המיין איבנט 74: ריק פלייר מול לקס לוגר

Diunim

New member
המיין איבנט 74: ריק פלייר מול לקס לוגר

סחיבה. כמה פעמים ראינו מתאבק מעולה סוחב מתאבק רע לקרב טוב? כמה פעמים. מתאבקים כמו ברט הארט, שון מייקלס וריק פלייר התמחו במה שנקרא "להוציא קרב טוב ממטאטא". כל אחד שנלחם מולם, לא משנה כמה היה רע בזירה, יצא טוב, והקרב היה לפחות סביר.

אבל הכול התחיל במקום מסוים, והפעם אנחנו עוסקים במה שנחשב לסחיבה הטובה ביותר בביזנס, ואולי הראשונה בקנה מידה גדול.

בסטארקייד 1988, חודש לאחר שטד טרנר קנה את WCW, ריק פלייר צריך להתמודד מול לקס לוגר בקרב אליפות, ולהוציא את לוגר כוכב.

תיהנו.

 

Diunim

New member
ריק פלייר

ריק פלייר
שם המתאבק: ריק פלייר
כינוי: נער הטבע (Nature Boy)
שם אמיתי: ריצ`ארד מורגן פליר
תאריך לידה: 25 בפברואר 1949
מקום מגורים: שארלוט, צפון קרוליינה
גובה: 1.85 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: פיגר פור לג לוק

על ריק פלייר רבים אומרים שהוא המתאבק הטוב ביותר בכל הזמנים. הכמות של אליפויות עולם שהוא החזיק בהן היא בלתי מעורערת, ואפילו בהערכה הכי שמרנית, ה-16 תארים עולמיים שלו הם ללא ספק ההישג הגדול יותר בשביל כל מתאבק.

פלייר הוא אגדה אמיתית בענף, ומה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהקריירה המרשימה שלו כמעט והסתיימה עוד לפני שהייתה לה הזדמנות לצאת לדרך: ב-1975, פלייר היה מעורב בתאונת מטוס ונפצע בגבו. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור להתאבק יותר לעולם, אבל שש שנים לאחר מכן פלייר היה אלוף העולם של ה-NWA. הוא התחיל את הקריירה ב-1972, וזכה באליפות העולם הראשונה שלו מדאסטי רודס ב-1981. הוא הפסיד את התואר להארלי רייס ב-1983, רק על מנת לזכות בה מחדש ממנו באירוע הראשון של סטארקייד. ב-1984, הוא הפסיד את התואר לקרי ואן אריק וזכה בו בחזרה ממנו. הוא נכנס ל-1985 כאלוף והקים את הסטייבל האגדי של ארבעת הפרשים. החברים המקוריים בקבוצה לצידו היו ארן ואולה אנדרסון וטולי בלאנצ`ארד. מתאבקים נוספים שהיו פרשים במשך השנים הם דין מאלנקו, כריס בנואה, בריאן פילמן, סטינג, לקס לוגר וסיד וישס. ב-1986 ו-1987 פלייר היה בפיודים עם מתאבקים כמו רודס ורון גארבין, וב-1988 הוא פגש לראשונה את סטינג, והוציא אותו ככוכב לאחר שזה שרד מולו במשך ארבעים וחמש דקות בקלאש אוף דה צ'מפיונס הראשון.

 

Diunim

New member
לקס לוגר

לקס לוגר
שם אמיתי: לארי פוהל
ידוע גם בתור: הנרקיסיסט, הטוטאל-פאקג', האול אמריקן
תאריך לידה: 6 ביוני, 1958
מקום מגורים: שיקגו, אילינוי
גובה: 1.98 מטר
משקל: 125 ק"ג
פינישר: טורצ'ר ראק

לוגר היה מתאבק צעיר מאוד. אחרי ששיחק פוטבול באוניברסיטת מיאמי, פלורידה וגם בכמה קבוצות מקצועניות, לוגר עבר להיאבקות. את הבכורה שלו ערך ב-1985 ומיד החל לסובב ראשים כשנבחר לטירון השנה.

