאוברס

הטובים והמפתיעים מבחינת איכות הקרבות
לארס נגד אונו עשה את העבודה אונו עשה את התפקיד שלו כמו שצריך - להאיר את סאליבן
קרב זוגות אפשר להגיד שהגיע לאמבר מון אחרי כל ההפסדים לאסקה וההזדמנויות שקיבלה
וולווטין דרים ענק והוא ילד אז הוא עוד יותר ישתפר בעתיד, הקהל אהב אותו ובצדק, אהבתי את המכנסים רפרנס לריק רוד
אנדראה אלמס ענק וישתפר עוד יותר מאז ששידכו לו את וגה הם עובדים מעולה ביחד
קצת חבל לי על מקנטייר שהפסיד ויצתרך ניתוח על פציעה בקרב
והוור גיימס היה מטורף כמו שצריך ככה היה פעם במקורי, הרבה אקשן ובאלאגן ומאז שסאניטי נכנסו לקרב היה עוד יותר משוגע - הMVP אלכסנדר וולף שגם פתח את הראש
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

TL PUNK

New member
דעות וורגיימס


סליבן נגד אונו - טוב כמו שהשיר הישן הולך Chris is Awesome , הופעה מצויינת של אונו שסחב את לארס כל הקרב , אני לא צופה קבוע של NXT אבל סליבן הזה נראה לי דיי ירוק , בכל מקרה אונו הוציא ממנו קרב טוב אז כל הכבוד.

בלאק נגד דרים - ואו איזה קרב! אם לא היה את כל הטירוף הזה של וורגיימס זה היה יכול בהחלט היה להיות השואו סטילר . היה קרב טוב מאוד והקהל היה ממש בעניין ואפילו עודד את ולווטין דרים (מה שהיה קצת מוזר לי כי זכרתי שבלאק היה סופר אובר בייבי פייס).
היה את הספוט שהם חיכו את הישיבה/שכיבה אחד של השני שהיה די מגניב והDDT שדרים נתן לבלק היה חולני ביותר .
בסוף בלק אמר את השם שלו וזה היה נחמד, אני רק קצת מפחד שכוולוטין יגיע לרוסטר הראשי וינס יחשוב שהוא פנדנגו 2.0 כי שניהם עושים סיבובי עגן.

קרב מרובע על אליפות הנשים- האמת שקצת העברתי אותו , אבל כנראה שלא פיספסתי יותר מידי כי הוא במילא היה קצר . משום מה חשבתי שישימו את האליפות על קאירי סיין , אבל מון גם סבבה. אסקה שברה את האמא של הקייפייב.

קרב אליפות ה NXT- עוד קרב מצויין , אנדרדה נולד לשחק מניאק ודרו היה טוב מאוד , חבל שהוא נפצע בסוף אחריי הבוצ' המיותר הזה, עוד לא קראתי את החדשות אבל הם החליטו לשים את האליפות על אנדרדה אחרי שדרו נפצע או שזאת תמיד הייתה התכונית? .
היה גם די מצחיק שסלינה וגה ניסתה לתת לדרו הוריקנראנה למרות הוא בערך משולש ממנה במשקל. בכל מקרה מזל טוב ללה סומברה.

קרב וורגיימס - מה אני יכול לומר? פשוט טירוף לשמו!
.
האמת שהיה קצת משעמם בהתחלה שרק קול סטרונג ויאנג היו בפנים אבל כששאר הקבוצות התחילו להיכנס זה פשוט היה מטורף .
לביג דמו היו כמה ספוטים משוגעים הם ממש עשו אותו אובר הוא ה MVP של הקרב זה בטוח.
הרגע הכי מטורף היה כשסטרונג נתן לקול סופרפלקס מראש הכלוב (עכשיו אנחנו יודעים למה הוא היה פתוח ולא סגור) התפללתי שהם לא ימותו.
בכל מקרה קרב אדיר! לכו לראות אותו והרבה כבוד לכל הקבוצות.
 

pufpuf

New member
דעות טייקאובר


הרבה זמן לא ראיתי אירוע שלם מהתחלה ועד הסוף, אז עצם זה שראיתי את האירוע הזה זאת כבר נקודה לחיוב מבחינתי על האירוע.
&nbsp
אני חושב שאליסטר בלאק נגד וולווטין דרים היה קרב הערב. אומנם לא ראיתי את הפיוד בינהם, אבל מהסרטון ששודר לפני זה נראה פיוד עם סיפור ממש טוב ומוצלח, שבא לידי ביטוי גם בקרב ובתוצאה שלו. זה לא היה הקרב הכי "מסעיר" של הערב אבל מבחינת שילוב של סיפור+קרב זה היה המצטיין.
&nbsp
קרב האליפות היה מעולה, ואני די לא סובל את דרו מקנטייר כמתאבק, אני חושב שהוא חור שחור של כריזמה, אבל הפעם הכל דפק ותקתק כמו שעון.
מקנטייר בטח יהיה בקרוב ברוסטר הראשי שוב (ואז שוב יבלע ויעלם).
&nbsp
דווקא את הוור גיימס לא אהבתי. יותר מדי רגעים "מאולצים" שהמתאבקים ממש מכינים את הספוט אחד לשני (בלט לרעה במיוחד הקטע עם הקוסט טו קוסט על הפח, שבו הוא ממש החזיק את הפח בצורה לא טבעית ולא אמינה רק בשביל שהתרגיל יצליח). גם הם חייבים להפסיק את הקטע של "המגדל הנופל". לא כל קרב מרובה משתתפים חייב את זה. הקרב הרגיש לי יותר כמו ספוטפסט מאשר מאבק אלים "עד המוות" כמו שוור גיימס צריך להיות.
אולי האכזבה שלי היא שאני דוחף להחזרת הוור גיימס כאן בפורום בערך משנת 2005
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/13/59191104/בידור/היאבקות_WWE
&nbsp
&nbsp
זה לא היה קרב רע בשום מידה, אבל זה גם לא הרגיש לי "זה". היה חסר שם משהו.
&nbsp
סך הכל אבל אירוע טוב שעבר בכיף.
כן חסרה לי בנקסט איזה כוכב ממש דומיננטי שיהיה המוקד של הארגון בצורה מוצדקת כמו שבאלור, נאקמורה ואחרים היו.
ממה שראיתי, לא הרגשתי שהיה שם אף אחד שהיה לו את ה"אקס פקטור" הזה כרגע. לא קיבלתי את הוויב הזה מאדם קול (ובטח שלא מאריק יאנג).
 
למעלה