שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

התכנית האחרונה לפני סרבייבור סירייס.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן מדבר עם הרוסטר של סמאקדאון ואומר שאולי RAW יפלשו הלילה, אבל הם ינצחו בסרבייבור סירייס.
&nbsp
דניאל בריאן חוזר ואומר שהוא התגרה בקיין ולכן הותקף, אבל אומר ש-RAW פחדנים אם הם מוסיפים את טריפל אייץ'. בריאן מציג את AJ סטיילס. בריאן מציע ל-AJ לדבר בשמו. הוא מחקה את פול היימן ויורד על הקריירה שלו ב-UFC. לאחר מכן AJ אומר שהוא האנדרדוג אבל בהפקה של AJ סטיילס, הוא ינצח את ברוק לסנר.
&nbsp
ג'ינדר מהאל אומר ש-AJ יפסיד ללסנר ואז הוא ייקח ממנו את התואר.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: ברון קורבין ניצח את סין קארה עם אנד אוף דייז.
&nbsp
שיין ובריאן מדברים ואומרים שיתראו אחד עם השני ביום ראשון.
&nbsp
אליפות הנשים: שארלוט פלייר ניצחה את נטליה אחרי פיג'ר אייט. לאחר הקרב, רנה יאנג ריאיינה אותה על הקרב מול אלכסה בליס, ושארלוט הבטיחה שהיא תשתחווה בפני המלכה. לאחר מכן ריק פלייר יצא לחבק אותה.
&nbsp
אחי הבלודג'ון אומרים שיגיעו בשבוע הבא.
&nbsp
ג'ימי אוסו ניצח את צ'אד גייבל אחרי סופרקיק לאחר שג'יי ושלטון בנג'מין התקוטטו. לפני הקרב האוסוז ירדו על שיימוס וסזארו.
&nbsp
סמי זיין וקווין אוונס כועסים כי הם לא בסרבייבור סירייס.
&nbsp
הניו דיי יוצאים ויורדים על השילד. הם אומרים שהם מאוחדים, בניגוד לשילד שהם בוגדניים.
&nbsp
הניו דיי נלחמו מול סמי זיין וקווין אוונס עד שהשילד באו דרך הקהל. הם תקפו את הניו דיי, אבל האוסוז באו ושיימוס וסזארו תקפו אותם. הנשים של RAW תקפו את נשות סמאקדאון, כולל התקפה של אלכסה בליס על שארלוט. פין באלור, סמואה ג'ו, טייטוס או'ניל ואפולו קרוז באו גם כן, אז שיין הביא את הרוסטר של סמאקדאון והתחיל ברול. קורט אנגל יצא וקרא לברון סטרומן. סטרומן חיסל את כולם. השילד אחזו בשיין וגרמו לו לראות את מתאבקי סמאקדאון חוטפים. אנגל נכנס לזירה ושאל את שיין איך זה מרגיש. השילד נתנו טריפל פאוורבומב לשיין, ואנגל נתן לו אנגל סלאם. הוא חטף עוד טריפל פאוורבומב.
 

Diunim

New member
אני אמרתי כבר כשזה התחיל


שזה סתם תקוע, ה-RAW מול סמאקדאון הזה.
&nbsp
הרי כמה אלופים הם נאלצו להחליף כדי שהקרבות אלוף מול אלוף יהיו הגיוניים? שארלוט עכשיו, שיימוס וסזארו, AJ סטיילס. הכול כי זה נתקע להם.
&nbsp
ועכשיו מה? הרי יש לך אירוע בלי אוונס וסמי! מה אמורים לעשות עם זה?
 

Turkisher

New member
מסכים

אם רק היתה קצת חשיבה יצירתית , נניח שכל בראנד מציב מועמד משלו להתמודד על חגורה מהבראנד השני ואז גם היו יכולים להכניס קצת ערך מוסף לתחרות.
אני עוד מקווה שנקבל איזהשהוא טריידאוף לאנגל של דניאל בריאן, נניח שהוא זה שהכניס את ראו ובגד בסמאק בגלל היחס של שיין ובעצם יהיה כאן היל טרן של בריאן.

אני מאמין ומקווה שKO ו-SZ בכל זאת ישתלבו באירוע בצורה כלשהיא, מן הסתם כאורחים לא מוזמנים ועדיין, העיקר שימצאו להם מקום. כנ"ל לגבי JJ שאני מקווה שיעשה היל טרן. חסרים לי כל כך הטרנים הקלאסיים. חוץ מסמי זיין, לא זוכר אחד ראוי לשמו מהשנים האחרונות.
 
למעלה