לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 40- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ד'

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 40- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ד'

תכנית כפולה אחרונה לסיום העונה.
 

Diunim

New member
דיווח


קרב כלוב: "המפלצת" מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור אחרי שמונה וחצי דקות עם זעם האלים. בתחילת הקרב מטנזה נתן סופלקס אדיר לאצטקה דרך הכלוב, מה ששבר אותו וגרם לכך שברח. דאריו סירב לכך ואמר שהוא לא יברח מהגורל. הוא קבע שהקרב יתחיל מחדש, והפעם ככלוב קלאסי: רק עם הצמדות והכנעות. לקראת סוף הקרב בלאק לוטוס הגיעה וקפצה על אצטקה מהכלוב.

לאחר הקרב לוטוס נתנה למטנזה מכה במפשעה ופאוורבומב מהחבל. היא חנקה את דאריו וצעקה עליו שהוא שקרן. דאריו ביקש ממנה שתתן לו להסביר. הוא בסוף הסביר שהוא אכן שקרן, והיא תשלם. מטנזה נתן גם לה את זעם האלים.

לפני הקרב הבא דאריו יצא שוב ואומר שמאז שכפפת האלים הגיעה, היא אכלה את כולם. הוא מאמין שרק לאחד מגיע ללבוש אותה, והוא יוכיח את זה הלילה. אבל כדי שלא יהיה ספק, זה יהיה קרב הדחות.

קרב הדחות על כפפת האלים: מיל מווארטס (ע' קתרינה) ניצח את קייג' וג'רמייה קריין אחרי שלוש עשרה וחצי דקות:

ג'רמייה קריין הודח אחרי אחת עשרה וחצי דקות אחרי וואפון אקס מקייג'.

אחרי עוד שתי דקות בלבד, קייג' הודח אחרי פלאטליינר על כיסא שקריין השתמש בו כדי לתקוף את קייג'.

לאחר מכן מיל הרביץ למזרן עם הכפפה והאורות נכבו... קינג קווארנו יצא לתקוף אותו ואת קתרינה! הוא השתמש על מיל בת'ריל אוף דה האנט. לאחר מכן קווארנו לקח את הכפפה.

סרטון: רואים את הסרט שטאיה הפיקה על ג'וני מונדו בשבועות האחרונים. ג'וני אומר שהוא המתאבק הכי טוב בעולם בגלל החגורה. הוא אומר שהמעריצים שונאים אותו בגלל שהוא טוב יותר מהם. גם PJ בלאק וג'ק אוונס מתראיינים (טוב, אוונס סתם מדבר בשלטים) וגם את ריקי מונדו, שמוצג כמתחזה לחבר בסטייבל. הוא משווה בין ג'וני לישו ולבודהה. מונדו אומר שבלעדיו אין אולטימה לוצ'ה. הוא עדיין יהיה האלוף גם בסיום המופע. דאריו מתראיין ומוציא אובר את המיין איבנט, ואומר שהקנאה בפומה אוכלת את מונדו חי.

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד מול קריירה: פרינס פומה ניצח את ג'וני מונדו אחרי שמונה עשרה וחצי דקות עם ה-630 ספלאש. במהלך הקרב, הוורלדווייד אנדרגראונד באו להתערב ולתקוף את פומה, אבל אנחליקו בא לתקוף אותם ואף גרם למונדו לפגוע בטאיה עם כיסא. הדבר הוביל לכך שגם השופט ריק נוקס, שהובא בידי הוורלדווייד אנדרגראונד לאחר שהשופט המקורי התעלף והם הרביצו לו, קפץ על האנדרגראונד!

לפתע דאריו קוואטו יצא. הוא הביא את הגאווה לעיר ולאבותיו, הוא עדיין עובד פה והוא זכה בתואר בפעם השנייה. אבל הלילה לא נגמר. כי יש עוד קרב אחד! דאריו מציג את יריבו של פומה. האיש הזה בא אליו בשבוע שעבר לאחר הניצחון שלו והודיע על האתגר שלו לאלוף הלילה. בדרך כלל הוא רוצה לקדם כאלה קרבות, אבל חוקים הם כמו עצמות וצריך... לשבור אותם. ואחרי הכול, זה אולטימה לוצ'ה. אז הוא מציג את היריב של פומה, אלוף גיפט אוף דה גודס, פנטגון דארק! לאחר שפנטגון נכנס לזירה ומוסר את התואר. דאריו מודיע על עוד דבר אחד... לא רק שהתואר על הכף, אלא גם הקריירות של שניהם! הלילה אחד מהם עוזב את המקדש עם האליפות, והשני עוזב לנצח.

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד, קריירה מול קריירה: פנטגון דארק ניצח את פרינס פומה אחרי שמונה וחצי דקות עם פאקג' פיילדרייבר. פומה התאבק בקרב למרות שפנטגון שבר לו את הזרוע מהר. לקראת סוף הקרב ואמפירו משך את פנטגון מה-630 ספלאש וביצע היל טרן.

לאחר הקרב פנטגון התחבק עם ואמפירו שחגר לו את החגורה. הקהל גירש את פומה בצעקות "Nah nah nah nah, hey hey, goodbye", למרות שאחרים צעקו "Thank you, Puma". פנטגון לקח את המיקרופון ואמר שהוא האלוף החדש. זה המקדש שלו, והוא ישלוט בו עם ביצים ועם Cero Miedo.

סגמנט מצולם: פומה עוזב את המקדש דרך הדלתות ואז רואים את המסכה שלו זרוקה בחוץ.

לאחר מכן רואים את הכפפה נמצאת על עמוד בסלון של קינג קווארנו, בתוך זכוכית.

סקסי סטאר מתראיינת וחותמת על חתימות, ואז מקבלת מתנה ממעריצה. המעריצה אומרת ש"היא לא שכחה בנוגע אלייך". בפנים יש עכביש והיא מתעצבנת.

שבט הארנב משתחווה בפני מאסקאריטה סאגראדה, שאומר שהוא לא הארנב הלבן אבל הוא ייקח אותם אליו.

פיניקס ומליסה סנטוז עוזבים במכונית. קתרינה מסתכלת עליהם גם ועוזבת, וג'רמייה קריין מסתכל עליה.

פינדאר שוכב, אזוק מול כס המלכות של קוברה מון. דאגה מנופף בחרב וקוברה אומרת לו לקחת את מקומו כמלך החדש שלה. הוא מסכים ומנופף בחרב. דראגו עדיין קשור ליד קוברה, ואז דאגה משסף את פינדאר ועורף לו את הראש.

ואמפירו נמצא במקדש ואומר שעשה את מה שאמרו לו. פומה הלך ופנטגון הוא האלוף. דמות מסתורית אומרת שעכשיו היא תשבור אותו, ושוואמפירו עשה עבודה טובה. מדובר בדמות מכוסה במסכה של גולגולת. הם נעלמים.

מטנזה נמצא בתא הכלא שלו ושואג, כי ריי מיסטריו נמצא בתא מולו.

דאריו מוזג כוס ויסקי לסוכן וינטר שמפקח עליו ואומר לו שיגיד לבוס שהוא יחזיר את הכפפה. וינטר אומר שהבוס סולח לדאריו. זה כי דאריו ימות. הוא שולף אקדח ויורה בו. הוא אומר שהנהלה חדשה תטפל במקדש ובכל שאר הבלגן. הוא מודה לו על המשקה ועוזב. דאריו שוכב, פוקח את עיניו ואז מנסה להגיע לטלפון. בשארית כוחותיו הוא מחייג מספר (זה טלפון חוגה אז זה די סיפור), ואומר בספרדית למישהו (שקורא לו "בוס") שהוא צריך עזרה, אבל מתעלף.
 

