שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל פותח את התכנית. הוא אומר שהוא רוצה להתמקד במה שהשילד עומדים לעשות הלילה. השילד יוצאים עם התלבושת הישנה ועם הכניסה דרך הקהל. הם מוציאים אובר את השילד ומדברים על קרב ה-TLC הראשון שלהם. הם קוראים לשיימוס, סזארו, מיז וברון סטרומן, שיוצאים. אנגל עוצר את זה ומזכיר שהלילה שיימוס וסזארו מקבלים קרב חוזר על תארי הזוגות, ושריינס וסטרומן יילחמו לכלוב. בנוסף, סטרומן יתארח במיז TV.
&nbsp
הקלאב שרים עם אליאס בזירה. ג'ייסון ג'ורדן, טייטוס או'ניל ואפולו קרוז ניצחו את אליאס והקלאב אחרי סיטדאון פאוורבומב מקרוז לאנדרסון.
&nbsp
אמה אומרת שהיא זאת שהתחילה את המהפכה של הנשים, היא אושיית רשת ואסוקה לא עשתה כלום. אלכסה בליס מגיעה ומסכימה איתה, היא יורדת קצת על מיקי ג'יימס ועל הגיל שלה ומציעה לאמה שהן ישתפו פעולה הלילה.
&nbsp
סדריק אלכסנדר (ע' ריץ' סוואן) ניצח את ג'ק גלאגר (ע' הבריאן קנדריק) אחרי באקברייקר. כן, גלאגר עשה עליו היל טרן ב-205 לייב, וביום ראשון יהיה ביניהם קרב זוגות.
&nbsp
המיז מארח את המיז TV ואומר שטוב שאנגל מנע מהם לתקוף את השילד. שיימוס אומר שהם ישברו את השילד לשלושה חלקים. המיז טוען שהם אוברייטד ונוסטלגיה. הוא קורא לסטרומן. סטרומן אומר שהוא מתכוון לחסל את השילד אחד אחד. זה מתחיל הלילה עם ריינס. המיז אומר שאמברוז לא יודע מתי לשתוק, ולכן אולי הם יצרפו חבר צוות חמישי. אנגל יוצא ואומר שמיז לוקח את זה רחוק מדי, אבל אם סטרומן ינצח הלילה את ריינס, הם יוכלו להכניס חבר צוות חמישי. מצד שני, אם הוא מפסיד, הוא יוצא מהקרב והקרב חוזר להיות מיז, שיימוס וסזארו מול השילד. קורט אנגל גם קובע שאסור לאף אחד להתערב.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את אלישיה פוקס עם הבנק סטייטמנט. לאחר הקרב אלישיה תקפה אותה מאחורי הקלעים. לאחר מכן הוכרז שאלישיה נקנסה. נקבע ביניהן קרב ליום ראשון.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא ואומר ששדדו אותו בשבוע שעבר. הוא טוען שקורט אנגל מושחת. קאליסטו יוצא ואומר שלאנזו לא יהיו תירוצים ביום ראשון. אנזו יורד על קאליסטו ועל הגובה שלו. לאחר מכן דרו גולאק, טוני ניס, ארייה דאבורי ונועם דר תוקפים את קאליסטו. מוסטפה עלי בא להציל אותו, אבל אנזו מצטרף והם מכסחים את הפייסים.
&nbsp
אליפות הזוגות: סת' רולינס ודין אמברוז ניצחו את שיימוס וסזארו אחרי ברכיה ודירטי דידס לסזארו.
&nbsp
קורטיס אקסל מנסה לעודד את שיימוס וסזארו ואומר שהוא יהיה חבר הצוות החמישי. הוא אומר לסטרומן שהוא צריך שהוא ינצח כי העתיד שלו תלוי בזה.
&nbsp
פין באלור יוצא ומדבר על סיפורי עם איריים. הוא אומר שהם אמיתיים, הוא הבין את זה כשפגש את סיסטר אביגייל. הוא מתכנן להשתמש בשד שלו כדי לחסל את המפלצת, ואומר שהוא מת לפגוש אותה. הוא משתנה לשד.
&nbsp
מיקי ג'יימס וביילי ניצחו את אלכסה בליס ואמה אחרי מיק קיק לבליס. לאחר מכן מיקי אמרה שהיא תזכה בתואר.
&nbsp
קורטיס אקסל ניסה ללכת לתקוף את השילד. בעידוד של סטרומן. המיז חיפש אותו ומצא אותו תלוי הפוך ממלגזה. בכל מקרה, המיז אמר לרנה יאנג, הוא לא היה אמור להיות השותף.
&nbsp
קרב כלוב ברזל: ברון סטרומן ניצח את רומן ריינס לאחר שקיין (רגע, הוא לא רץ לראשות העיר?) יצא מתחת לזירה ונתן לריינס שתי צ'וקסלאם, מה שהוביל לפאוורסלאם בריצה. קיין נתן גם טומבסטון שהוביל לעוד פאוורסלאם בריצה. המיז חושף את האיש החמישי בקרב.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
תחושה שלי מקריאת התוצאות

השילד יפסידו ואז יצרפו שני מתאבקים אליהם בשביל סרוויוור סיריס.
 

TL PUNK

New member
דעות על ראו

*היה דווקא מגניב שהשילד נכנסו בכניסה הישנה ואפילו עם הגיר הישן,האמת התגעגתי ,סופסוף הוציאו את אמברוז מהג'ינס המטופש הזה.
רגע ריינס אשכרה איים על קורט הGM הפייס ככה בלי סיבה.. מאיפה זה הגיע?.

*קלאב + אליאס V טייטוס בראנד +ג'ורדן - הרצתי קצת אבל נראה סבבה..יש להם קרב ב PPV? .

*אליפות הזוגות - היה קרב סבבה , היה שם איזה ספוט ששייזארו קצת שכחו מה לעשות , הקומבו בסיום שניגמר בדירטי דידז היה ממש מגניב! . אבל הייתי מעדיף ששייזארו היו אלופים..כי אם אמברולינס כבר אלופים אז זה קצת מוריד מהדרמה והמתח ..אני מעדיף שהם ירדפו אחרי התואר עוד קצת.

*לא הבנתי למה הקהל פתאום התחיל לעודד את אקסל, אבל הסגמנט שלו היה דיי מצחיק.

*פין באלור V ברי וויאט פרומו - אני נשבע שלא צחקתי ככה חזק מאז The final deletion , זה היה הפרומו הכי מטופש ומביך שראיתי כבר הרבה זמן . הכי אהבתי את המעברוני Windows movie maker כשבאלור הפך לדלעת . מתתי מצחוק ,הפיוד הזה יזכר לנצח כברי בדראג נגד הדלעת המרושעת! .

*אנזו אדיר על המיק ...האמת אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני מקווה שיחזירו לו את החגורה כי הוא באמת הדבר היחיד שעוד קצת משעשע במחלקה הזאת. הפרומו של קאליסטו היה פשוט נוראי! הוא הבטיח להפוך לאלוף החדש בTLC - אני אוהב את קאליסטו אבל בחיאת מישהו חייב לעבוד איתו על פרומואים בלייב.

*סטרומן V ריינס - קרב סבבה , קיין הופיע בסוף והם כיסחו את ריינס. אין לי בעיה שיוסיפו את קיין אבל הם חייבים להדגיש שקיין בא לנקום בגלל שרומן "הפריש" את טייקר.

נ.ב. - הם חייבים להפסיק את הפרומואים של סזארו , הוא פחות מובן משינסקה נקאמורה כרגע.

קיצר ראו סבבה , מחכה ל TLC
 

Diunim

New member
בנוגע ל...

קיין. זה ברור שבגלל זה הוא בא והוא צריך להסביר. אם כי אני בטוח שיסבירו לנו כשריינס יעשה מולו פיוד שיימשך לנצח.
&nbsp
אגב קאליסטו. אני אוהב את הבחור, הוא אחלה מתאבק, אבל צריך להבין שלא כולם טובים בהכול. יש כאלה שיכולים להתאבק חצי שעה, יש כאלה שצריכים להתאבק פחות מעשר דקות, יש כאלה ששים להם מיקרופון ביד והם יהיו אובר, ויש כאלה שלא צריך לתת להם מיקרופון. כל אחד והיתרונות שלו. באופן כללי ה-WWE לא מבינים את זה.
&nbsp
באלור ובריי, זה פשוט מגוחך. הפיוד הזה יותר מצחיק מרציני. הדימון מול סיסטר אביגיל. בטח.
 

TL PUNK

New member
מסכים איתך

לגביי קיין אתה צודק אני מניח שהם או הוא יסבירו את זה בקרוב ,פשוט חשבתי שזה הדבר הראשון שהשדרים יגידו כשקיין הופיע . משהו בסיגנון של :
"Oh god its Kane! he came to avenge his brother the undertaker!"
לאאאאאאאא כל דבר חוץ מפיוד של ריינס נגד קיין בבקשה וינס אני מתחנן! TT__TT

קליסטו מתאבק מצויין , יש לו מהלכים מגניבים הוא הרבה פחות בוצ'י מסין קארה והיו לו כמה קרבות טובים מאוד בתור סמוראי דל סול . הבעיה שכל פעם שהוא מקבל לייב מייק ליד הוא מאבד את זה (מקרה ה Lucha thing) הפך לבדיחה.
כשאתה נמצא ברמות הגבוהות כמו RAW ובעיקר כשאתה אלוף אתה חייב יכול להיות יכול לתת פרומו לפחות סביר.
לדעתי הפיתרון זה שהם יתחילו להשקיע ולתת לו שיעורי פרומו ממתאבקים כמו ג'ריקו ואוונס ואז הוא ישתפר.
 
למעלה