מבנהו המרשים של לוגר העלה אותו במעלה הסולם במהירות ואחרי חודשיים בלבד בעסק הוא ניצח את וואהו מקדניאל על אליפות פלורידה. את הקרב הראשון שלו מול פלייר ערך לוגר ב-1986, והוא שרד מולו שעה שלמה. לאחר מכן עבר לוגר ל-WCW והפך למלווה של ארבעת הפרשים ולאחר כמה שבועות הפך לאחד הפרשים אחרי שאולי אנדרסון הורחק מהסטייבל. לאחר מכן זכה בתואר ארצות הברית מניקיטה קולוף בעזרתו של JJ דילון. דילון זרק כיסא לתוך הכלוב בו השניים נלחמו, בו השתמש לוגר כדי לעלף את קולוף ולנעול אותו בטורצ'ר ראק. את התואר לוגר החזיק במשך ארבעה חודשים, עד לקרב כלוב מול דאסטי רודס. דילון שוב זרק כיסא, אולם הפעם רודס נתן ללוגר DDT על הכיסא וניצח. לוגר נכנס למתח בקבוצה שלו.

 

Diunim

New member
האווירה

בשנת 1988, עמדת הבוקר של ה-NWA הייתה שייכת לדאסטי רודס. בעיותיו מאחורי הקלעים עם ריק פלייר נבעו מדעתו על פלייר שאמרה שהוא (נייץ`) עשה את שלו, וזה הזמן של כוכבים חדשים למשוך בחוטים. ומי הכוכב שהוא בחר? לקס לוגר. באותו זמן, לוגר היה הכוכב החדש והחם ביותר בתעשיית ההיאבקות. הוא נראה כהבטחה גדולה ואלוף עולם עתידי. פלייר חיבב את לוגר, אבל הוא לא חשב שהוא מוכן מספיק כדי לקחת את מקומו, אלא העדיף את סטינג. לכן, ברוב הזמן באותה שנה השגרה הייתה שרודס קבע שלוגר יזכה בתואר, אבל פלייר איים לעזוב את הארגון, ולכן ניצח בכל הקרבות. 1988 בנוסף הייתה שנה מלאה ב"סיומי דאסטי". סיומי דאסטי הם שיטות כתיבה שבו גורמים לאוהדים לחשוב שהם עומדים להיות עדים למשהו גדול או חשוב, אבל בסוף הכל מתפוצץ להם בפנים. סדרת הקרבות בין לוגר ופלייר לא בדיוק הלהיבה את הקהל, וסיומי הדאסטי לא ממש עזרו גם כן. הקהל בהאוס שואוס באותו זמן היה נמוך, וההפסדים הכספיים הובילו את ג'ים קרוקט למכור את ארגונו לטד טרנר. הקש ששבר את גב הגמל היה כשרודס החליט שפלייר יפסיד את התואר העולמי לריק סטיינר. כן, ריק סטיינר . זה כמובן לא היה אהוד במיוחד בקרב האנשים שמסביב ופלייר, והעניין (לאחר שדאסטי רודס דימם בטלוויזיה, דבר שלא התקבל בקרב ההנהלה החדשה של טד טרנר) הסתיים בפיטוריו של רודס מהעמדה והחזרתה לפלייר.

 

Diunim

New member
פיוד

לקס לוגר הגיע ל-NWA לראשונה ב-1987 כעוזר לארבעת הפרשים של פלייר. המצב בין הצדדים הגיע לפיצוץ בינואר 1988. לקס לוגר, יחד עם ארן אנדרסון, טולי בלאנשרד ו-JJ דילון, היו המשתתפים האחרונים בבאטל רויאל. דילון ביקש מהשלושה להדיח את עצמם כדי שהוא ינצח, אולם לוגר סירב, הדיח את דילון וניצח. הדבר הפך את לוגר לפייס באופן רשמי. לאחר מכן החל לוגר להילחם יחד עם ברי ווינדהאם, עוד יריב לפרשים. לצערו, כמה שבועות לאחר שהשניים זכו בתארי הזוגות מבלאנשרד ואנדרסון, בגד בו ווינדהאם במהלך קרב חוזר כדי להצטרף לפרשים. לוגר החל לשתף פעולה עם סטינג מול הפרשים והכריז שילחם מול פלייר על התואר בגרייט אמריקן באש 1988.

באירוע עצמו, הותקף לוגר במגרש החניה בידי הפרשים ונשאר מדמם. בקרב באותו ערב, נעל לוגר המדמם את פלייר בטורצ'ר ראק, אולם אז הקרב נעצר בגלל הדימום של לוגר, בטענה שהוועדה האתלטית של מרילנד לא מוכנה לדימום מאסיבי כל כך.

