המיין איבנט 75: קורט אנגל מול ג'ון סינה

Diunim

New member
המיין איבנט 75: קורט אנגל מול ג'ון סינה

ה-27 ביוני, 2002. יום רגיל, יום חמישי. קורט אנגל יוצא החוצה ומאתגר כל אחד לנסות לנצח אותו. החוצה יוצא מתאבק חדש, ואומר שיש לו כלי אחד שיכול לאפשר לו לעמוד מול קורט אנגל: RUTHLESS AGRESSION. קראו לו ג'ון סינה, והוא הפסיד לקורט אנגל במאבק צמוד מאוד שנחשב לאחת מהבכורות המוצלחות בארגון.

מאז עברה שנה וחצי. קורט אנגל עדיין פייס אהוד, אבל סינה כבר שונה. הוא ראפר גס ואדג'י, היל מגניב שאהוד אפילו על הקהל. הוא הצליח מאוד כאפר מידקארדר, וה-WWE החליטו: צריך לשים אותו במיין איבנט.

ההיסטוריה של ההיאבקות משתנה לחלוטין. ג'ון סינה נלחם מול קורט אנגל בנו מרסי.

תיהנו.

 

Diunim

New member
קורט אנגל

קורט אנגל

שם אמיתי: קורט סטיבן אנגל
מוכר גם בתור: הגיבור האולימפי/האמריקאי
תאריך לידה: 9 בדצמבר 1968
מקום מגורים: פיטסבורג- פנסילבניה
גובה: 1.78
משקל: 100 ק"ג
פינישר: אנגל/אולימפיק סלאם, אנקל לוק

קורט אנגל הוא אחד המתאבקים הטובים והאהודים ביותר בהיסטוריית הביזנס. אנגל הוא זוכה מדליית זהב אולימפית היחיד בהיסטוריית ה-WWE, הוא עשה זאת לאחר ניצחון באולימפיאדת אטלנטה 1996 בקטגוריית ההיאבקות החופשית. לאחר תקופה במסגרת ההיאבקות החובבנית, החליט אנגל להפוך למתאבק מקצועי. אחרי שהיה לתקופה קצרה מאוד ב-ECW והזדעזע מסגנון הקרבות שם, הוחתם אנגל על חוזה אצל ה-WWF. אנגל ערך את הבכורה שלו ב-WWF לקראת סוף 1999, והיה בלתי מנוצח במשך זמן מה עד שטאז קטע את הרצף הזה עם ניצחון בנוק אאוט על אנגל ברויאל ראמבל 2000. לאנגל לא לקח הרבה זמן, והוא הגיב להפסד הראשון שלו עם זכייה באליפות אירופה מואל וינס וזכייה באליפות הבין יבשתית מכריס ג'ריקו, מה שעשה אותו לאלוף ה"אירו-יבשתי". הוא הפסיד את התארים מבלי שהוצמד במסגרת קרב משולש של שתי מערכות נגד ג'ריקו וכריס בנואה- הוא הפסיד את האליפות הבין יבשתית לבנואה במערכה הראשונה ואת אליפות אירופה הפסיד לג'ריקו בשנייה. אנגל השדוד התנחם על הפסד תאריו עם זכייה בטורניר "מלך הזירה" של אותה שנה ומאוחר יותר גם באליפות ה-WWF בה זכה לאחר שניצח בנו מרסי 00' את דה רוק, תואר אותו יחזיק עד נו וואי אאוט 2001 שם הוא הפסיד את החגורה בחזרה לרוקי.

