המיין איבנט 76: שון מייקלס-רייזור ראמון 2

Diunim

New member
המיין איבנט 76: שון מייקלס-רייזור ראמון 2

רסלמניה 10. איזה ערב מדהים. ה-WWE נותנים את אחד מהמופעים הגדולים ביותר של תקופת הניו ג'נריישן, ומביאים שני קרבות מדהימים: אואן הארט-ברט הארט בקרב פתיחה מעולה, ושון מייקלס-רייזור ראמון בקרב הסולם הראשון.

אומרים שההמשכים הם תמיד פחות טובים מהמקור. בהיאבקות זה לא תמיד ככה (אוסטין-רוק, מישהו?) ולפני שבועיים גם ראינו את זה כשניתחנו את אואן-ברט בכלוב.

הפעם, שנה אחר כך, יש עוד קרב חוזר ממניה 10. שון מייקלס ורייזור ראמון חוזרים לסולם ומבטיחים שהפעם זה יהיה שונה.

תיהנו.

 

Diunim

New member
שון מייקלס

שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: HBK, השואוסטופר
תאריך לידה: 22.7.1965
מגיע במקור מ: סן אנטוניו, טקסס
גובה: 1.80 מטרים
משקל: 102 קילוגרמים
מהלך מסיים: סוויט צ`ין מיוזיק

שון מייקלס (שנחשב בעיני רבים לאחד מהוורקרים הטובים בהיסטוריה של הענף) התחיל את הקריירה שלו תחת הדרכתו של חוזה לות`ריו. הוא החל להתאמן לפני שהגיע לגיל 20 והפך במהרה לאחד מהכוכבים הצעירים של AWA כשחבר למרטי ג`נטי והשניים הפכו ל"מידנייט רוקרז". הצמד הצליח לזכות בתואר אלופי הזוגות של AWA וזכה להערצה גדולה מהקהל (בעיקר הנשים...). לקראת סוף שנות ה-80 AWA התקשו להישאר בחיים ולכן המידנייט רוקרז חתמו ב-WWF בתור "הרוקרז". הרוקרז נהנו מהצלחה ממוצעת אך מעולם לא זכו בתואר הזוגות. הייתה להם תקופה קצרה בתור אלופים לאחר ניצחון על ההארט פאונדיישן, אבל החבל העליון נקרע במהלך הקרב. כתוצאה מכך הוחלט שהקרב לא ראוי לשידור והתואר הוחזר להארט פאונדיישן. לאחר תקופה מסוימת התקבלה החלטה להפריד בין הרוקרז ולנסות אותם בתור מתאבקי יחידים.

בנקודה הזו הקריירה של מייקלס החלה לצבור תאוצה. הקטע הספציפי שבמהלכו הופרדו השניים זכור היטב ע"י מעריצי רסלינג רבים: מייקלס וג`נטי התעמתו במהלך ראיון שנערך ב"מספרה" של ברוטוס ביפקייק. מייקלס הטיח את ראשו של ג`נטי לתוך חלון זכוכית, סיים את השותפות ביניהם ובו זמנית הזניק את הקריירה שלו כשהפך להיל מרושע.

הוא היה מתאבק יחידים מצוין, אך לא הצליח להתקדם מעבר למידקארד ונשאר שם למשך תקופה לא קצרה. התואר הראשון שלו הגיע כשהפך לאלוף הביניבשתי לאחר ניצחון על הבריטיש בולדוג ז"ל בשנת 1992. הוא הציג בפני כל העולם את קווין נאש בתור שומר ראש קשוח שנקרא "דיזל". שון נשאר היל ונכנס לפיוד עם אותו נאש לפני שהפך לפייס וזכה שוב בתואר הביניבשתי.

 

Diunim

New member
רייזור ראמון

רייזור ראמון

שם אמיתי: סקוט הול
ידוע גם בתור: הבחור הרע,הדיימונד סטאד (Diamond Studd)
תאריך לידה: 20.10.1958
מגיע במקור מ: מיאמי, פלורידה
גובה: 1.96 מטרים
משקל: 130 קילוגרמים
מהלך מסיים: רייזורס' אדג'

סקוט הול (שסיים לימודי קדם רפואה) החל להתאבק בחו"ל בתחילת שנות ה-80. הוא קיבל את ההזדמנות שלו בארה"ב כשהתאבק בטריטוריה של פלורידה והכיר שם את דאסטי רודס.

