שרשור TLC

Diunim

New member
שרשור TLC

האירוע שבו השילד מתאחדים ויש קרב בין בחורה לדלעת...

רגע, לא? אה, נכון, זה האירוע שווירוס כנראה ישפר אותו...
 

Diunim

New member
תוצאות


פרי שואו: סשה בנקס ניצחה את אלישה פוקס

אסוקה ניצחה את אמה אחרי אסוקה לוק.

המיז, שיימוס, סזארו, ברון סטרומן וקיין מדברים על החזרה של קורט אנגל ומבטיחים לחסל אותו.

אליאס ניסה לשיר שיר אבל כל פעם חטף ירקות בפרצוף מג'ייסון ג'ורדן.

סדריק אלכסנדר וריץ' סוואן ניצחו את הבריאן קנדריק וג'ק גלאגר אחרי לאמבר ג'ק מאלכסנדר לקנדריק.

אליפות הנשים: אלכסה בליס ניצחה את מיקי ג'יימס אחרי DDT.

קורט אנגל מצטרף לשילד.

אליאס מנסה לשיר עוד שיר אבל בורח מג'ורדן.

אליפות הקרוזרווייט: אנזו אמורה ניצח את קאליסטו אחרי ג'ונדונזו.

פין באלור ניצח את AJ סטיילס אחרי קו דה גרה. לאחר הקרב, השניים עשו את התנועה של הבולט קלאב.

ג'ייסון ג'ורדן ניצח את אליאס אחרי רול אפ כשהשופט פקשש את הספירה.

קרב TLC: השילד (דין אמברוז, סת' רולינס וקורט אנגל) ניצחו את המיז, שיימוס, סזארו, ברון סטרומן וקיין אחרי שרשרת פינישרים למיז שהסתיימה בטריפל פאוורבומב. במהלך הקרב אנגל חטף פאוורסלאם בריצה על המדרגות, ופונה אל מאחורי הקלעים אבל חזר כדי לעזור לשילד לנצח. בנוסף, קיין פגע בטעות בסטרומן במהלך הקרב, מה שהוביל לברול ביניהם. קיין נתן לו צ'וקסלאם דרך הבמה. סטרומן ניסה לצאת דרך החור וקיין הפיל עליו את הכיסאות מהסט. לאחר מכן הוא שוב חזר והצוות של מיז תקף אותו ופינה אותו במשאית זבל שמיז הביא.
 

Turkisher

New member
חייבים להגיד את האמת

ה-PPV היה לא רע באופן כללי אבל בואו נזכור שבארוע עם קונספט ייחודי של TLC היה רק קרב TLC אחד ולא שום קרב קונספט אחר ועוד יותר מזה - שתי החגורות היחידות שהיו על הפרק היו חגורת הנשים וקרוזרים... פשוט בזבוז משווע וחוסר יצירתיות.

אסקה - אמה: הניצחון היה צפוי וידוע מראש אבל מה שלא היה צפוי היה ההופעה של אמה שנתנה פייט מצוין והפתיע עם סט מהלכים וגישה ממוקדת ומעניינת. כמו שכתבתי ברדיט, אם היו נותנים לה לנצח את אסקה בבכורה עם קרב כזה, לא היית מתאכזב ולהיפך, זה היה מקפיץ פי אלף את הקמפיין שלה של "אני אחראית למהפכת הנשים". כרגע די צפוי שאסקה תלך על אלכסה ותיקח ממנה את החגורה בקרוב מאד. עדיין קרב פתיחה מצוין.

קרב הזוגות קרוזר היה מיותר מכל בחינה אפשרית ורק מראה מה מצב התוכן של ה-WWE כרגע. זה קרב 205 ולא צריך בכלל להגיע ל-PPV.

אלכסה - מיקי: קרב בינוני , אלכסה ניצחה נקי ולא היתה הפתעה מרעישה ואני עדיין לא תופס ממנה כמתאבקת מובילה. היא טובה על המיק אבל כשיש את ביילי, סשה, שארלוט ובקי, אלכסה לא צריכה לקבל ריצה כ"כ ארוכה. לא מבין את הקטע.

