לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 39- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ג'

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 39- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ג'

שבוע לפני אחרון!!!!!!!

האם מאק יצליח לעמוד בשיתוף פעולה עם דאנטה ועם קילשוט?

האם סקסי תצליח לחסל סופסוף את טאיה?

ומי יטפס וייקח את תואר גיפט אוף דה גודס?
 

Diunim

New member
דיווח


הלוצ'אדורה האחרונה שעומדת: סקסי סטאר ניצחה את טאיה אחרי תשע דקות כששתיהן התרסקו דרך שתי שולחנות וסקסי הצליחה לעמוד.
&nbsp
אליפות השלשות: דה מאק, קילשוט ודאנטה פוקס ניצחו את שבט הזוחלים (דראגו, ויבורה ופינדאר) (ע' קוברה מון) אחרי שמונה דקות, אחרי שוויבורה חטף ספניש פליי מדאנטה, סטאנר ממאק וקילסטומפ מקילשוט.
&nbsp
קרב סולם, אליפות גיפט אוף דה גודס: פנטגון דארק ניצח את סאן אוף האבוק אחרי ארבע עשרה דקות לאחר שזרק את האבוק מסולם דרך שולחן.
&nbsp
סגמנט מצולם: ואמפירו יושב במקדש בתוך מעגל נרות ואומר שבשבוע הבא הכול נגמר. הוא מדבר עם פרינס פומה ואומר שזה סוף המסע. הוא לא ייתן למונדו לקחת לו את הקריירה, הוא ייקח לו את התואר והמעגל יושלם. פומה אומר שהוא מבין, ואמפירו אומר שהוא מוכן ושולח אותו. הוא כורע במעגל ואז אומר תודה כשהנרות נכבים. הוא מודה למאסטר.
 

Diunim

New member
דעות

כרגיל, שם בכיס הקטן כל דבר מ-WWE.
&nbsp
קרב הפתיחה היה טוב, אבל היה צריך להיות הארדקור ולא האחרונה שעומדת. לא היו ספירות פרט לספירה האחרונה, היה אפשר פשוט לעשות הארדקור וזהו... אגב, רציתי שטאיה תנצח, וזה הסוף של סקסי סטאר בלוצ'ה, אחרי שכולם מסרבים לעבוד איתה אחרי שהיא שברה לרוזמארי את היד...
1/2
&nbsp
קרב השלשות היה מגניב, חולה על כולם שם, הסיום היה מלהיב. איך אמרו? כשתארים בעניין אז לא משנה שהם הרגו אחד את השני לפני שבועיים. רק אירוסטאר, חבל שלא הופיע השנה. הוא מגניב.
3/4
&nbsp
והמיין איבנט. שתזכרו- סולמות חלודים, לא הנוצצים של WWE! אחלה קרב, ספוטים, אלימות וכו' וכו', פנטגון סופסוף אלוף.
1/4
 
למעלה