בשנת 1985 (לאחר תקופה קצרה ב-.NWA בתור אחד מה-Coyotes) הוא עבר ל-AWA כדי לשתף פעולה עם קורט הניג ולהתחיל לבנות לעצמו מוניטין טוב. הוא עבר להיות מתאבק יחידים ב-AWA הגוססת וקרא תיגר בפני כל השמות הגדולים בארגון, אך מעולם לא החזיק בתואר מוביל. הול הוחתם ע"י WCW ב-1991 והוצמד ל-DDP בתור הדיימונד סטאד. התקופה שלו ב-WCW הייתה קצרה ומלאת אירועים, אבל הוא הצטרף לבסוף ל-WWF וערך את הופעת הבכורה שלו ב-1992.

הוא עבר טרנספורמציה והפך למהגר קובני בשם רייזור ראמון שמכנה את עצמו "bad guy". ראמון התקדם במהרה וקיבל טייטל שוט כבר בתחילת 1993 כשהתמודד מול ברט הארט על תואר אלוף ה-WWF ברויאל ראמבל. הוא הפסיד את הקרב אבל הצליח להפוך לאלוף מסוג אחר כשניצח את ריק מרטל וזכה בתואר הביניבשתי הפנוי. ספק אם הוא ידע שהזכייה בתואר הזה תוביל אותו לקרב הטוב ביותר בקריירה שלו- קרב הסולם על התואר מול שון מייקלס ברסלמניה. הקרב היה קלאסי ביותר ובסופו רייזור ניצח והפך לאלוף הבלתי מעורער. למרות זאת הפיוד מול מייקלס המשיך, והוא אף הפסיד את התואר לדיזל, שומר הראש של מייקלס (ושותפו לעתיד קווין נאש), אבל זכה בו שוב. בינואר רייזור הפסיד את התואר לג'ף ג'ארט ומאז לא הצליח לזכות בו או היה בקרב חשוב מדי.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 1995 תיזכר לעד בתור אחת מהשנים הגרועות בתולדות הארגון. היא גם תיזכר בתור תקופת השיא של הקליק- הקבוצה שהכילה את שון מייקלס, סקוט הול, קווין נאש, שון וולטמן וטריפל אייץ'. הקליק הגיעו לשיא ההשפעה שלהם באותה התקופה וניתן לראות זאת בזכות העובדה שהם היו במקומות מאוד גבוהים באירוע הזה: וולטמן מול האקושי, טריפל אייץ' זוכה לניצחון מול בוב הולי, שון ורייזור בקרב שלהם, וכמובן דיזל.

1995 תיזכר בתור השנה של קווין נאש. הוא החזיק בתואר במשך רוב השנה והכהונה שלו נחשבה לכהונה כושלת. הארגון הפסיד כספים רבים ונאש בתור אלוף היה אלוף בינוני, שלא הצליח להוציא קרבות טובים כשלא נלחם מול שון או מול ברט. לנאש היו חסרים הילים להילחם מולם ובאירוע הזה הוא נאלץ להילחם מול מייבל, מתאבק שרק חודשיים לפני כן החל לקבל פוש.

1995 גם הייתה תחילת השינוי: שבוע בלבד לאחר סאמרסלאם שידרה WCW את נייטרו לראשונה, ועסקי ההיאבקות השתנו לגמרי.

 

Diunim

New member
הפיוד

האמת שפרט לפיוד שהוזכר- הפיוד על התואר ב-1994, לשון ולרייזור בכלל לא היה פיוד בדרך לאירוע! הקרב המקורי שהיה אמור לקרות באירוע היה שון מייקלס מגן על התואר שלו מול סייקו סיד, שומר הראש שלו שבגד בו לאחר רסלמניה 11. שלושה שבועות לפני האירוע הכריז הנשיא החדש של הארגון, גורילה מונסון, שאף אחד לא רוצה לראות את הקרב הזה, ושיש לשנות את הקרב לקרב סולם חוזר בין רייזור ושון. כן, ה-WWE בעצם הודו שהבוקינג שלהם היה גרוע ושהם יתנו למעריצים קרב טוב במקום (המממ...).