לוגר קיבל קרב חוזר על התואר בסטארקייד. הוא נאלץ להוכיח שהוא יכול להתמודד מול ריק פלייר ולזכות בתואר.

 

Diunim

New member
הקרב

www.dailymotion.com/video/x5cj9rj

המוזיקה של לוגר מתנגנת, ומתמקדים בשלט של מעריץ פלייר. לא בדיוק התגובה הכי טובה. לוגר רץ ולוחץ ידיים. הוא נראה פייסי יותר מרוקי מאיביה. הוא מטפס על החבלים ומשוויץ בשרירים. המוזיקה של פלייר נשמעת וכל הקהל על רגליו, מרים ארבע אצבעות. פלייר צועד אל הזירה, מלווה בשוטרים וב-JJ דילון. הפרשנים מכבדים אותו מאוד. השופט פותח לפלייר את החבל. הכרוז מציג את שני המתאבקים. הוא מזכיר סטיפולציה: אם פלייר נפסל, לוגר זוכה בתואר.

פלייר מיד צועק "WOOO" ועושה את ההליכה שלו. הוא ולוגר נועלים אחיזה, פלייר נועל האדלוק ולוגר זורק אותו לחבלים. פלייר עוצר את עצמו וצוחק על לוגר. הוא מצביע על ראשו. הם שוב נועלים אחיזה, פלייר דוחף את לוגר לפינה. השופט מפריד ביניהם ופלייר מרביץ ללוגר, שנועל האדלוק. פלייר דוחף אותו לחבלים והשופט מפריד ביניהם. פלייר מרביץ לו ונותן לו צ'ופ, הוא נועל את ראשו ולוגר דוחף אותו לחבלים. פלייר שוב עוצר את עצמו וצוחק עליו, אבל לוגר נותן לו קלוזליין מעל החבל! פלייר בשוק. פלייר מסתובב קצת ומחכה מחוץ לזירה כשהשופט עוצר את לוגר. הוא נכנס פנימה. ניתן לראות שלו ת'אז צופה בקרב. פלייר ולוגר נועלים אחיזה ופלייר נועל האדלוק. הוא נועל האמרלוק ולוגר לא מוכר. הוא נועל האמרלוק משלו. פלייר הולך לחבלים והשופט עוצר את זה. לוגר צוחק על פלייר. השניים שוב נועלים אחיזה ולוגר נועל האדלוק. פלייר דוחף את לוגר לחבלים ולוגר מתקל אותו. פלייר מתגלגל אל הפינה. לוגר מלגלג על פלייר שקם. השניים מנסים לנעול אחיזה. פלייר מושך ללקס ביד ונותן לו מרפק בראש. הוא נותן לו צ'ופ פעמיים ונועל את ראשו. לוגר דוחף אותו לחבלים ופלייר מתקל אותו. הוא עובר מעל לוגר, לוגר קם וקופץ מעל פלייר. לאחר מכן לוגר משתמש בפאוורסלאם! פלייר מתגלגל אל מחוץ לזירה. לוגר לוקח את פלייר ונותן לו אייריש וויפ. הוא מרים אותו גבוה ומבצע גורילה סלאם! 1... אבל פלייר שם את הרגל על החבלים.