בהמשך, נכנס אנגל לפיוד עם לא אחר מאשר בנואה על רקע "מיהו המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF": אנגל ניצח את בנואה ברסלמניה 17, אך הפיוד נמשך ובנואה ניצח את אנגל בקרב הכנעות של חצי שעה שנערך בבאקלאש, הפיוד ביניהם הסתיים בג'דג'מנט דיי, שם בקרב של שלוש הכרעות (קרב רגיל, הכנעה, סולם) כשהמדליות של אנגל על הכף, נעזר הגיבור האולימפי בשותפיו באותו הזמן, אדג' וכריסטיאן על מנת לנצח. עם פלישת WCW/ECW ל-WWF, אנגל צידד ב-WWF וזכה בסביבות אותה תקופה באליפות ה-WCW, אליפות ארה"ב של WCW ובאליפות ההארדקור של ה-WWF. לאחר מכן, זכה פעם נוספת באליפות ה-WWF לאחר ניצחון על סטיב אוסטין באנפורגיבן, תואר בו יחזיק שבועיים לפני שיפסיד אותו בחזרה לאוסטין. מאוחר יותר, אנגל "בגד" ב-WWF והצטרף לאליאנס (למעשה היה מרגל סמוי של וינס מקמהן), ובסופו של דבר התגלתה מזימתו כשהוא עזר לקבוצת ה-WWF לנצח את קרב ההישרדות נגד האליאנס על השליטה בארגון שנערך בסורבייבור סיריס. אנגל המשיך להיות בתמונת אליפות העולם, אך לא הצליח להגיע לגמר במסגרת הטורניר על האליפות הבלתי מעורערת שנערך בונג'נס. עם הכניסה לשנת 2002, אנגל הציב לו מטרה לזכות ברויאל ראמבל. למרות שנשאר בין השניים האחרונים בתחרות, הוא הודח אחרון ע"י המנצח, טריפל אייץ'. אנגל אתגר את האנטר לקרב בנו וואי אאוט על הזכות להתמודד מול אלוף העולם ברסלמניה, שם אנגל ניצח עם עזרה של סטפני מקמהן. בעקבות ההתערבות של סטפני, הורה ה"בעלים" באותו זמן, ריק פלייר, על קרב חוזר למחרת ב-RAW אותו אנגל הפסיד. ברסלמניה 18, ניצח אנגל את קיין. לאחר מכן, נכנס אנגל לפיוד עם אדג', שבעקבותיו קוצץ שיערו לאחר שהפסיד לאדג' בקרב "שיער נגד שיער" שנערך בג'דג'מנט דיי. עם המשך השנה, נכנס אנגל לפיודים עם האלק הוגן וריי מיסטריו וניצח אותם. אנגל נכנס לפיוד נוסף עם בנואה, שנעצר זמנית לאחר שסטפני נתנה הוראה לשניים להתחבר והם זכו באליפות הזוגות החדשה של סמקדאון לאחר ניצחון בטורניר, והיו למחזיקים הראשונים בתואר, אותו הפסידו תוך זמן קצר. אנגל חזר לתמונת אליפות ה-WWE לאחר מכן, וניצח את הביג שואו לזכייה בתואר בארמגדון לאחר התערבות של ברוק לסנר.

לאחר מכן, סמוך לכניסה לשנת 2003, אנגל הציג את הצמד של שלטון בנג'מין וצ'ארלי האס להם העניק את השם "טים אנגל"
לפני שחידש את הפיוד עם בנואה לקראת קרב ביניהם על אליפות העולם עם כניסת השנה החדשה. בינואר 2003 התקיים הרויאל ראמבל בו אנגל ניצח את בנואה ושמר על האליפות שלו ובאותו אירוע ברוק לסנר ניצח בקרב הראמבל וזכה לקרב על האליפות מול אנגל ברסלמניה בו לסנר ניצח וזכה באליפות.

ישר לאחר רסלמניה אנגל עזב בגלל פציעה בצוואר ועבר ניתוח. אנגל חזר ביוני בתור פייס ולמרבה ההפתעה התיידד עם לסנר, השניים עזרו אחד לשני מול ביג שואו שהיה באותה העת בפיוד עם לסנר וכך הוחלט שהמיין איבנט של ונג'נס יהיה קרב משולש ללא פסילות על האליפות- לסנר נגד אנגל נגד ביג שואו. בקרב ניצח אנגל, מה שהוביל לבגידה של לסנר בו ולקרב ביניהם בסאמרסלאם, בו ניצח אנגל. לסנר זכה בתואר בקרב איירון מן של שעה בסמאקדאון, והשאיר את אנגל להתמודד עם היל חדש.

 

Diunim

New member
ג'ון סינה

ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: FU


ג'ון סינה למד בקולג` של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג`, והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על ההל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.

ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. ברגע הזה החליטו ה-WWE להעלות את סינה למיין איבנט, החלטה ששינתה אותם לנצח.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2003 לא תיזכר בדיוק כשנה טובה ב-WWE זו הייתה שנה של אבדות קשות מחוץ לזירה, (עם פטירתם של מתאבקים פעילים דוגמת הוק, קראש הולי וקורט הניג), הייתה זו גם השנה שבה החלו להסתגל לרעיון הבראנדים, המוצר המפוצל, שנכנס לשנתו השניה.