במהלך הבנייה לקרב הכריז רייזור שלא אכפת לו מה המעריצים יחשבו עליו, הוא עומד להחזיר לעצמו את התואר שהוא רדף אחריו מאז תחילת השנה ויעשה הכול בשביל זה. עם זאת, רייזור עדיין היה פייס, ושישה ימים לפני האירוע הוא אף הציל את שון מהתקפה של סייקו סיד וג'רי לולר. בעצם הפיוד נסב בעיקר סביב ההייפ לקרב חוזר מאחד הקרבות הגדולים ביותר בתולדות הארגון.

מאחורי הקלעים, שון וסקוט חשו שהם לא יוכלו להתעלות על קרב הסולם הקודם ביניהם ושהם במצב קשה. בנוסף לכך, התברר שקוד אלימות חדש בארגון מונע מהשניים להרביץ אחד לשני עם הסולם, והלחץ על השניים לתת קרב מעולה היה גדול.

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/x5tzntn

דוק הנדריקס מראיין את רייזור ראמון. באותו זמן ההיסטוריה היה להפוך לארבע פעמים אלוף ביניבשתי. רייזור אומר שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אבל שון אומר שזה היה אז, ועכשיו זה זמן חדש... לפתע ברט הארט עובר שם ודוק ורייזור נותנים מבט קורע. רייזור פשוט זורם. הוא אומר שהם הדור החדש. דוק הנדריקס מזכיר שמייקלס תמיד לוקח סיכונים. רייזור אומר שגם הוא. אבל עכשיו לא רק החגורה על הכף אלא גם הגוף והקריירה. הוא מוכן לעשות הכול הלילה, כי הכאב מביא לו עונג. הזמן לדיבורים נגמר, ואם הוא מוכן לרקוד, רייזור מוביל.

חריקת המכונית נשמעת ורייזור יוצא החוצה לתשואות המעריצים. הפעם רייזור לא עובר מתחת לסולם אלא מסביבו. הוא זורק את הקיסם למצלמה. וינס שואל האם הקרב הזה ישתווה ברמתו לרסלמניה. רייזור מסמן שהוא יזכה בתואר בפעם הרביעית. המוזיקה של שון נשמעת והקהל באטרף. גם שון לא עובר מתחת לסולם אלא מטפס עליו כדי להשקיף על רייזור. שון נכנס בלי שום זיקוקים, מה שמפתיע. הקהל חצוי מאוד. השופט מראה את החגורה והקרס יורד. ויז'ואל מגניב. השופט קושר את החגורה לקרס והוא עולה. דוק הנדריקס חזר לשולחן השדרנים. החגורה פשוט נוצצת מלמעלה אבל החבר'ה חושבים שזה גבוה מדי. סטטיסטיקה לפני הקרב- רק ב-1993 האלוף שמר על התואר וגם אז הוא הפסיד... מצד שני, זה היה שון ששמר על התואר אז. החגורה יורדת שוב, מייקלס מסדר אותה והקרס עולה. הפעמון מצלצל.

שון ורייזור מסתכלים גבוה על החגורה. הם מתקרבים אחד לשני. הם מדברים קצת ורייזור דוחף את שון! שון דוחף בחזרה. הם מתחילים להרביץ ורייזור תופס שליטה. הוא נועל האדלוק ושון דוחף אותו לחבלים. שון מתכופף ורייזור חולף מעליו. לאחר מכן שון קופץ מעליו ואז שוב. הוא מנסה סופרקיק אבל רייזור מחזיק בחבלים. רייזור מניף באצבע שלו. הם נועלים אחיזה ורייזור דוחף את שון לפינה. הוא מנסה להרביץ לו, שון מתכופף ומרביץ לו. הוא מבצע אייריש וויפ, רייזור הופך את זה אבל מייקלס קופץ ובולם את עצמו. הוא מסתובב ורייזור בועט בו, רייזור'ס אדג'... שון מתגלגל אל החבלים. רייזור מלגלג על שון. השניים נועלים אחיזה, שון מסובב לרייזור את הזרוע. רייזור מסובב לו את הזרוע ומתקל אותה כמה פעמים. הוא מסובב אותה שוב ושון מרביץ לו. הוא דוחף אותו לפינה ומבצע אייריש וויפ. רייזור הופך את זה ושון עף החוצה! הקהל נבהל. רייזור יוצא החוצה והולך אל הסולם. שון קופץ על הגב שלו! הוא מרביץ לו על הרצפה. הוא מטיח לו את הראש באייפרון. שון חוזר פנימה ורייזור מטפס על האייפרון. שון מחזיק בו ומנסה סופלקס. רייזור בולם את זה פעמיים ומבצע סופלקס החוצה! הרגל של שון פוגעת במחסום האבטחה. רייזור יוצא החוצה ושון זוחל אל הסולם. רייזור נותן מרפק בגב (העדיין לא מנותח) שלו ודורך עליו. הוא זורק את שון פנימה. רייזור מרביץ לשון וגורם לו ליפול. הוא זורק את שון לחבלים, שון הופך את זה ומנסה באק באדי דרופ, אבל רייזור מנסה את הרייזור'ס אדג' שוב… הוא מרים אותו ושון נוחת מאחוריו! רייזור מתכופף מהסוויט צ'יין מיוזיק והשניים נותנים דאבל קלוזליין ונופלים. השניים מנסים לקום. שון מרביץ לרייזור בפינה ומבצע אייריש וויפ. רייזור הופך את זה ושון פוגע עם הגב בפינה. רייזור מבצע עוד אייריש וויפ ושון פוגע עם הראש בפינה. רייזור בועט בשון על הטורנבאקל. הוא מטפס על החבל ומחזיק בו... פולאוויי סלאם! רייזור מתגלגל החוצה והולך אל הסולם.