השופט מבקש מפלייר להיכנס שוב לזירה. פלייר מתחנן בפני לוגר, שלוקח אותו ומסובב את זרועו. הוא מוריד אותו אל ברכיו. הוא דוחף אותו לפינה, זורק אותו לפינה הנגדית ופלייר חוטף את הטורנבאקל בכתף. לוגר מסובב את זרועו של פלייר שמשתחרר ונותן לו צ'ופ. לוגר פשוט לא מוכר. פלייר מתחנן בפניו ובורח מהזירה. לוגר יוצא אחריו. השופט עוצר את לוגר. הם חוזרים לזירה ופלייר שוב מתחנן. הוא בועט בלוגר. לאחר מכן הוא נותן לו צ'ופ בפינה. ללוגר לא אכפת, הוא נותן לפלייר אייריש וויפ אל הפינה הנגדית. פלייר חטף את הטורנבאקל בכתף ונופל. לוגר נועל האמרלוק על הקרקע. הוא נותן ברכיות ליד. פלייר קם ולוגר ממשיך להחזיק בו. פלייר נותן לו מרפקים. הוא רץ ולוגר מתקל אותו. לוגר מסובב את זרועו של פלייר שנותן לו אייריש וויפ. לוגר שוב מתקל אותו, רץ ועובר מעליו. לוגר רץ אל פלייר ומבצע היפטוס! הוא מסובב את זרועו של פלייר שדוקר אותו בעין. פלייר נועל את ראשו של לוגר ומרביץ לו. הוא נותן לו צ'ופים בפינה. לוגר שוב לא מוכר ורק מתעצבן. הוא אומר לפלייר לנסות שוב. פלייר שוב בורח החוצה ולוגר יוצא אחריו. הוא נועל האמרלוק בחוץ! השופט עוצר אותו. לוגר נועל שוב האמרלוק. הוא זורק אותו אל עמוד הזירה!

הוא זורק אותו בחזרה לזירה ופלייר מתחנן בפניו. לוגר מציג את שריריו. לוגר מרים את פלייר ונועל את זרועו. פלייר נאבק ודוחף את לוגר לחבלים. השופט מצווה להפסיק עם האחיזה. לוגר משחרר ופלייר מרביץ לו. הוא מנסה להרביץ לו ולוגר נועל האדלוק. פלייר מרביץ ללוגר ונועל האדלוק. לוגר זורק את פלייר לחבלים ופלייר מתקל אותו. פלייר עובר מעל לוגר ואז לוגר קופץ מעליו. לוגר מחמיץ קלוזליין אחד ופוגע בשני. 1... 2... פלייר יוצא. לוגר מעמיד את פלייר על האייפרון ואוחז בראשו. הוא מסתכל על דילון ומבצע ורטיקל סופלקס אל תוך הזירה! 1... 2... פלייר יוצא. לוגר רץ ומנסה אלבו דרופ, פלייר זז ולוגר פוגע במזרן. לוגר קם ופלייר בועט בבטנו. הוא רץ ונותן לו ברכיה. לוגר קם. פלייר בועט בבטנו ואז זורק אותו אל מחוץ לזירה. פלייר יוצא החוצה ומטיח את לוגר על מחסום האבטחה. הוא נותן לו צ'ופ. לאחר מכן הוא מרביץ לו. פלייר בועט בלוגר ואז נותן לו צ'ופ. פלייר מטיח שוב את ראשו של לוגר במחסום האבטחה וחוזר לזירה. הוא מתווכח עם השופט. לוגר נאבק לחזור לזירה.

פלייר תופס אותו ומבצע סנאפמר. פלייר רץ ומנחית את הברך שלו על לוגר. הוא לוקח את לוגר ונותן לו צ'ופ. לאחר מכן הוא מבצע עוד סנאפמר. הוא מבצע דאבל סטומפ. פלייר לוקח את לוגר ונותן לו צ'ופ בפינה. הוא נותן לו מרפק ועוד צ'ופים. לפתע לוגר שוב מפסיק למכור. פלייר שם את לוגר בפינה ושוב מנסה צ'ופים. לוגר מחזיר לו אגרופים ופלייר נועל את ראשו. לוגר דוחף אותו לחבלים ופלייר מתקל אותו. הוא רץ לחבלים ולוגר נועל סליפר! פלייר נאבק באחיזה ונופל על ברכיו. הוא מנסה להגיע לחבלים. פלייר לפתע מבצע באק סופלקס! השניים משתמשים בחבלים כדי לקום. פלייר בועט בלוגר ומבצע סנאפמר. הוא לוקח את רגליו והקהל באטרף. פיג'ר פור... לוגר מבצע אינסייד קריידל! 1... 2... פלייר יוצא! פלייר תוקע מרפק בראש של לוגר ושוב מבצע צ'ופ. הוא מבצע סנאפמר ועולה לחבלים. לוגר קם ומרביץ לפלייר. הוא מנחית אותו על החבלים ועולה… סופרפלקס! 1... 2... פלייר יוצא! לוגר לפתע נועל פיג'ר פור משלו! פלייר מרים את כתפיו כשהשופט סופר אותו. פלייר שולח את ידו לחבלים… השופט מונע מדילון לקרב את החבל! השופט שוב סופר את פלייר והוא מרים את כתפיו.

