המיין איבנט 77: הקרב האחרון של אטלנטה

Diunim

New member
המיין איבנט 77: הקרב האחרון של אטלנטה

1997. וינס מקמהן חושב על סוג קרב מיוחד לשון מייקלס ולאנדרטייקר ומציע כלוב. שון מייקלס אומר לו שהוא ראה פעם קרב יפה עם כלוב שהיה סגור מלמעלה. ההאל אין א סאל נוצר. היסטוריה.

1983. שני מתאבקים נכנסים לתוך כלוב עם גג בתוכו. הם מבטיחים שהפעם זה יהיה הסיום לפיוד ביניהם. הם נלחמים בקרב אגדי, אבל הבעיות הטכנולוגיות של התקופה גרמו לכך שהקרב הלך לאיבוד. לא ידוע אם נשאר שריד. הקרב נשאר באגדות ובשמועות.

2016. אנשי ה-WWE נטוורק מוצאים בבלגן שהם קיבלו מ-WCW כל מיני קרבות. ביניהם נמצא הקרב שבמשך שנים נחשב לאבוד. זהו הקרב האחרון של אטלנטה. טומי ריץ' ובאז סוייר נכנסים לקרב הסאל הראשון באמת.

תיהנו.

 

Diunim

New member
טומי ריץ'

טומי ריץ'

שם אמיתי: תומאס ריצ'רדסון
ידוע גם בתור: ויילדפייר
תאריך לידה: 26.7.1956
מגיע במקור מ: הנדרסונוויל, טנסי
גובה: 1.83 מטרים
משקל: 107 קילוגרמים
מהלך מסיים: DDT, לו ת'אז פרס

טומי ריץ' החל להתאבק ב-1974 בטנסי לאחר שהתאמן עם ג'רי ג'ארט. בשנות השמונים, החל ריץ' להתאבק, פרט לטנסי, גם בטריטוריות של אלבמה וג'ורג'יה ב-NWA. הוא זכה בהרבה תארים אזוריים וכיכב בתכניות הטלוויזיה המקומיות. בג'ורג'יה, הוא נלחם מול רוב ההילים המובילים: אולי אנדרסון, איוון קולוף והפביולוס פריבירדס. הפיודים הפכו אותו למתאבק האהוד ביותר באזור.

ריץ' היה הבייביפייס המושלם. כל הנשים אהבו אותו, הוא היה בלונדיני ועם חיוך מקסים. מצד שני, בזירה הוא היה קשוח. נראה היה שלא ישרוד מול יריביו, אבל הוא תמיד הצליח לנצח.

ב-1981, הגיע ריץ' לשיא הקריירה שלו. מאבק בין בוקרים על הטריטוריה הוביל לכך שבוקר אחד הציע, כדי לחזק את מעמדו ואת מכירות הכרטיסים, לתת לריץ' את תואר ה-NWA. ריץ' זכה בתואר לארבעה ימים, כשהוא מביס את הארלי רייס, אבל מפסיד לו לאחר מכן. הזכייה בתואר חיזקה את מעמדו של ריץ' כפייס המרכזי בטריטוריה.

ב-1982, נכנס ריץ' לשנה החשובה ביותר בחייו. הוא זכה בתואר הלאומי של ה-NWA, אבל יריב מפתיע הגיע לצוד אותו.

 

Diunim

New member
באז סוייר

באז סוייר

שם אמיתי: באז סוייר.
ידוע גם בתור: מאד דוג
תאריך לידה: 14.6.1959
תאריך מוות: 7.2.1992
מגיע במקור מ: סנט פטרסבורג, פלורידה
גובה: 1.75 מטרים
משקל: 110 קילוגרמים
מנג'רים: גרי הארט, קווין סאליבן, פול אלרינג, פול ג'ונס, פרסי פרינגייל.
פינשר: פאוור סלאם.