שון מנסה לקום כשרייזור מביא את הסולם. סיד צופה מאחורי הקלעים, הוא יפגוש את המנצח. שון קם ורץ, הוא מבצע בייסבול סלייד אל הסולם ואל רייזור… שזז. רייזור פשוט מוריד את שון במכה! הוא נכנס פנימה ומעמיד את הסולם. הוא מטפס ושון נכנס. שון דוחף את רייזור אל החבלים. שון לוקח את הסולם ומקפל אותו. הוא מסובב אותו ופוגע "בטעות" ברייזור שקם! שון מעמיד את הסולם. הוא מטפס על הסולם ורייזור אוחז לו ברגל. הוא מושך לשון במכנס ושון בועט בו. שון מרים את המכנסיים ומטפס. רייזור דוחף את הסולם ושון נופל עם הברך בין השלבים! שון מחזיק בברך שלו בכאב. רייזור שם את הרגל שלו בסולם ודורך עליה! רייזור רץ וקופץ עם הרגל על הסולם! רייזור עושה את זה שוב! שון נאנק מכאבים. רייזור לוקח את שון ושם אותו על הסולם. הוא מקפיץ את הרגל ומנחית אותה על הסולם! הוא עושה את זה שוב! רייזור לוקח את הסולם ושון קם. רייזור מרביץ לו ברגל עם הסולם! רייזור לוקח את שון ומבצע סלאם על הסולם! רייזור לוקח את הסולם ושם אותו בין הטורנבאקלס. שון משתמש בחבלים כדי לקום ורייזור בועט לו ברגל. הוא לוקח אותו ומבצע אייריש וויפ... שון נופל. רייזור מפיל מרפקים על הרגל של שון. הוא נותן לה ברכיות. הוא מנסה לנעול לו את הרגל... שון בועט בו אל הסולם!

רייזור מחזיק בצלעות שלו. שון קם ורייזור מחזיק בו. הוא מרים אותו ומנחית את הברך שלו על הסולם! רייזור לוקח את הרגל של שון ושם אותה על החבלים. הוא קופץ עליה. לאחר מכן הוא מבצע את זה שוב. רייזור קופץ אבל הפעם שון בועט בו אל מחוץ לזירה. רייזור מושך את שון ומטיח את הרגל שלו על האייפרון. הוא לוקח את הרגל של שון ומטיח אותה על העמוד! לאחר מכן רייזור עושה את זה שוב! רייזור נכנס אל הזירה. שון מחזיק בברך ומנסה לקום. רייזור דוחף אותו ושון מרביץ לו! שון ממשיך להרביץ לו. הוא מבצע אייריש וויפ, רייזור הופך את זה ומבצע דרופ טו הולד. הוא מטיח לו את הרגל על המזרן! רייזור מפיל את שון מהרגליים ודורך לו על הבטן. הוא לוקח את הסולם ומפיל אותו על הרגל של שון! הוא דורך לו על הראש. רייזור מעמיד את הסולם. הוא מתחיל לטפס ושון נעמד על האייפרון ועולה על החבל. שון מבצע דאבל אקס האנדל וגורם לרייזור ליפול! רייזור מנסה לקום ותופס את שון. הוא מרים אותו ושון נוחת מאחוריו ודוחף אותו אל הסולם! שון מחזיק בברך כשרייזור על המזרן. רייזור משתמש בסולם כדי לקום ומטפס עליו. שון זוחל מאחוריו ותופס לו ברגל! הוא מטפס מתחתיו. שון מבצע באק סופלקס מהסולם! השניים על המזרן. שון קם ונופל על החבלים בגלל הצליעה.

