שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

תכנית אחרונה לפני האל אין א סאל.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מוקדשת לקורבנות בלאס וגאס.
&nbsp
רנה יאנג מראיינת את שינסוקה נאקאמורה בנושא מה שג'ינדר מהאל אמר עליו. נאקאמורה אומר שהוא עומד לזכות בתואר. האחים סינג' וג'ינדר מהאל יוצאים ומצליחים לתקוף את נאקאמורה.
&nbsp
נטליה וכרמלה ניצחו את שארלוט ובקי לינץ' אחרי שכרמלה פגעה בבקי עם המזוודה ושארלוט נכנעה לשארפשוטר.
&nbsp
בובי רוד ניצח את מייק קנאליס עם גלוריוס DDT. לאחר מכן דולף זיגלר יצא ואמר שהוא עובד על כניסה ליום ראשון. הוא התחיל כניסה עם כלי נגינה וקונפטי, ואומר שביום ראשון הוא יחשוף שרוד הוא רק כניסה טובה וזהו. רוד אומר שהכניסה שלו נוראית ומראה לו איך עושים את זה.
&nbsp
האוסוז יוצאים ואומרים שבתוך הסאל, רק שני חברי ניו דיי יוכלו להילחם. זה יהיה קרב ולא צחוק, והם יזכו בתארים בפעם החמישית. הניו דיי יוצאים ומבטיחים קרב גדול.
&nbsp
ג'ינדר מהאל אומר שמה שקרה הלילה יקרה גם בהאל אין א סאל.
&nbsp
בקיקאוף שואו, צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין ילחמו מול ההייפ ברוז. בנוסף, הפאשיון פיילס יחזרו.
&nbsp
טיי דילינג'ר ניצח את ברון קורבין אחרי רול אפ. לאחר מכן AJ סטיילס דיבר ואמר שקורבין עצלן, ואם לא היה עצלן היה מנצח את סינה, או זוכה בתואר עם המאני אין דה בנק, או מנצח הלילה. הוא לא לוקח אחריות, ובהאל אין א סאל הוא יראה לו שהוא לא יוכל לקצר את הדרך.
&nbsp
דיינה ווריור הצדיעה לנשים שניצחו את סרטן השד.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את אידן אינגליש בקלות. רוסב, שכעס על זה שאורטון הרס לו את החגיגות לפני שבוע, רצה לתקוף אותו אבל העדיף שלא להתעמת עם אורטון.
&nbsp
סמי זיין מזהיר את שיין מקמהן מפני קווין אוונס משוגע. שיין אומר שצריך להזהיר את אוונס ממה שיקרה.
&nbsp
שיין יוצא וקורא לקווין אוונס לצאת. כשאוונס לא יוצא, הוא קורא לו פחדן. ביום ראשון הוא לא יוכל להתחבא, ושיין קובע שבסאל הם יוכלו להצמיד בכל מקום. קווין אוונס יוצא מהקהל, ונראה כאילו יגיע לזירה אבל מחליט שלא. שיין מחליט לתקוף אותו ובסופו של הברול אוונס נותן לו פאוורבומב דרך שולחן מרצ'נדייז. אוונס אומר שזאת רק טעימה ממה שיקרה ביום ראשון. הוא אומר שהוא יזרוק את שיין מהסאל. שיין מנסה לחזור אבל אוונס תוקף אותו, נוגח בו ונותן לו פופ אפ פאוורבומב.
 

Aberforth

New member
ווינס לא בוחל באמצעים.

הלוואי והייתה לי את האפשרות לראות את זה כדבר טהור ונקי, אבל אני בטוח שווינס עשה שימוש ציני וקר בקורבנות הטבח בלאס ווגאס רק כדי לעשות עוד דולר. #דוחה.
 

Yonipac

New member
אני רואה סיכוי יותר מסביר

שנקאמורה לוקח את התואר ביום ראשון. להעלאת המורל כמובן.
 
למעלה