המיין איבנט 73: ברט הארט - אואן הארט בכלוב

Diunim

New member
המיין איבנט 73: ברט הארט - אואן הארט בכלוב

זוהי החזרה של פינה שראיתי שהייתה כאן וחשבתי שתהיה מעולה לצורך נוסטלגיה וקרבות טובים.

היום נסקר את מה שנחשב בעיניי לקרב אליפות ה-WWE הטוב ביותר בהיסטוריה: קרב הכלוב בין ברט הארט לאואן הארט.

ברסלמניה 10, בקרב מדהים בפני עצמו (הנה תזכורת), ניצח אואן הארט את ברט הארט. לצערו של אואן, זה לא שינה כלום ובהמשך הערב ניצח ברט את יוקוזונה וזכה בתואר אחרי שנה של מרדף אחריו.

אואן רוצה להוכיח שהוא יכול לנצח את ברט גם על התואר הגדול ביותר בביזנס. היריבות המשפחתית עולה שלב, וכדי למנוע התערבויות אנחנו נכנסים לכלוב בסאמרסלאם.

תהנו.

 

Diunim

New member
ברט הארט

ברט הארט
שם אמיתי: ברט הארט
ידוע גם בתור: היטמן
תאריך לידה: 2 ביולי 1957
מקום מגורים: קלגרי, אלברטה, קנדה
גובה: 1.86 מטר
משקל: 105 ק"ג
פינישר: שארפשוטר

ברט הארט נולד למשפחת ההיאבקות שיש האומרים עליה שהיא הגדולה בכל זמנים. משפחתו הפעילה את ארגון הסטמפיד רסלינג, ו"צינוק" (Dungeon) האימונים של אביו, סטו הארט, הוציא מתאבקים כמו בריאן פילמן, לאנס סטורם, כריס בנואה, דייבי בוי סמית` וכריס ג`ריקו.
ברט ערך את הבכורה שלו בארגונו של אביו ב-1976. הוא שלט במהלך זמנו שם, והחזיק באליפות למשקל כבד שש פעמים ובאליפות הזוגות הבין לאומית חמש פעמים (4 פעמים לצד אחיו קית`).

ברט ערך את הבכורה שלו ב-WWF ב-1985, ובאותו זמן הוא לא כ"כ הצליח בתור מתאבק יחידים. הקריירה שלו התחילה לקבל תאוצה כשהוא התחבר עם ג`ים ניידהארט כדי ליצור את ההארט פאונדיישן. הצמד הגיע לשיאו ב-1987, כשזכה באליפות הזוגות מהבריטיש בולדוג. ב-1991, ההארט פאונדיישן הפסידו את תואר הזוגות האחרון שלהם לנאסטי בויז, ונפרדו. ברט הלך משם לקריירת יחידים, וזכה בתואר הבין יבשתי ממיסטר פרפקט בסאמרסלאם של אותה שנה.

הקריירה שלו הגיעה לשיאים חדשים כשהוא ניצח את ריק פלייר לזכייה באליפות ה-WWF ב-1992.

 

Diunim

New member
אואן הארט

אואן הארט
שם אמיתי: אואן הארט
ידוע גם בתור: קינג אוף הארטס, הרוקט, הבלו בלייזר
תאריך לידה: 7 במאי 1965
תאריך פטירה: 23 במאי 1999
מקום מגורים: קלגרי, אלברטה, קנדה
גובה: 1.78 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: שארפשוטר, אינזוגירי

אואן הארט הוא הצעיר מבין שנים עשר אחים ואחיות. הוא הלך בעקבות אחיו הבכור בכך שהפך למתאבק מקצועי, והוא עשה את הבכורה המקצועית שלו ב-1986, כחלק מארגון הסטמפיד רסלינג של אביו.

