שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן יוצא בפני הקהל הביתי שלו. הוא מקדם את הקרבות של הלילה, קרב שלשות בין נטליה, טאמינה ולאנה מול נעמי, בקי לינץ' ושארלוט. בנוסף דולף זיגלר ילחם מול בובי רוד, וג'ינדר מהאל יכריז הכרזה. אבל הוא רוצה לדבר עם מישהו שאכזב אותו. הוא קורא לסמי זיין. זיין יוצא ובריאן יורד על זה שהוא עדיין נכנס כמו פייס. זיין אומר ששום דבר לא השתנה, רק שהוא לקח את הקריירה בידיים. הרי בריאן אמור להבין אותו. הם יחסית דומים, שניהם מתאבקים מוכשרים (טוב, סמי אומר, לפחות אחד מאיתנו עדיין) אבל ההנהלה לא מאמינה בהם. לבריאן היה את הקהל. בגללם הוא הגיע למיין איבנט של רסלמניה, אבל הקהל לא תמך בסמי. הוא עבד קשה אבל הם לא תמכו בו בצורה שהייתה אמורה לעזור לו. הוא אומר שכבר לא אכפת לו מהקהל. אם בריאן היה פועל כמוהו, אולי הוא עדיין היה מתאבק. סמי אומר שבריאן הוא מתאבק מדהים אבל שבר את הגוף שלו וסיים כעקר בית. קווין אוונס יוצא ומסכים עם זיין. הוא קורא לבריאן צבוע, שאכפת לו רק מעצמו. הוא אומר שבריאן עושה מה ש-"Best for business". בריאן הפך לאותוריטי! זיין מודה לאוונס שפקח לו את העיניים. הם מתחבקים ובריאן הולך. אוונס יורד על זה ששוב בריאן הולך. בריאן מסביר שהוא הולך למצוא שני אנשים שרוצים להרביץ להם.
&nbsp
שארלוט פלייר, בקי לינץ' ונעמי ניצחו את נטליה, טאמינה ולאנה אחרי שלאנה נכנעה לפיג'ר אייט. לאחר מכן נטליה תקפה את שארלוט וניסתה לתקוף אותה, אבל שארלוט הבריחה אותה.
&nbsp
דניאל בריאן אומר לאוונס ולזיין שבעשר דקות האחרונות מלא באו לבקש ממנו להילחם מולם. הוא קובע להם קרב מול רנדי אורטון ושינסוקה נאקאמורה.
&nbsp
בריזאנגו עושים מערכון "פולפ פאשן". הם מדברים עם האסנשן שעדיין רוצים להיות חברים. במהלך הסגמנט טיילר בריז התעלף והעירו אותו, והוא גילה שמזוודה חסרה. הם עדיין לא רוצים להיות חברים של האסנשן.
&nbsp
סין קארה ניצח את ברון קורבין בספירת חוץ אחרי שהוא קפץ עליו מתוך הזירה. קורבין סירב להפוך את הקרב לקרב על התואר ואמר שעידן האתגרים הפתוחים נגמר.
&nbsp
האוסוז מתראיינים ואומרים שהם הדבר הכי חם במחלקת הזוגות. צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין מגיעים ואומרים שהם ייקחו מהם את התארים.
&nbsp
אחי הבלודג'ון מגיעים.
&nbsp
האחים סינג' מציגים את ג'ינדר מהאל. ג'ינדר אומר שבשבוע שעבר הוא ערך סיור כאלוף בהודו. הוא אומר שהוא נחשב שם למלך ולסלב כמו אנשי בוליווד. הוא אומר שילד אחד שאל אותו מה יקרה אחרי שהוא ניצח את נאקאמורה ואורטון. עדיין אין לו כבוד בארצות הברית, הוא אומר. אז ג'ינדר מחליט לעשות אתגר. הוא מתכוון לאתגר את הכוח הכי חזק ב-WWE. בסרבייבור סירייס, הוא מאתגר את החיה. את ברוק לסנר! הוא אומר שינשקו לו את הרגליים כשהוא יחסל את החיה. הם יבינו את הגדולה שלו. AJ סטיילס יוצא ואומר שג'ינדר לא ניצח אותו. ג'ינדר יורד עליו ו-AJ מציע לו להילחם על התואר. ג'ינדר אומר שאף אחד בהודו לא מאמין ב-AJ ו-AJ אומר שהם לא בהודו. ג'ינדר אומר ש-AJ הוא בסוף התור. זאת בדיחה שהוא מאתגר אותו. AJ תוקף אותו ומבריח את ההודים. לאחר מכן נקבע קרב בין סוניל סינג' לבין AJ בשבוע הבא.
&nbsp
דולף זיגלר ניצח את בובי רוד אחרי רול אפ ואחיזה בטייטס.
&nbsp
ברוק לסנר יגיב לאתגר של ג'ינדר ב-RAW.
&nbsp
אידן אינגליש מתעצבן על עובדי הפקה. הניו דיי באים ועובדי ההפקה מתלהבים מהם. רוסב מגיע ויורד עליהם. הניו דיי מנגנים את השיר של רוסב על הטרומבון. רוסב מתעצבן ואידן אינגליש מנסה לשיר לו שיר.
&nbsp
קווין אוונס וסמי זיין ניצחו את רנדי אורטון ושינסוקה נאקאמורה אחרי שסמי נתן לאורטון מכה במפשעה והלובה קיק. לאחר מכן הם צחקו על בריאן שאמר ששיין מקמהן יחזור בשבוע הבא.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ובפינתנו: אין מה לעשות איתו

