לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 38- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ב'

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 38- אולטימה לוצ'ה 3 חלק ב'

בשבוע שעבר האירוע התחיל בגדול, מה יקרה הפעם?
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: איבליס מתווכחת עם ג'רמייה קריין. היא דורשת לדעת במי הוא מאוהב. הוא אומר שבקתרינה. איבליס אומרת שהיא לא צריכה אותו, ואחרי שהיא תכסח את קתרינה הלילה, היא תכסח אותו. קריין קורא לה כלבה. היא נותנת לו סופרקיק שמפיל אותו דרך דלת השירותים.
&nbsp
באטל רויאל על הזדמנות ייחודית:
&nbsp
ויני מאסרו הודח על ידי ריקי מונדו ו-PJ בלאק
&nbsp
סאן אוף מאדנס הודח בידי שבט הארנב
&nbsp
קורטז קסטרו וג'ואי ראיין הודחו בידי מאסקאריטה סאגראדה
&nbsp
פול לונדון הודח בידי פימפינלה אסקרלטה בדרך שהייתי מעדיף לשכוח.
&nbsp
מאלה סווארטה הודח בידי פימפינלה אסקרלטה
&nbsp
סאלטאדור הודח בידי מאסקאריטה סאגראדה
&nbsp
ארחניס ופימפילה אסקרלטה הדיחו אחד את השנייה/השני
&nbsp
מאסקאריטה סאגראדה הודח בידי PJ בלאק
&nbsp
ריקי מונדו הודח בידי דה מאק
&nbsp
PJ בלאק הודח בידי דה מאק שניצח בקרב אחרי שלוש וחצי דקות.
&nbsp
לאחר הקרב דאריו קוואטו יצא לגלות את ההזדמנות הייחודית. על הניצחון בבאטל רויאל, דה מאק הרוויח קרב על אליפות השלשות בשבוע הבא. אבל לכל הזדמנות ייחודית יש הפתעה- דאריו בוחר בשותפים. כי אם הוא הולך למלחמה, הוא רוצה את אלו כשותפים... כי הם נלחמו אחד מול השני. השותפים הם קילשוט ודאנטה פוקס! במקרה שנשאר משהו מהם...
&nbsp
קתרינה קוראת לאיבליס כלבה לפני הקרב. איבליס יוצאת לתקוף אותה.
&nbsp
איבליס ניצחה את קתרינה (ע' מיל מווארטס) אחרי שש דקות עם מכה עם האבן ו-DDT. לאחר הקרב ג'רמייה קריין יצא והכה אותה בקרסול הפצוע עם פטיש. קתרינה לקחה שוב את האבן.
&nbsp
קרב מסכה מול שיער: פיניקס ניצח את מרטי "דה מות'" מרטינז (ע' מריפוסה) אחרי שתיים עשרה וחצי דקות עם מכה מתחת למפשעה מצד מליסה סנטוז, ברכיה וספרינגבורד 450 ספלאש כששניהם הצמידו. במהלך הקרב, אחרי שפיניקס קפץ על מריפוסה, מריפוסה נטשה את הקרב. לאחר הקרב מרטי ברח, אבל מריפוסה הרביצה לו עם כיסא ומנעה ממנו לברוח. לאחר מכן היא אזקה אותו למעקה. פיניקס החזיק למרטי את השיער כשמליסה גזרה אותו.
&nbsp
בשבוע הבא: קרב תארי השלשות, קרב הסולם על תואר גיפט אוף דה גודס בין סאן אוף האבוק ופנטגון דארק, וטאיה מול סקסי סטאר בקרב הלוצ'אדורה האחרונה שעומדת.
 

Diunim

New member
דעות

האירוע הזה רק משתפר!
&nbsp
באטל רויאל נחמד יחסית, דה מאק זכה להזדמנות על תארי השלשות ויהיה מאוד מעניין כשהוא ודאנטה וקילשוט ילחמו מול הזוחלים...

&nbsp
איבליס וקתרינה היה נהדר! באמת, שנתיים של פיוד סופסוף הגיעו לסיומם. הקטע שבו קתרינה התחבאה במשרד של דאריו היה ענק, איבליס פשוט דיממה, והיה נהדר. אתם חשבתם שמקסין מ-NXT, אתם יודעים, זאת שהייתה החברה של דרק בייטמן (נו, אית'ן קרטר השלישי מ-TNA... נו, זה...) תהפוך לקתרינה? אני חיכיתי הרבה זמן שבעמוד שלה בוויקיפדיה יהיה רשום סופסוף "best known for her work in Lucha Underground under the ring name Catrina". סופית, היא יותר ידועה על הדמות הזאת מאשר כמקסין.
1/4
&nbsp
והמיין איבנט: איזה קרב מגניב, איזה רגע, הפיוד עצמו הסתיים בצורה חזקה והמעורבות של מליסה זה בדיוק איך בונים סטוריליין כמו שצריך. והדם שהיה בקרב הזה, וואו, פיניקס פשוט הושמד שם.

&nbsp
אבל מה, קצת ריקנות עכשיו. קתרינה ואיבליס סיימו את הפיוד ביניהן, מרטי סופסוף חטף על ההטרדות של מליסה, אלו שני פיודים רציניים שהסתיימו... מה נעשה בלעדיהם?
 

ninjastar

New member
"וואו, מזל שלא

הפסדתי את הקרב, כמעט ראו אותי בלי מסיכה" (פיניקס, אחרי שהוא בילה חצי קרב עם המסיכה שלו קרועה לגמרי)
 
למעלה