פלייר ממשיך להיאבק בנעילה ומגיע לחבלים. לוגר משחרר. פלייר נמצא בפינה ולוגר מרביץ לו. השופט עוצר אותו ולוגר תוקע בו מרפק! פלייר תוקע לו אצבע בעיניים וזורק אותו מעל החבלים! לוגר מטפס על החבלים. הוא קופץ עם קרוסבאדי! השופט מאחר בספירה. 1... 2... פלייר יוצא. פלייר מרביץ ללוגר. הוא מבצע אייריש וויפ וברכיה. לוגר חוסם היפטוס ומבצע באקסלייד! 1... 2... פלייר יוצא. לוגר מטפס על הטורנבאקל ומתחיל להרביץ לפלייר. הקהל סופר ולוגר יורד בעשר. הוא מבצע אייריש וויפ ופלייר מתהפך בפינה. לוגר תופס אותו. הוא מבצע סופלקס אל הזירה! 1... 2... פלייר יוצא. לקס משוויץ בשרירים שלו והקהל באטרף. פלייר מבצע צ'ופים ולוגר שוב לא מוכר. פלייר מתחנן בפניו. לוגר מבצע אייריש וויפ ואז שוב מבצע גורילה סלאם! לקס מבצע אייריש וויפ ואז פאוורסלאם. הוא משוויץ בשרירים. דילון עולה על הפינה ולוגר תופס אותו. השופט עוצר אותו ופלייר מתגלגל החוצה. פלייר מושך ללוגר את הרגליים מבחוץ. הוא לוקח כיסא ומרביץ ללוגר ברגל! השופט לא ראה כלום בגלל דילון. פלייר חוזר אל הזירה. הוא דוחף את השופט ואז שם את הרגל על החבלים. הוא קופץ עליה ולוגר נאנק מכאבים. לוגר מנסה להתרומם ופלייר בועט לו ברגל. הוא מרים אותו ורץ. הוא מבצע צ'ופ בלוק. השופט מנסה למנוע מפלייר לתקוף את לוגר.

לוגר מנסה לקום ונופל. פלייר רץ ודורך ללוגר על הרגל. הוא מושך את לוגר, רץ ונותן ברכיה לרגל. לאחר מכן הוא נועל את הפיג'ר פור. לוגר צועק מכאבים ופלייר מושך לו ברגל. לוגר מנסה לקום ופלייר נותן לו סטירות. לוגר מתעצבן ושוב משוויץ בשרירים. הוא מתהפך! פלייר משחרר את האחיזה. לוגר מנסה לקום ושוב נופל. פלייר מתייעץ עם דילון על משהו. פלייר דורך ללוגר על הרגל. הוא לוקח אותו ומבצע סנאפמר. לאחר מכן הוא שוב נותן ברכיה לרגל. פלייר הולך לחבלים ומטפס למעלה. לוגר קם ומרביץ לו! הוא זורק את פלייר אל הזירה! לוגר מחזיק בחבלים וברגל. פלייר לוקח את לוגר וזורק אותו החוצה. לוגר מנסה לחזור ופלייר מבצע פייסבאסטר על החבלים. לצערו לוגר לא מוכר את זה. לוגר נכנס ופלייר שוב מתחנן. לוגר מבצע אייריש וויפ וגורילה סלאם! הוא שוב מחזיק ברגל. פלייר מרביץ ללוגר וזורק אותו החוצה. לוגר שוב חוזר ונוגח בפלייר. הוא מבצע סאנסט פליפ! 1... 2... פלייר יוצא. פלייר לוקח את לוגר ורץ. הוא מנסה פורארם שיבר אבל לוגר לא מוכר. הוא משוויץ בשרירים שלו. לאחר מכן הוא מטפס על החבלים כשפלייר בפינה ומתחיל להרביץ לו.