שון לוקח את הסולם ושם אותו בפינה. רייזור רץ ושון מרביץ לו. הוא דוחף אותו לפינה ומבצע אייריש וויפ. רייזור הופך את זה אבל שון הופך את זה גם כן ורייזור פוגע בסולם! הוא נופל על האייפרון. שון שם את הסולם בפינה השנייה כשרייזור חוזר. הוא מבצע אייריש וויפ אל הסולם! פורארם שיבר! הקהל מגיב בתגובות מעורבות. שון דורך על רייזור! הוא לוקח אותו ומבצע סלאם על המזרן. שון פותח את הסולם ומטפס עליו. הוא מחכה שרייזור יקום... מונסולט על רייזור! הוא מרביץ לו! שון מסתכל על הקהל. הוא מטפס על הסולם מהצד השני. הוא עולה על ראש הסולם... כמו רסלמניה 10… הוא מצטלב והוא בכלל עוד לא חזר בתשובה… ספלאש אבל הפעם רייזור זז! שון פוגע במזרן! שני המתאבקים מעולפים. רייזור משתמש בסולם כדי לקום. הוא גורר אותו אל מרכז הזירה. שון מחזיק בסולם גם הוא. השניים משתמשים בסולם כדי לקום ולטפס. רייזור מטפס אבל לשון קשה בגלל הברך. הם מטפסים לאט. הם מגיעים לפסגה ומתחילים להחליף מהלומות! כל אחד מהם קרוב ליפול. רייזור נוגח בשון! הסולם מתנדנד... והם נופלים על החבלים, שון על המפשעה! רייזור נופל החוצה ושון אל הזירה. רייזור מנסה לקום. שון קם ולוקח את הסולם. רייזור מטפס על האייפרון ושון רץ אליו עם הסולם... רייזור מתכופף ושון נופל החוצה! גם רייזור נופל.

רייזור משתמש באייפרון כדי לקום. הוא זוחל אל המדרגות כדי לקום ושון זוחל ולוקח את הסולם. הוא מחזיר אותו פנימה. רייזור לפתע מוציא מתחת לזירה עוד סולם! רייזור מכניס את הסולם פנימה. מתברר שזה סולם חלופי למקרה שהראשון יישבר… שון מעמיד את הסולם שלו. הוא מטפס ורייזור מתלבט אם להעמיד את שלו. בסוף הוא מחליט להרביץ לשון בגב ולקחת אותו מהסולם, הסולם נפל… רייזור'ס אדג'! השניים שוכבים על המזרן. רייזור מנסה לקום. הוא קם ומעמיד את הסולם. שון מתחיל לזוז. רייזור מסדר את הסולם ושון זוחל אל הסולם השני ומעמיד אותו. רייזור מתחיל לטפס ושון מטפס על הסולם השני! רייזור נוגע בחגורה... שון נותן לו סופרקיק ומפיל אותו מהסולם! שון עולה למעלה ומנסה לקפוץ אל החגורה... ונופל על המזרן! שון זוחל אל הסולם שלו ורייזור קם. הוא שם אותו בין רגליו. רייזור'ס אדג'... שון מבצע באק באדי דרופ למחוץ לזירה! שון מטפס על הסולם. הוא מנסה להגיע ולוקח אותה... ונופל בלי שהיא יורדת. שון זורק את הסולם השני בכעס שכנראה אמיתי מאוד. שון מסובב את הסולם ומטפס עליו. ריזור כבר מתחיל להגיע... ושון לוקח את החגורה!