בסמאקדאון החגורה העולמית והמיין איבנט היוו במה לפיוד מרתק בין אנגל לברוק לסנר, והחלפה של התואר בין השניים אחת לכמה חודשים. הבמה המרכזית של ראו נתפסה כהצגה של איש אחד - טריפל אייץ´, שהחזיק בחגורה תשעה חודשים ברציפות והתעסק בעיקר בקרבות ופיודים גרועים עם קווין נאש, סקוט סטיינר וגולדברג.

אם בכל זאת נרצה לשאוב איזשהו עידוד מ-2003 הרי ששנה זו היוותה במה לזריחתם של כוכבים חדשים. הייתה זו שנת הפריצה הגדולה של כמה מן המיין איבנטרים של עתיד ה-WWE: ג´ון סינה, רנדי אורטון, בטיסטה, ריי מיסטיריו, כריס בנואה ואדי גאררו.

הקרב הזה היה בעצם הניסיון המשמעותי הראשון לקדם כוכב חדש מתוצרת WWE. לא כוכב מ-WCW, אלא כוכב שה-WWE יצרו בעצמם, מהארגון שלהם, מלמטה.

 

Diunim

New member
פיוד

הפיוד בין סינה לאנגל נמשך שנים, אבל ההתחלה שלו הייתה בערב הראשון של סינה, כשהוא כמעט ניצח את קורט אנגל בבכורה שלו. סינה המשיך את היריבות שלו מול אנגל קצת לאחר מכן ונלחם מולו שוב ובקרבות זוגות, אולם מהר מאוד אנגל עבר לפיוד עם ריי מיסטריו, לאחר שזה ניצח אותו בקרב שלשות שכלל גם את סינה. מעניין לציין שההפסד של סינה ושותפו בילי קידמן לכריס בנואה ולקורט אנגל בטורניר על תארי הזוגות היה מה שהוביל להיל טרן של סינה. לאחר מכן השניים אף שיתפו פעולה. לשניהם היה יריב משותף בשם ברוק לסנר, וסינה היה מעורב ביריבות של אנגל ושל לסנר ברסלמניה.

מיד לאחר שאנגל הפסיד את תואר ה-WWE, סינה ירד עליו בראפ (לאחר שכבר ירד עליו כמה פעמים ב-2003) והוביל להתקפה מצד אנגל עליו. ההתקפה הובילה להתקפה מצד סינה, שברח מהבניין לפני שאנגל תפס אותו. כעבור שבוע סינה שיתף פעולה עם לסנר מול קורט אנגל והאנדרטייקר. למרות שסינה היה בצוות עם זה שפצע אותו לפני, הוא הצליח לנצח את הקרב לאחר שהכה את אנגל בשרשרת שלו. סינה הסביר שהוא עכשיו האייקון האמריקני ולא אנגל, מה שהוביל לקרב ראפ ביניהם (לא הקרב המפורסם שהיה להם ביולי), שהסתיים בכמה סופלקסים של אנגל לסינה. כעבור שבוע אנגל יצא והתלבש כמו סינה, ואז הביא גמד שלבוש כמו קורט וירד עליו, מה שגרם לגמד "להכניע" את קורט. סינה יצא לתקוף את אנגל, אבל הגמד ואנגל טיפלו בסינה. כך שבמסגרת הפיוד, למרות הניצחון של סינה על אנגל, אנגל היה זה שהיה לו מומנטום.

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/xxzji0

סינה נכנס, הקהל מגיב בבוז. מצד שני, יש כמה מעריצים שלו. סינה לוקח את המיקרופון ומיד מתחיל בראפ על אנגל. יש שם כמה מילים שאתה לא חושב שסינה אומר היום… דווקא די מצחיק. מייקל קול אומר שהוא מחכה שסינה יראה למישהו כבוד, אז שיחכה לא הרבה. המוזיקה של אנגל מתנגנת והקהל פוצח בקריאות YOU SUCK.

