מבזק חדשות!!!

מבזק חדשות!!!


שלום לכולם!
להלן מבחר חדשות מהימים האחרונים.

שימו לב - יש כאן ספוילרים לRAW, סמאקדאון וסורבייבור סירייס. אז מי שטרם ראה, זה הזמן לצאת.

עוד פה? יופי! בואו נתחיל!

וינס מקמהון הוא זה שהחליט שאנגל יחליף את ריינס. ההחלטה נפלה ביום חמישי, ביום שישי אנגל עבר את הבדיקה הרפואית וקיבל אישור לחזור להתאבק והתחילו לשווק ולייחצן את הקרב.

אם כבר ריינס, הוא צפוי לחזור בזמן לסורבייבור סירייס. אין עדיין מועד חזרה לזירה של בריי ושל בו. כולם יעברו בדיקה רפואית ביום שני הקרוב ויוחלט על המשך הטיפול.

יש דיבור על כך שיתווסף שופט מיוחד לקרב של ג'ינדר נגד ברוק בSVS. כרגע השם המוביל הוא ג'ון סינה, אבל שום דבר עוד לא סגור.

היו כמה דיבורים על כך שתארים יחליפו ידיים לפני SVS כדי שלא יהיה קרבות של היל נגד היל (בקרב הנשים ובקרב של מיז נגד קורבין) אבל נראה שנכון לעכשיו לא צפויים שום שינויים באלופים והקרבות שפורסמו הם אלה שישארו.

התכנון שהרוסטר של ראו יפלוש לסמאקדאון יקרה בפרק האחרון לפני האירוע, ב14.11.

רוסב ואיידן אינגליש צפויים להתחיל להתאבק יחד כטאג טים בקרוב מאוד.

יש דיבורים על תוכנית ריאליטי על מיז ומאריס, תחת השם "The IT couple" שתלווה את הזוג במהלך ההריון. דולף זיגלר צפוי להיות בתפקיד קבוע בתכנית, שכן הוא חבר טוב מאוד של המיז.
 

TL PUNK

New member
תוספת קטנה

לפי פירסומים שונים שקראתי הסיבה שפין באלור הפסיד לקיין בראו היא שזו הייתה נקמה בבאלור וסטיילס על ה 2 סוויט שהם עשו אחרי הקרב ב TLC . כנראה שזה משהו שלא אושר ע"י ההנהלה ופין נענש על כך.
 

Diunim

New member
יופי. שיגידו להם שהם מטומטמים...

על מה בדיוק הם מתלוננים?
&nbsp
על מה?
&nbsp
תארו לכם שיום אחרי התקרית של הקליק, היו נותנים לאיזה אייזיק יאנקם (טוב, זה אותו אחד) לנצח את שון מייקלס סתם כי וינס מעוצבן או כי מישהו מעוצבן. מה?
&nbsp
הרי הפרשנים עצמם אמרו שבאלור ו-AJ "הנהיגו את אותו הסטייבל" ביפן, הם לא אמרו את השם. אבל הקהל צעק "TOO SWEET", הקהל הבין את הקטע, הפרשנים הבינו את הקטע.
&nbsp
מי נפגע כאן? אולי האגו של מישהו שלא אהב שלא הודיעו לו.
&nbsp
הם פאקינג מפסידים מתאבקים מעניינים כי מישהו פשוט התעצבן על הטו סוויט. ועוד לא דיברתי על הטמטום שהם אשכרה מנסים לרשום גימיק על התנועה. לא על הביטוי. על התנועה שבאלור ו-AJ עשו. הם מנסים לרשום על זה גימיק.
&nbsp
מה שמצחיק זה שהבולט קלאב הושפעו מהקליק מאוד, ולכן זה שהם ייענשו בגלל אותו הדבר זה קצת אירוני. אבל היי, הקליק התרוממו מזה, כאן היחיד שמתרומם זה קיין...
 

TL PUNK

New member
אבל WWE

אבל WWE הם מפגרים ווינס אגואיסט זאת כל סיבה.
אני מניח שרוב הכעס זה בגלל שהם עשו את ה 2 סוויט כשה WWE נמצאים בפיוד מתוקשר עם שאר הבולט קלאב והם לא רוצים למשוך אליהם צומת לב של הקהל. למרות שכל אוהד של WWE יודע בדיוק מה זה הבולט קלאב ומה איג'י ובאלור עשו שם.
 

dannygoosh

New member
הידיעה השניה שלך גרמה לי לדמיין

גילו שריינס נדבק, הטיסו אותו בדחיפות לביה"ח הטוב בעולם, הזעיקו מומחים משווייץ, עבדו מסביב לשעון ושלחו אותו לחדר החלמה VIP.
&nbsp
MEANWHILE
בריי ווייאט ובו דאלאס יושבים מעולפים בחדר המתנה של איזו מרפאה מקומית במכסיקו.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה