שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל יוצא לזירה ומודה לקהל. הוא אומר שזה היה חלום שהתגשם, אבל מדבר על סרבייבור סירייס שיהיו בה קרבות של RAW מול סמאקדאון. נקבעים קרבות בין אלכסה בליס ונטליה, מיז מול ברון קורבין, רולינס ואמברוז מול האוסוז וברוק לסנר מול ג'ינדר מהאל (וואו, מעניין מה לסנר יגיב לאתגר שלו!). בנוסף, אנגל מכריז שייתרחשו שני קרבות הישרדות, אחד לנשים ואחד לגברים. המיז, שיימוס, סזארו וקורטיס אקסל יוצאים והמיז יורד על אנגל. הם מקיפים את הזירה ורולינס ואמברוז יוצאים. אנגל קובע שמיז, שיימוס וסזארו יילחמו מול אמברוז, רולינס ו-AJ סטיילס.
&nbsp
דין אמברוז, סת' רולינס ו-AJ סטיילס ניצחו את המיז, שיימוס וסזארו אחרי פנומנאל פורארם לסזארו. לאחר הקרב קיין תקף אותם.
&nbsp
קיין אומר שברון סטרומן הוריד את ביג שואו ורומן ריינס, אבל הוא ראה רק ערימת זבל. הוא המפלצת האמיתית.
&nbsp
קיין ניצח את פין באלור אחרי צ'וקסלאם (...)
&nbsp
קורט אנגל נפגש עם שיין מקמהן שאומר שהוא מתאושש אחרי הסאל. הם מתווכחים על מה שיקרה בסרבייבור סירייס.
&nbsp
אסוקה ניצחה את אמה אחרי חניקה.
&nbsp
אלכסה בליס דיברה על איך שניצחה את מיקי ג'יימס. היא אומרת שנטליה היא הבאה בתור. היא מרגישה לא מוערכת ורוצה קריאות "YOU DESERVE IT". מיקי ג'יימס יוצאת, בועטת בה ונותנת לה DDT ואומרת שזה באמת מגיע לה.
&nbsp
סשה בנקס וביילי מדברות עם אנגל על סרבייבור סירייס ואלישיה פוקס רוצה להוביל את הצוות.
&nbsp
אליאס שוב שר וג'ייסון ג'ורדן מתערב. ג'ייסון ג'ורדן ניצח את אליאס בפסילה אחרי שאליאס שבר עליו גיטרה.
&nbsp
ברוק לסנר יוצא עם פול היימן. היימן אומר שיש אלוף בלתי מעורער אחד. הוא לא מתכוון לרדת על יריבים של לסנר, הם גברים אם הם רוצים להילחם מולו. אבל ג'ינדר מהאל? הוא לא שווה לברוק לסנר. כשחושבים על אלוף, אף אחד לא חושב עליו. הוא מקבל את האתגר.
&nbsp
קאליסטו מבטיח לזכות בתואר הקרוזרווייט מחר ב-205 לייב.
&nbsp
אלישיה פוקס ניצחה את סשה בנקס וביילי אחרי שזרקה את בנקס לביילי והצמידה את ביילי. היא הקפטנית עכשיו.
&nbsp
קאליסטו, סדריק אלכסנדר, מוסטפה עלי, ריץ' סוואן וגראן מטאליק ניצחו את אנזו אמורה (עדיין צרוד), דרו גולאק (נתן פרומו במקום אנזו), אריה דאבורי, טוני ניס ונועם דר אחרי סאלידה דל סול על קאליסטו.
&nbsp
קורט אנגל רוצה להכריז על חמשת החברים בצוות RAW. שיין מקמהן יוצא עם הרוסטר של סמאקדאון מהקהל. המתאבקים של סמאקדאון מתחילים לתקוף את טייטוס או'ניל ואפולו קרוז, וגם את גולדאסט, קורט הוקינס וריינו. לאחר מכן גם ג'ורדן, מאט הארדי ובאלור מותקפים, ואז גם קארל אנדרסון, לוק גאלוס ואליאס. הנשים מותקפות גם הן. החבר'ה מסמאקדאון מכריחים את אנגל לצפות. אנגל נכנס ואז שיין מבקש ממנו לסיים את מה שהתחילו.
 

pufpuf

New member


קיין, מתאבק שלא רלוונטי לשום דבר כבר 15 שנה, מנצח נקי את באלור.
איזה אירגון של קופים
 

Diunim

New member
דעות כלליות

מה זה הגועל נפש הזה?
&nbsp
אני אמקד את הביקורת.
&nbsp
1) סרבייבור סירייס. אז מה? שוב RAW מול סמאקדאון? ולא רק זה, גם הקרבות הכי מפגרים שיש? שיקום מי שמעניין אותו לסנר-מהאל. אלכסה-נטליה זה סתם מפגר, וקורבין-מיז? באמת? מי מתעניין בזה? קרב הזוגות אולי נחמד. אבל זה סתם תקוע, האירוע הזה, והוא גורם לכך שפתאום יהיו קרבות לא קשורים. למה?
&nbsp
2) אליאס וג'ורדן- שיפסיקו עם החרא הזה.
&nbsp
3) למה בשם כל ראשי העיריות למיניהם קיין מכסח נקי את הפייסים ועוד מנצח את באלור?! למה?! למה זה טוב?! את ביג שואו לא היה צריך לבנות לפני שהוא נלחם מול סטרומן, גם לא צריך לבנות את קיין, פשוט שימו אותו מול סטרומן! ואם כבר שינצח מישהו, למה את באלור?! אפשר את ג'ורדן! היי, אפילו לתת לאליאס פשוט לשבור גיטרה עליו ולעלות לו בקרב, שתי ציפורים במכה!
&nbsp
4) למה להפוך את סטרומן לפייס?! אז מה אם הקהל מעודד אותו?!
&nbsp
5) אחרי שה-WWE נתקעו לגמרי עם הבוקינג של אנזו (אף קרוזרוייט לא יכול היה להילחם נגדו אז הם היו חייבים להעביר את התואר לקאליסטו לרגע) עכשיו יש את השטות הזאת עם הקרוזרווייטס ההילים. לפני רגע כל הרוסטר שנא אותו! הוא ירד לנועם דר על השם המוזר שלו! (עלק, אנזו אמורה זה מוזר, נועם דר זה פושטי). ואז הגיע הרגע שההילים תקפו את קאליסטו, וההצדקה? נכון, הוא האלוף אז פשוט הם נגד האלוף. לא! הם נגד אנזו כי הם חושבים שהוא פיס אוף שיט. למה פתאום יש לו בעלי ברית?!
&nbsp
6) אני בטוח שהסיום היה יפה ויזואלית, אבל מה ההיגיון? אמרו ששיין יחזור מחר לסמאקדאון להתעמת עם סמי ואוונס, בסוף הוא סתם חוזר לפה. הוא כרגע סיים קרב ממש מלחיץ. פתאום הוא היל? פתאום? ועל מה הוא נוקם? על זה שאנגל נלחם מולו ב-2001? אין סיבה אמיתית לכך שהיריבות הזאת תהיה משהו רותח כזה. אפילו להפך, הם אמורים להיות די בסדר אחרי ששניהם ביצעו חזרה וממש נפגעו בקרבות החזרה שלהם. למה שתהיה יריבות? גם יריבות בין הבראנדים לא מצדיקה כזה דבר.
&nbsp
כל הדברים האלה הם צירוף של חוסר היגיון נוראי לגמרי, ועוד זה בלי בריי ווייאט (שהוא הכי לא הגיוני) ורומן ריינס!
&nbsp
והדבר הכי נורא- זה בא אחרי אירוע עם קרבות לא רעים בכלל. אולי ה-WWE צריכים פשוט להשקיע בסטוריליינים ובתכניות שבועיות וזה ירים את האירועים. הנה, באטיטיוד היו אירועים שנראו די חרא אבל הדברים שהם עשו בדרך לאירועים פשוט הרימו אותם.
 

Turkisher

New member
רוצה שאגלה לך סוד?

נראה לי שהבנתי את התוכנית של וינסטפנטר - בואו נוריד את הרמה מעכשיו לתחתית, ניתן חרא של בוקינג, סטורי'ס הזויים, נמחץ ונמחק כל פוש של מי שהיוניברס בעדו ואז במניה ניתן להם פיי אוף ונוציא אותם גדולים.
את מי קברו היום? אמה, פין, שילד, ביילי, סשה, קורט, סטרומן. ורובם ע"י מי? קיין ואלישיה פוקס. WTF??!!

זה ההסבר שלי לתוכנית הגרועה של ראו.
אגב, בראשון PPV, בשני קרב בראו וחלק מהמצור והיום תוכנית מלאה של סמאק. למה שלא ישנו את זה לערוץ AJ? הבחור מדהים אבל בטוח צריך גם קצת מנוחה.

בלטו בהיעדרם - ניה ג'קס!!! שארלוט בקבוצה של סמאק (?) , סמי וקווין (הגיוני מצד אחד בגלל הפיוד שלהם עם שיין ומצד שני , אם טיי וקורבין , בובי רוד ודולף יכולים להתאחד למען הבראנד , למה הם לא?) רנדי אורטון ושינסקה.

ביג שואו / סטרומן וקיין מול כל הרוסטר של סמאק היה יכול להיות מעניין. כל הפלישה הזאת היתה מאד ונילה.

תוכנית זוועה.
 

TL PUNK

New member
דעות על ראו

* אני לא יודע לגביי SVS ,כרגע הקארד נראה...לא מדהים . אני מניח שהזוגות והקרבות הישרדות לפחות יהיו טובים.

*השילד + AJ נגד הבר ומיז - קרב טוב מאוד! כולם נתנו הופעה מצויינת והורגש שהיה כימיה . כמובן גם עזר ש AJ היה שם ונתן קצב נהדר .מה גם שה DDT של מיז על רולינס היה מפחיד, בקיצר קרב מצויין!! זה מה שאני רוצה לראות ב SVS.

