שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

התכנית בה לגיטימי לרדת על יפנים...
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן פותח את התכנית. הוא אומר שקווין אוונס פחדן ושאבא שלו אדם קשוח. אוונס לא מבין מה הוא עשה. הוא יכסח אותו בתוך הסאל.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את אידן אינגליש עם RKO. לאחר הקרב רוסב יוצא ואומר שאורטון בייש אותו בסאמרסלאם. הלילה הוא עומד לחסל אותו.
&nbsp
רוסב ניצח את רנדי אורטון תוך כמה שניות אחרי סופרקיק כשאידן אינגליש הסיח את דעתו של אורטון.
&nbsp
ג'ינדר מהאל יוצא עם האחים סינג'. הוא שוב לועג לשינסוקה נאקאמורה ומראה תמונות מביכות. ג'ינדר קורא לקהל שונא זרים, ומתייחס לנאקאמורה כאל מיסטר מיאגי. לאחר מכן נאקאמורה התראיין ואמר ששום דבר לא יהיה מצחיק כשהוא יזכה באליפות.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: AJ סטיילס וברון קורבין נלחמו בלי תוצאה. לפני הקרב AJ אמר שאוונס עומד להפסיד בסאל לשיין, ואחר כך טען שקורבין הוא כישלון. קורבין תקף את AJ וטיי דילינג'ר הצטרף. לאחר מכן AJ נעל על קורבין את הקאלף קראשר. הקרב מעולם לא התחיל. לאחר מכן קורבין אמר ששברו לו את הקרסול והוא ינקום בסטיילס ובדילינג'ר.
&nbsp
שארלוט יוצאת החוצה ומודה לכולם על התמיכה באבא שלה. נטליה יוצאת ומזמינה את שארלוט לחגוג את ההישגים של הנשים. שארלוט רוצה להילחם מולה. בקי לינץ' יוצאת ומאתגרת אותה גם כן. נעמי יוצאת ורוצה קרב חוזר. טאמינה ולאנה יוצאות גם כן. דניאל בריאן יוצא וקובע קרב מרובע בין שארלוט, בקי, נעמי וטאמינה בו המנצחת תקבל קרב בהאל אין א סאל.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את ההייפ ברוז אחרי מידנייט הוור. האוסוז פרשנו. הם עומדים לקבל קרב על התואר בהאל אין א סאל.
&nbsp
קווין אוונס מתראיין באמצעות לוויין. הוא מתנצל... על זה ששיין גרם לו לתקוף את אבא שלו. אוונס אומר שמה שעשה לווינס הוא כלום לעומת מה שיעשה לשיין.
&nbsp
מוג'ו ראולי וזאק ריידר אומרים שנמאס להם להפסיד. הם מתכננים לעשות משהו קיצוני.
&nbsp
דולף זיגלר יורד על הכניסות של טריפל אייץ', שון מייקלס ו-DX. הוא אומר שלקהל לא אכפת מכישרון בזירה.
&nbsp
המנצחת מקבלת קרב מול נטליה בהאל אין א סאל: שארלוט ניצחה את נעמי, בקי לינץ' וטאמינה אחרי ביג בוט לטאמינה.
 

kabukim

New member
צ'אנט מביך מהתוכנית

קודם כל תיקון קטן: מאהל דיבר אל נקאמורה ואמר שהקהל האמריקני מתייחס אליו, ג'ינדר, ואל נקאמורה באותה צורה - יורדים על הדיבור שלו, צוחקים על איך שהוא נראה, שונאים אותו כי הוא זר בגדול. וגם אמר, כאילו הוא מדבר אל נקאמורה "אתה יודע איך הם קוראים לך מאחורי הגב? מיסטר מיאגי!" וצחק בהגזמנה.

הדבר המוזר הוא שהקהל בתוכנית, שהקו הדק בין פטריוטיות לגזענות לא מוכר להם, הגיב בצ'אנטים "That's too far!".
יעני, שמע ג'ינדר, אנחנו גזענים כלפיך אבל לא כלפי נקאמורה. הו לא. מה פתאום. הגזמת.
 
למעלה