לוגר מבצע אייריש וויפ ואז קלוזליין. 1... 2... פלייר יוצא. לוגר לוקח את פלייר ומבצע עוד אייריש וויפ. הוא מבצע פאוורסלאם! לוגר מסמן לקהל. הוא לוקח את פלייר ומבצע את הטורצ'ר ראק! לוגר נועל את פלייר אבל נופל בגלל הברך הפצועה שלו! פלייר נופל מעליו. השופט סופר ופלייר שם רגליים על החבל! 1... 2... 3! לוגר יוצא ברגע האחרון אבל זה נגמר. לוגר מתווכח עם השופט, דילון בודק את פלייר ומביא לו את החגורה. פלייר מוכרז כמנצח. פלייר מותש ומתגלגל החוצה.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

ככל הנראה מדובר בסחיבה האמיתית הראשונה. פלייר נכנס לזירה מול לוגר והיה צריך להוציא אותו אובר ככל האפשר, אבל בלי שהוא באמת ינצח אותו. זאת הייתה בדרך כלל המשימה של האלופים באותה התקופה, ופלייר ביצע את זה בדיוק כמו שצריך. הוא מכר כמו מלך עבור לוגר ונתן לו לכסח אותו כמה וכמה פעמים. לוגר לא מכר את הצ'ופים של פלייר, ותשאלו את סטינג, זה הופך אותך לכוכב. בנוסף הייתה פסיכולוגיה נהדרת עם הברך שהובילה אל הסיום.

אבל לא הכול ורוד פה. לוגר מאוד מוגבל בזירה ואפשר לסכם את המהלכים שלו ככה: פאוורסלאם, גורילה סלאם, קרוסבאדי, סופלקס וטורצ'ר ראק. הוא מחזר כמה ספוטים במהלך הקרב הזה, וגם אם הראה אתלטיות, הוא גם הראה שהוא יותר בחור שנסחב לקרבות טובים ולא מהמתאבקים הטובים בעצמו. אולי היה עדיף לקצר את הקרב בחצי, כי לוגר לא יכול היה להילחם במשך חצי שעה בלי למחזר את עצמו. ולמרות שפלייר הוציא אותו כאן אובר בענק, שוב פעם לוגר יוצא המפסידן הגדול שלא מצליח לזכות בתואר.

ציון הקרב:
1/4

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הוביל לתדמית שדבקה בלוגר במשך שנים: הצ'וקר, זה שנכשל בקרבות הגדולים. הוא לא הצליח לזכות בתואר מפלייר במהלך 1988, וכשקיבל מולו הזדמנויות ב-1990, הוא שוב נכשל. פלייר פשוט סירב לעשות ג'ובים ללוגר, הוא תמיד רצה שסטינג יהיה זה שיירש אותו כאלוף בטענה שסטינג פשוט יותר אתלטי. ב-1991, שוב החל לוגר פיוד מול פלייר, אבל הפעם פלייר עזב את הארגון בזעם לאחר שסירב לעשות ג'וב ללוגר והתעצבן על דברים אחרים בהנהלה של WCW. לוגר סופסוף זכה בתואר, אולם עזב את WCW שבעה חודשים לאחר מכן והפסיד את התואר. הוא עבר ל-WWF וקיבל שם פוש מידי, אולם גם שם לא הצליח לזכות בתואר מול יוקוזונה, והתדמית של המתאבק שפשוט לא יכול היה לזכות בתואר דבקה בו לעולמים. ב-1995 חזר ל-WCW והפך לאחד מהמתאבקים המובילים במאבק מול ה-nWo. הוא נשאר ב-WCW עד לסגירתה ב-2001.

פלייר הפך לבוקר לקראת האירוע והתחיל פיודים גדולים ב-1989 מול ריקי סטימבוט וטרי פאנק. הוא זכה בעוד הרבה תארים והמשיך לבסס את מעמדו כאחד מהמתאבקים היחידים שיכולים להגיד שהם אייקונים אמיתיים.

גם פלייר וגם לוגר המשיכו להתאבק הרבה לאחר השיא שלהם, הם אפילו היו צוות לזמן קצר במהלך ימיה האחרונים של WCW. אולם פלייר תמיד היה טוב יחסית בזירה בניגוד ללוגר. לוגר חטף שבץ ונשאר מרותק לכיסא גלגלים כמה שנים, מה שאילץ אותו לפרוש מהזירה, אם כי הוא התאושש מכך. פלייר, באופן מפתיע, עדיין חי, למרות שגם הוא לא בקו הבריאות.

 

Diunim

New member
רמז לקרב הבא

קרב חוזר מקרב הבכורה של אחד מהכוכבים הכי שנויים במחלוקת היום.
 
למעלה