"מאד דוג" באז סוייר התחיל להתאבק ב1979 בארגוני הNWA של ג'ים קרוקט. הוא נשאר שם עם מספר תפקידים ב-GCW עד ל1984. הוא בעיקר היה בן זוגו של אחיו, ברט סוייר. היה להם פיוד גדול עם הרוד ווריורס.

באז היה ההפך המושלם מטומי ריץ'. הוא היה מטורף לחלוטין, כולם פחדו ממנו. הוא היה ברולר, וקצת נמוך, אבל הפאוורסלאם שלו היה הרסני. הוא לא היה נחמד.

בתחילת 1982, נפגשו שני היריבים לראשונה והחלו היסטוריה. היסטוריה שלצערנו, נשכחה.

 

Diunim

New member
האווירה

1983 הייתה שנה חשובה מאוד בתולדות ההיאבקות. מדובר בשנה האחרונה של הטריטוריות. החוקים והגבולות עדיין כובדו, ה-NWA עדיין שלטו ללא עוררין בהיאבקות המקצועית. ה-WWF עדיין היו בשליטת וינס מקמהן האב, האלק הוגאן עדיין לא התחיל את ההאלקמניה, ורסלמניה נראתה כמו חלום רחוק.

ג'ורג'יה צ'מפיונשיפ רסלינג של אולי אנדרסון הייתה אחד מהארגונים המוצלחים באותה התקופה. בניגוד לשאר הארגונים, שהשיגו עסקאות שידור רק ברשתות המקומיות, ג'ורג'יה שודרה ברשת של טד טרנר. הרשת הזאת הייתה לאומית, טרנר חולל מהפכה כשהיה התחנה הלאומית הראשונה, מה שסימל את תחילת הסדקים במערכת הטריטוריות הוותיקה של ה-NWA.

ג'ורג'יה צ'מפיונשיפ רסלינג תגיע לצומת דרכים חשוב בשנה הבאה, ב-1984. אבל בינתיים, היא הייתה בשיאה ונחשבה לארגון מוצלח, בעיקר בגלל הפיוד בין טומי ריץ' ובאז סוייר.

 

Diunim

New member
הפיוד

טומי ריץ' ובאז סוייר החלו להתאבק אחד בשני ב-1982. גם אז, היריבות הייתה מלאה בשנאה. מתאבקים ניסו לעצור אותם ולא הצליחו. בפעם הראשונה, טומי ריץ' הפך למכוער. באז סוייר הוציא ממנו את הצד המכוער. בכל לילה שהם נלחמו, טומי ריץ' נאלץ להילחם מולו. ובדרך כלל היה מדובר בקרבות של חצי שעה. הם נלחמו בכמה סוגים של קרבות, מקרבות חוטי תיל לקרבות כלוב. היריבות ביניהם העלתה את כמות הקהל שרק רצה להיות חלק מזה.

הייתה בעיה רצינית בקרבות של באז וטומי: הם אף פעם לא נשארו בזירה. הם התקוטטו בכל מקום. בנוסף לכך, הם התערבו אחד לשני בקרבות כמה פעמים. המצב החמיר כל כך עד שהנהלת ה-NWA קבעה שבמשך שלושה חודשים יהיה אסור להם להיות באותו הבניין. ההנהלה עצמה נכנסה למלכוד. הפיוד היה נהדר, אבל הוא קטע כל דבר אחר. כל התכנית נשלטה בידי הפיוד של סוייר וריץ'.

הדבר הוביל את נשיא ה-NWA בכבודו ובעצמו להתערב, מעשה חריג באותה התקופה. הוא החליט שיש לבצע קרב אחד אחרון שיסיים את הכול. כדי להבטיח סיום אמיתי, לא יהיו שום חוקים: שום מגבלות זמן, שום פסילות, שום ספירות חוץ. וכדי שיהיו בזירה, הקרב יתקיים בתוך כלוב סגור. סגור לחלוטין, גם בגג. וכדי שפול אלרינג, המנג'ר של באז, לא יתערב, הוא יהיה נעול בכלוב מעל לזירה. תאריך נקבע: ה-23 באוקטובר, 1983, באומני של ג'ורג'יה, הארינה החשובה ביותר. רק אחד יוכל לנצח. לאחר מכן התווסף עוד משהו לקרב: אם ריץ' ינצח, אולי אנדרסון יקבל את פול אלרינג בתוך הכלוב.