הוא עשה את הבכורה שלו ב-WWF ב-1988, אבל לא תחת שמו האמיתי. הוא ערך את הבכורה כבלו בלייזר, מתמחה במהלכים אוויריים שחובש מסיכה כחולה. הקרב הגדול ביותר שלו היה ברסלמניה 5, שם הפסיד למיסטר פרפקט. הוא לא הגיע מעבר לסטטוס של ג`ובר, ועזב את ה-WWF לטובת ריצה קצרה ב-WCW.

הוא חזר ל-WWF בתחילת שנות התשעים, אבל כמתאבק זוגות. הוא הקים מחדש את ההארט פאונדיישן עם ג`ים ניידהארט ויצר את היי אנרג`י (High Energy) עם שותפו קוקו בי וור.

הפריצה הגדולה שלו הגיעה ב-1993, כשהוא הצטרף לאחיו כדי להגן על כבוד משפחתו נגד ג`רי לולר.

 

Diunim

New member
האווירה

1994 לא הייתה שנה טובה בשביל ה-WWF, אך הזמנים הכי רעים היו ב-1993 כשוינס מקמהן הואשם באחזקת סטרואידים ומשפטי הסטרואידים נגד ה-WWF התחילו.

וינס היה עסוק עם המשפט, וכשעכשיו שהבוקר הראשי לא עובד באופן מלא, הסטוריליינים בארגון התחילו לסבול.

ב-1994, בזמן שוינס חשש מאוד שאולי ייכנס לכלא, האווירה מאחורי הקלעים התחממה. הקליק התחילו להשתלט על הארגון לאט, בשלב זה הם עדיין היו בסביבות התואר הביניבשתי, ושון מייקלס, רייזור ראמון ודיזל היו מעורבים כולם בקרב על התואר באותו ערב.

ברט ניצח את יוקוזונה ברסלמניה לאחר טורניר על התואר, וזכה לתמיכת כל הפייסים, ולהתנגדות של אחיו אואן.

הקרב עצמו לא היה המיין איבנט של האירוע. זה היה הקרב של טייקר מול טייקר, קרב בו אנדרטייקר ביצע את חזרתו לאחר שנקבר בראמבל וחיסל את האנדרטייקר של טד דיביאסי בקרב שנחשב לאחד מהמיין איבנטים הנוראיים ביותר בכל הזמנים.

אז, האם מעט לאחר שוינס זוכה מאשמת אחזקת הסטרואידים, יצליחו אואן וברט לתת מופע של פעם בחיים?

 

Diunim

New member
הפיוד

הדרכים של ברט ואואן הארט נפגשו כשברט היה מעורב בפיוד חם עם ג`רי לולר. הפיוד נעשה לאישי, וכל משפחת הארט הייתה מעורבת. הפיוד היה אמור להסתיים בסרבייבור סיריס, כשלולר ושלושת אביריו היו אמורים להתמודד מול ברט ואחיו אואן, ברוס וקית`. לולר נעצר באשמת אונס (מה שהתגלה אחר כך כשקר), לכן שון מייקלס לקח את מקומו בקרב. ההארטס שלטו באופן מוחלט בקרב, וניצחו בקלות לאחר ששון מייקלס (השורד האחרון בקבוצתו) ברח. רק אחד מההארטס הודח, אואן. הוא הוצמד לאחר שהתנגש בברט שעמד על קצה המזרון, וגולגל ע"י מייקלס לספירת שלוש. אואן לא אהב את העובדה שהיה המודח היחיד בקבוצתו, והתעמת עם ברט לאחר הקרב. הוא ביקש ממנו קרב ביניהם, אבל ברט אמר שהוא לעולם לא יאבק נגד בשר מבשרו. הם הורידו את המתיחות ביניהם והפכו לצמד.

