שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז מארח מיז TV. בו דאלאס פצוע וקרטיס אקסל קיבל ממיז פרס על התמדה, שאותו הוא הקדיש לבו. הוא טען שהם השמידו את רומן ריינס. לאחר מכן הוא מעניק לשיימוס ולסזארו פרס על שחקני משנה. הם יוצאים ויורדים על דין אמברוז וסת' רולינס. המיז אומר שאף אחד חוץ מהם לא הצליח לחסל את ריינס, ולכן מעניק לעצמו פרס אותו הוא מקדיש לילד שלו ולכל ילד שצריך מודל לחיקוי. ריינס יוצא ואומר להם לסתום לפני שהוא נכנס לזירה. המיז אומר שיש שמועות שהשילד חוזרים אבל זה שטויות. אמברוז ורולינס יוצאים ותוקפים את כולם. השילד מסיימים עם טריפל פאוורבומב על מיז.
&nbsp
ג'ייסון ג'ורדן ניצח את קארל אנדרסון (ע' לוק גאלוס) אחרי נאקברייקר.
&nbsp
קורט אנגל מודיע למיז שהוא, שיימוס וסזארו יילחמו מול השילד ב-TLC בעוד שבועיים.
&nbsp
אליאס מנסה להציג שיר חדש אבל טייטוס או'ניל קוטע אותו עם בנג'ו. אליאס ניצח את אפולו קרוז (ע' טייטוס או'ניל) אחרי דריפט אוויי.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא וקורא לקורט אנגל. אנגל יוצא ואנזו שואל אותו למה קאליסטו יכול לתקוף אותו ולקבל קרב אליפות. אנגל אומר שהוא החתים את קאליסטו רק אחרי שהוא חתם על זה. אנזו אומר שאנגל צריך לשמח אותו על כל הרייטינג שהוא מביא. אנגל מחליט שלא לקבוע קרב ל-TLC אבל כן לקבוע קרב בין קאליסטו ואנזו הלילה. אנזו דורש שזה יהיה במיין איבנט. אנגל מסכים, ואז מבטל את הסעיף שמונע מהקרוזרווייטס לגעת באנזו וקובע שזה יהיה קרב לאמברג'קס.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את מאט הארדי אחרי פאוורסלאם בריצה. לאחר הקרב, כשהוא המשיך לתקוף אותו, השילד יצאו ותקפו את סטרומן, ונתנו לו טריפל פאוורבומב דרך שולחן השדרנים.
&nbsp
מיקי ג'יימס מזמינה את אלכסה בליס לזירה. היא אומרת שאלכסה יורדת על הגיל שלה אבל שתנצח אותה בעוד שבועיים. אלכסה יוצאת ומציגה וידאו של מיקי בשחור לבן. היא צוחקת על הגיל שלה. מיקי תוקפת אותה ומבריחה אותה.
&nbsp
אסוקה עורכת בכורה בעוד שבועיים! קורט אנגל צופה בזה עם ביילי וסשה בנקס. ביילי וסשה רוצות להיות הראשונות שנלחמות מול אסוקה, גם אלישה פוקס ודיינה ברוק מצטרפות. אמה מגיעה ואומרת שהיא התחילה את המהפכה. אנגל קובע ביניהן קרב שהמנצחת תילחם מול אסוקה.
&nbsp
הבריאן קנדריק וג'ק גלאגר ניצחו את סדריק אלכסנדר ומוסטפה עלי אחרי סלייסד ברד #2 לעלי.
&nbsp
המיז משכנע את קורט אנגל להוסיף את ברון סטרומן אל הצוות שלו ב-TLC.
&nbsp
פין באלור יוצא ויורד על בריי ווייאט. הוא אומר שהוא לא מפחד ממנו. בריי מופיע על המסך ואומר שהוא יפחד מסיסטר אביגיל. הוא אומר שהיא בחרה בו. לאחר מכן הוא משתנה אליה ואומר לו לברוח.
&nbsp
קרב הדחות, המנצחת פוגשת את אסוקה:
&nbsp
דיינה ברוק הודחה על ידי ביילי עם ביילי טו בלי.
&nbsp
ביילי הודחה על ידי אלישה פוקס עם אקס קיק.
&nbsp
אלישה פוקס הודחה על ידי סשה בנקס עם בנק סטייטמנט.
&nbsp
סשה בנקס הודחה על ידי אמה עם רול אפ.
&nbsp
פין באלור אומר מאחורי הקלעים שהוא יודע מה הוא צריך לעשות מול סיסטר אביגיל.
&nbsp
בשבוע הבא רומן ריינס וברון סטרומן יילחמו בכלוב.
&nbsp
קאליסטו אומר שהוא ימשיך את המורשת של ריי מיסטריו ואדי גאררו כשינצח את אנזו הלילה.
&nbsp
קרב לאמברג'קס, אליפות הקרוזרווייט: קאליסטו ניצח את אנזו אמורה אחרי סאלידה דל סול מהחבל.
 