כמה סרטונים בנושא:

ריאיון שמסכם את הפיוד: http://www.wwe.com/videos/tommy-rich-and-buzz-sawyer-weigh-in-on-their-ongoing-battles-july-2-1983

וההכרזה על הקרב: http://www.wwe.com/videos/nwa-presi...etween-tommy-rich-and-buzz-sawyer-oct-22-1983

 

Diunim

New member
הקרב

www.dailymotion.com/video/x4scahn

המתאבקים כבר בזירה, פול אלרינג נעול בכלוב שמשתלשל מלמעלה. הכרוז מכריז ששני המתאבקים, שכבר בזירה, הסכימו שזה יהיה הקרב האחרון שלהם. באז סוייר מושך בגג הכלוב והקהל נותן לו היט אכזרי. הקהל מריע לטומי. השופט מזכיר שאין חוקים. הם מקיפים אחד את השני וזה מתחיל.

באז סוייר נועל את טומי ריץ' ודוחף אותו לחבלים. טומי מתחמק ממכה. הם מקיפים אחד את השני ונועלים אחיזה, טומי דוחף את באז לחבלים. באז מתחמק מהמכה שלו ורץ לפינה. הוא בודק את גג הכלוב. הם נועלים אחיזה, טומי דוחף את באז לחבלים ומרביץ לו בראש. הוא דוחף את באז אל הכלוב ומנסה לתת לו מרפק, באז מתכופף וטומי חוטף את הכלוב. באז חוזר פנימה ודוחף את המרפק של טומי כמה פעמים אל הכלוב. לאחר מכן הוא דורך עליו. הוא נועל לו את הזרוע על החבל ובועט בה. טומי ריץ' נופל. באז ממשיך לדרוך עליו. באז נועל את הזרוע של טומי על החבלים ומשחרר. לאחר מכן הוא מעקם לו את הזרוע. הוא בועט בה. הוא לוקח אותו ונושך לו את המצח! הוא מרביץ לו בבטן וטומי נופל. באז נועל לו את הזרוע. לאחר מכן הוא מרים את טומי וטומי נותן לו ברכיה! טומי נופל ובאז מחזיק בבטן. באז זוחל ומרים את טומי. הוא מטיח את הראש שלו בכלוב! לאחר מכן הוא לועג לקהל. הוא מרביץ לטומי ריץ' בפרצוף. לאחר מכן הוא נושך לו את המצח! טומי ריץ' כבר מדמם ורק שלוש דקות עברו. לאחר מכן באז מרביץ לטומי. הוא לוקח אותו ומטיח אותו בכלוב! טומי נופל. טומי ריץ' מנסה לקום ובאז מרביץ לו בפצע. הוא לוקח אותו ושוב מטיח אותו בכלוב! באז הולך אל טומי… שנותן לו לואו בלואו! טומי מנסה להשתלט על זה אבל באז דוקר אותו בעין. טומי זוחל אל הכלוב ובאז משפשף לו את הראש על הקיר. כשהוא מסיים טומי מכוסה בדם והוא דורך עליו. באז מרים את טומי ומרביץ לו בראש. הוא מרביץ לו שוב אבל טומי עדיין עומד ומחזיר מכה! טומי נופל על הטורנבאקל. באז הולך אליו וטומי בועט בו! הוא נותן לו מרפק ומצמיד אותו. הכרוז סופר כי אין שופט. 1… 2… באז יוצא מההצמדה. טומי לוקח את באז וזורק אותו אל הכלוב!