הקטעים של ג'ורדן ואליאס רק הוציאו את ג'ורדן אינפנטיל עם חיוך מטופש. אליאס מזכיר את סנדאו מהרבה בחינות, נקווה שידעו להשתמש בו טוב יותר ממה שעשו לסנדאו. הקרב ביניהם היה קרב מעולה להפסקת שירותים שאפילו הסיום הבעייתי לא הצליח לעניין אף אחד.

אנזו - קאליסטו: באופן אישי קאליסטו מרגיש לי כמו בוטשה ליברה (Butcha Libre) אחד גדול. כריזמה של פחית טונה ופאשלות אינסופיות. לא מבין את הסיבוב שעשו, מן הסתם בגלל עניין נוויל אבל עדיין יש הרבה יותר טובים ומוכשרים לאתגר את אנזו מקאליסטו. הוא צריך לשקוע למעמקי הקארד ב-205.

השד - סטיילס: כל עניין "השד" היה מיותר, הרגיש מיותר ובוצע באופן ... מיותר. לא תרם דבר ורק הטיל צל מעיק על קרב מעולה של שניים מהמוכשרים בעולם כיום. ביצוע גבוה, קרב שגנב את ההצגה וסיום מצוין. ממליץ לצפות בקרב ב-MUTE כי מייקל קול הורס כל רגע עם התייחסות ל-DEAMON...

שילד - מיז ושות': קרב מצויין בעיקר בשל היכולות הגבוהות של אמברוז ורולינס. מיז הוא הטופ היל כיום וכל השאר רק תפאורה שלא לומר רעשי רקע מיותרים. קורט אנגל אולי גרם להייפ אבל הביצוע היה חלש עד כושל - הוא נראה חלש, עייף שלא לומר זקן . ציפיתי ממנו ליותר דינמיות וחיוניות. מוטב היה להכין אותו לקאמבק מוצלח יותר ולשים מישהו אחר במקום. ההופעה שלו אכזבה מאד.

אגב, רק אני שמתי לב שתוך כדי השידור - קורי גרייבס ובוקר טי עשו דאבל טרן?
 