האחים הארט קיבלו קרב על אליפות הזוגות נגד הקוויבקרס ברויאל ראמבל. הקרב הלך יפה עד שמנג`ר הקוויבקרס, ג`וני פולו (רייבן), משך את החבל העליון, וברט נפל החוצה. ברט פצע את ברכו בצורה די חמורה, והאלופים שמחו לעבוד עליה בחוץ. ברט בקושי יכל לעמוד, וזה היה רק עניין של זמן לפני שהוא ייכנע או יוצמד. הקוויבקרס ניסו לבצע את הפינישר שלהם, הקאנון בול (cannonball) מהחבל העליון, אבל ברט זז מהדרך, וסוף-סוף ניתנה לו הזדמנות להתחלף באחיו. אולם, ברט החליט לא לעשות זאת, ובמקום זה התכונן לבצע את הפינישר שלו, השארפשוטר, על פייר. הברך של ברט לא עמדה בזה, והשופט עצר את הקרב, כשהוא מחליט שברט יותר מדי פצוע כדי להתחרות. לאחר הקרב, ברט התגלגל על הקרקע אוחז בברכו. אואן הסתכל עליו בכעס על כך שהיה אנוכי ולא התחלף איתו. ברט לבסוף הצליח לעמוד על רגלו, והקהל נתן לו תשואות על כך. אואן לא בדיוק היה מאושר כמוהם, והוא מדהים את הקהל כשהוא בועט ברגלו הפגועה של ברט, או כמו שהוא ניסח את זה, "Kicked your leg out of your… Leg."

ההיל טרן הושלם סופית, וברט ואואן שוב הסתכסכו. ברט בנוסף נכנס לקרב הראמבל עצמו, והיה אחד משני האנשים האחרונים. הוא ולקס לוגר נאבקו לתיקו, כשהשניים נפלו החוצה באותו הזמן. זה גרם להנהלת ה-WWF לתת לשניהם קרב אליפות ברסלמניה. עכשיו, כדי ששתי הגנות התואר יהיו הוגנות כלפי יוקוזונה, סידור כלשהו היה צריך להיקבע. הטלת מטבע נעשתה, ולקס לוגר ניצח, לכן הוא מקבל את הזכות הראשונה להתמודד מול האלוף. מאחר ויוקו או לוגר יהיו עייפים להתמודד מול ברט במיין איבנט בגלל שכבר התמודדו בקרב אחד, ברט נאלץ להתמודד בקרב נוסף גם כן. ומי יהיה היריב של ברט בקרב הראשון שלו באירוע? אואן.

הקרב עצמו היה קלאסי, ובאופן מפתיע לחלוטין- אואן ניצח בצורה נקייה. מאוחר יותר באותו הלילה, ברט לקח את התואר מיוקוזונה. אואן יצא להסתכל על החגיגה וסירב להיכנס אליה. הוא נשבע לזכות בתואר. הדרך לשם עברה בקינג אוף דה רינג, טורניר בו אואן ניצח לאחר עזרה מג'ים ניידהארט, אותו ג'ים ניידהארט שחזר לעזור לברט מוקדם יותר באותו הערב אך בגד בו. אואן הפך לקינג אוף הארטס.

כתוצאה מכך נקבע בין השניים קרב על האליפות, והפעם בתוך כלוב. המנצח ינצח אך ורק בעזרת בריחה מהכלוב. שבוע לפני כן ברט חלק סיפור בו טיפס על הלול של אואן כשהיו ילדים, וטען שאותו הדבר יקרה גם הפעם, וכמו לפני הרבה שנים, אואן יבכה.

משהו פחות ידוע מהפיוד היה ששבועיים לפני האירוע, ניצח אואן את ברט בקרב לאמברג'קס וזכה בתואר, רק כדי שהשופט ישנה את התוצאה לאחר שגילה על התערבותו של ג'ים ניידהארט.

מאחורי הקלעים, הוטל איסור חמור על דימום בגלל המצב הרגיש של ה-WWF בדעת הקהל. גם הדאגה המשפחתית לשני הילדים הובילה לכך שהשניים לא יכלו לדמם, והחליטו לפצות על כך, לפי ברט, ב"כמה בריחות דרמטיות שיכולנו לעשות".