טומי ריץ' לוקח את באז סוייר שנוגח בו בבטן. באז מרביץ לו בבטן ומפיל אותו על ברכיו. הוא מרביץ לו בראש. לאחר מכן הוא מטיח את הראש של טומי במזרן! הוא דורך לו על הפנים. באז לוקח את טומי וזורק אותו אל הכלוב. לאחר מכן הוא משפשף לטומי את הראש בכלוב. באז מרביץ לטומי בראש וטומי לוקח אותו, פיילדרייבר! שניהם מעולפים והכרוז סופר. 1... 2... הם מתילים לזוז. 3... 4... הם אוחזים בחבלים. 5... 6… 7… טומי אוחז בבאז. הוא נותן לו ברכיה לראש ובאז זז! הכרוז סופר. 1... 2... באז מתחיל לקום. 3... 4... באז קם על רגליו וכך גם טומי. ריץ' מרביץ לבאז בראש! הוא נותן לו עוד מכה! לאחר מכן טומי מרביץ לבאז בעורף. הוא מטיח את ראשו בכלוב. לאחר מכן הוא מטיח את הראש של באז בצד השני! באז מדמם, וטומי נותן לו ימנית שמפילה אותו! טומי לוקח את באז ושוב מרביץ לו. באז בועט בו ונותן לו ברכיה שמפילה אותו. באז לוקח את טומי... פיילדרייבר! באז קם וטומי מנסה לקום. באז מתחיל להרביץ לטומי בראש. טומי עדיין על ברכיו. באז נושך אותו! פול אלרינג מעודד מלמעלה. באז סוייר לוקח את טומי ריץ' ומרביץ לו בראש. הוא מטיח אותו בכלוב! טומי נופל. באז קם ולוקח את טומי. הוא מרביץ לו בראש. לאחר מכן הוא מבצע באקברייקר. 1... 2... טומי ריץ' יוצא! ריץ' מרביץ לבאז בפנים! הכרוז סופר את שניהם. 1... 2... באז מתחיל לקום. 3... 4... 5... הוא קם ומנסה אלבו דרופ… ממנו טומי מתחמק! הם שוב מעולפים. 1... 2... באז קם. 3... טומי בועט לו בפרצוף! באז מרביץ לו בפנים בתגובה. הוא עושה זאת כמה פעמים וטומי מחזיר לו! הם מתחילים קרב אגרופים. הם קמים במהלכו. טומי ריץ' משתלט על זה ודוחף את באז לחבלים. הוא נושך לו את הראש! באז נופל.

טומי ריץ' עולה על החבל השני ומבצע פיסט דרופ... ממנו באז מתחמק! טומי נאנק מכאבים. באז לוקח את טומי ושם אותו על החבלים. הוא הולך לצד השני ורץ... טומי מתחמק ובאז פוגע בכלוב! טומי ריץ' קם ולוקח את באז. הוא מטיח אותו על הכלוב! לאחר מכן הוא מטיח אותו בצד השני! באז נופל וגם טומי. 1... 2... הם מתגלגלים. 3... 4... טומי קם ולוקח את באז. הוא מטיח אותו בעוד צד של הכלוב! הוא מצמיד. 1… 2… באז דוחף את טומי. טומי מרים את באז ומטיח אותו בצד הרביעי של הכלוב! טומי צריך את החבלים כדי לעמוד. הוא לוקח את באז ומטיח אותו שוב בכלוב! הוא נופל גם כן. 1... 2... טומי זוחל אל באז. 3... 4... הוא מצמיד! 1... 2... 3!