Diunim

New member
דעות על שני הקרבות החשובים

שמעתם את בוקר? "הקרב הזה לא צריך בנייה". לא, כי מי ישמע הבנייה לאביגיל-דימון הייתה מה זה טובה!
&nbsp
טוב, כבר הזמינו גלונים של צבע לבאלור לכניסה של הדימון. לא נעשה? לפחות הצבע הכתום נגמר. מתייחסים לבולט קלאב לא בשמו. וכבר קריאות דיס איס אוסום.
&nbsp
אחלה קרב שבעולם, באמת יפה. רק כמה דברים:
&nbsp
1) שינו לבאלור את השם של הפינישר מבלאדי סאנדיי כי זה מאוד מעליב את הצדדים שנלחמו בין בריטניה ואירלנד. אבל לקרוא לזה 1916, שזה בעצם תחילת המלחמה בין הצדדים, זה בסדר...
&nbsp
2) היה רגע בקרב שבאלור עשה פלה קיק והשדרנים אמרו שזאת "בעיטה דומה לפלה קיק". זה היה פלה קיק, אידיוטים! זה היה הקטע!
&nbsp
3) הקטע שהם מתואמים במהלכים ענק.
&nbsp
4) קורי גרייבס אמר שהוא לא בטוח שסיסטר אביגיל לא הייתה עושה את זה טוב יותר מ-AJ. נו באמת!
&nbsp
1/4
&nbsp
המיין איבנט- שמעתי עליו כמה ביקורות גרועות מאוד. היו הרבה ברשת שלא אהבו אותו.
&nbsp
קודם כל- כל הפרומו עסק בקורט אנגל ולא בפיוד בין השילד לצוות מיז...
&nbsp
אוקיי, איזה טמטום בכניסה של סטרומן- קול אומר, ברגע שווה ערך ל"אלוף ה-WWF החדש" במניה 15, שסטרומן אמר שקיין יתחרט על החזרה, ואז מתקן לאנגל. שוב ספוילרים?! וינס מקמהן יצרח היום.
&nbsp
אגב וינס, בטח חטף אורגזמה כשסופסוף עודדו למוזיקה של ריינס. רק שעכשיו היא של השילד שוב.
&nbsp
אוקיי, הבוטץ' עם השולחן כששיימוס וסזארו לא הצליחו להעביר את אמברוז דרכו היה קורע. הם סתם לקחו את זה בקלילות וזה מה שמאפשר לי להחליק את זה.
&nbsp
לברון סטרומן אין מזל עם כלי רכב. אמבולנסים ומשאיות זבל...
&nbsp
טוב, מה אני יכול להגיד? קרב מדהים.
&nbsp
באמת, הביקורות פשוט טעו בעיניי.
&nbsp
למשל- נטען שם שבמשך יותר מדי זמן צוות מיז לא ניסה לנצח. זה היה שתי דקות, שתי דקות בלבד בין הפציעה של אנגל לוויכוח בין סטרומן לקיין. הציגו את זה כאילו עשר דקות הצוות של מיז לא ניסה לנצח. נו באמת!
&nbsp
או למשל, שהם טענו שלמה שמיז ינסה לפנות אותם לפני שהוא ניצח אותם? כי זה פיוד עם שנאה! וואט דה פאק אכפת לו אם הוא מפנה אותם במשאית או מצמיד אותם?! זה ניצחון טכני לפחות...
&nbsp
ברצינות, הברול הזה הזכיר לי את האטיטיוד. גם שם היו מיין איבנטים עם ברולים שהיו הזויים לגמרי. ואוברבוקינג מוחלט. וזה נראה כמו תאונת דרכים, אבל זה חסר! זה חסר כל כך! מתי ראינו כזה דבר בפעם האחרונה? ברול חסר אבחנה כזה.
&nbsp
מישהו כתב שם ש"אם אתם רוצים קרב עם ברול בלתי הגיוני שיש בו רק רצף של ספוטים - זה הקרב בשבילכם". ואני שואל- מה רע בזה? הכול שאלה של איזון וכזה דבר WWE לא נתנו לנו הרבה זמן.
&nbsp
גם אנגל נראה בסדר, אם כי כמובן שהיה עדיף שהיה חוזר לקרב רגיל עם מבנה סטנדרטי. היה אפשר לשים מישהו במקומו וגם היה בסדר, אבל האמוציות מהקהל היו שונות. לא נראה לי שהיה אכפת לקהל אם ריינס היה חוזר ועושה את כל זה. אבל אנגל עושה חזרה אז מה זה משנה?
&nbsp
מי שכן מעצבן זה קיין. פעם שנייה בקריירה שלו הבחור נכנס לקרב TLC נהדר עם עוד שישה אנשים (כשהשביעי סתם פצוע), השישה האלה עובדים קשה כל הקרב והוא סתם נח לו ולפעמים מגיע לעשות ספוטים. פעם קודמת זה היה ב-2002. תרוץ לראשות העיר כבר ותפתור אותנו מכמה שמגנים עליך!
&nbsp
בכל מקרה, ישבתי כל הקרב עם חיוך. קשה לשנוא קרב כזה. זה סתם ברול כיפי.
&nbsp
1/2
 

TL PUNK

New member
דעות על TLC

קודם כל נפתח בזה שיש אירוע TLC שלם עם רק קרב TLC אחד?..האמת ציפיתי לקצת יותר, לא יכלו לתת לקרב אליפות הקרוזרוויטס איזה סטיפולציה אוליי סולם? היה בהחלט משפר את הקרב ואת ה PPV.

*אסוקה V אמה - האמת לא ציפיתי שיתנו לקרב הזה כ"כ הרבה זמן. חשבתי שאסוקה תהרוג אותה ב 3 דקות וגמרנו . אבל דווקא נתנו להן קרב Back and forth למרות שהיה ידוע שאסוקה תנצח .לפחות הם לא קברו לגמרי את אמה,היו לה גם כמה ספוטים נחמדים פה ושם. קיצר אופנר סבבה.