 

Diunim

New member
הקרב

http://www.dailymotion.com/video/x36u3cs

לפני הקרב מסבירים את חוקי קרב הכלוב. מדובר בקרב כלוב בריחה. אין שופט, השניים נעולים בתוך הכלוב להילחם. הדרך היחידה לנצח היא באמצעות יציאה מהדלת או בריחה מהגג ונגיעה ברצפה.

אואן יוצא ראשון להיט ענק. תגובת הקהל עצומה, ואואן אומר למצלמה שהוא האלוף הבא. ניידהארט בולט בהיעדרו. הוא בקהל, יחד עם שאר המשפחה. אואן מטפס על הכלוב ומסתכל על כולם מלמעלה. הוא נכנס לכלוב דרך הגג ואפילו וינס מודה שמדובר באחד מהמתאבקים הטובים ביותר בארגון.

המוזיקה של ברט נשמעת והוא זוכה לתשואות אדירות. הוא מתחבק עם אחיו ברוס. לולר קובל על זה שהמשפחה לא חיבקה את אואן ומאשים אותם בהיל טרן.

ברט נכנס לכלוב ועוד לפני שהדלת נסגרת אואן תוקף אותו ומטיח אותו בטורנבאקל. הוא מרביץ לו שם ומטיח אותו ברצפה. הוא מטיח אותו בפינה ומרביץ לו על החבלים. אואן צועק שברט כבר לא חשוב לו. הוא נותן לו אפרקאט ודורך עליו. הוא נוגח בו ונותן לו צ'ופים. ברט מרים אותו, מביא לו מנהטן דרופ וקלוזליין. זה לא משנה לאואן שמשפשף לברט את הפנים וממשיך לבעוט בו. הוא נועל לו את היד אבל ברט מרביץ לו. אואן מרביץ לו עד שהוא נופל על המזרן. אואן מנסה לדפוק את ברט בכלוב, אבל ברט עוצר את זה ובועט בו. הוא מבצע DDT על המזרן. ברט מנסה לברוח ואואן תופס אותו. הם מחליפים מכות וברט מנצח בזה. הוא מבצע לגדרופ. לאחר מכן ברט מטפס על הכלוב ומנסה לברוח, אבל אואן מושך אותו ומרביץ לו. הוא נוגח בו ואז מבצע את האינזוגירי. עכשיו תורו של אואן לברוח, והוא אפילו עובר את הגג עד שברט תופס לו ברגל. ברט מרביץ לו על החבלים ואז מבצע מהם סופלקס. ברט זוחל אל הדלת שנפתחת, אבל אואן תופס לו ברגל. אואן מושך אותו ובועט לו ברגל בפינה. הם מחליפים מהלומות. אואן נותן לברט אייריש וויפ על הפינה וברט בועט בו. הוא מבצע בולדוג!

ברט שוב זוחל אל הדלת, אבל אואן מושך אותו שוב. הוא מנסה לברוח מהדלת והפעם ברט מושך אותו. השניים מתחילים לנסות לברוח דרך הדלת כשכל אחד מהם עוצר את השני ומושך אותו. ברט תוקע את אואן מתחת לטורנבאקל וחונק אותו. הוא מושך אותו ומפיל אלבו דרופ. ברט מנסה לטפס על הכלוב, אואן מושך אותו וזורק אותו מהחבלים אל המזרן. אואן מטפס על הכלוב, והוא ממש מגיע לצד השני עד שברט מטפס על החבלים. ברט מושך בשיער של אואן ומחזיר אותו אל הכלוב. הם מחליפים מהלומות על הטורנבאקל ולבסוף ברט נופל. אואן בועט בו ואז נותן לו דרופקיק מהחבלים! אואן קופץ כאילו היה שון מייקלס ושוב מטפס על הכלוב. ברט תופס ברגל שלו ומושך אותו. אואן מנסה לברוח וברט ממשיך למשוך אותו. הוא מטפס מעליו. אואן מושך את ברט ומרביץ לו. ברט תלוי על ראש הכלוב ואואן מושך אותו בחזרה פנימה. הם מחליפים מהלומות על החבלים ולבסוף ברט זורק את אואן על הכלוב והוא נופל. ברט מטפס על הכלוב ואואן רץ. ברט קופץ עליו ואואן מתחיל להרביץ לו. לפתע ברט משתמש בבאק באדי דרופ! ברט נועל את אואן בהאדלוק ומרביץ לו. אואן דוחף אותו לחבלים ומתכופף. השניים מתנגשים ונופלים.