רנדי אורטון. באמת אפשר לתת לו איזה חודש/חודשיים של חופש כדי שישוב בפתאומיות או בראמבל או לפני כן, אבל כרגע הוא סתם אפר קארד פילר ללא פיוד וללא עניין.
 

Turkisher

New member
פושעים!

אדם שמקבל רוסטר שכולל את AJ, אוונס, נקאמורה, סמי זיין, בובי רוד וטיי דילינג'ר וזו התוכנית שהוא מצליח להפיק - צריך לשבת בכלא על רשלנות ושוטטות.
 

Turkisher

New member
התייחסות

חוץ מהקטעים של זיין-אוונס ודניאל בריאן (בעיקר בהתחלה) , היה די דרעק.
 

TL PUNK

New member
דעות על סמאעק

* סגמנט פתיחה טוב מאוד! מן הסתם יש לאוונס וסמי כימיה מטורפת ביחד .אני רק קצת מפחד שבסוף הסטוריליין "Best friend" הזה יהפוך לחיקוי לסטוריליין שהיה לו עם ג'ריקו. שינוי טוב שאפשר לעשות זה שהם יתמודדו על ה Tag team titles.
אם לא הייתי רואה קבוע הייתי חושב שהיריב -פייס שלהם יהיה דניאל בראיין עם איך שהם ירדו עליו...אבל לצערנו הוא לא חוזר לזירה ב WWE.

*קרב 6 נשים: קרב לא רע , טאמינה ולאנה היו סבירות.

*אני לא ממש מבין את הציוות הזה של אורטון ונאקמורה ,אני מבין שזה כי אין להם מה לעשות כרגע ובגלל זה הם בטאג ,אבל הם האנשים הכי לא קשורים בעולם להיות ביחד.

*פאשן פיילס - מצחיק כרגיל , הם בונים לחברות של אסנשיין ובריזאנגו וזה יהיה אדיר. מעניין מתי יתחיל הפיוד של בריזאנגו נגד הארפר ורואן..

קורבין V סין קארה - מה לעזאזל זה היה??? למה קורבין מפסיד ככה כמו אפס בספירת חוץ לפאקינג סין קארה? תבנו כבר אלוף כמו שצריך!!! אפילו אם זה אליפות ארה"ב.

*האוסוז עשו פייס טרן ?

*מישהו יכול להסביר לי את הגימיק של הארפר ורואן?.

*ג'ינדר מאתגר את לסנר - זה הדבר הכי מצחיק ששמעתי כבר הרבה זמן! אני לא יכול לחכות כבר שלסנר יזרוק אותו 70 אלף פעם.

*דולף ניצח? אמממ אוקי...אז הפיוד הזה ממשיך :(

*רוסב בדיחה מהלכת .

*מיין איבנט-
קרב טוב , סמי סופסוף מרמה. מתתי מצחוק כשאוונס אמר
Hug me!! HOLD ME TIGHT וסמי התחיל לצחוק.
שיין חוזר שבוע הבא? האמת קיוויתי להפסקה קצת יותר גדולה..
 

kendog keds

New member
לדעתי זה לא בקטע של חיקוי ומיחזור

אלא רפרנס. המילים "בסט פרנד" היו פה הפאנץ' הסופי שסגר את התוכנית. כלומר כל התוכנית אתה רואה אותם משתפים פעולה, חברים, ואז ברגע האחרון הוא אומר שסמי הוא ה"בסט פרנד" שלו וזורק אותך לכל הסאגה עם ג'ריקו, כדי שתגיד "וואלה, הוא שוב עושה פה קטע לפני שיתקע לו סכין בגב". בגלל זה זה נאמר רק בשניות האחרונות של התוכנית, סוג של פוואנטה.
אגב ממש הצחיק אותי ששתי שניות לפני שיורדים משידור הוא אומר לסמי
hug me, hold me tight!
 
למעלה