Yonipac

New member
יאללה


אולי האיחוד הכי מיותר ומוקדם שנעשה אי פעם.
בכלל, כל מה שקשור בריינס הופך אוטומטית לחרא. גם חזרה של השילד לא תחזיר את הקהל לאהוב את ריינס. לא ברור לי מה הם מנסים פה בכלל שיהיו בריאים.
 

ninjastar

New member
הם מנסים בדיוק את זה

לגרום לקהל לקבל את ריינס.
&nbsp
אני ממש נגד האיחוד האידיוטי הזה, הם כל הזמן דבוקים אחד לשני, אין לזה שום ערך או אפקט. אבל אם כבר עושים את זה, אפשר לעשות את זה בצורה מגניבה............. אז גם זה הם לא עשו, ובאופן WWE קלאסי, הם עשו את זה בצורה הכי משעממת שאפשר.
 

Yonipac

New member
אני אמשיך אותך קצת

השילד היו אחד הסטייבלים היחידים שבאמת התפרקו בתזמון מושלם, כאילו הם כמעט אף פעם לא מיצו וכל אחד מהם היה בשיאו.
הייתי די מופתע שלא סחטו את זה עד הסוף, אבל כנראה שעכשיו הגיע הזמן לסחוט. ואיזו סחיטה זו הולכת להיות.

מה שהכי כואב זה שמחליטים לזרוק את אמברוז ורולינס על השיט הזה.
 

אסף Day

New member
אחד הסגמנטים

הסגנמט של בריי ווייאט מבוסס על הסרט פסיכו משם השורה על הזבוב:
https://youtu.be/dYDxxHrlmUg?t=1m7s

זה בבירור היה בריי בסגמנט הרעיון הוא כנראה שהדמות של סיסטר אביגיל היא פיצול אישיות של בריי אם כי עם העריכה המגוחכת אני לא אתפלא אם הרעיון הוא שהוא רדוף על ידי הרוח שלה.
לא אוהב את כל הקטע של העל טבעי, אם מלכתחילה היו בונים אותו כפיצול אישיות וחולה נפש זה היה נסבל אבל בנו אותו כמשהו על טבעי וזה מחורבן
 

Diunim

New member
עזוב, אני בעיקר אזכור את זה

בריי אוהב סרטי אימה ככל הנראה, הליכת העכביש שלו זה ממגרש השדים וכו'.
&nbsp
עכשיו, לא יודע חולה נפש או פיצול אישיות או רוח רדופה, אני חושב שחבל עליו.
&nbsp
כי הוא מאוד משקיע בדמות שלו והם תוקעים אותו בדברים הכי גרועים. פין באלור ניצח אותו כשד, פין באלור ניצח אותו ברגיל. עכשיו מה? בריי יתאבק כסיסטר אביגיל (כן, זה התכנון לפי מה שהבנתי) ומה? ינצח אותו? ועוד המשך לפיוד? הפיוד הזה נמשך די הרבה זמן וזה כבר לא בסדר.
&nbsp
נו. סביבה גרועה מבחינה יצירתית.