אואן זוחל אל הדלת וברט תופס לו ברגל. אואן בועט בו ומנסה לברוח, וברט שוב תופס אותו. הוא מרביץ לו ואז מפיל עליו מרפק. ברט מטפס שוב על הכלוב ואואן תופס לו את הקרסול ומושך אותו פנימה. ברט בועט בו. הוא שוב מנסה לברוח ואואן מחזיק בקרסול. הוא מושך את ברט ומנחית אותו עם המפשעה על החבל! אואן זוחל אל הדלת וכמעט מגיע. ברט תופס לו בקרסול ותוקף אותו. אואן בועט בו אבל ברט מושך אותו מהרגליים. הוא נותן לו ברך בבטן. ברט ואואן קמים שניהם וברט מנחית את אואן בבאקברייקר. הוא מטפס על החבל ומבצע אלבו דרופ... ממנו אואן מתחמק. אואן מטפס על הכלוב. ברט תופס לו בברך ומטפס על החבלים. אואן דוחף את ברט ועובר את הצד, אבל ברט תופס אותו בשיער! אואן פשוט תלוי שם ומנסה ליפול, אבל ברט מושך אותו פנימה. הוא זורק אותו מהחבלים אל המזרן. ברט מטפס מעל הכלוב, הקהל באטרף אבל אואן תופס את הרגל שלו. ברט בועט בו ועובר צד, אבל אואן מושך אותו מהשיער. הוא מחזיק אותו ומפיל אותו במה שבעתיד יקרא שלשוק. אואן מטפס על הכלוב וברט קם כשאואן כבר עובר צד. הוא תופס אותו והוא ואואן נאבקים. ברט מושך את אואן פנימה אבל אואן מחזיק לו בשיער ומנסה לזרוק אותו לכלוב. ברט חוסם את זה וזורק את אואן על הכלוב!

ברט מטפס על הכלוב ואואן תופס לו את הרגל שנמצאת כבר בצד השני. הוא מושך את השיער שלו. אואן מושך את ברט פנימה ואז מבצע באק סופלקס מהחבלים! אואן תופס את ברט ושם אותו בין רגליו. הוא מרים את ברט ומבצע את הפיילדרייבר! הפעם שום צוואר לא נשבר. אואן זוחל אל הכלוב וברט בוהה בתקרה. הוא מנסה לקום אבל נופל. אואן מתחיל לטפס על הכלוב וברט זוחל. ברט תופס את הרגל של אואן ומושך לו בתלבושת כדי להכניס אותו. אואן מרביץ לברט ומפיל אותו מהחבלים... אבל מאבד שיווי משקל ונופל עם המפשעה על החבלים! ברט זוחל אל הדלת. אואן זוחל אליו ומצליח לתפוס את ברט. ברט מחזיק בחבלים כדי לשמור על עצמו ובועט באואן. אואן ממשיך למשוך אותו. ברט כבר עם הגוף בחוץ, אבל אואן ממשיך להחזיק בו. ברט חוזר פנימה ומרביץ לאואן חזק. הוא מנסה לצאת שוב, וכבר יוצא עם הגוף אבל אואן מחזיק ברגליים שלו. אואן מרביץ לברט והשניים מתקוטטים על המזרן. אואן זוחל החוצה וכמעט יוצא, אבל ברט מחזיק לו ברגליים. הוא מושך אותו פנימה... ואז זורק אותו מהרגליים אל הכלוב!