הקהל באטרף ובאז כמעט יוצא. טומי ריץ' מעולף לחלוטין וגם באז הרוס. השופט נכנס ומרים את היד של טומי ריץ'. הוא עוזר להרים אותו אבל קורא לרופאים. הפייסים נכנסים לבדוק את טומי ריץ' ומגלגלים אותו החוצה. הכלוב של פול אלרינג מתחיל לרדת. השופט בודק את באז שדוחף אותו. עכשיו אלרינג חייב להילחם מול אולי אנדרסון. הכלוב נפתח ואולי נכנס אל הסאל ובודק את באז. הקהל עוד מריע לניצחון של ריץ', באז מכוסה כולו בדם. אלרינג עוזר להוציא את באז החוצה. השופטים מוציאים את באז מהסאל. לפתע הקהל מריע כי אולי אנדרסון מגיע.

אולי מיד תופס בראש של אלרינג ומטיח אותו בטורנבאקל! הוא נכנס פנימה. הוא מתחיל לבעוט באלרינג ולתת לו ברכיות, ומטיח אותו בכלוב! אנדרסון מתחיל להרביץ לאלרינג שכבר מדמם. הוא שוב זורק אותו אל הכלוב! לאחר מכן הוא עושה זאת שוב! הוא מרים את אלרינג ונותן לו ברכיה! הוא מרביץ לו בפנים. אולי מרביץ לאלרינג על המזרן. הקהל מריע לכך והוא שוב נותן ברכיה. אולי דורך על אלרינג כמה פעמים. הוא מצמיד. 1... 2... אלרינג יוצא. אנדרסון נוגח באלרינג. לאחר מכן הוא מרביץ לו בפינה. הוא נותן לו עוד ברכיה וחונק אותו. השופט עוצר אותו. אנדרסון בועט באלרינג, מרים אותו ומבצע באדי סלאם! לאחר מכן הוא מרביץ לו בראש. אלרינג מתחנן על חייו. לאולי לא אכפת והוא ממשיך להרביץ. אולי מוריד את החגורה שלו ובועט לאלרינג בבטן. לאחר מכן הוא דורך לו על הראש. הוא מטיח לו את הראש במזרן. הוא מתחיל להרביץ לו. אלרינג קם אבל אולי ממשיך להרביץ לו. אלרינג מחמיץ מכה ואולי מרביץ לו בגב. הוא ממשיך להרביץ. אלרינג כבר כמעט נופל ואולי מטיח אותו בכלוב! הוא מרביץ לו בראש ומפיל אותו. אולי משתמש בחבלים בשביל אלבו דרופ! 1... 2... אלרינג יוצא. אולי משפשף את הפרצוף של אלרינג בכלוב. הוא דורך לו על הראש וחונק אותו. השופט עוצר אותו. אולי דוחף לאלרינג את הראש לכלוב. השופט מבקש ממנו לעצור ואולי משחרר. הוא אוחז לו בראש ומרביץ לו.

אולי דורך לאלרינג על הראש. הוא חונק אותו ואלרינג מנסה לקום. אולי מרביץ לו ודורך עליו. אולי לוקח את אלרינג ומטיח אותו בכלוב! לאחר מכן הוא בועט לו בבטן. אלרינג מרים את אולי ומבצע מנהטן דרופ! שניהם על המזרן. 1... 2... אלרינג זוחל. 3... 4... אלרינג קם. אלרינג לוקח את אולי ומנסה להרים אותו, אבל הוא כבד מדי. הוא פשוט מרביץ לו. לאחר מכן הוא זורק אותו עם הפרצוף לכלוב! אלרינג מרביץ לאולי. הוא מרביץ לו שוב בראש. אולי מתחיל להחזיר מכות. אלרינג משתלט עליו וזורק אותו לכלוב! הוא מבצע דאבל אקס הנדל. לאחר מכן הוא חונק את אולי עם הרגליים על החבלים. אלרינג לוקח את אולי ומנסה פיילדרייבר. אולי מבצע באק באדי דרופ! הוא בועט לאלרינג בבטן וחוסם מכה. הוא מרביץ לו. אלרינג מנסה להילחם ומרביץ לו. אולי מתקל אותו למזרן! הוא לוקח את אלרינג ומטיח אותו בכלוב! אולי מטפס על החבל השני... ודורך על אלרינג! הוא דורך עליו שוב ומרים אותו. הוא מנסה להטיח אותו בכלוב… אלרינג מטיח את אולי בכלוב! אלרינג רץ ומנסה לגדרופ... אולי זז! אלרינג מרביץ לאולי בכל זאת ואולי מחזיר לו. הוא מוריד אותו למזרן ומצמיד! 1... 2... 3!

