לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 36- עלייתה של הכרוזה

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 36- עלייתה של הכרוזה

תכנית אחרונה לפני לוצ'ה אנדרגראונד!

מה יקרה כשמליסה סנטוז תיכנס סופסוף לזירה?
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: פיניקס ומליסה סנטוז נמצאים בזירה ומתאמנים לקרב. היא מצליחה להכניע אותו. לאחר מכן היא מבקשת לראות אותו בלי המסכה ופיניקס מסרב. פיניקס אומר שהמסכה היא הכול עבורו, לפני שהוא לבש אותה הוא היה אף אחד. עכשיו הוא נולד מחדש והפך לפיניקס. פיניקס אומר שבלי המסכה הוא יאבד הכול. מליסה מבטיחה שאותה הוא לא יאבד. הם מתנשקים.
&nbsp
היום, במקום מליסה סנטוז, הכרוז הוא פיימוס בי וברנדה אחראית על הפעמון.
&nbsp
דאנטה פוקס ניצח את טחאנו ג'וניור אחרי חמש וחצי דקות. במהלך הקרב, קילשוט צפה בדאנטה מהקהל. הסיום התרחש כשלאחר הצמדה של 2, פיימוס בי הכריז על טחאנו כמנצח, מה שהסיח את דעתו ואפשר לדאנטה להשתמש ברול אפ. טחאנו ניסה לתקוף את פיימוס בי אבל דאריו קוואטו יצא. דאריו אומר שהוא צריך את פיימוס בי כקריין הלילה אז אסור לפגוע בו, אבל הוא כן יכול לקבוע ביניהם קרב בשבוע הבא. פיימוס בי אומר שהזרוע שלו שבורה. דאריו אומר שזה כנראה הנדיקאפ... אבל בגלל שבי רוצה את טחאנו כקליינט, אם הוא איכשהו ינצח... הוא ייתן לפיימוס בי את החוזה של טחאנו.
&nbsp
סגמנט מצולם: סאן אוף האבוק שם את המדליון שלו בחגורת גיפט אוף דה גודס. דאריו מאחל לו בהצלחה. סאן אוף האבוק אומר שאחרי שהוא יזכה בתואר, הוא ייכנס למיין איבנט באולטימה לוצ'ה 3. הוא עומד לצאת ורואה את פנטגון דארק. דאריו מבקש מהם לשמור את זה לאחר כך. פנטגון מכניס את המדליון שלו לחגורה. הוא אומר שהוא יזכה בתואר. הוא ישבור את הזרוע לכל אחד שייכנס לזירה. דאריו מחייג ומזמין כמה רופאים למיין איבנט.
&nbsp
מרטי "דה מות' מרטינז ומריפוסה ניצחו את פיניקס ומליסה סנטוז אחרי תשע דקות, כשהם נתנו למליסה דאבל פדיגרי בזמן שפיניקס היה קשור לעמוד הזירה. לאחר מכן מרטי ניסה לגזור למליסה את השיער, אבל פיניקס השתחרר והבריח אותו.
&nbsp
אליפות גיפט אוף דה גודס: פנטגון דארק וסאן אוף האבוק ניצחו את פול לונדון, מאלה סווארטה, סאלטאדור, דראגו (ע' קוברה מון) וקורטז קסטרו אחרי שש וחצי דקות כשפנטגון נתן לפול לונדון פאקג' פיילדרייבר והאבוק נתן לסאלטאדור שוטינג סטאר פרס ושניהם הצמידו. דאריו יצא ואמר ששניהם ניצחו אבל יכול להיות רק אלוף אחד. מכיוון שלאף אחד מהם אין קרב באולטימה לוצ'ה, הם יילחמו אחד מול השני על תואר גיפט אוף דה גודס... שיהיה תלוי מעל הזירה. שניהם יילחמו בקרב סולם!
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו נכנס למכונית ואומר שהוא השיג את הכפפה. הסוכן גודפרי אומר שהוא צריך להיות מודאג. הוא אמר שקייג' הוא האיש המושלם לכך. דאריו אומר שאולי הוא באמת מכונה ולא מושפע מהכפפה. בכל מקרה, יש לו רעיון... גם ג'רמייה קריין ומיל מווארטס רוצים את הכפפה. זה לא טוב להם. הוא מציע קרב משולש על הכפפה. דאלגאדו שואל מה אם קייג' ינצח. דאריו מסביר שאם קייג' ינצח, הוא יזמין את הבוס שלהם למקדש כדי לטפל בקייג'.
 

Diunim

New member
אז...

איך אפשר לחכות עד לאולטימה לוצ'ה 3?!
&nbsp
היה פרק נהדר לקראת האירוע, והאירוע עצמו נשמע מפוצץ. אגב, לזוחלים אין קרב על תארי השלשות שלהם. רמז? אולי הארנבים, ג'ואי? PJ בלאק? מישהו?
&nbsp
אירוע בן ארבעה לילות!
&nbsp
דאנטה וטחאנו היו אחלה, סיום יפה. פיימוס בי קרע כל הפרק.
&nbsp
אח, מליסה. היה קרב טוב, אנגל נהדר ופיוד מצוין ביניהם.
&nbsp
קרב גיפט אוף דה גודס היה ממש טוב אבל קצר מאוד, חבל. מה שכן, קרב סולם יהיה מגניב.
&nbsp
מעניין מה יקרה בנוגע לכפפה...
 

Diunim

New member
קארד לאולטימה לוצ'ה 3


קרב כלוב: "המפלצת" מטנזה קוואטו מול אל דראגון אצטקה ג'וניור
&nbsp
איבליס מול קתרינה
&nbsp
מסכה מול שיער: פיניקס מול מרטי "דה מות'" מרטינז
&nbsp
הלוצ'אדורה האחרונה שעומדת: סקסי סטאר מול טאיה
&nbsp
החוזה של טחאנו על הכף: פיימוס בי מול טחאנו
&nbsp
קרב גיהינום במלחמה (טרי סטייג'ס אוף האל): קילשוט מול דאנטה פוקס
&nbsp
קרב סולם על תואר גיפט אוף דה גודס: סאן אוף האבוק מול פנטגון דארק
&nbsp
קרב משולש על הכפפה: קייג' מול מיל מווארטס מול ג'רמייה קריין
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד מול קריירה: ג'וני מונדו מול פרינס פומה
 
למעלה