*הסטוריליין לאורך התוכנית עם אליאס וג'ורדן היה כ"כ מטומטם,אבל אני מניח שהם צריכים למלא 3 שעות עם משהו...

*קרב זוגות קרוזרוויטס - קרב טוב ,הצוות הנכון ניצח. חבל שכל החבר'ה המוכשרים האלה סתם טוחנים מים.

*קרב על אליפות הנשים- קרב טוב+! נהנתי ממנו מאוד . אני בדר"כ לא עף על מיקי ג'יימס אבל היא נתנה פשוט קרב גדול הפעם. במיוחד אהבתי שהיא הפליקה לאלכסה
. קצת לא הבנתי את הפרומו של מיקי בסוף , היא עוזבת את ה WWE? כי זה היה די פרומו של שלום ולהתראות.

*האמת היה לי מארק אאוט מומנט כשסט נתן את השכפ"צ לאנגל.

*אליפות הקרוזרוויטס - חבל שזה לא היה קרב סולמות כי הקרב שהיה היה ממש גרוע. חבל שסתם נתנו לקליסטו את החגורה לשבוע היה עדיף שהיו משאירים את זה על אנזו מהתחלה כי קאליסטו כזה לוזר. כן אהבתי שקורי גרייבס עשה רפרנס לסמוראי דל סול ("The samorai of the sun") זה היה די לא צפוי.

*סטיילס V באלור - לדעתי זה היה קרב הערב. פשוט קרב אדיר של שני מתאבקים אדירים ומכשרים . חבל שזה לא קורה במניה אבל לפחות הם קיבלו הרבה מאוד זמן והיה קרב ממש צמוד , ממש מוזר שלא היה סטיילס קלאש אחד אבל אני מניח שהם שומרים את זה ל SS . אני מאוד מקווה שפין לא שבר לו איזה צלע עם הקו-דגרא הזה כי הוא נחת לו ישר על הבטן. האמת חשבתי שיתנו לAJ את הניצחון אבל אין לי בעיה גם עם ניצחון של באלור.
וכמובן אחרי הקרב ה 2 Sweet שלהם היה אדיר. חבל כ"כ שWWE בכזה סכסוך עם הבולט קלאב והאליט כי Invasion שלהם היה יכול להיות מדהים!.

*אליאס V ג'ורדן - פיקשוש ספירה של השופט (האמת הייתי בטוח זה סטוריליין). עכשיו נצטרך לראות את זה שווווב
.

*מיין איבנט- השילד V הרעים (יותר מידי שמות)- עוד לא החלטתי אם אהבתי את הקרב הזה או שנאתי אותו. מאוד אהבתי את הקרב עד שהוציאו את קורט ואז זה הפך ל 15 דק' של התעללות בשילד בלי כמעט נסיונות להצמיד אותם . אני מבין שאתם בעדיפות מספרית אבל בחייאת אתם לא רוצים לנצח את הקרב?. כל הסיפור בין קיין לסטרומן היה די מוזר ,אם בראו קיין יסביר שהוא עשה את זה כי הוא מקנא בסטרומן כי הוא הבד אס החדש ב WWE אז זה בסדר , אחרת אני לא ממש מבין למה שיתקוף אותו סתם. הכיסאות מהתקרה על סטרומן היה ספוט די מגניב.
כל הקטע של המשאית זבל היה די מטופש אבל!!! זה הביא לאחד הדברים הכי טובים בכל ה PPV! הנהג המוזר של המשאית זבל עמד שם בערך כל הקרב ופשוט הסתכל על כולם נלחמים , לא היה לו מבט של פחד או לחץ בעניים , הוא פשוט הסתכל במבט של " תראו את המארקים האלה.."
.
האמת כשאנגל יצא והם כיסחו את השילד חצי שעה כבר חשבתי שאולי רומן יחזור ויהרוג שם את כל הרעים אבל זה לא קרה.

לסיכום: PPV די מוזר אבל זה לא ממש באשמת WWE . קרב גדול של סטיילס ובאלור ,והיה נחמד לראות את קורט שוב זורק אנשים.

המלצות צפייה:
מיקי V אלכסה
פין V סטיילס
והמאין איוונט
 

Yonipac

New member
ספוילר

טוב, עפתי על המיין איבנט.
הוא אפילו מתעלה על קרבות אחרים שנחשבים עבורנו קונצנזוס.
היו כמה רגעים דביליים, אבל הפעם זה באמת לא היה אכפת לי. פשוט נהניתי מכל רגע, קרב ענק ומרובה סיפורים מתחלפים.
סיפור אחד נגמר? עוברים לסיפור הבא.
קרב TLC שהפך לסטריט פייט ואז לדאמפסטר מאץ', הנאה רצופה מבחינתי.
 

dannygoosh

New member
BLT

נראה שאני די בדעת מיעוט על המיינאיבנט, כי לדעתי הוא היה מיותר ולא טוב. היו שם כמה רגעים מגניבים, אבל כקרב הוא לא התעלה, היו שם מלא רגעים מתים ומלא רגעים מוגזמים, הקטע עם סטרומן ומשאית הזבל היה אידיוטי אפילו בשביל ה-WWE, אבל מצד שני, אין דבר שהוא אידיוטי מדיי עבור ה-WWE.
&nbsp
אנגל אולי לא היה בזירת WWE כבר 11 שנים, אבל הקרב האחרון שלו היה לפני שנה-שנתיים, אז לא הצלחתי להבין למה כל כך מקפידים לשמור עליו בקרב עם עוד 7 מתאבקים, כאילו הוא ברט הארט.
&nbsp
בכל מקרה, מיינאיבנט מיותר באירוע מיותר. סטיילס נגד באלור היה אחלה, מקווה שוינס יזהה את הפוטנציאל ויהפוך את זה לפיוד, אבל אני לא בונה על זה.
 

kendog keds

New member
עוד רלוונטי להגיב?

המיין אבנט היה טוב מאוד כקרב-ברול, עם הרבה התרחשויות מעניינות, אבל רע מאוד כקרב חזרה לאנגל.
הם מתכחשים לגמרי לדמות שלו אם הם חושבים שהמקום הנכון בשבילו זה ברול חסר אבחנה שבו הוא טוחן לאנשים כיסאות בגב, בלי טאגים ורגעי שיא שבהם הוא נכנס לזירה לקול עידוד הקהל ומראה במה הוא המאסטר - היאבקות סטיפית וטכנית מצוינת. נכון שהם נאלצו לשלוף תחליף לרומן מהשרוול, אבל זה היה בזבוז של קאמבק אגדי בעיניי.
&nbsp
הספוט של סטורמן במשאית לא היה נורא בתור פתרון יצירתי לזה שלקבוצה שלו לא הייתה ברירה אלא לדאוג שהוא לא יחזור - אבל למה לדפוק את זה עם אפקטים תינוקיים ברמקולים כשהמכסה נסגר עליו? מה אתם בני 2??
&nbsp
נ.ב הספוט עם הכיסאות על סטרומן היה די דבילי ברגע שלא מצלמים אותו בלי סיבה בלי להסביר למה, ואח"כ שומעים את הכיסאות זזים כשהוא מכניס את עצמו מתחתם...
 

Diunim

New member
אגב

הספוט עם הכיסאות...
&nbsp
ה-WWE אכן הקשיבו לעצמם וחיכו שבע שנים בין הספוט הזה לספוט הקודם עם נפילת הכיסאות...
 

dannygoosh

New member
זה היה הפייאוף המעאפן שלהם

לפיוד של סינה עם נקסוס / ווייד בארט בקרב כסאות שלא היה קשור לכלום. אם אני לא טועה, על בארט נפלו אפילו יותר כסאות.
 
למעלה