Diunim

New member
דעות בפעם האחרונה

אחחח... אני אתגעגע ללוצ'ה אנדרגראונד.
&nbsp
קרב הפתיחה היה ענק, והספוט עם שבירת הכלוב היה מטורף מטורף מטורף! לוטוס הפתיעה, ומטנזה יצא אובר בענק.
3/4
&nbsp
הקרב על הכפפה היה מעולה, החבר'ה שם פשוט מטורפים ואכזריים, כולם יצאו נהדר, וכמובן שבסוף מיל ניצח, אבל הסיפור רק הסתבך, כי קווארנו (התגעגעתי!) גם מצטרף. ומיל מווארטס פשוט בלתי יאומן, הבחור אתלט. אתם מאמינים שזה "האח של אביס"?
1/4
&nbsp
הסרט על מונדו הוא יצירת מופת.
&nbsp
המיין איבנט (ים) היו נהדרים, וסיפרו סיפור טוב, וגם היה לי מארק אאוט עם הקפיצה של ריק נוקס, החזרה של אנחליקו (הוא לא חזר כבר?) והסיום עם הטרן של ואמפירו. פנטגון הוא האלוף.
1/2
&nbsp
רק קצת מוזר שהם שינו את כל הקרבות באמצע. היה אפשר מההתחלה להפוך את הכלוב לקרב כלוב קלאסי, שבאמת עדיף בדרך כלל, פשוט שניים נעולים בכלוב ומכסחים אחד את השני בקרב רגיל שהוא בתוך כלוב. וגם הקרב המשולש, היה אפשר פשוט להפוך אותו לקרב הדחות מההתחלה. זה היה מתבקש אפילו. בנוגע לסיום זה היה הפתעה וזה באמת היה צריך לשמור לאירוע.
&nbsp
והסיום, אני חולה על הסיומות האלה.
&nbsp
אז פומה עוזב (גם ג'וני, אני חושב, הלך לו ל-TNA ולא יחזור). זה אומר שמתחיל עידן חדש: ריקושט לא יכול היה לעבוד בארגונים גדולים שמשודרים בטלוויזיה עד לסיום העונה, והנה עכשיו הוא יכול לעבוד שוב. נו טוב. מעניין לאן ילך.
&nbsp
קווארנו ממשיך להיות עם הציד שלו.
&nbsp
אני חושב שלעולם לא נדע מי שלח את העכבישים. לא מריפוסה, לא קסטרו... ולא נדע את זה כי סקסי החליטה לשבור לרוזמארי את היד במקסיקו ועכשיו כל הארגונים מחרימים אותה.
&nbsp
הארנב הלבן קיים!
&nbsp
מה, קתרינה עדיין מרגישה משהו לפיניקס? וזה יוביל לצירוף של קריין לנושא? אבל מה עם אימא ואסקז והכפפה שהיא הבטיחה לה?
&nbsp
דאגה עוד פה, זה מעניין, והוא מלך הזוחלים החדש במקום פינדאר (היה טוב כשהיה). אבל מה הוא חוזר, דאגה, אחרי שנה? טוב, קוברה מון היא סקסית...
&nbsp
מעניין את מי ואמפירו מביא למקדש. בנוסף, מעניין מי יהיו המיין איבנטרים החדשים לאחר העזיבה של שני הראשונים. מה שבטוח, יהיה מעניין.
&nbsp
ריי כלוא. זה גדול.
&nbsp
עכשיו השאלה היא: למי דאריו התקשר? מה יהיה עם ההנהלה החדשה? ואיך הם יכולים להרוג את אל חפה?!
&nbsp
לוצ'ה אנדרגראונד שולטת!
 

Turkisher

New member
מופע מרהיב

היאבקות כמו שהיאבקות צריכה להיות - מסוכנת, מלאת ריגושים, מפתיעה.
בהחלט לא דומה בכלום ל-WWE וטוב שכך.
שתי דברים בכ זאת הפריעו לי -
1. הצליל המזויף של הבעיטות שהם עושים. בהתחלה זה נשמע מרשים ואז אתה לומד שכל בעיטה שניה נשמעת כמו הצלפה, משמע, מישהו מזייף את זה באופן מסחרי וזה מוריד לאללה מהערך של המכות

2. מאט סטרייקר היסטרי ומוגזם והופך את הצפייה ללא נעימה. צרחות כאילו מישהו תפס לו את הביצים עם מפצח אגוזים. מעצבן ולא מובן.

פרט לאלה - זה היאבקות בכמה רמות מעל ה-WWE. הארדקור נהדר.
ומליסה סאנטוס אולי קריינית בינונית ומטה אבל פצצה אששש...
 
למעלה