הקהל מתחיל לעזוב את האזור. אולי מתאושש מהקרב. לפתע ג'ייק רוברטס נכנס אל הסאל וחונק את אולי! הוא מרביץ לו. השופט מנסה לעצור אותו וג'ייק מוריד אותו! הוא מרביץ לאולי. לאחר מכן הוא מצביע על אלרינג שמתחיל להרביץ לאולי. ג'ייק לוקח את החגורה ומצליף באולי! השופט מנסה לעצור אותו וג'ייק מוריד אותו. הוא מצליף באולי כשאלרינג מחזיק אותו. לאחר מכן השניים יוצאים מהסאל. השופט נשאר לבדוק את אולי. השופט מרים את היד של אולי והוא מוכרז כמנצח כשהוא מפונה מהסאל.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

טוב, היה שווה לראות את זה כי זה אכן היה קרב חריג לזמנו.

לא ראיתי יותר מדי מהלכי היאבקות בקרב הזה, אבל השניים העבירו לי את השנאה שלהם. הסיום של באז וטומי היה די מוזר. בנוסף, רוב הקרב הוקדש בכלל לאנגל בין אולי ואלרינג… למרות שהיה כיסוח יפה, הוא היה ארוך מדי.

אבל למרות זאת, הקרב הזה עורר הדים ולאחר ארבע עשרה שנים, שון מייקלס זכר אותו כשהוא הציע סוג קרב. הקרב עצמו היה דווקא די כיפי, ואולי כדאי לכם לנסות לצפות בו. גם אם לא בחלק שאחריו.

ציון הקרב:
¾ על הקרב, ¼ כוכב על האנגל, סה"כ:


 

Diunim

New member
לסיום

לאחר שהקרב צולם, הוא נשכח ונותר רק באגדות, עד שהוא נמצא לפני שנה. לצערנו, הקריירה של המתאבקים לא פרחה בעקבות הקרב. באז סוייר לא עשה דברים משמעותיים לאחר מכן, וטומי ריץ' התאבק כג'ובר ב-WCW והיה ב-FBI של ECW.

דווקא המנג'רים היו אלו שבאמת הצליחו. אלרינג, שכבר אז אסף את קבוצת לג'יון אוף דום שלו (יחד עם ג'ייק רוברטס) החל לנהל את הוק ואנימל, והוא עדיין מנהל היום מתאבקים. לאחר זוגיות מוצלחת עם ארן אנדרסון, בן דודו האבוד, אולי אנדרסון הצטרף לפור הורסמן המקוריים, יחד עם ריק פלייר, עוד בן דוד אבוד.

אבל עולם ההיאבקות היה מה שהשתנה הכי הרבה. חודש לאחר מכן, וינס מקמהן קנה את ה-WWF והחל במסע להתרחבות לאומית. בינואר האלק הוגאן זכה בתואר העולמי. הדבר השפיע על GCW, כשביולי, האחים בריסקו בגדו באולי ומכרו את המניות ב-GCW לוינס מקמהן. וינס בתורו מכר אותן לג'ים קרוקט, מה שהביא לתחילתה של WCW. הערב הזה היה שירת הברבור של GCW, ואולי שירת הברבור של הטריטוריות באופן כללי. ללא ספק, סופו של עידן.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אתה יכול לשנות את החוקים באמצע, אבל לא תדפוק אותי.
 
למעלה