*לפחות נתנו לקיין הסבר הגיוני למה הוא שונא את סטרומן רק חבל שנתנו לו לנצח את פין באלור!!!! אי אפשר היה לתת לו את הית' סלייטר או משהו???.

*אמה נגד אסוקה - סקוואש של אסוקה , היה ברור.

*למה מיקי יוצאת בנעליים כאלה אם היא יודעת שהיא צריכה לדפוק מכות לאלכסה? פחדתי מוות שהיא תנקע את הקרסול.

*תמיד אלישיה הייתה "משוגעת" אבל עכשיו עשו אותה פסיכופטית?..אוקיי ,לפחות היא יותר מטורפת מדין אמברוז חחח...

*אליאס פשוט אדיר! I WANT TO WALK WITH ALIAS

*אלישיה פוקס היא הקפטנית של ראו? טוב לפחות זה הפתעה ,היא בחברה כבר איזה 10 שנים וסופסוף נותנים לה משהו לעשות. מה גם יש לה נורט'ן לייטס סופלקס יפייפה. לכל מי שמתבכיין שנתנו לה להיות קפטן , בחייאת מה סשה או ביילי עשו עד עכשיו שזה בכלל משנה? זה לא כאילו להיות קפטן של ראו יעשה אותן סופר אובר.

*טים לוצ'ה נגד ההוווווווווווווו טריין - סליחה הייתי חייב חח...קרב נחמד סה"כ. לא איכפת לי שזה קבוצת הילים נגד פייסים לפחות יש לכולם מה לעשות חוץ מסינגלס משעממים.
Diunim - לדעתי ההילים חברו לאנזו כי למרות שהם שונאים אותו הוא האלוף והם חושבים שאם הם יהיו חברים שלו הם יקבלו טייטל שוט? ...לפחות זה הסטוריליין שלי.

המיין איבנט! - היה פשוט אדייייר!!! בכיתי בכיתייי מצחוק!!!!. שיין בא לזירה כמו איזה סרסור ושולח את הרוסטר של סמאק לכסח את החבר'ה של ראו . ואז הם הולכים בבאקסטייג' כמו חבורה של ערסים בכחול ופשוט הורגים את כל החנונים שנקלעים להם בדרך! , לרגע אחד מושלם כל הרוסטר של סמאק הם הילים חארות שתוקפים אנשים הפקה ומתאבקים בחדרי הלבשה זה היה קורע.
הסגמנט הזה היה יכול להיות 11/10 אם כשהם נתקלו בבנות של ראו אז גם הבנים היו מצטרפים ומכסחים אותן במכות חחחחחחחחחח מושלם מושלם מושלם! בעודי כותב שורות אלה אני בוכה מצחוק.
לכו תראו את המיין איבנט!.
והאופנר .
 

Diunim

New member
הסטוריליין שלך לא הגיוני

או לפחות לא הגיוני לפי מה ש-WWE אמרו.
&nbsp
אתה יודע מי עוד רצה להיות חבר של האלוף כדי לקבל טייטל שוט? TJP. ואז קנדריק בגד בו ומה יצא מזה? נכון, TJP יצא אהבל.
&nbsp
וממתי חברים מקבלים טייטל שוט? מה, נוויל וקאליסטו היו חברים שלו?
&nbsp
אם הסטוריליין הוא שאף אחד לא סובל אותו, אז שאף אחד לא יסבול אותו. הם עשו סטוריליין טוב פי אלף עם גרגורי הלמס בזמנו, שגם התנשא מעל כל הקרוזרווייטים, ולכן גם נלחם מול כולם.
 

TL PUNK

New member
שמע

אם להם אין מושג מה הם עושים עם המחלקה הזאת אז לי בטוח לא יהיה ;) סתם מנסה לעשות איזה שהוא סדר בכל החרטא הזה
 

kendog keds

New member
הסיום היה מעולה בקטע מפתיע

לא מסתדר לי עם הדמויות של הפייסים המוסריים בסמאקדאון, שפתאום הם מעודדים לא רק בריונות אלא גם התעללות כלפי סתם עובדים מסכנים שהם לא מתאבקים ונקלעו לסיטואציה, אבל בכל מקרה זה היה אדיר לראות את כולם מאוחדים בתור הילים טוטאליים, ודורסים את כל חדרי ההלבשה אחד אחרי השני. אשכרה עבר אליי איזשהו פחד כשתפסו את קורט שמא הוא יחטוף איזה התקף לב קטן. מזל שמאז שהוא חזר הוא משחק גרוע וסתם בהה בהם

&nbsp
רק היה קצת דפוק שהקטטה בין הבנות לא הייתה הרבה נגד מעט כמו עם הגברים, אלא 4 נגד 4, ובכל זאת כל אחת מהארבע של סמאק פירקה את זאת של רו שהייתה מולה. היה צריך שטמינה תתגבר על מישהי ואז תצטרף לעוד אחת וככה להטות את הכף
 
למעלה