ברט זוחל אל הפינה, ולהפתעתו מגלה שהדלת לא שם. הוא זוחל אל הצד השני. אואן קופץ קפיצה אדירה ותופס ברגליו של ברט. הוא מושך אותו פנימה. אואן נותן לברט אייריש וויפ חזק אל הפינה. אואן וברט על הברכיים שלהם. ברט לוקח את אואן ומנסה סלאם, אואן נוחת מאחוריו ומנסה לדחוף אותו אל הכלוב, ברט מתכופף ואואן חוטף את הכלוב! ברט מחזיק בברך שלו בכאב, הברך שלו פגעה בכלוב. ברט משתמש בחבלים כדי לקום, הוא צולע. הוא מטפס על הכלוב, אואן קם אבל נופל. ברט עובר צד אבל אואן קופץ ותופס ביד של ברט. ברט מושך את אואן מהשיער ואואן גם מושך אותו פנימה מהשיער. הוא מרביץ לו וברט תלוי הפוך. אואן מושך את ברט פנימה, מבצע אייריש וויפ וספינינג היל קיק! אואן משתמש בכלוב כדי לקום. הוא מתחיל לטפס על הכלוב. הוא עייף מאוד, וברט כבר קם. ברט תופס לו ברגל. אואן מנסה לבעוט בברט ואף משתחרר ועובר צד, אבל ברט תופס לו בשיער ומושך אותו. השניים על החבלים ואואן חוסם מכה עם הכלוב. ברט נותן לו מכת מרפק. אואן מרביץ לו. ברט כמעט נופל. ברט לפתע נותן לאואן בעיטה גדולה שמפילה אותו! ברט מחזיק בכלוב ומטפס. הוא מעביר רגל אחת אבל אואן מושך אותו מהטייטס אל הזירה. הוא נותן לו אפרקאט.

אואן נותן לברט אייריש וויפ, ברט הופך את זה ומפספס צ'ופ... אואן מפיל את ברט עם מכה. אואן גם נפל, ואז מתאושש. הוא מתחיל לטפס על הכלוב. הוא עובר צד אבל ברט תופס את הראש שלו. ברט לוקח את אואן... ומבצע סופרפלקס מהכלוב! השניים מעולפים ומשפחת הארט מודאגת. ברט מנסה לקום כמה פעמים ונופל. לאחר מכן הוא מתגלגל ומתחיל לזחול אל הדלת. אואן מתחיל לקום גם כן וזוחל אל ברט. ברט מגיע לדלת… אואן תופס לו ברגל. אואן נועל שארפשוטר! אואן אומר שהוא ישבור לברט את הרגליים. ברט לפתע אוחז ברגל של אואן ומפיל אותו! הוא משנה את הרגליים ונועל את השארפשוטר שלו! ברט משחרר את האחיזה ומטפס על הכלוב. אואן מנסה לקום ולהניע את הרגליים שלו. ברט עובר צד. אואן רץ ותופס לברט בראש. הוא מושך אותו פנימה ומטפס. השניים על החבלים, אואן מרביץ לברט ושניהם נופלים. אואן זוחל ועובר מעל ברט. הוא מטפס על הכלוב, אבל ברט תופס לו ברגל. הוא מטפס ואואן עובר צד. ברט מעביר רגל אחת והשניים מתחילים להרביץ אחד להשני מהצד השני. הם מעל הרצפה. אואן מרביץ לברט ומנסה להטיח לו את הראש בכלוב... ברט חוסם ומטיח לו את הראש בכלוב! אואן נופל… אבל הרגליים שלו נתקעות בכלוב! ברט קופץ למטה וזהו זה!