 

אסף Day

New member
זה עדיין יכול לעבוד

כל עוד הם יפסיקו למכור על-טבעיות ופשוט ילכו על הגימיק של חוסר שפיות כי אם זה הכיוון אני באופן אישי מאוד יהנה מזה אבל הקטע העל-טבעי ב-WWE מאוד לא מסתדר לי, אנדרטייקר פרש והתקופה הזאת מאחורנו. אם ה-WWE היו תוכנית בסגנון לוצ'ה אנדרגראונד איפה שכל התוכנית מבוססת על מציאות שונה הייתי מעכל את זה יותר טוב.
ואני מכיר את הרפרנס לפסיכו בזכות הקליפ של סאות' פארק שצירפת.
 

kendog keds

New member
זה גם מתכתב ביעני אירוניה עם שיר הנושא של בריי

שנפתח במילים
catching flies with his mouth.
&nbsp
מסכים איתך שזה יכל להיות נחמד אם היו מסבירים אותו כסכיזופרן, אבל לא רק שכנראה הדמות האידיוטית שהייתה שם באמת מייצגת את אחותו... כשראיינו את פין באלור, במקום להגיד "הוא יכול להתחפש לסיסטר אביגיל כמה שהוא רוצה, אני לא מתרשם", מה הוא אומר? "כשהיא דיברה הרגשתי צמרמורת, בריי לא היה צריך לשחרר אותה"... WTF?
כאילו אני מבין שזה לא מסתדר שפין באלור משתמש באישיות כפולה דרך תחפושת אבל יזלזל כשמישהו אחר עושה את זה, אבל אין איזה גבול מסוים?
יש לי תחושה חזקה שמאחורי זה עומד טריפל אייץ' והשיעור שמיק פולי העביר לו שהכול במכירה, עוד מהמקרה המפורסם שמנקיינד החבוט והכנוע הוריד חולצה והפך לקקטוס ג'ק, ו-HHH ברגע גדול של מכירה התנהג כאילו הוא ראה שד והפך את קקטוס ג'ק ללגיטימי יותר ממנקיינד. כאן זה לא עובד, בגלל כל האמצעים הקולנועים המצועצעים והעובדה שבריי אשכרה מדבר בתור אישה, ולא בתור סרט שרץ בראש שלו אלא כמשהו שאנחנו אמורים להאמין לו. עם פולי כל הקטע היה שהוא עם אישיות מפוצלת, והוא מרגיש ומתנהג שונה לחלוטין בכל אחת מהדמויות.
 

Diunim

New member
והקטע המקורי

כמובן שיש הבדלים!
&nbsp
1) קהל בגארדן שמכיר טוב מי זה קקטוס ג'ק (ומה יש להכיר? מה, מנקיינד לא הארדקור מספיק? אבל זה כאילו, נניח, סמי זיין היה יוצא כאל ג'נריקו. זה מגניב)
&nbsp
2) זאת לא דמות שאנחנו מכירים.
&nbsp
3) זה גבר הופך לאישה... "אישה".
&nbsp
4) הקול. שמעתי מישהו כותב את זה: "הם שינו לבריי את הקול לקול נשי או לקול שהיה לו כשהיה בן אחת עשרה..."
&nbsp
5) זה רסלקראפ טהור, כי זה אמור להיות "מפחיד" אבל בתכל'ס או שזה מטומטם או שזה קורע מצחוק.
&nbsp
6) לסיום- אם הפינישר של בריי הוא סיסטר אביגיל, הפינישר שלה הוא בראדר בריי?
 

TL PUNK

New member
לגבי בריי...

זוכרים שבריי היה מנהיג כת הילבילי כזה מאיזה יער או כפר והיה לו סטייבל של רדנקס גדולים ומפחידים? ,זאת הדמות שצריכה להיות לברי ! לא מכשף שמן ומלוכלך.
הדמות שלו כמנהיג כת סטייל ג'ים ג'ונס היה יכול להיות מדהים אם היו נותנים לו בוקינג טוב וניצחונות . זוכרים שוודס פחד ממנו וכמעט הצטרף אליו? תארו לכם שככה ניו דיי היו מתפרקים? כי היה יכול להיות אדיר.
עכשיו הוא סתם דמות wannabe אנדרטיקר עם פרומואים משעממים ומפסיד כל פיוד :(
 
למעלה