השופט מרים לשון את היד ורייזור דוחף אותו! הוא לוקח את החגורה משון. שון קם לאט ורייזור מסובב אותו. שון צולע. השופטים מפנים את הסולמות ורייזור מושיט לשון את החגורה. הם לוחצים ידיים. רייזור מרים לשון את היד. השניים מתחבקים לאחר הקרב בחיבוק שהוא כנראה אמיתי מאוד. רייזור עוזב ושון נשאר לבד. הוא מרים את החגורה ועושה פוזות לקהל.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

"הקרב החוזר של המאה" זה נקרא, והאמת, שכן. זה היה קרב חוזר מדהים מהקרב המדהים הקודם שלהם.

שון ורייזור לא יכלו להרביץ אחד לשני יותר מדי עם הסולם, כנראה הכוונה הייתה למכות סולם סטנדרטיות ולא למכות בטעות, כי הם כן השתמשו בסולם. הם פיצו על כך במהלכים מהסולם, בטיפוסים רבים ובפסיכולוגיה עם עבודת הרגל של רייזור על שון. רייזור שיחק קצת את ההיל בקרב הזה, האמת שמתאים לו, אולי היה כדאי להפוך אותו להיל בקרב הזה ולתת לדיזל יריב חדש.

עם זאת, הסיום המפוקשש קצת גורם להורדת נקודות וגם זה שבסוף שון קצת לא מוכר את הרגל. למרות זאת מדובר בקרב גדול, ואחד מהקרבות הגדולים אי פעם על התואר הזה, ובטח שאחד מהקרבות הגדולים של סאמרסלאם.

ציון הקרב:
3/4

 

Diunim

New member
לסיום

רייזור אמנם לא זכה כאן בתואר הרביעי שלו, אבל הוא כן הצליח לזכות בו כעבור חודשיים מדין דאגלס, שקיבל את התואר לאחר פציעה של שון. רייזור סיים כבר את הקריירה שלו בארגון, הוא הפסיד את התואר לגולדאסט בראמבל ולקראת רסלמניה כבר הודיע שיעבור ל-WCW. עם סוף 1995 כוחם של הקליק ירד.

שון, לעומת זאת, התחזק יותר ויותר. היה ברור לאחר הקרב הזה שהוא המתאבק הכי טוב בארגון והיה ברור שברסלמניה עומדים לשים עליו את התואר. הוא המשיך לתת הרבה קרבות מדהימים, ולעד ייזכר בתור אחד מהמתאבקים הטובים ביותר.

רייזור ראמון לא הצליח מעולם לשבור את תקרת הזכוכית, משום מה הוא לא קיבל את התואר, בין אם בגלל שלא רצו או בגלל שלא סמכו עליו. התוצאה של הקרב הזה הייתה, שוב, שון מייקלס גונב את ההצגה ומראה לכולם כמה הוא טוב.

בנוסף, אני חושב שמדובר בנקודת שיא שהתואר הביניבשתי לא יחזור אליה יותר. הדגש על התכניות השבועיות הוביל לכך שכל המיין איבנטרים נקראו לדגל ולא יכלו לשים אותם יותר באפר מידקארד ובקרבות כאלה. לאחר מכן רק מידקארדרים החזיקו בתואר, והוא לא קיבל יותר מעמד בכיר כמו באירוע הזה, כשהוא היה הקרב הארוך ביותר בקארד. שון ורייזור התחילו את העידן הזה, וסיימו אותו.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

הקרב בשבוע הבא עומד להיות מיוחד מאוד ונדיר מאוד. רוב הסיכויים שלא הרבה מכירים אותו, אבל מבחינה היסטורית זה דבר שיהיה נפלא לסקר אותו.

אז שלושה רמזים:

1) שון מייקלס (איך שוב הוא) ראה את הקרב הזה וקיבל ממנו השראה, מה שהוביל להיסטוריה ענקית ב-WWE.

2) הקרב הזה נחשב לאבוד במשך שנים בגלל הפקשושים הטכנולוגיים.

3) לאחרונה ה-WWE הצליחו למצוא את הקרב.

נראה אם תצליחו לנחש. בשבוע הבא תדעו למה הוא כל כך חשוב.
 

pufpuf

New member


אני יודע ששני הקרבות נחשבים גדולים וקלאסים, אבל באופן אישי אני הרבה פחות מתחבר לקרב הזה לעומת הקרב הראשון.
משהו בו פחות עובד לי בו. אולי בגלל הדינמיקה ששניהם כאן פייסים בעיקרון...
&nbsp
 
למעלה