ג'ים ניידהארט עובר את מחסום האבטחה ונותן לבולדוג קלוזליין שמעיף גם אותו וגם את דיאנה מעבר למחסום! ניידהארט מתחיל לבעוט בברט כשאואן משתחרר מהכלוב. ניידהארט מרביץ לברט ואז חונק אותו עם החולצה. שאר האחים מגיעים לבדוק את בולדוג. אואן מטיח את ברט במדרגות ואז מכניס אותו אל הכלוב. הוא וניידהארט נכנסים פנימה עם ברט. ניידהארט לפתע מוציא שרשרת וסוגר את הדלת! אואן מוריד מגף ומתחיל להרביץ לברט. ניידהארט מסיים לנעול את הדלת ועובר לברט. בולדוג מטפס על הכלוב ואואן מוריד אותו עם המגף. שאר האחים מנסים לטפס על הכלוב וניידהארט ואואן תוקפים אותם. אואן מעסיק את האחים וניידהארט תוקף את ברט. הוא מטיח את הראש של ברט בכלוב! לאחר מכן בולדוג מטפס שוב על הכלוב ונלחם מול אואן על הגג. הוא דוחף את אואן אל הזירה ונכנס פנימה!

אואן בורח מהכלוב וניידהארט מטפס גם כן. שאר האחים מתחילים להיכנס פנימה, בולדוג תופס לניידהארט ברגל אבל אואן בועט בו כדי שי

 

Diunim

New member
המשך קטן

אואן בורח מהכלוב וניידהארט מטפס גם כן. שאר האחים מתחילים להיכנס פנימה, בולדוג תופס לניידהארט ברגל אבל אואן בועט בו כדי שישחרר. בינתיים שוברים את השרשרת עם מלקחיים. ניידהארט ואואן הולכים כשהאחים בודקים את ברט, והקהל פשוט נותן היט ענק.השופטים בודקים את ברט. ברט קם והקהל מריע לו. טוד פטינגל מנסה לראיין את אואן וניידהארט שעוזבים וצועקים שהם לא חייבים לו כלום. אואן צועק שהמשפחה שלו בגדה בו ושתמיד היה אכפת להם מברט. הוא צועק על בולדוג להתרחק מהם ואומר שהוא ניצח את ברט. ניידהארט אומר שאם ברט יכנס לו לדרך זה מה שיקרה לו. בינתיים בולדוג וברט הולכים למאחורי הקלעים. אואן הולך לחגוג את הניצחון שלו...
 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

הקרב הזה היה ללא ספק קרב מדהים. כל בריחה קטנה הובילה לאטרף של הקהל, היו בו הרבה מהלכים נהדרים מהכלוב ואתלטיות וזריזות רבה מצד שני האחים. הספוט עם הסופרפלקס היה מעולה, אבל הספוט שגנב את ההצגה היה החלפת השארפשוטרים בין שני האחים. הקהל אוהב לראות את אואן ההיל חוטף מכות ואת ברט מצליח להיאבק. גם הסיום עצמו היה נהדר, כשאואן מסתבך עם הרגליים בכלוב וכתוצאה מכך לא יכול לברוח.

הקרב הוא קרב ממש מושלם, טוב אפילו יותר מהקרב ברסלמניה, והאנגל לאחר הקרב הוא אנגל מעולה לגמרי, עם שימוש נכון בכלוב למטרה שלשמה הוא נועד: לשמור על המשפחה מחוץ לזירה. הקהל היה חם כל הקרב והיה בעניין, ואואן כרגיל אלוהים, כשהוא מחליף בין שנאה עיוורת למשפחה שלו לבין שקרים שהיו גורמים להיל הנורא ביותר להתבייש. הוא חוגג את הניצחון שלו אחר כך, אבל לצערנו היה זה ברט שעזב עם התואר בסיום האירוע.