הפעמון מצלצל והשניים מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחד את השני ומנסים לדחוף. אנגל דוחף את סינה לפינה והשופט מפריד. הקהל צועק את שמו של סינה שעושה יו קנט סי מי. הם נועלים אחיזה, אנגל עובר מאחורי סינה ומוריד אותו בהאדלוק. סינה מתרומם ודוחף את אנגל לחבלים. אנגל מתקל אותו. הוא רץ וחולף מעל סינה. אנגל חוסם היפטוס ומוריד את סינה בפיירמן קארי. הוא מבצע ארמדראג וסינה מתרחק. הקהל מפוצל בין השניים לחלוטין, ומשום מה סינה כן מקבל קריאות של גברים. הם עומדים לנעול אחיזה, סינה בועט באנגל ונועל האדלוק. אנגל דוחף את סינה לחבלים וסינה מתקל אותו. הוא רץ וחולף מעל אנגל, אנגל מבצע היפטוס. אנגל מבצע ארמדראג ואז עוד אחד ונועל את הזרוע. סינה מתרומם ואנגל מסובב לו את הזרוע. סינה משתחרר והולך לפינה. הוא מנסה קלוזליין, אנגל מתחמק ומסמן אצבע משולשת. סינה מתעצבן ודוחף את אנגל. הוא דוחף אותו שוב ואנגל מרביץ לו! אנגל מבצע אייריש וויפ לחבלים ומתקל את סינה. 1... 2... אנגל יוצא. אנגל מטיח את סינה בפינה ומרביץ לו. הוא בועט בו בפינה והשופט עוצר אותו. אנגל לוקח את סינה ומרביץ לו. הוא מבצע אייריש וויפ, סינה הופך את זה ומתקל אותו. 1... אנגל יוצא. סינה בועט באנגל ואז מרביץ לו בפינה. השופט עוצר אותו. סינה מבצע אייריש וויפ ואנגל הופך את זה ומבצע באק באדי דרופ! 1... 2... סינה יוצא. אנגל דורך על סינה ולועג לו עם היו קנט סי מי. הוא מקים אותו ומרביץ לו.

אנגל מקים את סינה ומרביץ לו, סינה נופל בפינה. אנגל מבצע אייריש וויפ ומתקל את סינה בפינה. הוא מרביץ לסינה בראש. אנגל נותן לסינה צ'ופ בפינה. לאחר מכן הוא מרביץ לסינה שנופל על הפינה השנייה. הוא ממשיך להרביץ לו ומבצע אייריש וויפ. אנגל רץ וסינה זז- אנגל פוגע בעמוד! אנגל נופל החוצה. סינה יוצא החוצה ומרביץ לאנגל. הוא זורק אותו פנימה, נכנס ומבצע קלוזליין. הוא דורך עליו. סינה מבצע אייריש וויפ ואנגל פוגע בפינה. סינה מבצע קלוזליין. הוא לועג לאנגל ולוקח אותו. נאקברייקר! 1... 2... אנגל יוצא. סינה דורך לאנגל בכתף ובועט בה. הוא דורך עליו. סינה מרביץ לאנגל בפינה ומבצע אייריש וויפ. לאחר מכן הוא מוריד את אנגל עם מרפק. 1... 2... אנגל יוצא.אנגל מדמם מהפה וסינה נועל את הזרועות שלו. השופט בודק את אנגל. אנגל מתחיל לקום ויוצא מהאחיזה. הוא מרביץ לסינה ומבצע אייריש וויפ. סינה הופך את זה ונותן לו ברך בבטן. סינה לוקח את אנגל, מרים אותו ומבצע את הפרוטופלקס. 1... 2... אנגל יוצא. סינה מעוצבן. הוא נועל לאנגל את הראש. השופט בודק את אנגל. סינה לוחץ לאנגל על הראש. השופט מרים לאנגל את היד והיא נופלת. הוא מרים אותה עוד פעם והיא נופלת שוב. בפעם השלישית אנגל מרים את היד. הקהל שוב חצוי. אנגל קם ונותן לסינה מרפקים. הוא משתחרר ומרביץ לסינה. הוא רץ וסינה מבצע ספיינבאסטר! 1... 2... אנגל יוצא! הקהל צועק "סינה סאקס". סינה עולה על החבל העליון. אנגל קם, מטפס על הטורנבאקל אבל סינה דוחף אותו!

סינה מסמן לקהל וקופץ... אנגל מבצע דרופקיק לברך! סינה מחזיק בברך בכאב. השופט מתחיל לספור. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... אנגל מתחיל לקום. 5... 6... אנגל וסינה קמים. אנגל מרביץ לסינה שעל רגל אחת. הוא מרביץ לו כמה פעמים ומבצע אייריש וויפ. סינה הופך את זה ואנגל מתחמק מקלוזליין. הוא מבצע פורארם שיבר! הוא מבצע קלוזליין ואז עוד אחד. אנגל מרביץ לסינה בראש ומבצע אייריש וויפ. סינה מושך אותו ואנגל מבצע ראשן לג סוויפ! 1... 2... סינה יוצא. אנגל לוקח את סינה וסינה מרביץ לו. הוא מבצע אייריש וויפ ואנגל הופך את זה. סינה רץ אליו ואנגל מבצע דרופ טו הולד. הוא נועל אנקל לוק! סינה מגיע מהר לחבלים והשופט עוצר את זה. סינה מתגלגל החוצה. אנגל מבצע בייסבול סלייד! סינה פוגע בשולחן השדרים. אנגל יוצא החוצה וזורק את סינה חזרה פנימה. הוא מטפס על האייפרון וסינה מבצע ג'ו ברייקר על החבלים! סינה יוצא החוצה ואנגל מרביץ לו. סינה מחמיץ קלוזליין ואנגל מנסה ג'רמן סופלקס מהאייפרון… ! סינה מחזיק בחבלים ונותן לאנגל מכת מרפק. הוא בועט לו בבטן ומבצע DDT על האייפרון! אנגל נופל ומחזיק בראש. סינה נכנס פנימה והשופט מתחיל לספור את אנגל שפשוט מעולף. סינה צולע בזירה. אנגל מתחיל לקום, הוא חוזר אל הזירה, אבל בדיוק כשהוא מכניס את הראש בין החבלים סינה קופץ עם הפיימאסר! סינה מגלגל את אנגל ומצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! סינה מעוצבן. הוא לוקח את אנגל שעובר מאחוריו, ג'רמן סופלקס! הוא מנסה עוד אחד וסינה נותן לו מרפקים. סינה מתחמק מקלוזליין ומבצע דרופקיק לברך. סינה רץ ומבצע את הת'רובאק הוא מצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! סינה לוקח את אנגל ונוגח לו בראש. הוא מבצע אייריש וויפ אל הפינה ורץ... אנגל מתחמק ומבצע רול אפ! 1... 2... סינה יוצא. אנגל מתחמק מקלוזליין ומבצע ג'רמן סופלקס! הוא קם... ועוד ג'רמן סופלקס! אנגל קם ומבצע את הג'רמן השלישי! אנגל מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אנגל קם ולוקח את סינה. הוא מרביץ לו וסינה נשען על הפינה.

אנגל בועט בסינה ומרביץ לו בפינה. הוא מבצע אייריש וויפ אבל סינה מושך אותו ובועט לו בבטן. אנגל מחזיק לו ברגל וסינה נותן לו ברכיות. הוא מנסה להרים אותו שוב, אנגל אוחז לו ברגל וסינה מרביץ לו. הוא בועט בו. אנגל קם, סינה רץ ונותן לו קלוזליין בפינה. סינה שם את אנגל בין רגליו... פאוורבומב לפינה! סינה מושך את אנגל ומצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! סינה לא מאמין. הוא מסמן לסוף ומבצע יו קנט סי מי. הוא מחכה שאנגל יקום ומרים אותו... FU! סינה מצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! הקהל דווקא צועק בוז. סינה מעוצבן לחלוטין. סינה צועק על אנגל. הוא מחכה שהוא יקום ומרים אותו לעוד FU... אנגל נופל מאחוריו, אנגל סלאם! הוא מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אנגל וסינה על המזרן והשופט סופר אותם. 1... 2... הקהל פשוט צועק את השם של סינה. 3... 4… סינה זוחל לשרשרת שלו בפינה. הוא לוקח אותה וכורך אותה מסביב ליד הימנית שלו. השופט עוצר את סינה לפני שהוא מרביץ איתה. הוא לוקח אותה וסינה מוציא מהמכנסיים את המדליה של אנגל! הוא כורך אותה מסביב לידו ומרביץ לאנגל איתה! הוא זורק אותה החוצה ומצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! סינה לא מאמין. הקהל באטרף. סינה רוצה שאנגל יקום. הוא מרים אותו ל-FU, אנגל הופך את זה לבאקסלייד! 1... 2... סינה יוצא! סינה רץ לקלוזליין, אנגל מתחמק ובועט בו. אנגל סלאם... סינה נוחת על רגליו ומרים אותו ל-FU... אנגל מבצע ויקטורי רול והופך את זה לאנקל לוק! סינה מנסה להגיע לחבלים, הוא כמעט מגיע, אבל אנגל מושך אותו ונועל את הרגל ברגליים שלו, סינה נכנע!

אנגל משחרר את סינה שאוחז ברגלו. השופט מרים את ידו. אנגל עולה על החבלים ומרים את ידיו. אנגל יוצא החוצה ולוחץ ידיים לחיילים בשורה הראשונה. הוא הולך ומרים את ידיו ברמפה.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

ללא ספק מדובר בקרב טוב מאוד. עם כל הכבוד לקרבות קודמים של סינה, הם היו רק "טובים", אבל עדיין נותרה השאלה האם הוא יכול לתת קרב טוב מאוד. אנגל וסינה הוכיחו שהם יכולים. הקהל היה די שקט בהתחלה אבל בסוף הם היו בטירוף ממש. אגב הקהל, כמה זה אירוני? סינה שוב משיג קהל מפוצל, אבל הפעם זה לטובתו. הקהל מתחיל לעודד את סינה בפעם הראשונה, בעיקר בגלל הכישרון הטבעי שלו. הם אפילו קצת כועסים כשאנגל יוצא מה-FU.

ובעיניי זה גם מה שבעייתי בקרב הזה, היציאות מהפינישרים. אנגל לא היה צריך לצאת מה-FU, וסינה לא היה צריך לצאת מהאנגל סלאם. בנוסף, זה שאנגל יצא ממכת המדליה היה קצת אוברקיל. אגב, הפרצופים של סינה היו ממש הזויים בקרב הזה. אז כהיל הוא טוב, אבל בפרצופים הכועסים של היל הוא פחות. ועדיין, מדובר בקרב טוב מאוד, הקרב שללא ספק הוכיח סופית שמקומו של סינה הוא עם כל הגדולים. אולי היה כדאי שסינה דווקא ינצח פה, בהתחשב בעתיד? תמיד קל להגיד את זה, ואולי ניצחון שלו דווקא היה מקלקל את הסיפור בהמשך.

ציון הקרב:


 

Diunim

New member
לסיום

מיד לאחר הקרב הזה, התגובות החיוביות לסינה אילצו את ה-WWE להפוך אותו לפייס לתמיד, ושהוא ישתף פעולה עם כריס בנואה וקורט אנגל בסרבייבור סירייס. עם הטרן בא פוש ענק, מיין איבנטים בסמאקדאון וזכייה בתואר ארצות הברית. סינה המשיך את הפיוד שלו מול אנגל גם ב-2004, כשסינה היה אלוף ארה"ב ואנגל המנכ"ל. היה להם קרב נוסף בנו וויי אאוט 2005, בו סינה סופסוף ניצח את אנגל וקיבל את המיין איבנט ברסלמניה מול JBL, כשהוא זוכה בתואר ה-WWE ומתחיל היסטוריה.

גם כשסינה היה אלוף, אנגל המשיך בפיוד איתו. הם נלחמו על התואר כמה פעמים בסתיו 2005, אבל אנגל לא הצליח לנצח את סינה. הוא גם לא זכה בתואר ה-WWE יותר ומהר מאוד חזר להיות היל. לאחר הפיוד עם סינה אנגל חזר להיות פייס וזכה בתואר העולם.

היריבות מול אנגל נחשבת ליריבות החשובה ביותר של סינה, היריבות שמיצבה אותו סופית בתור אחד מהמתאבקים הגדולים ביותר ב-WWE. אנגל הוציא מסינה קרב טוב באמת ראשון, ושכנע את ה-WWE להמשיך להאמין בו. ואת התוצאות, לטוב ולרע, רואים היום.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

קרב חוזר מקרב אגדי של רסלמניה, הפעם בבמה השנייה בגדולה ועם הגבלה רצינית בסטיפולציה.
 

pufpuf

New member


זה קרב משמעותי בתחילת הקריירה של סינה הצעיר כמיין איבנטר וטופ גאי, אבל משום מה תמיד הקרבות של סינה ואנגל היו טובים, אבל באופן מפתיע אף פעם לא היה להם את הכימיה וה-X פאקטור להפוך אותם לקרבות גדולים מהחיים וקלאסיים באמת.
זה קרב סבבה בין שני מתאבקים טובים, אבל הוא (וגם מפגשים עתידיים שלהם) לא הצליחו להתעלות מעבר לזה.
 
למעלה