ציון הקרב:


 

Diunim

New member
לסיום

הקרב לא הוביל לפוש של אואן, אם כבר הוא הוביל לסיום שלו. אואן קיבל עוד קרב אחד מול ברט במהדורה הראשונה של אקשן זון, ולאחר מכן לא קיבל עוד הזדמנות על התואר ולא כיכב עוד במיין איבנטים אלא אם זה היה כחלק מצמדים. הוא המשיך לככב באפר מידקארד והמשיך להיות אחד מהמתאבקים הטובים ביותר, עד שהדפיקה הידועה במונטריאול הובילה לכך שירד ברמה. אואן עצמו כבר התחיל לחשוב על פרישה ועל חיים שקטים לצד מרתה והילדים, חלומו תמיד היה להיות כבאי. הוא היה כל כך קרוב לכך, אבל במאי 1999 הוא נהרג לאחר הפעלול הכושל באובר דה אדג'

גם ברט זכה לעתיד עצוב וטראגי. הוא המשיך להיות בטופ של הארגון וזכה לעוד שלוש כהונות עם האליפות. בין לבין, וינס תמיד ניסה ללכת על אנשים אחרים: דיזל, מייקלס, טייקר. המאבקים הפוליטיים מאחורי הקלעים והמאבק מול WCW הובילו לעזיבתו של ברט ל-WCW, ולדפיקה המפורסמת במונטריאול שהובילה לעלייתו של שון מייקלס. ברט הוציא אובר את סטיב אוסטין ברסלמניה 13, ובאופן אירוני גם את וינס מקמהן בהופעתו האחרונה בארגון, מה שהוביל לפיוד הגדול ביותר אי פעם, הפיוד שהוביל לניצחון על WCW. ב-WCW ברט לא ממש הצליח אף פעם, הם לא ידעו איך להשתמש בו והוא עצמו כבר לא היה במאה אחוז בזירה. הדפיקה, ואחר כך מותו של אואן, הובילו לקריירה לא נוצצת שם, שהסתיימה בזעזוע מוח ובפרישה, ולאחר מכן גם בשבץ.

הפיוד בין האחים נחשב לפיוד הטוב ביותר ב-1994, אולי לפיוד הטוב ביותר בעידן הניו ג'נריישן שהוא לא שון מול ברט. הקרב ביניהם נחשב לאחד מהקרבות הגדולים ביותר בתולדות ה-WWE. לדעתי הוא קרב האליפות הטוב ביותר. מבחינת ה-WWE הוא רק השישי הכי טוב, אבל הם שמו מעליו את ווריור-הוגאן ואת הוגאן-אנדרה, וגם את פאנק-סינה.

הכימיה בין ברט ואואן תמיד הייתה ענקית, וגם הפעם היא לא אכזבה.

 

Aberforth

New member
פינוק!

קראתי את הכל ונהניתי מאוד! תודה!

אנסה לעזור לפרסם את יצירת המופת הזו בקרב חבריי לפייסבוק.
 

dannygoosh

New member
פשששש! אדיר!

זה אכן היה פיוד מעולה, שכנראה נגמר לפני שהיה צריך להיגמר. בסופו של דבר, לפחות לדעתי, המטרה הייתה לתת לאוון פוש ולהוציא אותו אובר, וזה עבד יפה בתוך הפיוד, אבל לא הייתה לזה המשכיות וחבל, כי לאוון הגיע יותר.
&nbsp
אחלה של פינה וסיקור מאוד מעניין ומתומצת. ושמתי לב גם לנייטרליות שלך הפעם כלפי ברט. אהבתי
 

pufpuf

New member
קלאסיקה

אחד הפיודים האהובים עלי.
הקרב ברסלמניה טוב יותר, אבל זה היה סופר מותח. לחלוטין היה צריך להיות המיין איבנט של סאמר סלאם ולא הבדיחה של טייקר נגד טייקר.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה